Muistatko jonkin seksiunesi?

Yleistä keskustelua seksistä ja siihen liittyvistä aiheista
kettu85
Noviisi

Re: Muistatko jonkin seksiunesi?

Viesti Kirjoittaja kettu85 » 03 Loka 2018, 10:38

Joo. Toissa yöltä ainakin. Panin tuntemattomaksi jäänyttä naista edestä, sivulta ja takaa. Panetti älyttömästi, eikä loppua tullut. Heräsin kesken ja huomasin, että jaahas panettaa. :lol:

rap
Kisälli

Viesti Kirjoittaja rap » 15 Maalis 2019, 09:04

En tiedä onko sitä kevättä ilmassa vai mitä mutta itse olen nähnyt jo yllättävän monena yönä seksiunia ja panettaa jatkuvasti. Joka aamu herää heppi kovana kuin oltaisiin valmiita tositoimiin. Unissa, siitä mitä muistaa, niin puristellut sylissäni olevan upean naisen tissejä ja näin sinkkuna mitä kaipaa niin jumalattomasti on jo pelkästään naisen lämpö itseään vasten ;)

Alkais jo ilmat lämpenemään niin naisilla vaatteet vähenisi, olisi edes katseltavaa... Kaikkee ei voi saada, mutta sais edes joskus... :roll:
Ovi Salattuihin Nakuiluihin avautuu: http://rap.kuvat.fi/kuvat/Muut/Salatut+Nakuilut/
Uusi sivu sarjojen ystäville: https://www.sarjat.org/

Jo 51 000 vierailua Salatut Nakuilut sivustolla! Kiitos!
Kävijäennätys 415 päivässä tehty 31.5.2018.

Innokas
Kisälli

Viesti Kirjoittaja Innokas » 15 Maalis 2019, 11:08

Hyvin harvoin. Mutta viime yönä näin ja ajattelin silloin että pitää kirjoittaa tänne. Kuinka olakkaan uusissa viesteissä oli kirjoitus aiheesta.
No mitä näin. Olin uimassa vaalean kaunottaren kanssa, alasti tietenkin. Kaunottarella oli isot täyteläiset, pehmeät kauniisti riippuvat rinnat. Vedessä isot rinnat painottomina heiluivat houkuttelevasti edessäni. En tietenkään voinut olla tarttumatta noihin ihaniin rintoihin ja puristelin niitä kyrpä kovana. Ja olette oikeassa, kun heräsin kalu seisoi kova ja pakottavana kuin odottaen jatkoa unelle.

Vastaa Viestiin