Rinnat vai perse?

Yleistä keskustelua seksistä ja siihen liittyvistä aiheista
mies_80
Noviisi

Re: Rinnat vai perse?

ViestiKirjoittaja mies_80 » 13 Loka 2011, 01:50

Sarah kirjoitti:Tämähän on hyvä ketju! Itse olen tyytyväinen omiin rintoihini kun ovat nyt vähän isommat, c-kuppia, ja takapuolta en oo koskaan pitänyt liian isona, päinvastoin miehet kuulemma tykkää kun on melko leveä lantio ja se tietty vaikuttaa vähän sitte pyllyn malliin. Kiva lukea et miesten mielestä tosiaan naisella täytyy olla muotoja! Mun yks sukulainen on tosi lauta (eli rinnaton) ja alipainonen eikä halua lihoa grammaakaan ja joskus kadehdin sen laihuutta (ei silti ylipainoa itelläkään oo kuin ehkä 3kg) mut sit taas.... eihän se ole miestäkään saanut vuosiin! Onhan kai kivampi harrastaa seksiä jos ei luut kolise yhteen.

Leveä lantio, kunnon jalat ja takamus ovat hekumallisia.

On ihan selvä huomio, että miesten naisihanne on muodokkaampi kuin naisten. Osaltaan uskon sen johtuvan siitä, että naiset pelaa keskinäisen silmäpelinsä enemmän sosiaalisella tasolla - ja tarkoitan nyt heteroiden kesken. Eli heteronaiset katsovat toisten naisten henkistä tilaa kun miehet taas katsovat enemmän kroppaa. Ja kyllähän isompi paremmin näkyykin.

Isot rinnat ehkä huomataan ensin, mutta se jää herkästi siihen. Kumman sinä haluaisit, pisimmät katseet vai ensimmäiset mutta lyhyet.. Jos nainen ei pidä rinnoistaan, hän pitää itsepintaisesti kiinni näkemyksestään. Jos liivejä ei olisi keksitty, pienenpitissiset osaisivat arvostaa varustustaan paljon enemmän.
Lone69
Noviisi

ViestiKirjoittaja Lone69 » 16 Loka 2011, 20:31

Perse - kasvot - tissit, siinä mun järjestys jota yleensä naisesta katson ensiksi jos mahdollista. Peppu ja kasvot ratkaisee yhdessä, en voisi hullaantua naiseen vain pelkästään tissien koon takia kuten kaveri.
Nect1
Noviisi

ViestiKirjoittaja Nect1 » 05 Helmi 2018, 16:53

Pikainen vilkaisu aina kasvoihin, sitten jos kiinnostaa, niin uusi katse. Sitten katse putoaa automaattisesti rinnoille. Perse tulee sitten sopivassa käänteessä tarkasteltua. Rinnoista ei oiken päältäpäin ja vaatteissa voi olla koskaan varma, mutta perseestä kyllä jos se on kireässä asusteessa. Jos vielä perseen jatkeena on hiemankin lihaksikkaat ja jäntevät reidet, niin se vetää mielen halukkaaksi.
Innokas
Noviisi

ViestiKirjoittaja Innokas » 05 Helmi 2018, 17:54

Kokonaisuus on tärkeä mutta jos pitää valita niin kyllä minulla menee rinnat edelle. Varsinkin kauniisti riippuvat isot luomurinnat ovat monipuoliset kiihoitusvälineet.
Liitteet
9ac90569b8099c41b2b7fd89b75488a4.jpg
9ac90569b8099c41b2b7fd89b75488a4.jpg (73.93 KiB) Katsottu 1608 kertaa
rmrm
Novellisti

ViestiKirjoittaja rmrm » 05 Helmi 2018, 18:45

Ei sulla tuonkaltaisia rintoja kadulla vastaan tule.Ei kaupan kassalla tai arjessa muualla missä nyt naisia näkee. Paljaat ovat sitten jossain aivan muualla nähtävissä.
Jos ei joku muu, niin sitten minä
hevisaurus
Kisälli

ViestiKirjoittaja hevisaurus » 19 Helmi 2018, 13:01

Tissit aivan ehdottomasti, ja isot sellaiset. perse ei ihan älyttömän paljon kiinnosta alun alkaenkaan.
Minihalu
Noviisi

ViestiKirjoittaja Minihalu » 22 Helmi 2018, 02:21

Ektomorph kirjoitti:Kysymys kuuluu, kumpaa sinä arvostat ja ihailet naisessa enemmän, rintoja vai persettä? Suurimpaan osaan vetoavat varmasti molemmat, mutta luulen suurimman osan olevan myös kallellaan jompaan kumpaan päin. Miehet lienevät keskustelun kohderyhmä, mutta naistenkin mielipiteet ovat tervetulleita.

Olen aina ollut paatunut tissimies. Teini-ikäisenä katsoin himoiten kypsien rouvien isoja tissejä, mitä isommat sen kiihottavammat. Jo 19-vuotiaasta sain kuitenkin oman tyttöystävän muodossa nauttia D-kupeista, sen jälkeen muutkin ns. "omat" naiset olivat isorintaisia (D-DD). Eli tuli vähän yliannos. Ehkä siitä syntyi himo pieniin ja pystyihin. Peppuja aloin arvostaa vasta lähes 50-vuotiaana, parempi myöhään kuin milloinkaan? Nyt tykkään molemmista. Pepuissa pienistä, pyöreistä ja todella kiinteistä eniten. Niistä joogapöksyisistä eniten. (Vai mikä se oikea termi on?) Kuntosalilla näkee aivan uskomattomia. Tiukoista farkkuperseistä tietysti myös.
hevisaurus
Kisälli

ViestiKirjoittaja hevisaurus » 22 Helmi 2018, 14:38

Minihalu kirjoitti:
Ektomorph kirjoitti:Kysymys kuuluu, kumpaa sinä arvostat ja ihailet naisessa enemmän, rintoja vai persettä? Suurimpaan osaan vetoavat varmasti molemmat, mutta luulen suurimman osan olevan myös kallellaan jompaan kumpaan päin. Miehet lienevät keskustelun kohderyhmä, mutta naistenkin mielipiteet ovat tervetulleita.

Olen aina ollut paatunut tissimies. Teini-ikäisenä katsoin himoiten kypsien rouvien isoja tissejä, mitä isommat sen kiihottavammat. Jo 19-vuotiaasta sain kuitenkin oman tyttöystävän muodossa nauttia D-kupeista, sen jälkeen muutkin ns. "omat" naiset olivat isorintaisia (D-DD). Eli tuli vähän yliannos. Ehkä siitä syntyi himo pieniin ja pystyihin. Peppuja aloin arvostaa vasta lähes 50-vuotiaana, parempi myöhään kuin milloinkaan? Nyt tykkään molemmista. Pepuissa pienistä, pyöreistä ja todella kiinteistä eniten. Niistä joogapöksyisistä eniten. (Vai mikä se oikea termi on?) Kuntosalilla näkee aivan uskomattomia. Tiukoista farkkuperseistä tietysti myös.

Ei isoihin tisseihin voi saada yliannostusta :lol: Ensimmäiset omat kokemukseni olivat pienempirintaisia B- ja C-kuppeja, mutta sen jälkeen kun olen itsekin päässyt ensin D- ja sitten F-kupeista pidempään jo nauttimaan ei taaksepäin ole enää menemistä koskaan... Mitä vielä, ainakin kerran haluaisin vielä päästä lähempään tuttavuuteen G-kupin tai isompienkin tissien kanssa.
Minihalu
Noviisi

ViestiKirjoittaja Minihalu » 24 Helmi 2018, 01:54

Makuasia tietysti. Mutta ehkä entistäkin suuremmat eli vaikka G-kupit maistuisivat, jos sellaisia pääsisin kokeilemaan. :)
ISP
Noviisi

ViestiKirjoittaja ISP » 24 Helmi 2018, 10:23

Oon peppumiehiä. Mieluusti tyttöystävällä olisi hyvä perse ja tissit suht pienet, ehkä jopa täysin rinnaton, jota aikoinaan koulussa laudaksi haukuttiin.

Palaa sivulle “Seksi”