Tajuaako miehet flirtin?

Keskustelua seurustelusta, rakastumisesta, parisuhteesta...
Sarah
Noviisi

Tajuaako miehet flirtin?

Viesti Kirjoittaja Sarah » 24 Touko 2012, 22:30

Tajuaako mies, jota sitä katsoo pitkään silmiin, että nainen on ihastunut/kiinnostunut? Entä rekisteröikö miehet sen jos nainen ottaa koko flirttirepertuaarin käyttöön eli nuolaisee huuliaan, sivelee kaulaa jne.? Ja ei siis missään baarissa vaan ihan arkielämässä kun kohdataan. Meneekö juttu perille vai vaan alitajuntaan tai ei sinnekään?

Reagoiko vapaat miehet flirttiin helpommin kuin varatut? Eli siis jos on haku päällä, naisen signaalit huomaa ja ymmärtää helpommin?

Nyt miehet vastaamaan! :) Miten haluaisitte naisen flirttailevan, olitte sitten vapaita tai ette?
-Sarah-

petter
Noviisi

Re: Tajuaako miehet flirtin?

Viesti Kirjoittaja petter » 24 Touko 2012, 22:55

Joko mulle ei ole koskaan flirttailtu tai sitten ei tajuta. :D
Ite oon maailman huonoin tulkitsemaan naisia ja ihmisiä ylipäätään, että suora kysymys toimii paraiten.

Tietty jos joku entuudestaan tuttu on ollut minuun ihastunut niin sen olen kyllä huomannut. Sellainen ihminen pyrkii olemaan kontaktissa kaiken aikaa tekstarein yms., mutta sitä en kutsuisi flirtiksi.

PuuhaPeTe
KiihkoMode

Viesti Kirjoittaja PuuhaPeTe » 24 Touko 2012, 23:11

Aivan varmasti tajuaa, minä ainakin seuraan ympäristöä, mutta naisen pitää olla silmää miellyttävä..
ja vapaa tai varattu, sillä ei mun kohdalla ole mitään väliä, paitsi jos olen vapaa, niin panen ja varattuna en, mutta ympärilleni katselen varmasti, sitä ei kukaan multa tuu koskaan kieltämään, tai vaihtuu tarvittaessa nainen.
joskus sopivassa paikassa olen naisilta kysynyt, panettaako noin paljon, toiset menee hämilleen, toiset sanoo taas, että kyllä ja sille pitäisi vielä tehdä jotain, näin monesti etenee..
Mutta toivon omalla kohdalla, että naiset avaisi suun helpommin, tuppisuu antaa aika huonon kuvan ja jää fiilis että oikeasti ei kiinnosta

Totttakai multa jää huomaamatta ja tajuamatta varmasti paljon, mutta aina ei jaksa keskittyä, jaksa kiinnostua.
Eikä läheskään kaikki saa mun päätä kääntymään,

Kaukokaato
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Kaukokaato » 25 Touko 2012, 01:18

Nainen on kuin avoin kirja silmiensä kautta. Nainen viestittää silmien ja kehonkielellä mikäli haluaa. Mies toimii miten parhaaksi näkee tapauksen... Mut tuohon tarvii kokemusta ja itsetuntoa. Mut virhearviointeja voi tulla... Siinä sit flirttiaika saa jatkoa jos mielenkiinto säilyy flirtin antajalla. Yhtenä aamuna eräällä huoltamolla, kassalta lähties sisään astui nainen. Rintojensa vuoksi toppi paljasti mitä näytettävää silmien alta löytyi. Hän käveli kohti kassaa mennes vessaan. Hän katsoi kohti ja seurasin silmiään kun käveli takaa ohi. Katse seuras loppuun asti. Hän hymyili ensin :) johon vastasin kohteliaasti samoin. Kertaakaan en laskenu katsettani rintoihin hänen kävelles kohti. Menin pöytään ja tämä nuorikko ja kaverinsa tulivat myöhemmin viereiseen pöytään. En katsonut taakseni kertaakaan kun jäivät takanani olevaan pöytään. Puheäänen bongasin keskusteluistaan. Tälläisiä kohtaamisia tapahtuu tämän tästä. Viatonta flirtiä josta tulee hyvä mieli :)
Alaston aktiivinen.

PuuhaPeTe
KiihkoMode

Viesti Kirjoittaja PuuhaPeTe » 25 Touko 2012, 03:33

Juuri kuten edellinen sanoi, virhe arvioita ihmisten suhteen voi ja pitääkin tapahtua. Ei pidä lannistua.
Kohteliaisuus, asiallinen käytös on kaiken a ja o

tuntm
Noviisi

Viesti Kirjoittaja tuntm » 25 Touko 2012, 08:24

Ei varmasti aina tajua, mutta varsinkin katse ja hymy on aika varmoja aloituksia, ja siitä voi sitten jatkaa, kun jakamaton huomio on saatu. :)

collision
Noviisi

Viesti Kirjoittaja collision » 25 Touko 2012, 15:58

Jaa-a... En varmastikaan ole tajunnut kaikkia flirttejä mitä joskus on kohdalle osunut. Toki sitten sellaisia vähän selvempiä tajuaa, ja muutamia herkullisia flirttejä on kyllä jäänyt pysyvästikin mieleen. Mutta ittestäni voisin väittää, olevani sen verran puusilmä, että ne kaikki hienovaraisimmat flirtit menee kyllä ohi kovaa ja korkealta.
Se mikä ei tapa, ahistaa.

Fr11kk1
Seksipeto

Viesti Kirjoittaja Fr11kk1 » 26 Touko 2012, 11:45

Liian usein tajuaa jälkeen päin että se ja se muuten tais flirttailla mun kanssani. Tai sitten kun lukee näitä netin keskusteluja flirttailusta niin miettii että ylitulkitsenko mää nyt totakin naista, kun se tuolla tavalla katselee mua jutellessaan ja sivelee hiuksiaa jne. vaikka tiedän naisen olevan parisuhteessa. Pitäiskö siihen vastata takaisin muuten kuin omalla (kömpelöllä) flirtillä, pitäiskö yrittää iskeä, vaikka tietää toisen parisuhteesta? Monesti puolituttujen kanssa työpaikalla tai sauna-illoissa tälläisiä tilanteita, jotka saa hämmennyksiin. Toisaalta ei hirveän aggressiivisesti uskalla ehdotellakaan, kun tietää tapaavansa flirttailevaa naista myös tulevaisuudessakin. Jos tulkitsi väärin, niin voi tulevat kahvipöytäkeskustelut olla kiusallisia. Voi jospa vain pääsisi naisen pään sisälle. Tai jos ihmiset noudattaisi arjessaankin sitä "liikennevalobileiden" ideaa, eli vihreää vaatetta = vapaa ja etsii jotain juttua, punainen = varattu ja keltainen = ei oikein tiedä mitä haluaa ja onko suhteessa vai ei. Kummasti helpottaisi flirttailuunkin vastaamista ja elämää yleensä. :)

Mutta siis varsinaiseen kysymykseen: hyvin usein ei tajua flirttiä tai tajuaa liian myöhään että tuossahan olisi ollut tilaisuus vaikka mihin.

Sarah
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Sarah » 26 Touko 2012, 14:05

Ok... :) Minä ainakin, nainen kun olen, helposti ylitulkitsen kaikkea (tyyliin oi, se katso mua pitkään silmiin ja hymyili, oisko tässä jotain?!) ja toivon että mun selkeät (?) viestit tulkittaisiin oikein... Olen yrittänyt kaikkea klassista soidinmenoelettä, hymyä, tiivistä katsekontaktia, sivelyä, lipomista :lol: ja huulen puraisua ja juttelun aloittamista mutta pitemmälle tuskin ikinä pääsen. :(

Olen varattu ja niin on tämä mieskin (ruoskikaa...), joten hän ei siksikään varmaan edes ajattele mitään viestejä mitä lähetän, ei uppoa mihinkään, vaikka hän hymyileekin ja on katsonut pitkään silmiin joitakin kertoja. Eli kunpa pääsisi miesten pään sisälle!! :D

Pelkään että tämä komistus on himassa kertonut tutun naisen ryhtyneen flirtiksi ja sitten he siellä yhdessä hihittävät tai kummastelevat asiaa... Mutta vielä ainakaan tämä mies ei ole ryhtynyt välttelemään minua, on ihan normaali ja ystävällinen, eli ei se kai tajua mitkä tarkoitusperät tällä naisella on. :P

Punainen vaate on kyllä mulle ainakin kaikkea muuta kuin liikennevalo että älä lähesty! Sain tämän miehen katsomaan itseäni monta kertaa ja pitkäänkin kun oli punainen pusero päällä. Miehet huomaa aina punaiseen pukeutuneen naisen! ;)

No, muuta en voi tehdä kuin hymyillä ja jutella. Härskiksi en rupea! :D
-Sarah-

Deleted User 2112

Viesti Kirjoittaja Deleted User 2112 » 26 Touko 2012, 18:01

mä tajuun vähän huonosti jos muija flirttailee :roll:

Vastaa Viestiin