Tajuaako miehet flirtin?

Keskustelua seurustelusta, rakastumisesta, parisuhteesta...
Timppa
Noviisi

Re: Tajuaako miehet flirtin?

ViestiKirjoittaja Timppa » 18 Elo 2012, 16:04

En kyllä ite ainakaan yleensä tajua suorempiakaan vihjailuja. Tai sitten jos tajuan niin vähän myöhemmin. Tällätavoin sitä saa kyllä olla todella tyytyväinen aina itseensä kun tajuaa että siinä meni taas yksi tsäänssi.
jouni75
Noviisi

ViestiKirjoittaja jouni75 » 18 Elo 2012, 22:16

Olin perheen kanssa laivalla ja tilaa ei ollut samassa porealtaassa,joten päätin mennä viereiseen joka oli tyhjä. Pienen hetken istuttuani tuli nainen ja ilmeisesti hänen tytär perässä. Nyt vähän pitemmän ajan hänen tytär uiskenteli edestakaisin ja tietenkin katseeni kiinnittyi tyttäreen joka häiritsi rentoutumistani. Äiti otti vastaan tytärtään ja koski välillä minua mutta ei katsonut vaikka kuinka sivusilmällä vilkuilin... Sitten tytär päätti että mennään toiseen altaaseen ja en voi unohtaa miten nainen katsoi suloisesti ja pitkään...
Ektomorph
Kisälli

ViestiKirjoittaja Ektomorph » 28 Elo 2012, 16:06

Olen melko huono tulkitsemaan naisia ja ihmisiä muutenkin, joten jos joskus olen flirtin kohteeksi päässyt, niin ohi on mennyt aika lujaa. Se että työkaverini ovat naisia pomoa lukuun ottamatta, ei ole opettanut minulle tulkintataitoja. Joskus harvoin on tullut baarissa vähän suorempia iskuyrityksiä, jotka tällainen tampiokin ymmärtää, mutta sellainen hienovaraisempi toiminta jää useimmiten tajuamatta. Itse en flirttaile ikinä edes alkoholin avustuksella, koska en osaa, joten ne hommat jäävät naisen tehtäväksi.
r0sv0
Noviisi

ViestiKirjoittaja r0sv0 » 01 Syys 2012, 01:32

Pakko myöntää etten tajua, tai en ainakaan ajoissa. Kertokaa nyt ihmeessä mikä se semmoinen on, että tällainen tyhmempikin osaa reagoida.
rainbow
Noviisi

ViestiKirjoittaja rainbow » 25 Loka 2012, 04:27

Kyllä ja ei, luonnollista?
JayJay
Noviisi

ViestiKirjoittaja JayJay » 25 Loka 2012, 10:08

Kyllähän ne selvemmät flirtit huomaa mutta niinku moni jo sanoi ni hienovaraisemmat merkit jää usein huomaamatta. Itsellä on yleensä tapana edes kahville pyytää jos on jostain naisesta kiinnostunut. Osoitus siitä että haluaa olla kahden toisen kanssa on hyväksi todetta tapa osoittaa kiinnostusta.
KoiranPoikanen
Noviisi

ViestiKirjoittaja KoiranPoikanen » 12 Marras 2012, 21:41

Kuva
noitapilli
Noviisi

ViestiKirjoittaja noitapilli » 12 Marras 2012, 22:29

Moi. En haluu olla omahyväinen, mut väittäisin et kyllä mä huomaan kun nainen flirttailee. Silloinkin kun se on vain aika vähäistä: pöyhii tukkaansa, lipoo huuliaan, katsoo upealla hymyllä, huomioi kaikessa pienessä, uudestaan, uudestaan ja uudestaan. Mulla on nyt melkeen ongelma asiassa. Tai ei mulla. Mun lähin työkaveri, joka on ihan kertakaikkisen upea nainen on alkanut käyttäytyä noin ja mun ihan oikeesti tekis mieli ottaa se syliin ja halata ja pussata. Tai enemmänikin... Mutku... voiks pomo muka tehdä lähimmälle apulaiselleen niin? Ja se on vielä ihan vastikään menny naimisiinkin. Se on vaan niin söpö ja niin mielettömän huomaavainen. Tuo mulle kaupasta keksejä ja huolehtii et mä meen oikeaan paikkaan seuraavina päivinä ja tekee kaikkea tuota mitä te ootte edellä kuvanneet, hakee ruokaa jos mä en ehdi lounaalle, huolehtii aina et on aamulla mun kanssa... Keskustelunaiheisssa ei oo epäilystäkään siitä et me flirttaillaan. Ja se on kivaa. Mä huokailen iltaisin sen perään... Ollaankohan me niitä jotka joskus jossain firman tulevissa pikkujouluissa tai jossain päädytään sylikkäin? Mua ei ainakaan haittais.
Markus
Noviisi

ViestiKirjoittaja Markus » 22 Huhti 2013, 18:08

Mä luulen kyllä olevani helkkarin puusilmä näissä.. tai joidenkin naisten kanssa on vähän sellainen fiilis että vähän niinkuin sitä kiinnostaisi, mutta sitten ne on toisaalta sellaisia joista sitä on pirun vaikea uskoa. Kuten nyt yksi tosi uskovainen naimisissa oleva perhetuttu, jonka luulen oikeasti ruoskivan itseään ja pyytävän jumalalta anteeksi iltaisin jos sillä sellaiset olis mielessä.

En mä nyt mielestäni ole ollenkaan ruma, vastenmielinen enkä muutenkaan vittumainen joten luultavasti kyllä huomattavasti useampi on mua sillä silmällä katsellut kuin mitä olen itse ikinä tajunnut :D En nimittäin kyllä totta puhuen muista että kukaan muu olis flirttaillut kun naiseni yksi kaveri, joka taas teki sen niin selvästi ettei jäänyt epäilykselle sijaa :mrgreen: Tosin mihinkään sen pidemmälle se ei ole johtanut mutta onpa pientä kipinää aina kun tavataan ja oma pikku salaisuus :)

Mutta joo, mä taidan kyllä olla pirun huono tässä. Koskaan ei tiedä milloin kyseessä on pelkkä ystävällisyys ja kohteliaisuus kun hymyillään, moikataan ynnä muuta ja koska flirtti.

Itse tosin harrastan pitkiä katseita ja hymyjä ihan tuntemattomillekin vaikka kaupassa ja kadulla, mutta tuntuu että todella harva vastaa/huomaa, yleensä vain kävellään ohi ja tuijotetaan katuun. Enkä siis usko että vältellään tietoisesti katsetta vaan ei vaan katsota yhtään ympäröiviä ihmisiä.
Ariok
Seksipeto

ViestiKirjoittaja Ariok » 22 Huhti 2013, 18:35

Usein tajuaa, mutta ei uskalla olla varma asiasta ja pelaa varman päälle... Jättäen jälleen mahdollisuuden väliin. Tai sit ei vaan oikein osata flirttailla tai tai... Tai ei kiinnosta tai tai... Rippuu joo varmaan miehestä luonnollisesti, tyhmänä vastauksena voisi ihan hyvään kysymykseen vastata.

Omista kokemuksistani kamalin oli, kun lähihoitajaksi opiskellessa käytiin jollain vierailulla ja sieltä sitten luokkakaverini, johon olin ihastunut tarjosi minulle kyydin bussireittini varrelle. Tämä luokkakaverini oli semmonen super ujo tapaus.
No siinä sitten hän jotenkin kömpelösti kun ajettiin, vihjasi että tuossa ois yksi ruokapaikka... Se oli niin hellyyttävän kömpelö kysymys, että pysähdyttäiskö syömään.

Hellyyttävän kömpelö ei ollut vastaukseni, kun totesin, että kyllä tässä kotiin asti kestää. Ja hetkeä myöhemmin kun tajusin erheeni, niin teki mieli alkaa hakata päätä kojelautaan.
Ja sain sitten ihmetellä mikä siinä oli muka niin vaikeaa kertoa erheestään ja sanoa, että kyl mä haluaisin mennä sun kaa johonkin syömään. Mut ei. Olin tuolloin vielä superestynyt tapaus itsekin. Enkä sitten koko koulun loppuun mennessäkään saanut virhettäni korjattua.

Otti päähän kyllä pitkään. Ottaa vähän vieläkin, kun tapausta muistelen.

Joo tarinani ei kertonut edes flirtti sokeudesta, vaan vielä pahemmasta näkörajoitteisuudesta.

Palaa sivulle “Seurustelu ja rakastuminen”