Oman elimen maku toisen suussa

Yleistä keskustelua seksistä ja siihen liittyvistä aiheista
jiijii
Noviisi

Oman elimen maku toisen suussa

Viesti Kirjoittaja jiijii » 21 Tammi 2019, 21:56

Makukysymyksiä. Kiihottaako vai päinvastoin - tai jotain siltä väliltä?

1. Mitä mieltä olette oman sukuelimen eli kullin tai pimpsan mausta toisen suussa suudellessa suuseksin jälkeen? Kullin kohdalla tarkoitan kullin makua, en mällin, eli jos suuseksi on lopetettu ennen laukeamista. Itse olen huomannut, että juuri pestynäkin kullista jää kumppanin suuhun sellainen ainakin heikko maku imemisen jälkeen ja pimpsoista taitaa jäädä nuolemisen jälkeen yleensä aina varsin selkeä maku suuhun.

2. Entä, miehet, oman mällin maku kumppanin suussa laukeamisen jälkeen?

3. Ja mitä jos kumppanin suussa maistuu jonkun toisen henkilön kullin tai pimpsan maku?

Itse vastaan, että 1. oman kullin maku toisen suussa kiihotaa, mutta 2. oman mällin maku yleensä kiihottaa vähemmän, vaikka se ei haittaakaan. Naiset ovat suhtautuneet vaihtelevasti oman pimpsansa makuun minun suussani. Joku on kiihottunut, joku ei ole oikein tykännyt ja jollekin on ollut ihan sama. Kiihottumisen suuntaan on ehkä painottunut, mutta vaihtelua on ollut.

3. Toisen miehen kullin olen maistanut kaksi kertaa naisen suussa (mutta mälliä en ole). Viimeksi nyt viikonloppuna päädyttyäni sänkyyn kaverini ja hänen naisystävänsä kanssa ja kerran aiemmin kun nussin eri kaverin kanssa samaa naista (eri nainen silti kuin mitä nyt oli :D). Se on ollut myös todella kiihottavaa maistaa toinen kulli. Koko kysymys tulikin oikeastaan mieleen nyt viikonloppuisesta, koska kaverini kiihottui kovasti siitä, että kullini makua oli hänen naisensa suussa (kiihottui muutoin koko touhussa :D).

Deleted User 11483

Re: Oman elimen maku toisen suussa

Viesti Kirjoittaja Deleted User 11483 » 21 Tammi 2019, 23:50

Itselläni on kokemusta vain ensimmäisestä.

Suutelen toista ihan mielelläni suuseksin jälkeen. Omaksi onnekseni toisellakaan osapuolella ei ole ollut asian suhteen kummempia estoja. :lol: Olen intohimoisen nuolennan jälkeen suudellut ptikään ja hartaasti, samoin toisen imettyä kyrpääni. Itseäni en ole maistanut ainakaan tietääkseni toisen suussa, mutta ajatus on kiihottava...

Eli lyhyesti: kiihottaa. :D

ISP
Kisälli

Viesti Kirjoittaja ISP » 31 Tammi 2019, 19:55

Ei haittaa oman tai muidenkaan kullit maut naisen suussa, oma mälli naisen suussa menee, mutta toisen mälli tuskin menisi, tosin siitä ei kokemusta olisikaan että sellainen suu tarjolla. Jotkut miehethän ei enää suutele jos nainen ottanut poskeen, näille miehille olisi ihanoikein jos naiset lopettaisivat suuseksin antamisen. Jos oman mulkun maku on niin vastenmielinen, kuinka sitä edes kehtaa tarjota toiselle imettäväksi?

wankah
Noviisi

Viesti Kirjoittaja wankah » 02 Helmi 2019, 02:54

Kiihottaa erittäin paljon pimpsan/kullin/mällin maku toisen suussa.

bikundi90
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja bikundi90 » 02 Helmi 2019, 21:25

En kyllä ole huomannut oman kullin makua toisen suusta kun on suudeltu. Enkä muidenkaan. Minulle se maku ei ilmeisesti erotu.

Deleted User 11742

Viesti Kirjoittaja Deleted User 11742 » 08 Huhti 2019, 08:01

1. "Mitä mieltä olette oman sukuelimen eli kullin tai pimpsan mausta toisen suussa suudellessa suuseksin jälkeen?"
En joko ole maistanu, tai ei ole tullu pussailtua suuseksin jälkeen.

2. "Entä, miehet, oman mällin maku kumppanin suussa laukeamisen jälkeen?"
Ei kiinnosta. Kokeiltu on. Useimmiten olen nuollu spermaani itsetyydytyksen jälkeen. Ihan vain puhtaanapidon vuoksi. Mutta koska maku ei miellytä, en mielelläni tee sitä enää. Ei se tosin hirveintä ole. Ehkä kokemukseni on jonkin verran neutraali.

3. "Ja mitä jos kumppanin suussa maistuu jonkun toisen henkilön kullin tai pimpsan maku?"
En tiedä maistanko elimiä muiden syljessä. Ja sperma ei kiinnosta.

Vastaa Viestiin