Toisten yllättäminen kesken seksin

Yleistä keskustelua seksistä ja siihen liittyvistä aiheista
touhutimo
Noviisi

Toisten yllättäminen kesken seksin

Viesti Kirjoittaja touhutimo » 09 Huhti 2019, 22:26

Oletteko koskaan vahingossa (tai tahaltaan) keskeyttäneet joidenkin muiden petipuuhat? Tai onko teidät tultu keskeyttämään?

Yllätin siskon vahingossa kun olin jotain 14. Olin menossa sen huoneeseen kysyyn jotain. En edes muista mitä. Pamautin oven auki voimalla ja sitten näin kun sisko makasi alaruumis paljaana selällään sängyllä polvet koukussa. Sen poikakaveri oli sängyn vieressä polvillaan ja nuoli tussua ahkerasti. :oops: Katsoimme kaikki toisiamme hetken täysin hiljaa sitten sisko alkoi raivoamaan niin kovaa kun keuhkoista lähti. (Ketään muuta ei ollt kotona kuulemassa). Pakenin vauhdilla ja vedin oven kiinni. Sen jälkeen kyllä koputin ennen sisään menoa. :lol:

jaska112
Rakkauden ammattilainen

Re: Toisten yllättäminen kesken seksin

Viesti Kirjoittaja jaska112 » 10 Huhti 2019, 01:44

Itse en ole yllättänyt ketään, mutta minut on yllätetty kerran. Tapauksesta on aikaa jo lähes 15 vuotta, mutta aina silloin tällöin tämä tapaus tulee mieleeni. Tämä siis sattui kun asuin vielä vanhempien luona ja oltiin silloisen tyttöystäväni kanssa huoneessani. Tyttö makasi selällään sängylläni ja hänellä oli yllään vain pikkuhousut ja rintsikat. Itse seisoskeli siinä sängyn vieressä ja olin juuri laskenut farkkujani hieman alas ja kulli oli ns. "sotavalmiina". Juuri kun tyttö oli ottamassa kulliani suuhunsa, huoneen ovi aukesi ja veljeni ryntäsi sisään. Tempaisin äkkiä housut ylös ja myös veli huomasi, etten olekaan yksin ja poistui paikalta saman tien. Onneksi olin tilanteessa selkä oveen päin, joten koko tilanne ei paljastunut :D
Lisäherkkuja runkkareille:

Selviytyjät Suomi 2019
Farkkupeppuja
Muita peppuja
Cameltoe
-------------------------------------------------------------------
alastonsuomi.com/jaska112

ISP
Kisälli

Viesti Kirjoittaja ISP » 16 Touko 2019, 20:40

touhutimo kirjoitti:
09 Huhti 2019, 22:26
Oletteko koskaan vahingossa (tai tahaltaan) keskeyttäneet joidenkin muiden petipuuhat? Tai onko teidät tultu keskeyttämään?

Yllätin siskon vahingossa kun olin jotain 14. Olin menossa sen huoneeseen kysyyn jotain. En edes muista mitä. Pamautin oven auki voimalla ja sitten näin kun sisko makasi alaruumis paljaana selällään sängyllä polvet koukussa. Sen poikakaveri oli sängyn vieressä polvillaan ja nuoli tussua ahkerasti. :oops: Katsoimme kaikki toisiamme hetken täysin hiljaa sitten sisko alkoi raivoamaan niin kovaa kun keuhkoista lähti. (Ketään muuta ei ollt kotona kuulemassa). Pakenin vauhdilla ja vedin oven kiinni. Sen jälkeen kyllä koputin ennen sisään menoa. :lol:
Kuinka vanha siskosi oli tuolloin?

Deleted User 11698

Viesti Kirjoittaja Deleted User 11698 » 23 Touko 2019, 08:59

Olen kyllä yllätänyt ja tullut itsekin yllätetyksi. Siskon pariinkin otteeseen kun itse 16v laukkasin systerin huoneeseen kun 19v isosysteri ratsasti kullilla ja toisella kerralla samana vuonna (en ole vieläkään saanu kuvaa pois verkkokalvoilta) kun mökillä astelin aittaan ja systeri oli nelinkontin pillu paljaana SUORAAN MUA KOHDEN ja hänen silloinen poikakaveri seiso vieressä :shock: . yhden kaveripariskunnan juhannusfestareilla löysin mun auton takapenkiltä panemassa, siinä ei oikeestaan ollut mitään erikoista. Lyötii kaverin kans yläfemmat ja kaveri jatko puuhia :D
Ja sitten kertaalleen ku olin exän kanssa mun kämpillä ja sanoin kaverille että pysy saunassa ainaki puoli tuntia. No ei pysyny ja tuli kesken kaiken sinne mun yksiön olohuonemakuuhuoneeseen.... ja istu vieressä sohvalla samalla kun exä ratsasti kyrvällä :D

raziel83
Kisälli

Viesti Kirjoittaja raziel83 » 24 Touko 2019, 14:25

Tyttöystävän äiti sai kerran meidät kiinni itse teosta. Vahingossa tosin ja häntä asia lähinnä huvitti eikä siitä puhuttu sen koommin.

jiijii
Noviisi

Viesti Kirjoittaja jiijii » 28 Touko 2019, 19:12

Omat vanhempani yllätin kahdesti panemasta. Sitten joissain bileissä on kaveria ja tuttua tullut yllätettyä pari kertaa ja toisinpäin. Toisen tyttöystäväni, ensimmäisen jonka kanssa panin, äiti yllätti meidät ensimmäisenä ja toisena aamuna kun olin siellä yötä. Koputti oveen ja avasi heti herättääkseen niin kuin oli tottunut tekemään, mutta oppi sitten, että me pantiin myös aamulla (ja iltapäivällä ja illalla :D). Myöhemmin hän ja miehensä yllättivät meidät vielä kerran takapihalta panemasta (kesä, lämmin, suojaisa piha). Se oli kiusallisin tilanne, koska siitä tuli sanomista siksi että naapureista olisi voinut nähdä (vaikka ei käytännössä voinutkaan).

Vastaa Viestiin