Pettäminen

Keskustelua seurustelusta, rakastumisesta, parisuhteesta...
Ariok
Seksipeto

Re: Pettäminen

Viesti Kirjoittaja Ariok » 25 Helmi 2014, 21:49

Sawlord kirjoitti: Ei se rakastuminen riipu suhteen laadusta, siis siitä että onko kyseessä tiukasti yksiavioinen vaiko vapaa suhde.
Ei mutta seksi auttaa.

Sawlord
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Sawlord » 25 Helmi 2014, 23:53

Ariok kirjoitti:
Sawlord kirjoitti: Ei se rakastuminen riipu suhteen laadusta, siis siitä että onko kyseessä tiukasti yksiavioinen vaiko vapaa suhde.
Ei mutta seksi auttaa.
Auttaa, mikäli ihminen on avoin rakastumiselle, ja silloin suhteessa on jotain vialla.

neira
Kisälli

Viesti Kirjoittaja neira » 26 Helmi 2014, 00:47

Ariok kirjoitti:
Ei mutta seksi auttaa.
Sawlord kirjoitti:Vapaa suhde punnitsee rakkauden, ja mikäli puolisoaan oikeasti rakastaa, ei toiseen halua rakastua, saati sitten lähteä sen toisen mukaan, olipa se toinen kuinka täydellinen tahansa.
Niin. Minuu ei ainakaan kauheasti imartele ajatus siitä että poikaystävä olisi tuossa noinkin pitkään pysynyt vain siksi, että se on ollut lieassa eikä ole ollut mahdollisuutta rakastua toiseen. :mrgreen: Uskon kyllä täysin, että se olisi edelleen mun kanssa vaikka olisi ketä päässyt pyörittelemään lakanoihin.

Ymmärrän kyllä että avoin suhde ei ole kaikkien juttu, eihän tuo minunkaan parempi puolisko syty lainkaan ajatukselle, vieläkään siis. Mut näillä mennään ja onnellisia ollaan.

Ariok
Seksipeto

Viesti Kirjoittaja Ariok » 26 Helmi 2014, 01:01

Sawlord kirjoitti:
Ariok kirjoitti:
Ei mutta seksi auttaa.
Auttaa, mikäli ihminen on avoin rakastumiselle, ja silloin suhteessa on jotain vialla.
Samoin kuin silloin jos haluaa seksiä muiden kanssa, sanoisi joku.

Sawlord
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Sawlord » 26 Helmi 2014, 01:07

neira kirjoitti: Niin. Minuu ei ainakaan kauheasti imartele ajatus siitä että poikaystävä olisi tuossa noinkin pitkään pysynyt vain siksi, että se on ollut lieassa eikä ole ollut mahdollisuutta rakastua toiseen. :mrgreen: Uskon kyllä täysin, että se olisi edelleen mun kanssa vaikka olisi ketä päässyt pyörittelemään lakanoihin.

Ymmärrän kyllä että avoin suhde ei ole kaikkien juttu, eihän tuo minunkaan parempi puolisko syty lainkaan ajatukselle, vieläkään siis. Mut näillä mennään ja onnellisia ollaan.
Tokkopa olisikaan. Muuhun kuin vapaaseen tahtoon perustuva yhteiselo ei kovin kauaa kestä, ellei toinen osapuoli ole tahdoton sätkynukke & tohvelisankari. (Niitäkin on kyllä nähty..)
Ariok kirjoitti: Samoin kuin silloin jos haluaa seksiä muiden kanssa, sanoisi joku.
Niin, monikin sanoisi.
Minä puolestani sanon niin ajattelevia ahdasmielisiksi.. :roll:

Pippelin
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Pippelin » 30 Huhti 2014, 10:43

petter kirjoitti:Oletko pettänyt tai tullut petetyksi? Pettäisitkö jos tulisi tilanne josta et voi jäädä kiinni?
Olen tullut petetyksi ja itse pettänyt. Kumpikaan ei ollut kovin kivaa. En tartu jokaiseen tilaisuuteen pettää, mutta luultavasti tulen tekemään niin jatkossakin. Itsekuri ei riitä, vaikka haluaisin ja jälkeen harmittaa.

Eräs ex-tyttöystävä petti minua eikä sen ilmitulo mukavaa ollut. Tuolloin huomasin ensin, että tyttöystävän luona kondomit vähenivät enemmän kuin mitä me niitä käytimme. Tai minulle oikeastaan tuli sellainen epämääräinen vaikutelma tai aavistus että ne hupenevat ihmeen nopeasti, mutta en ollut varma, koska kondomeita oli hankittu iso kasa enkä mitenkään tarkkaa huomiota kiinnittänyt tai laskeskellut niitä. Hässimme aika paljon, joten niitä kului muutenkin 10-15 kappaletta viikossa. Tytön pillu tuntui myös välillä siltä kuin sitä olisi joku aika sitten pantu, mutta se "selittyi" (ihan uskottavastikin) sillä, että hän oli(si) masturboinut ja työnnellyt dildoa sisään. Kerran sitten huomasin käytetyn kondomin tyttöystävän sängyn alla ja olin varma etten ollut sitä itse sinne heittänyt. Ensialkuun tyttöystävä kielsi, mutta lopulta myönsi että hänellä on ollut myös seksisuhde vanhemman naimisissa olevan miehen kanssa. Kriisiä tuli, mutta jatkettiin ja hän lupasi lopettaa toisen suhteen heti. Muutamaa kuukautta myöhemmin tuli juhannus, jolloin olimme eri paikoissa, ja jälkikäteen kuulin että hän olisi ottanut saunassa suihin kahdelta mieheltä. Senkin hän lopulta tunnusti ja itse koin että siinä vaiheessa riitti. Myöhemmin kuulin kaveriltani, että tyttö oli pari kertaa tarjonnut itseään hänelle. Petetyksi tuleminen harmitti, mutta kun on itse myös pettänyt, niin...

parikas
Noviisi

Viesti Kirjoittaja parikas » 09 Touko 2014, 06:29

Äkkiseltään Pippelin viestejä luettuani huomaan että joka viestissä mukana kondomi,no ehkäisy on hyvä asia.
Mutta jokseenkin huolimatonta toimintaa jos pettämis tilanteessa komdomi sängyn alle heitettäisiin.
No jutut juttuina.

Pippelin
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Pippelin » 11 Touko 2014, 12:25

parikas kirjoitti:Äkkiseltään Pippelin viestejä luettuani huomaan että joka viestissä mukana kondomi,no ehkäisy on hyvä asia.
Mutta jokseenkin huolimatonta toimintaa jos pettämis tilanteessa komdomi sängyn alle heitettäisiin.
No jutut juttuina.
Hmm, kondomit ja seksi nyt liittyvät joskus toisiinsa, vaikkeivät kondomit sentään ihan joka viestissä olekaan mukana... En selvittänyt tarkemmin miten kondomi oli tuolloin sängyn alle päätynyt, mutta yleisemminkin ottaen huolimattomuus lienee silti kuitenkin yksi syy miksi pettämisestä aina välillä jäädään kiinni.

Pikkis
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Pikkis » 11 Touko 2014, 19:14

Pettäminen on käynyt mielessä. Oon vaan niin saamaton monessa suhteessa, että en ole saanut aikaan. Vaimolla ilkeys- ja pihtausvaihe ollut käynnissä jo useamman kuukauden. Ymmärrän hirveän hyvin niitä, jotka on vastaavassa tilanteessa pettänyt. Onhan se vähän tyhmää ajatella, että nyt on oikeutettu pettämään, mutta niin se vähän on. :-)

Turhautunutmies
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Turhautunutmies » 19 Huhti 2015, 03:54

Pikkis kirjoitti:Pettäminen on käynyt mielessä. Oon vaan niin saamaton monessa suhteessa, että en ole saanut aikaan. Vaimolla ilkeys- ja pihtausvaihe ollut käynnissä jo useamman kuukauden. Ymmärrän hirveän hyvin niitä, jotka on vastaavassa tilanteessa pettänyt. Onhan se vähän tyhmää ajatella, että nyt on oikeutettu pettämään, mutta niin se vähän on. :-)
Mullakin pettäminen on käynyt mielessä, mutta olen liian selväjärkinen toteuttaakseni. Rakastan vaimoa kuitenkin erittäin paljon, vaikka seksi ei suju meillä on tosi mukavaa yhdessä, enkä ota riskiä että se menisi rikki. Enkä oikein usko että tällaiselle aika rumalle keski-ikäiselle miehelle kumminkaan olisi kovin kaksista tarjontaa.

Vastaa Viestiin