Pepun nuoleminen

Yleistä keskustelua seksistä ja siihen liittyvistä aiheista
Rosalie
Noviisi

Pepun nuoleminen

Viesti Kirjoittaja Rosalie » 26 Maalis 2013, 10:18

Hei! Olen uusi täällä, enkä tiedä onko kyseisestä aiheesta avattu keskustelua, mutten ainakaan sellaista löytänyt..
Joten..
Mites teillä, tykkäättekö nuolla peppua tai olla nuoltavana? Miehet sekä naiset..
And So The Lion Fell In Love With The Lamb.

Finnley
Noviisi

Re: Pepun nuoleminen

Viesti Kirjoittaja Finnley » 26 Maalis 2013, 14:19

no jos kumppani on pessyt persuksensa nii menneehän se nuoleminenki. :D :lol:

bikundi90
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja bikundi90 » 27 Maalis 2013, 22:42

Mä nuolen mielelläni persettä. Ihanan irstasta tunkea kielensä toisen riemureikään :)

Nuppu
Kisälli

Viesti Kirjoittaja Nuppu » 27 Maalis 2013, 22:53

On se ihan jees nuolla jos on hygienia kunnossa, onhan sekin erogeenistä aluetta. Kaikki joita olen sieltä lipaissut ovat tykänneet ihan hyvää, ja erään eksän tällaisella tempulla houkuttelin kokeilemaan reiän hyväilyä muillakin välineillä... piristi kivasti seksielämää se lisä ;)

Ja siis, tuntuu se minustakin ihan hyvältä jos sieltä hyväillään, miksei kielelläkin, vaikka yleensä pidän muitten suut kaukana alakerrastani.
(IHMISEN SUUSSA ON NIIN KAMALASTI BAKTEEREJA OLEN NEUROOTTINEN)

Renttu70
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Renttu70 » 28 Maalis 2013, 00:53

Kyllä mä tuosta tykkään, ihan molemmin puolin. Erään exän kanssa tuo oli ihan tavallista touhua molemmilta ja pakkohan se on tunnustaa että hyvältähän se vikkelä kieli tuntuu omalla pepulla. Viime aikoina ei vaan ole tuota herkkua enää ollut tarjolla.
Älä saata minua kiusaukseen. Osaan sinne kyllä itsekkin!

ukm28v
Noviisi

Viesti Kirjoittaja ukm28v » 03 Huhti 2013, 10:40

........
Viimeksi muokannut ukm28v, 20 Huhti 2015, 06:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Deleted User 671

Viesti Kirjoittaja Deleted User 671 » 03 Huhti 2013, 10:58

Tykkään kyllä tosi paljo ja oon joskus nuollukkin. Itelläni tuntuu kanssa olevan aika herkkä alue että kaikki kosketus sinne tuntuu aika hyvältä.

Rosalie
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Rosalie » 04 Huhti 2013, 13:53

Hyvä että täältä foorumilta löytyy muitakin siitä pitäviä.. (:
And So The Lion Fell In Love With The Lamb.

cazx
Noviisi

Viesti Kirjoittaja cazx » 04 Huhti 2013, 15:44

Aikani foorumia seurailtuani, olin kyllä it.orgissä joskus myös, ajattelin nyt tämän langan takia tehdä tunnarit :D

Itsellä olisi kiinnostusta kyllä, mutta parilla ei :( Ehkä tulee jokin vastaan, joka pitäisi.

neira
Kisälli

Viesti Kirjoittaja neira » 04 Huhti 2013, 18:31

Exä opetti mut pitämään tästä. :D Ei olisi uskonut että tuntuu niin hyvältä, mutta tuntuuhan se. Onneksi nykyinenkin on aivan hulluna mun peppuun ja nauttii siitä kun seison hieman pyllistäen maha seinää vasten esim suihkussa ja hän on kyykyssä maassa ja nuolee ahkerasti mua takaapäin, sekä pillusta että pepusta ja puristelee samalla mun pakaroita ja lätkii niitä samalla. :pp

Itseäni ei kyllä houkuta miehen perseeseen koskea edes sormella, ei ainakaan ennen kun ajaa sitten karvansa sieltä kokonaan pois. :mrgreen: Mutta eipä se ole pyytänytkään eikä mun käsittääkseni tahtoisikaan, meillä päin tämä leikki sujuu näin molempien kiihottamiseksi.

Tosin pakko sanoa että kieli ei pepussa tunnu niin hyvältä kuin sormi. Ikinä ei ole sormea paksumpaa mun peppuun työnnetty ja sormikin vain parin sentin matkalta, mutta siinä kohtaa kun veivaa ja koukistelee sormea niin tuntuu niin törkeen hyvältä.

Vastaa Viestiin