Sitä erektiota en unohda koskaan

Yleistä keskustelua seksistä ja siihen liittyvistä aiheista
Megapenis
Kisälli

Re: Sitä erektiota en unohda koskaan

ViestiKirjoittaja Megapenis » 29 Touko 2017, 11:21

Olen tähän ketjuun kertonut jo aikaisemminkin kokemuksiani, mutta nyt UnZippedin viestit toivat mieleeni myös hyvin varhaisen järisyttävän kiihotustilan. Olin siinä 12-kesäisenä huomattavasti ikäisiäni edellä kehityksessä. Naapurissani hevostilalla asui myös 12-13 vuotias heppatyttö Maisa, johon olin palavasti ihastunut. Hän oli jo hyvin muodostunut, rinnat töröttivät puseron alla ja lantio pyöristynyt. Kävin hänen kanssaan uimassa hevostilan rannassa ja kerran hän otti myös oman oriinsa mukaan. Hän oli pikku bikineissä ja minulla oli myös pienet uikkarit. Maisan pitkät ja solakat reidet kiihottivat minua eniten. Rantaan mennessämme sain valtavan erektion ja Maisa painoi käden uikkarieni etumukselle, jossa isokokoinen patukkani pullisti uikkareita. Maisa oli hyvin estoton ja sanoi, että sullahan on jo oriin kalu. Vilkaisin hevosta ja siellähän silläkin törötti valtava siitin. Maisa hyppäsi hevosensa selkään ja ohjasi sen matalaan rantaveteen kävelemään. Maisa tuntui nauttivan ja kiihottuvan lämpimän hevosen selän kosketuksesta, hän paineli lantiotaan hevosta vasten. Ihana pitkäreitinen tyttö hevosen selässä bikineissä oli kiihottavinta mitä olin siihen mennessä kokenut. Erektioni oli järkyttävän kova ja kullini tuntui päivä päivältä kasvavan suuremmaksi. Kun Maisa hyppäsi pois oriinsa selästä, huomasin hänen bikiniensä etuosan kostuneen. En tiedä oliko hän saanut orkun, mutta liukastusta oli tullut. Menimme uimaan, mutta hurja seisokkini ei laskenut. Veden alla masturboin. Maisa varmaan arvasi mitä tein, sillä vedessä kellui pari valkeaa spermanauhaa. Tästä tapahtumasta ja Maisan käden kosketuksesta haaveilin monta kertaa ja sain aina mahtavan erektion. Masturboin Maisa mielikuvissani lukemattomia kertoja. Muutamaa vuotta myöhemmin runkkasimme jopa yhdessä, mutta se on jo toinen juttu.
UnZipped
Noviisi

ViestiKirjoittaja UnZipped » 07 Kesä 2017, 15:14

Jaetaan vielä yksi,tämä sattui kolmenkympin rajapyykkiä lähestyttäessä.
Olin tuolloin hiljattain eronnut,ja kavereinapysyminen ex:n kanssa oli helppoa koska emme juurikaan nähneet tai soitelleet.
Kerran ex sitten tuli käymään ja panemiseksihan se aika äkkiä meni,tosin sellainen peruspano josta ei suurempia värinöitä jäänyt.
Mutta siitä muutaman viikon päästä tuli soitto,ex kysyi haluaisinko tavata? Ounastelinkin että taitaa vanha suola( hehheh) vielä
janottaa joten kutsuin hänet kylään.Ja jo hississä hän hieroi kaluani housujen läpi ja sanoi tulleensa tämän takia.Vau.. :D
Ikinä suhteemme aikana hän ei ollut niin aloitteentekevä ja viettelevä kuin nyt,lisäksi kaunis meikki ja kampaus mutta ennenkaikkea
hänen paljastaessaan valkoisen pitsikorsetin vaatteidensa alta niin olin seota kiimaani !
Molemminpuolisen suuseksin jälkeen hän asettui leveään haara-asentoon polvilleen sohvan reunalle,nojaten kyynärvarsilla selkänojaan.
Tämä asento toi korsetin korostaman upean perseen loistavasti eteeni,hänen vittunsa oli apposen auki ja litimärkä.
Itse sain jalat suorana,rennosti ja rauhassa keskittyä takaapäin nussimiseen,välillä kurkotin puristelemaan hänen tissejänsä ja
hyväilin sitä ihanaa persettä.
Miehet tietänevät sen tunteen kun jalka tai selkä on kramppamassa tai kädet puutuu etunojassa kesken panemisen,se se vasta häiritsee fiilistä.
Tuossa sain kerrankin keskittyä täysin itse seksiin ja niihin tuntemuksiin ja ääniin,en usko exäni vitun olleen ikinä märempi,ainakaan minun kanssa.. :roll:
Ai että kun sai rauhassa painaa ihan kahvaa myöten sisään ja vetää liki kokonaan ulos,se pillun litinä oli todella kiihottavaa.
Orgasmin lähestyessä sain rauhassa rytmittää ja hienosäätää sen täydelliseksi,ja roiskin isot spermalastit hänen korsetin peittämälle selälleen.
Kullini oli erittäin tahmea spermasta ja hänen pillunesteistään mutta siitä huolimatta ex otti sen suuhunsa,uusi kokemus sekin. Enkä valittanut!
Taisimme vielä muutaman kerran jälkeenpäinkin paneskella,ne kerrat eivät sitten mainittavan arvoisia olleetkaan.
Mutta nuo "Suhteen jälkilöylyt" olivat tavallaan vielä viimeinen varmistus että eropäätös oli oikea,muuta yhteistä ei enää ollut kuin (joskus) hyvä seksi !
RobinHund
Seksipeto

ViestiKirjoittaja RobinHund » 07 Kesä 2017, 15:22

Megapenis kirjoitti:Olin siinä 12-kesäisenä huomattavasti ikäisiäni edellä kehityksessä. Naapurissani hevostilalla asui myös 12-13 vuotias heppatyttö Maisa, johon olin palavasti ihastunut. Hän oli jo hyvin muodostunut, rinnat töröttivät puseron alla ja lantio pyöristynyt. Kävin hänen kanssaan uimassa hevostilan rannassa ja kerran hän otti myös oman oriinsa mukaan. Hän oli pikku bikineissä ja minulla oli myös pienet uikkarit. - - Maisa oli hyvin estoton ja sanoi, että sullahan on jo oriin kalu. Vilkaisin hevosta ja siellähän silläkin törötti valtava siitin. - - Tästä tapahtumasta ja Maisan käden kosketuksesta haaveilin monta kertaa ja sain aina mahtavan erektion. Masturboin Maisa mielikuvissani lukemattomia kertoja.

Wauuu... Aivan mahtavaa!

Megapenis kirjoitti:Muutamaa vuotta myöhemmin runkkasimme jopa yhdessä, mutta se on jo toinen juttu.

Kerro lisää!!!
Megapenis
Kisälli

ViestiKirjoittaja Megapenis » 28 Kesä 2017, 15:26

RobinHund pyysi jo aikoja sitten kertomaan lisää yhteisestä masturboinnistani tytön kanssa. Kiima oli korkeimmillaan teini-iässä ja tyttö oli naapurini estoton hevostyttö Maisa, jonka kanssa olin rakentanut lapsuuden leikkeihin "viidakkomajan" hevostilan rantaan. Käytimme sitä uintireissuillamme vaatteiden vaihtoon ja kun seksi tuli mukaan kuvioihin, maja oli erinomainen runkkauspaikka.

Kerran menin aamupäivällä yksin uimaan, kun Maisaa ei näkynyt mailla eikä halmeilla. Sinä aamuna mulla oli valtava erektio, joka ei tahtonut laskea millään. Olin päättänyt runkata ja heitin vaatteet pois. Seisokki oli jo aivan valtava ja aloin pumpata kulliani. Silloin Maisa tuli yllättäen majaan, näki tietysti ison kaluni ja käsieni liikkeen. Ei sanonut mitään, katsoi seisovaa kyrpääni ja kysyi saako hän katsella. Hän sanoi aina halunneensa tietää miten pojat oikein runkkaavat. Kun olin aikani pumpannut, maisa kysyi saako hänkin koettaa ja sen enempiä aikailematta kietoi sormensa kullini paksun varren ympärille ja jatkoi pumppausta.Tunsin siemensyöksyn olevan tulossa ja puristin Maisan käden tiukasti kullini ympärille. Pian sperma lensi pitkinä roiskahduksina majan seinään. Maisa hämmästyi ja kysyi tuleeko sulta aina näin paljon, sillä ruiskahduksia oli varmaankin lähemmäs kymmenkunta.

Maisa oli kiihottunut näkemästään. Hän riisui myös nopeasti vaatteensa ja sain ihailla hänen nuoria pystypäisiä rintojaan, joissa nännit töröttivät kovina ja paisuneina. Sanoin hänelle, että nyt saat näyttää miten tytöt masturboivat. Eikä aikaakaan kun hän tarttui käteeni ja ohjasi sen häpykummulleen ja painoi sormeni vittuunsa. Maisa sanoi, että hän saa helposti orkun hyväilemällä klittaansa ja kysyi tunnenko pienen nystyrän. Minähän tunsin. Aloin lipruttelemaan sormellani ja Maisan hengitys kiihtyi. Pian orgasmi vapisutti hänen ihanaa vartaloaan. Jäimme majaan makoilemaan vaatteidemme päälle ja otimme sormileikeillä vielä toisenkin kierroksen.

Olen vuosia sitten kertonut näistä masturboinneistamme parissa kirjoittamassani novellissa UNohtumattomat seksileikit ja sen jatko-osa, joissa on totta toinen puoli. Ne löytyvät tämän sivuston luola-osiosta, jonne pitää erikseen rekisteröityä:
Kaikki foorumin vanhat novellit löytyvät osoitteesta: http://www.seksinovellit.com
kontunton
Noviisi

ViestiKirjoittaja kontunton » 13 Marras 2017, 02:30

Suunnilleen yläasteikäisenä ja ammattikoulun aikoihin oli öisin parhaimmat omat kivat ja niissä leikeissä kovimmat stondikset. Meillä oli veljen kanssa yhteinen huone. Kun kuulin veljen nukkuvan aloin touhuamaan. Erilaisilla fantasioilla kiihotin itseäni pimeässä peiton alla. Käännyin kyljelleni ja vedin pallit reisien väliin ja puristin jalkoja yhteen. Sillä tavalla stondis pysyi pitkään ja kovana ja paisunut terska esillä. Vasemmalle käyrän kalun takia piti olla oikealla kyljellä. Mielikuvitus laukkasi villisti ja kun kiimatippaa alkoi valumaan, sen liukastamilla sormilla sivelin terskan alapintaa. Sen paremmalta ei mikään ole munissa tuntunut. Terskaa kuumotti ja lasti oli siinä ja siinä tuloillaan. Kalu alkoi nytkähtelemään himosta ja mahdollisimman pitkään yritin pidätellä ja fantasioida lisää kiihotusta. Sitten kun ei enää pystynyt pidättelemään annoin sperman roiskua lakanalle ja peitolle. Sitä tuli ja tuli. Kalu nytkähteli vielä pitkään orgasmin jälkeen. Rajuja nytkähtelyjä saattoi kestää vartinkin vielä sen jälkeen, kun lasti oli lähtenyt. Ehkä vieläkin kauemmin. Nämä nytkähtelyt tuli ensin lastin jälkeen aika tiheästi ja harveni koko ajan ja samalla stondis pehmeni pikkuhiljaa. Sillon oli valtavia orgasmeja melkein joka yö. Elämäni parhaat, kovimmat ja rajuimmat orgasmit. Ei nussiminen ole kertaakaan lähellekään vetänyt vertoja noilla yöllisille orgasmeille. Oli ne niin rajuja ja mahtavia ja se kalun raju tempoilu vielä pitkään lastin jälkeen tuntui todella mahtavalta. Hillitön stondis ja polte terskassa kuumana. Lakana, peitto ja kalsarit spermassa. Melkein joka yö oli pakko saada näitä huippuorgasmeja. Ne hetket oli niin mahtavia, että ei ihme kun tuli jäätyä tiukasti koukkuun runkkaamiseen.
cerveza
Kisälli

ViestiKirjoittaja cerveza » 13 Marras 2017, 19:23

Mukavaa luettavaa!

Olisi kiva lukea myös naisten muistoja erektioista jotka ovat ikimuistoisia ja kuvailuja siitä mikä niistä teki niin ikimuistoisia. Ne tilanteet joissa naisesta näkyy että hän ihailee aikaansaannostaan ovat upeita.
Megapenis
Kisälli

ViestiKirjoittaja Megapenis » 14 Marras 2017, 19:08

kontunton kirjoitti:a. Sillon oli valtavia orgasmeja melkein joka yö. Elämäni parhaat, kovimmat ja rajuimmat orgasmit. Ei nussiminen ole kertaakaan lähellekään vetänyt vertoja noilla yöllisille orgasmeille. Oli ne niin rajuja ja mahtavia ja se kalun raju tempoilu vielä pitkään lastin jälkeen tuntui todella mahtavalta. Hillitön stondis ja polte terskassa kuumana. Lakana, peitto ja kalsarit spermassa. Melkein joka yö oli pakko saada näitä huippuorgasmeja. .

Niin oli mullakin siinä 14-17 ikävuoden välillä. Poikavuosien jälkeen kiima vähän rauhoittui. Olisipa vieläkin yhtä hurjia erektioita ja rajuja orgasmeja. On mahtava nautinto, kun paksu ja pitkä kulli vain paisuu ja paisuu hirvittävään erektioon. Kun hitaasti ja pitkään runkaten kiihotin kohti laukeamista, niin orgasmi kesti myös pitkään sperman lentäessä useina sykahdyksinä. Orgasmini olivat toisinaan niin valtavan kovia, että olin miltei tajuton enkä tiennyt tästä maailmasta mitään vähään aikaan. Kullin pitkään kestävää tempoilua en ole kokenut kuten "kontunton", sensijaan koko vartaloni nytkähteli rajusti muutaman minuutin ja tuntui kuin vartaloni olisi ollut jättiläismäinen kyrpä. Ne oli poikavuosien ihania nautinnon hetkiä ja on niitä joskus vieläkin tässä "kypsässä iässä"
cerveza
Kisälli

ViestiKirjoittaja cerveza » 14 Marras 2017, 20:37

Mielenkiintoista. Olen yleensä lukenut että orgasmit tuntuvat koko kehossa enemmän kypsemmällä iällä. Nuo muut heikkenevät ominaisuudet vastaavat sitä mitä olen lukenut.

Minä koen kuten olen lukenut, mutta toisin kuin Megapenis kirjoitti. Eli itse tunnen orgsmit nykyään enemmän koko kehossa kuin miten tunsin nuorena. Nuorena saatoin olla lauetessani ihan pokkana ja mulkku kyllä lennätti mälliä melko kunnolla. Tämä saattaa tosin johtua myös pelkästä eläytymisen tavasta. Pidin silloin jostain syystä ihanteellisena että pysyy eleettömänä, mutta nykyisten orgasmien voima on kyllä välillä jotain aivan uskomatonta.

Stondikset ja halut taas eivät ole juurikaan heikentyneet, mitä pidän yllätyksenä kun vertaa nuoruuden luuloihin. Koen pientä vaihtelua, mutta arvelisin että liittyy enemmän johonkin fyysiseen kuntoon liittyvään kuin suoranaisesti ikään. Ja olen yhä melko hyvässä kunnossa. Ehkä erektio-ongelmat johtuvatkin iästä pelkästään koska vanhentuessaan ajautuu tyypillisesti huonompaan kuntoon? Yksi tärkeä asia on luultavasti myös, että en ole koskaan vähentänyt seksin kokonaismäärää.

Ja se että seisoo vähän joka hetki, on kyllä vähentynyt, mutta kiihottumiset eivät. Nuorena tietenkin stondasi vaikka ei edes ollut kiihottunut.

Palaa sivulle “Seksi”