Novellisivuston nyt poituttua...

Täällä voitte keskustella novelleista, kategorioista, yms.
Tinowhisper
Noviisi

Re: Novellisivuston nyt poituttua...

ViestiKirjoittaja Tinowhisper » 13 Marras 2017, 22:53

Tosi harmi, että ehdottomasti paras novelli-sivusto sulkeutui. Itse olisin kyllä valmis maksamaan jonkinmoista "jäsenmaksua" sivuston käytöstä.
On erittän ymmärrettävää, ettei kukaan halua omalla kustanteella hommaa ylläpitää ikuisuuksia ja oisko mahdollista, että sivusto vielä palaisi jos talkoohenkeä löytyisi?
Kiitos sulle joka tapauksessa Pekka, että ollaan nämä vuodet saatu novelleista nauttia!

-Tino

Pekka kirjoitti:Moi,

Äkillisen sulkemisen vuoksi mietiskelen nyt tässä erilaisia vaihtoehtoja. Sivustohan suljettiin koska liikennöintiä oli sen verran että ylläpitokustannukset nousivat liian korkeiksi. Täysin ilmaisen, suositun sivuston ylläpito on kallista hommaa. :)

Laitan kaikki sivustolla olleet novellit mahdollisesti tarjolle tekstimuodossa FTP:lle kunhan saan teknisen puolen selviteltyä. Sieltä voi sitten kukin novellisti poimia omat tekstinsä talteen.

- Pekka
Punakone
Noviisi

ViestiKirjoittaja Punakone » 16 Marras 2017, 15:54

Tinowhisper kirjoitti:Tosi harmi, että ehdottomasti paras novelli-sivusto sulkeutui. Itse olisin kyllä valmis maksamaan jonkinmoista "jäsenmaksua" sivuston käytöstä.
On erittän ymmärrettävää, ettei kukaan halua omalla kustanteella hommaa ylläpitää ikuisuuksia ja oisko mahdollista, että sivusto vielä palaisi jos talkoohenkeä löytyisi?
Kiitos sulle joka tapauksessa Pekka, että ollaan nämä vuodet saatu novelleista nauttia!

-Tino

Pekka kirjoitti:Moi,

Äkillisen sulkemisen vuoksi mietiskelen nyt tässä erilaisia vaihtoehtoja. Sivustohan suljettiin koska liikennöintiä oli sen verran että ylläpitokustannukset nousivat liian korkeiksi. Täysin ilmaisen, suositun sivuston ylläpito on kallista hommaa. :)

Laitan kaikki sivustolla olleet novellit mahdollisesti tarjolle tekstimuodossa FTP:lle kunhan saan teknisen puolen selviteltyä. Sieltä voi sitten kukin novellisti poimia omat tekstinsä talteen.

- Pekka

Itsekin voisin olla valmis jonkinlaista jäsenmaksua maksamaan ja tätä kautta olla mukana pitämässä sivustoa pystyssä. Hienosti Pekka on kyllä monet vuodet tätä sivua pitänyt yllä.
wetpantiesblog
Noviisi
Viesti:

ViestiKirjoittaja wetpantiesblog » 16 Marras 2017, 17:40

Itse en ole novelleja koskaan kirjoitellut, mutta lueskellut kylläkin, kerran tarinen henkilöksikin päätynyt erään miehen fantasianovelliin! :D Fantasiointi on iso osa useimpien seksuaalisuutta, minusta on hienoa ja mielenkiintoista että osalla teistä on aloitteellisuutta kirjoittaa niitä muidenkin luettaviksi novellien muodossa. :) Käytän tuota KuumaSuomi sivustoa ja siellä reagoitiin suhteellisen nopsaan tähän uutiseen että suljette tuon oman sivustonne, siellä ovat avanneet ilmaisen seksinovellit osion. Harmi että suljitte tuon omanne, mutta toivottavasti tuolla saa lueskella jatkossa novelleja! :)
Seksibloggaaja @ http://seksiaddiktio.blogspot.fi
http://www.kuumasuomi.fi Tuhmempaa minusta nimimerkillä: wetpanties
Antonio
Noviisi

ViestiKirjoittaja Antonio » 17 Marras 2017, 09:03

Jos ei muuta keksi, kirjouituksiaan voi julkaista myös blogissa. Googlekin sallii edelleen eroottisen materiaalin "blogspot" -blogeissaan, kunhan sivut merkitään asianmukaisesti. Jossakin vaiheessa Google oli lopettamassa näitä sivuja, mutta runsaan palautteen takia se luopui ainakin toistaiseksi niiden sulkemisesta.

Jos blogeja käyttää, niin osoitteethan voisi kerätä johonkin erityiselle sivulle, joka toimisi tavallaan hakemistona kirjoituksiin. Tämä nyt ei ole mikään ehdotus, kunhan pyörittelen ajatusta.

Itse olen kerännyt kirjoituksiani seuraavaan blogiin, jonka osoitteessa näkyvä nimi ei ole keksimäni. Tuo nimi ei ole oikein minun tyyliäni, mutta osoitteen aikaisemman käyttäjän muistoksi jätin nimen ennalleen. Kyseessä oli alunperin erään naishenkilön blogi, ja tarinat oli luonnollisesti kirjoitettu eri näkökulmasta. Niitä ei ole kuitenkaan jäljellä.

Tämä siis vain malliksi siitä, miten blogeja voi käyttää. Uusia tarinoita en ole kirjoittanut muutamaan vuoteen. Ehkä pitäisi taas aktivoitua. Muutama aihe on mielessäni.

http://miesunelmat.blogspot.fi/
Pekka
Moderaattori

ViestiKirjoittaja Pekka » 20 Marras 2017, 10:20

Kiireiden vuoksi en ole ehtinyt hoitaa novelleja, ja kiirettä jatkuu pitkälle ensi vuoden puolelle, eli jos täällä on joku MongoDB-tietokantoja ja kevyttä parsetusta osaava henkilö jolla kiinnostaa muuntaa novellit tekstimuotoon, laita mulle YV:tä! Novellit voisi sitten laittaa torrent-muotoon ja voisimme jakaa/ladata sitä porukalla.

- Pekka
Seksinovellit.com | Foorumin säännöt |
Seksichat

"Having sex is like playing bridge. If you don't have a good partner, you'd better have a good hand." Woody Allen
rap
Noviisi

ViestiKirjoittaja rap » 20 Marras 2017, 19:59

wetpantiesblog kirjoitti:Käytän tuota KuumaSuomi sivustoa ...toivottavasti tuolla saa lueskella jatkossa novelleja! :)

Suuret kiitokset sinulle tästä tiedosta! Ainakin kannan oman korteni kekoon ''fanieni'' hyväksi! Lisäsin jo muutaman novellini sivustolle! Käykäähän lukasemassa jos ette täällä vielä ehtineet! Jatkan siellä tutulla rap nimimerkillä!
Miehen elämän ensimmäinen kokemus on tulla ulos naisen vartalosta. Lopun elämäänsä hän käyttääkin takaisin sisään pääsemiseen.
Miksi ''sydämellä'' sana kirjoitetaan yhdellä m-kirjaimella? Koska sydämeen ei mahdu kahta ämmää samaan aikaan.
Punakone
Noviisi

ViestiKirjoittaja Punakone » 21 Marras 2017, 15:14

Minäkin rekisteröidyin tuonne Kuuma Suomi -sivustolle nimimerkillä Mikidi. Lisäilen ainakin joitain novellejani sinnekin. Toivotaan että tuo uusi sivusto saisi vankan kävijäkunnan.
Renttu70
Noviisi

ViestiKirjoittaja Renttu70 » 21 Marras 2017, 22:41

Samoin itse lisäilen noita omia hengentuotoksiani tuonne Kuumasuomi-sivustolle, en nyt varmasti kaikkia ihan kerta rykäyksellä mutta hiljalleen.
Älä saata minua kiusaukseen. Osaan sinne kyllä itsekkin!

Palaa sivulle “Keskustelua novelleista”