Ohjeita novellien kirjoittajille

Täällä voitte keskustella novelleista, kategorioista, yms.
Pekka
Moderaattori

Re: Ohjeita novellien kirjoittajille

ViestiKirjoittaja Pekka » 05 Marras 2013, 20:52

Tästä lähtien vain rekisteröityneet käyttäjät voivat lähettää novelleja. Lisäksi ne kirjoittajat, jotka ovat julkaisseet vähintään kolme novellia, pääsevät moderoinnin ohi, ts. novellit julkaistaan suoraan sivustolla.
Seksinovellit.com | Foorumin säännöt |
Seksichat

"Having sex is like playing bridge. If you don't have a good partner, you'd better have a good hand." Woody Allen
rmrm
Novellisti

ViestiKirjoittaja rmrm » 06 Marras 2013, 10:05

Jeps. Se oli hyvä uutinen. Mutta kai kommentointi pysyy kaikkien oikeutena.
Jos ei joku muu, niin sitten minä
Pekka
Moderaattori

ViestiKirjoittaja Pekka » 06 Marras 2013, 12:19

rmrm kirjoitti:Jeps. Se oli hyvä uutinen. Mutta kai kommentointi pysyy kaikkien oikeutena.

Kommentointi ja arviointi pysyy avoimena, mutta kommentit moderoidaan entiseen tapaan.
Seksinovellit.com | Foorumin säännöt |
Seksichat

"Having sex is like playing bridge. If you don't have a good partner, you'd better have a good hand." Woody Allen
Fr11kk1
Seksipeto

ViestiKirjoittaja Fr11kk1 » 09 Marras 2013, 10:50

Ihan hyvältä vaikuttaa tuo uudistus.
MasterJonathan
Noviisi

ViestiKirjoittaja MasterJonathan » 23 Marras 2013, 13:19

Tuo novellien lähettämisuudistus vaikuttaa hyvältä. Mielestäni sivuston vakikirjoittajat eivät hirveästi ennakkotarkistusta tarvitse.

Mutta voisiko tuota kommenttien moderointia vastaavassti höllentää? Nyt kun tuntuu menevän viikkoja ennen kuin kommentit päivittyvät. Minulle kirjoittajana kun kommentit on tärkein innostuksen lähde. Pisteet lähinnä ärsyttävät ja pelkästään niitä tuijottamalla iskee vain kirjoitusmasis. Toki tiedän että tulee asiattomia kommentteja (paljon?), mutta niitä voitaisiin yhä jälkikäteen siivota.

(Suomessahan ei ole ennakkosensuuria. Paitsi joillakin lehtien keskustelupalstoilla.)

Hiukan asian vierestä. Oli eräs omakohtainen tapaus, jossa kommenttimoderointi sai minut huvittuneeksi. Olin laittanut kommentiksi yhden lyhyen lauseen tyyliin; "Ei ollut jännettä." Ok, aika simppeli, mutta en jaksanut kyseiseen novelliin sen kummempaa raapustella. Minun mielestä kommentissani ei kuitenkaan ollut mitään loukkaavaa.

Tai kun tätä kirjoittaessa aloin pohtimaan lisää. Voisiko olla mahdollista, että aktiivikirjoittajat saisivat rajoitetun hallintaoikeuden, niin että halukkaat saisivat oman "alasivuston", jota he voisivat hallinnoida itsenäisesti? Niin että heillä voisi olla oma "pää/esittelysivu" ja he voisit esim itse moderoida omien novellien kommentteja. Ehkä etusivulla voisi olla rinnakkain kaksi uutuuslistaa.
Slavemaster
Kisälli

ViestiKirjoittaja Slavemaster » 28 Marras 2013, 00:47

Päätin lähettää turhan pitkään projektikansiossa hautuneen tarinan, ja mieleeni tuli pari kysymystä..
1. Onko "kirjoittajan kommentit" -osio poistettu novellien yhteydestä? Katselin että sitä ei näkynyt.. pitäisikö mahdolliset esipuheet vain laittaa boldattuina alkuun?
2. Olen mielestäni julkaissut yli 3 novellia, mutta jäin moderointijonoon.. tarkoittiko uudistus siis "vähintään 3 tämän uudistuksen jälkeen"?
Slavemaster
Kisälli

ViestiKirjoittaja Slavemaster » 28 Marras 2013, 23:43

Okei. Nyt en ole varma mitä olen tehnyt väärin, mutta osaisiko joku moderaattori saattaa viimeisimmän novellini (seksiorjana kesämökillä 3D) fonttikoon ja/tai fontin samaan standardiin kuin muutkin? Tuntuu tyhmältä kun fontti on isompi kuin muissa sivun novelleissa..

Johtuukohan tämä huolimattomasta copypasteuksesta?
Skyfish
Noviisi

ViestiKirjoittaja Skyfish » 03 Joulu 2013, 04:52

MasterJonathan kirjoitti:Mutta voisiko tuota kommenttien moderointia vastaavassti höllentää? Nyt kun tuntuu menevän viikkoja ennen kuin kommentit päivittyvät. Minulle kirjoittajana kun kommentit on tärkein innostuksen lähde. Pisteet lähinnä ärsyttävät ja pelkästään niitä tuijottamalla iskee vain kirjoitusmasis. Toki tiedän että tulee asiattomia kommentteja (paljon?), mutta niitä voitaisiin yhä jälkikäteen siivota.

Minullekin kelpaisi nähdä kaikki kommentit, olivatpa millaista settiä tahansa.
PuuhaPeTe
KiihkoMode

ViestiKirjoittaja PuuhaPeTe » 03 Joulu 2013, 05:03

Keskustelen aiheesta novelleita moderoivien henkilöiden kanssa josko saataisiin joku fiksu ratkaisu aikaan
MN69
Noviisi

ViestiKirjoittaja MN69 » 04 Helmi 2014, 12:53

...saako täältä Seksinovellien moderaattorin kiinni?
Laitoin juuri ekan tuotoksen ja unohdin ainakin yhden tagin eli "suuseksiä"...
Samalla käyttiksellä lähti kuin täällä eli MN69-

Palaa sivulle “Keskustelua novelleista”