Suhde teoriat ja käytäntöä...

Keskustelua seurustelusta, rakastumisesta, parisuhteesta...
Kaukokaato
Noviisi

Suhde teoriat ja käytäntöä...

ViestiKirjoittaja Kaukokaato » 24 Touko 2012, 13:47

Radio Aallolta kuultua: Ihmisellä on 3 oikeaa rakkautta. Ensirakkaus, rakkaus jonka kans tekee lapset ja rakkaus joka tekee onnellisuuden. Kuultuani tuon, se taitaa näin ollakkin kun elämän kaarta seuraillu. Omaa ja muidenkin vaiheita. Eihän tuo suoranaisesti mene noin mutta välivaiheita väliin sovittamalla pääpiirteet tunnistaa. En ole ennen tuota tuumaillu mut itseni siitä löydän ja kohdan mis menen tuos 3ssa kohtaa jos sen janaksi laittaa. Mites teillä muilla?
Alaston aktiivinen.
danonina
Noviisi

Re: Suhde teoriat ja käytäntöä...

ViestiKirjoittaja danonina » 12 Touko 2013, 23:58

Ensimmäisessä oikeassa suhteessa tein lapsen. Voi myös varmasti sanoa ensi rakkaudeksi, siinä suhteessa hurahti 6vuotta. En tiedä missähän vaiheessa tuota kaarta nyt olisin. Haluaisin vielä lisää lapsia, mutta myös onnea ;). Jos oon oikassut tossa alussa, ni enkö vois saada sit noita kahta vikaa yhdessä :D
Nuppu
Kisälli

ViestiKirjoittaja Nuppu » 13 Touko 2013, 09:19

Enpäs oikein tiedä. Voihan olla että se keskiverto Maijoilla ja Mateilla menee noin, mutta itse en kyllä ikinä lapsia halua enkä aio hankkia, ja tämän tietää ja on hyväksynyt kumppaninikin (jolla oli hauska "Lapsia hankitaan, että omat geenit pääsee jatkumaan" käsitys lastenhankinnasta. Totesin että se ei ikinä saa alkaa isäksi jos tuo on sen mielestä ainoa tarkoitus)

Ensirakkaus kyllä löytyy, se on koettu ja männyttä aikaa. Eli jos mää nys olisin siirtynyt siihen viimeiseen vaiheeseen kun keskivaiheen yli hyppään. Tai ainakin kovasti toivon, että nykyisen kylkiluuhun saan kasvaa kiinni.
Jupe
Seksipeto

ViestiKirjoittaja Jupe » 13 Touko 2013, 13:49

Esimmäinen ja toinen vaihe meni melko nopeasti ja nyt olen vankasti kolmannessa ......
ja olen oikeastaan tyytyväinen tähän nykyiseen eloon.....
JormaK
Noviisi

ViestiKirjoittaja JormaK » 13 Touko 2013, 14:03

Ensimmäinen vaihe meni aika nopeasti ja nyt ollaan tuon teorian mukaan sitten vissiin vaiheessa kaksi. Tietyllä tasolla tilanne on mukavan seesteinen, tietyllä tasolla taas kaipaisi jotain lisää.
Jos joskus ajaudun vaiheeseen kolme, niin se suhde tulee olemaan aika erilainen kuin kaksi ekaa.

Palaa sivulle “Seurustelu ja rakastuminen”