Nettitreffit

Keskustelua seurustelusta, rakastumisesta, parisuhteesta...
Narry
Noviisi

Nettitreffit

ViestiKirjoittaja Narry » 11 Kesä 2011, 15:12

Tästä aiheesta ei näköjään ole vielä keskustelua, joten avataanpas sellainen..

Itse voin aloittaa kertomalla, että muutin uudelle paikkakunnalle viime kesänä. En muuttanut opiskelemaan, joten tiesin että uusien ihmisten löytäminen voisi olla hieman hankalaa. Päädyin sitten liittymään Suomi24-nettitreffeille.
Sieltä tuli yllätyksekseni aika paljon yhteydenottoja naisilta ja muutaman kanssa sitten juttelinkin paljon netin kautta, mutta varsinaiseen tapaamiseen asti asia ei edennyt kuin yhden naisen kanssa.

Harmikseni tämä kyseinen (USKOMATTOMAN KAUNIS.. :shock: ) naishenkilö asuu kuitenkin 150km päässä minusta. Olemme nyt vierailleet toistemme luona useampaan otteeseen, ja taisin kyllä löytää aikamoisen naisen itselleni ;)
Välimatka tietenkin tuo omat haasteensa, mutta katsellaan miten tässä käy... hyvin on ainakin tähän mennessä mennyt.

Onkos seksifoorumilaisissa muitakin nettitreffaajia?

Miten meni? Tulitte toimeen netissä, mutta todellisuus olikin aivan jotain muuta?
Löytyikö elämäsi rakkaus vai kenties oma äiti?
Et ole kokeillut, mutta kovasti kiinnostaisi?

Vinkkejä ja vihjeitä, miten se unelmien nainen/mies hurmataan jo ensimmäisellä viestillä?

Kertokaahan kokemuksianne!
Anomousse
Noviisi

Re: Nettitreffit

ViestiKirjoittaja Anomousse » 11 Kesä 2011, 19:08

150km nyt on vielä ihan kohtuullinen, jos on mahdollista esim viettää koko viikonloppu toisen luona.

Ite kokeilin joskus ja sovittiin tapaaminen, mut se muija oliki kuvista huolimatta ihan armoton tonnikeiju, eikä muutenkaan mikään erityisen älykäs persoona. Ei jääny kauheen hyvää makua tästä nettitouhusta. :roll: Tossa yks päivä selailin suomi24:sen niitä jotain treffijuttuja, niin siellä oli kyllä ihan kohtuullisesti naisiltakin ilmoituksia, mutta tiedä sitten mitä se jengin laatu lopulta on..
Jos nyt vaikka sais ensin ihan livenä jtn seuraa, ja sitte kokeneempana hakee netistä vähän kevyempää hauskanpitoa.

E: Noi hymiöt muuten kusee, ei anna mun pistää kuin yhtä kappaletta tähän. Deletoi sen toisen jos pistän..
eternity
Noviisi

ViestiKirjoittaja eternity » 22 Kesä 2011, 09:09

Tää kokeillu joskus ja voin sanoa että porukkaa löytyy aika reunasta reunaan... :roll: Löytyy sieltä oikeasti mukaviakin ihmisiä, mutta jos "tositarkoituksella" etsii niin saa etsiä ja pitkään. On tuolta netin ihmemaailmasta löytynyt muutama fuckbuddy-tyyppinen ratkaisu ja muutamien kanssa tutustunut hyvin ja edelleen tosi hyviä ystäviä ollaan. :)

Niin ja vinkiksi Narrylle: Naisia ei ainakaan hurmata sillä, jos ensimmäisessä viestissä kysytään puhelinnumero ja pyydetään lähettämään p*llusta kuva ohessa olevaan numeroon... :lol:
Kankikaikkone
VIP

ViestiKirjoittaja Kankikaikkone » 06 Heinä 2011, 19:41

eternity kirjoitti:Tää kokeillu joskus ja voin sanoa että porukkaa löytyy aika reunasta reunaan... Löytyy sieltä oikeasti mukaviakin ihmisiä, mutta jos "tositarkoituksella" etsii niin saa etsiä ja pitkään.

Todellakin, ja täytyy muistaa se, että ihmisten laittamat kuvat on yleensä ne "edustavimmat" eli ne voi olla jotain parin vuoden takaisia kuvia joiden jälkeen on tullu esim. 30 kiloa lisää kantamusta keskivartalon ja takapuolen alueelle... Mä en oikein oo hiffannu miks jengi kusettaa noissa ilmotuksissa esim. painoaan, eikö niistä kuitenkin yleensä jäädä kiinni siinä vaiheessa kun pitäis tavata se toinen? Vai onko tossa syynä se, että toivotaan sen vastapuolen antavan anteeksi nää "pienet valkoset valheet" koska love conquers all?

Oon pari panoa saanu netistä (aikoinaan jo kissFM ja it.org -chatista) ja yhden jopa maikkarin yöchatista :D
Sarah
Noviisi

ViestiKirjoittaja Sarah » 10 Heinä 2011, 19:51

Mulla ei oo kokemusta nettitreffeistä mut on ollut kaks ilmoa City-lehdessä vuosia sitte, eli tavallaan sama asia; sika säkissä! :lol: Ei ollut hyvä kokemus, jengi kusettaa täpöillä. :? Jos laitan ilmoon että olethan tumma, ja mies vastaa että olen tumma, niin eikö paikalle pitäs tulla tumman miehen eikä vaaleeta rasvalettiä?! :shock: Osa miehistä ei ees lukenut ilmoa kunnolla joten siksikin olivat ihan eri planeetalta kuin mä. Ja toka ilmo joka oli puoliks provo että haen vaan seksiseuraa, niin sit tulikin fiksuja miehiä, jotka ihmetteli, mitä haen ilmoituksellani! Olin vähän että wtf... Ja ulkonäöt oli aina ihan eri mitä sanottiin. Ehkä ihmisillä on sit epätodellinen kuva itsestään tai vääristynyt minäkuva?

En aio enää harrastaa netti- tai lehtitreffejä, enkä oo ikinä ymmärtänyt miten joku voi niiden kautta löytää puolison. Johan se alkuasetelma on ihan syvältä, että molemmat tietää, että tosta tyypistä pitäs ehkä kiinnostua jne. Parasta seksiä ja suhteita saa kun livenä tutustuu ihmiseen ja syntyy vaan jännite ja kemiat pelaa, ilman mitään ennakkoasetelmia.
-Sarah-
Randy
Noviisi

ViestiKirjoittaja Randy » 28 Elo 2011, 22:29

Näitä deittisivustoja alkaa olemaan aika pilvin pimein nykypäivänä, nyt tarvittais vähän vinkkejä että mitkä näistä oikeen toimii.
Tähän elämäntilanteeseen jonkinnäköinen fuckbuddy olis aivan täydellinen mutta mistä ihmeestä sellaisen itselleni keksin? Mitä deittisivustoa kannattais harkita jos nimenomaan paneskelemaan pitäis päästä eikä niinkään kiinnosta mitkään parisuhteet ja muu päänvaiva? :D
Timppa
Noviisi

ViestiKirjoittaja Timppa » 29 Elo 2011, 22:00

Pari kokemusta on. Eka oli vähän huono kun toinen peruutti tekstiviestillä 5min senjälkeen kun piti tavata (ts. siis todennäköisesti tuli paikalle ja muutti mielensä). Toinen johti ihan tapaamiseen ja hetken kestäneeseen tapailuun joskin se oli itteä 10v vanhempi ja osittain siitäkin syystä ei ollut mitään kovin kummoista sielujen sympatiaa. Jotenkin sitä vaan senjälkeen luovutti nettitreffailujen suhteen. Melkein kyllä olisi valmis kokeilemaan taas.
miiru
Noviisi

ViestiKirjoittaja miiru » 19 Syys 2011, 00:48

Kolme kertaa olen kokeillut ja enää en koita - ei sieltä oikeasti löydy mitään!

Ekan kerran nettitreffeillä kävin 16-vuotiaana, tämä "18-vuotias poika" osoittautui ihan oikeasti +35v äijäksi. Tapaamispaikka oli toisen kaupungin lähipizzeria (tämän miehen kotikaupunki siis), tarjosi pizzat + oluet jotka kohteliaisuussyistä vedin napaani ja miehen käydessä ruokailun päätteeksi vessassa katosin paikalta kuin pieru saharaan. Soitteli perään prepaidiini ja tarjosi rahaa seksiä vastaan.

Jokunen vuosi eteenpäin ja pikkasen viisastuneena tapasin chattitutun jannun, oikein fiksu ja korrekti oli netin kautta ollut. Todellisuus oli sitten eri, jätkä oli muuten it.orgin keskustelun moderaattori (terkkuja vaan!) enkä meinannut ensitreffien päätteeksi päästä tästä jampasta eroon. Puhui pelkästään seksistä ja runkkaamisesta ja esitteli minut sattumalta ohi kulkeneelle ystävälleen tyttöystävänä ja sanoi meidän seurustelevan. Punki liki väkisin iholle ja halusi välttämättä suudella, vaikka olin tehnyt selväksi klassiset "kiitos, mulla oli hauskaa muttet ole ihan mun tyyppiäni" miljoonalla eri tavalla. Loukkaantui tästä ja soitteli & tekstaili perään pitkän aikaa, vänkäsi tapaamista ja loppujen lopuksi taisin puhelimeen sepittää jonkun aivan järjettömän skandaalitarinan historiastani ja päivänvaloa kestämättömistä harrastuksistani, että kundi tajusi jättää mut rauhaan.

Kolmas oli ihan jees, mutta treffeillä ei minkäänlaista kipinää ollut. Liikaa tuli netissä juteltua ja luotua mielikuvaa ihmisestä ennen treffejä.
RietasOnnellinen
Noviisi

ViestiKirjoittaja RietasOnnellinen » 12 Loka 2011, 17:09

Mä en ole muuta oikeen harrastanutkaan kuin nettideittejä. Ilmoituksia ollut suomi24,Iskurissa ja Herkun chatissä muutamia bongannut.

Monien kanssa loistavaa seksiä,eikä sitten muuta. Mikä on mulle ollut ihan fine. Kaikenlaisia miehiä tapaillut,laidasta laitaan. Välillä mennyt ihan pieleen,mutta niistäkin selviää kun tyttökavereille avautuu.

Paras on ehkä ollut se,kun eräs pariskunta minut bongasi. Uusi erittäin mukava kokemus.

Yritän olla avoin kaikelle uudelle. Ja oppia aina jotain uutta. samalla haen seksisä rajojani tai venytän jo olemassa olevia rajoja. Omasta tahdostani siis.

Välillä toteuttelen fantasioitani ja välillä sitä kaipaa vaan ihan kainaloa yhdeksi yöksi ja perus seksiä.

Ennemin nettideittailu kuin baarista kännisen miehen kainalossa teille tai meille. Niistä on jäänyt morkkis. Ja pettymys on ollut suuri.

Valehdeltu on ihan päin naamaa ja itsekin olen siihen sortunut. Eräänlaista peliähän tuo on.
Aina olen yhtä kokemusta rikkaampi ja rohkeampi kokeilemaan uutta.
Narry
Noviisi

ViestiKirjoittaja Narry » 10 Marras 2011, 19:50

Päivitelläänpäs vähän tilannetta:

Eli paljon on tapahtunut ensimmäisen viestin ja kesäkuun jälkeen.

Pitkään tapailtiin ja monta kertaa, mutta oikein kumpikaan ei ilmeisesti tiennyt että mihin suuntaan tässä ollaan menossa. Välillä tuntui että ei tästä taida mitään tulla, mutta lopulta otin asian puheeksi ja kysyin tältä naiselta, että mitä hän haluaa minusta? Onnekseni selvisi että molemmat olimme samaa mieltä siitä, että voisi ottaa askeleen vakavampaan suuntaan.

Nyt olemme seurustelleet reilut kolme kuukautta ja erittäin hyvin on mielestäni mennyt. Tietenkin jotain pientä kärhämää tulee sillon tällöin ja toki tuo 150km välimatkakin välillä tuntuu tosi pahalta. Tosin kun alusta asti on ollut välimatkaa, se tuntuu aika luonnolliselta. Toisin kuin ensin samassa kaupungissa asuminen ja sitten eri suuntiin lähteminen.

Välillä sitä miettii, että löysinkö minä todellakin tyttöystävän netistä? Eikö sen pitäisi olla sellaisten säälittävien ihmisten hommaa? Myöskin aika moni tuntuu hieman ihmettelevän, kun on kertonut, että tapasimme netin kautta. Onneksi sekin ihmetys on ollut positiivista.

Tulipahan todettua, että kyllä sitä netistäkin voi kaikenlaista itselleen löytää :)

Palaa sivulle “Seurustelu ja rakastuminen”