Nettitreffit

Keskustelua seurustelusta, rakastumisesta, parisuhteesta...
ArmasAallontie
Noviisi

Re: Nettitreffit

ViestiKirjoittaja ArmasAallontie » 10 Marras 2011, 21:47

Kerran olen kokeillut ja kyseinen treffikumppani on nykyinen vaimoni :D
Kaukokaato
Noviisi

ViestiKirjoittaja Kaukokaato » 24 Touko 2012, 13:32

Otsikon mukaisesti kannatan aikuisten välisiä nettitreffailuja. Kunhan ovat sinkkuja molemmat. Parisuhtees tai kahdessa suhtees olevalle ei enää kolmatta sovi! Vaikka tilaisuus tekee varkaan useasti jos oma suhde ei tyydytä. Mut ei se pettämisen aloitus netissä aina ratkaisua tuo vaikka kroppa tykkääkin :D
Alaston aktiivinen.
aderton
VIP

ViestiKirjoittaja aderton » 22 Tammi 2013, 21:34

On herännyt ajatus, että mitähän jos kokeilisi nettitreffejä. Niin olen ollut tavallinen tavis, etten semmoista ole aiemmin harkinnutkaan. Pitää varmaan hommata kunnon webkamera tuohon koneen kylkeen, sillä kai se paras on semmoisen kautta ensin hiukan arvostella. Eli vastapuolella siis pitää myös olla sama laite.
Onhan näitä tullut korviin juttuja, että on löytynytkin.
Rohkeasti vaan läpi kiven vaikka itku silmässä
Baka94
Noviisi

ViestiKirjoittaja Baka94 » 14 Tammi 2014, 21:25

Itsekkin olen kokeillut muutamia sivustoja, mutta tulokset ovat olleet aika huonot. Joko omaan viestiini ei vastata, tai sitten vastataan yhesti ja lopetetaan vastailu siihen. Itse en ole saanut kovin monia yhteyden ottoja muilta, mutta ne mitä olen saanut, ovat myös kaatuneet siihen että vastapuoli ei enää vastaakkaan. Olisihan se kiva tietää jos toinen ei halua enää pitää yhteyttä ja syy siihen että miksi...

Kun kerran netistä ei oikeen tunnu löytyvän ja baareissa yms ei tule käytyä, niin en oikeen nyt sitten tiedä mistä sitä seuraa löytyy...
rafaello
Noviisi

ViestiKirjoittaja rafaello » 16 Tammi 2014, 23:12

Jossain vaiheessa oli ilmoitus Iskurissa, Okcupidissa ja Suomi24ssa. Kerran pääsin naimisiin asti nettitreffien kautta, se tosin päättyi eroon. Sen jälkeen tuli juteltua ja käytyä yksittäisillä treffeillä mutta ne eivät vieneet mihinkään. Yhdessä vaiheessa sitten poistin ilmoitukset kun totesin että mieluummin törmään mielenkiintoisiin ihmisiin esim harrastusten tai vapaaehtoistyön kautta. Ja mitä paremmin olen oppinut tuntemaan itseni niin sitä vaikeampi on törmätä mielenkiintoisiin ihmisiin.

Ehkä joskus tulevaisuudessa laitan taas ilmot kehiin, eihän sitä koskaan tiedä. Oma ikäluokka vaan tahtoo olla juuri nyt aika lisääntymiskeskeistä ja kun moinen ei kiinnosta niin paremmat markkinat avautuvat ehkä 10-15 vuoden päästä. Silloin lapsia hankkineiden tekeleet alkavat olla täysi-ikäisiä niin on helpompi löytää seuraa kun äideillä on taas myös oma elämä.
gonzor
Noviisi

ViestiKirjoittaja gonzor » 03 Helmi 2014, 13:21

Se toimi minulle sexxxchat24.com
Onnea :twisted:
tildaa
Noviisi

ViestiKirjoittaja tildaa » 15 Helmi 2014, 03:34

Suomi24 ja Iskurin kautta on tullu tavattua jätkiä. Ihan ok kokemuksia ja tykkään tutustua kyl netin kautta ku siinä saa aika paljo oleellista heti selville. Mutta valitettavan usein on jätetty jotain oleellista kertomatta tai ne kuvat on muutaman vuoden takasia...

Jos haluu vertailla vaikkapa baarissa ja netissä tutustumisen eroja, niin eka"tapaamisella" eli siis ekalla kohtaamisella ja vaikka profiilin lukemisella, saa selville ihan eri asiat. Deittisivuilla profiilista selviää usein elämäntilanne, ikä, harrastukset, musiikkimaku, ehkä jopa leffamieltymykset, uskonto tai sen puute, poliittiset näkemykset ja kirjotustaito. Livenä jos törmää, ekana saa tietää ulkonäön, olemuksen, puhetavan, äänen, ilmeet ja eleet. Se on sit vähän ihmisestä kiinni kummat merkkaa enemmän. Toisaalta tykkään tutustua netissä kun voi kirjotella pitkäänki ja saada tietää toisesta paljon. Eikä tarvi olla kännissä eikä tarvi mennä "iskeen" ketään. Mut netissä voi sensuroida niin paljo... Jotku on tosi hauskoja, sarkastisia, fiksun olosia ja mukavia, mutta sitte ku tapaa kasvokkain, vastassa onki piipittävä ja hihittävä idiootti joka haisee kymmenen metrin päähän.

Baarissa ollessa (käytän baarissa tapaamista esimerkkinä kun en juuri muualla jätkiä tapaa noin niinku iskemismielessä) voi törmätä hauskaan, hyvännäköseen, hyvinpukeutuvaan ja mukavaan mieheen, joka osottautuuki arvomaailmalta ihan erilaiseks ku ite on, vihaa lapsia, omistaa kuustoista kissaa, on pitkäaikaistyötön ja käy kirkossa kolmesti viikossa. Niitä asioita ei vaan tuu siinä tilanteessa mainittua. Eli molemmissa tavoissa on puolensa.

Nettitreffailun puolella on vielä se yks etu, että se on tosi helppo lopettaa alkuunsa. Jos ei verrata baariin, vaan ihan johonki kaverin järjestämiin sokkotreffeihin tjsp, niin netissä on tosi helppo sanoo että kiitti mut ei kiitti, ja lopettaa yhteydenpito. Jostain kahvilan pöydästä tai ravintolasta ei kehtaa minuutin jälkeen häipyä jos vastapuoli ei miellyttänytkään.

Aion kyllä jatkaa nettitreffailua, edellisenki poikaystäväni löysin sitä kautta. Kyl mä haluan mieluummin tietää toisesta paljon ja vaihtaa ajatuksia, se on paljo tärkeempää ku ulkonäkö. Vielä kun jostain löytyis se oikeesti mukava ja mun tyylinen, pitkä ja ihana mies. :)
Rockkukko
Noviisi

ViestiKirjoittaja Rockkukko » 15 Helmi 2014, 13:28

Suomi 24 treffeissä olen tutustunut kahteen henkilöön, mutta kumpikaan ei sitten rohjennut tavata naamatusten. Mistähän sitä seuraa löytäs?
Ariok
Seksipeto

ViestiKirjoittaja Ariok » 15 Helmi 2014, 14:08

Mun ongelma on se, että vetäsen suht nopeesti jonkinlaisen burnoutin nettitreffailuun...
Nytkin siellä seisoo se mun ilmoitus, enkä ole kirjautunut sisään yli kuukauteen.

Sieltä taisin yhen tavata. Tosi kiva, mutta parilla tapaa väärä ihminen joten se tapailu kesti kuukauden. Osittain ehkä siksi että ekoilla treffeillä sänkyyn ja se oli kivaa, muuten ois varmaan ekan jälkeen tapaillu enää.

Ihan on hyvännäkösiä naisia siellä minua lähestynyt joo.

Nyt mun burnout ongelma on kyllä osittain siinä, että mun oma omanarvontunto on aika alhaalla, enkä usko kelpaavani. Jätin väliin viimeiseksi yhdelle upealle vastailun, kun en pidä nyt itteäni kelvollisena, kun työtilanne on mitä on ja elän aika kädestä suuhun sijaisuuksilla, joita tällä hetkellä saan.

Eli ehkä mun suurin ongelma nettitreffailussa on se, että saan paineita omasta kelpaamisestani, eikä minua nytkään näyttänyt lepyttävän se seikka, että olin 100% rehellinen ilmoituksessani ja sain silti vastauksia. Toisaalta monen kanssa yhtäaikaa viestittely on stressaavaa. Tulee tunne, että pitäs lopettaa viestittely muille siinä kohtaa ku yhen kaa sopii treffit tai jtn. Mä en oikein osaa tota systeemiä...

Ja mitä tulee sit tosi hyvännäkösiin yhteydenottajiin. Muhun otti yhteyttä yksi vitun täydellinen blondi 24v fitness barbi. En uskaltanut vastata sille. Oispa semmosen yhteydenoton saanu silloin ennen ku otti loparit vakituisesta tilipäivästään, ois voinu itsetunto riittää.
Viimeksi muokannut Ariok, 20 Helmi 2014, 06:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Wolf83
Noviisi

ViestiKirjoittaja Wolf83 » 20 Helmi 2014, 01:55

tildaa kirjoitti:Jotku on tosi hauskoja, sarkastisia, fiksun olosia ja mukavia, mutta sitte ku tapaa kasvokkain, vastassa onki piipittävä ja hihittävä idiootti joka haisee kymmenen metrin päähän.

Repesin :D
Mut joo, kerronpa omani:
Olen 30v nainen. Olen kokeillu e-kontaktia, suomi24 treffejä, twoota, zooskia.... Siis vain ilmaisia palveluita, e-kontaktin kuukauden maksoin kun tuli muutamalta mielenkiintoselta viesti ja niihin ei pystyny vastaamaan ilman maksua. Kuukaudessa kävi yli 800 miestä profiilissani ja niistä vain 3 annoin puhelinnumeron... Laitoin ilmoitukseen EI SEKSISEURAA! Ja silti loput oli niitä. Munan kuvia tuli postissa vaikka miten monet, tykkäätkö posliinista, tykkäätkö nuolemisesta...yäk, yäk, yäk!
Minä oon hitaasti lämpenevä ja menen heti lukkoon vihjailuista ja ehdotuksista. Haluan ensin tuntea miehen ennen noita asioita.
Yhden dumppasin ensimmäisen puhelun jälkeen. Kirjoitti ihan fiksusti, mutta puhelussa nauroi ivallisesti työlleni, harrastuksilleni ja vänkäsi sinkkuristeilylle yms. Äänensävy oli jo sellanen, että en halunnu ees tavata.

2 olen tavannut, toinen oli hyvän näköinen ja fiksun oloinen. Kävin hänen luonaan pari kertaa ja harrastimme hyvää seksiä. Selvisi sitten, että hänellä oli naisia joka sormelle ja varpaalle. Facebookista löysin naisen, jonka kanssa hän oli parisuhteessa. Kielsi kaiken, halusi vielä tavata ja pyyteli useammankin kerran kaveriksi takaisin naamakirjaan.
Toinen oli kuin täydellinen kaksoisolentoni kirjoitellessa. Tykättiin samoista asioista ja aloin jo epäillä, onko tämä tottakaan. Ekan kerran kun tavattiin, pettymys oli suuri. Kuva hänellä oli ties miten vanha, oli naismainen, nariseva ja kimittävä ääni ja MUSTAT hampaat! Hyi, että oksetti :? Olin katketa naurusta, kun hän muka kiroili: Vittiläinen :lol:
Minä kiroilen, joo. En paljoa, mutta silti sen verran, etten kestäny tuommosta lässytystä kuunnella.
Tavattiin useamman kerran ja harrastettiin hyvää seksiä. Toivoin melkein, että jotain tunteita heräisi, mutta ei. Sanoinki hänelle, että en halua haaskata kummankaan aikaa olemalla väkisin yhdessä, kun mulla tunteita ei ole eikä varmasti tule. Mies ei suostunu jättämään minua rauhaan, laitteli viestejä "Miks ei voida olla yhessä" "Pitää olla pitempään, että tietää, sovitaanko yhteen" jne, jne. Seuraili minua vielä keikoille (tiesi lempibändini) ja siellä oli ihan kaatokännissä (vaikka vannoi, ettei juo)
Jankkasi niin pitkään, että laitoin viestinä kaikki nuo mustat hampaat yms. jutut, enkä sen jälkeen hänestä enää onneksi kuullut.

Yli vuosi meni ja viime syksynä taas uteliaisuuttani kokeilin. Yhden miehen kans kirjoteltiin, mutta aika tönkköä oli, vastasi kaikkeen "Niinkö" tai "Juu juu". Yhtenä iltana sai ihme vimman kirjoittaa ja ihan mukava ilta oli (humalassa varmasti, seuraavana päivänä vastaili taas kahdella sanalla).
Yhtenä päivänä kerroin kaverista, joka on tulossa käymään. Tenttasi koko ajan viesteillä, kuka, minkä ikänen, missä tavannu, treffit... Kaveri oli nainen, mutta en kertonu sitä hänelle tarkoituksella. Oli niin järkyttävän mustasukkanen jo viesteissä, että sanoin adjöö ja laiton facebookissa eston. Puhelinnumeroa hyvin harvoin annan, ku on salainen.

Muitakin juttuja on ollut, mutta kaikkea en jaksa kirjottaa. Monet on jostain syystä yhtäkkiä lakannut kirjoittamasta. Yks esimerkki oli ku mukavan oloinen mies, jonka kanssa kirjoittelin kysyi musiikista ja millä keikoilla käyn. Vastasin siihen, eikä hänestä enää kuulunut. Laitoin viestin ja kysyinkin, että sekö nyt oli syynä. Ei vastausta. Ajattelin, että jotain sattunut, mutta kyllä hän oli kirjautunut profiiliinsa sen jälkeenkin. Useampiakin vastaavia käynyt. Luulin, että minä olin pinnallinen, kun petyin tuon yhden ulkonäköön, mutta tuo se vasta onkin, jos musiikkimaun takia hylätään!!

Voisin kirjottaa tästä vaikka miten pitkään, mutta en jaksa. Totean vain, että poistin JOKA IKISEN profiilini, enkä aio edes yrittää enää. Nettitreffeistä ei seurannut mitään hyvää. Jos seksiä etsii, sitä varmasti saa, mutta muuta ei.
Jos ei muuten löydy, niin olen ilman!

Palaa sivulle “Seurustelu ja rakastuminen”