Mies: miten viettelet naisen?

Keskustelua seurustelusta, rakastumisesta, parisuhteesta...
Pekka
Moderaattori

Mies: miten viettelet naisen?

ViestiKirjoittaja Pekka » 03 Huhti 2011, 17:31

Jakakaa tänne parhaat iskuvinkkinne!
Seksinovellit.com | Foorumin säännöt |
Seksichat

"Having sex is like playing bridge. If you don't have a good partner, you'd better have a good hand." Woody Allen
stimp
Noviisi

Re: Mies: miten viettelet naisen?

ViestiKirjoittaja stimp » 05 Huhti 2011, 08:26

En minä osaa sitä selittää. Kai mä oon vaan oma itseni, niin kliseiseltä kuin se kuulostaakin :|
Joskus kun baarissa näkee jonkun tytön, joka näyttää kyllästyneeltä johonkin juomantarjoajaan tms niin oon menny kylmästi siihen tytöltä kysymään et "häiritseekö toi jätkä sua?". Yleensä se jätkä on sit vähin äänin poistunut paikalta ja sit juteltu tytön kanssa jotain. Pari kertaa oon päässy ihan saatille asti.
Kerran taas vein työpaikan kahvion kesätytölle oman työsuhteen loppuessa lapulla mun puhelinnumeron ja sanoin et soittelee jos kiinnostaa vaikka kahville lähteä. Meni pari päivää niin tyttö soitti ja sano et hän on varattu mut et muuten olis voinu kahville lähteä. Olin aika yllättynyt että edes soitti :D
Jotenkin oon huomannu et kun tekee itsestään tarpeeks helposti lähestyttävän niin homma pelaa. Nauraa itselleen eikä pelkää pakkeja niin siitä se sit lähtee pikkuhiljaa.
All sex has is nudity, orgasms and human contact.
Pekka
Moderaattori

ViestiKirjoittaja Pekka » 09 Huhti 2011, 16:06

Itsevarmuus, siisteys, tietynlainen röyhkeys ja huumorintaju. Aika kliseisiä ominaisuuksia mutta kyllä noilla ominaisuuksilla joskus sinkkuaikoina naista sai. Itsevarmuutta voi hakea vaikka kevyestä humalasta, tai sitten lähtee isommalla porukalla niin lähestyminen on helpompaa. Siisteys nyt on vaan sitä että käydään välillä suihkussa ja laitetaan päälle muutakin kuin äidin ostamat vaatteet. Jos tyyli on hakusessa niin neuvoa voi kysyä vaikka naispuoliselta kaverilta tai tutulta (sellainen jolla on omasta mielestäsi hyvä tyyli!). Tyyliasioissa vaikuttaa tietysti myös se, mihin olet menossa. Puku päällä festareilla saattaa herättää ihmisten huomion, mutta ei ehkä sitä oikeanlaista. Pukeudu tilanteen mukaan, joskus voi jopa ylipukeutua.
Seksinovellit.com | Foorumin säännöt |
Seksichat

"Having sex is like playing bridge. If you don't have a good partner, you'd better have a good hand." Woody Allen
Luminelle
Noviisi

ViestiKirjoittaja Luminelle » 10 Huhti 2011, 21:56

stimp kirjoitti:Joskus kun baarissa näkee jonkun tytön, joka näyttää kyllästyneeltä johonkin juomantarjoajaan tms niin oon menny kylmästi siihen tytöltä kysymään et "häiritseekö toi jätkä sua?".

Oi, menneiden aikojen katoavaa ritarillisuutta. Tehoaisi ainakin minuun ja täysillä. :D
Tulet aina olemaan ystäväni. Tiedät ihan liikaa.
Kankikaikkone
VIP

ViestiKirjoittaja Kankikaikkone » 08 Touko 2011, 20:56

Röyhkeys, "negaus" (eli jonkin sortin vittuilu), leijailu... kaikki naiset sen yleensä kieltää, mutta nää toimii. Harvoin on tarvinu baarista yksin lähtee himaan (paitsi sillon jos ei oo pillu kiinnostanu).
neira
Kisälli

ViestiKirjoittaja neira » 23 Touko 2011, 00:43

Pekka kirjoitti:Itsevarmuutta voi hakea vaikka kevyestä humalasta.

Nimenomaan kevyestä. Ne sellaset "Ööh tissit perse pano gö-öög" -tyypit ei juurikaan toimi. Kannattaa olla alkoholin kanssa maltillinen, jos seuraa lähtee hakemaan. Yksikin tuli edellisviikonloppuna ja laittoi kätensä suoraan reisille ja alkoi hipelöimään, pyysi mukaansa ja kun en lähtenyt, koitti vinkua numeroa koko illan vaikka sanoin suoraan, ettei kiinnosta. Turn-off.

Mä oon huomannut, että itse tykkään eniten yksinkertaisesti siitä, kun toinen on mukava. Klisee ja tylsä juttu, ehkä yllättäen toisille vaikeinkin toteuttaa. Minä oon pari irtosuhdetta harrastanut parin kuukauden baarielämäni aikana (tai no, toisesta lähti liikkeelle eräänlainen irtopanojen ketju), kummankin mukaan lähtenyt siitä syystä, että ne oli kivoja, seksikkäitä ja hauskoja. Toki iltaan kuuluu kevyt flirtti ja kehonkieli, hymyily ja kiusoittelukin. Semmonen on ihan kivaa kun loppuillasta kundi kuiskii korvaan tuhmia julkisilla paikoilla, mm. "mä haluan sua NYT", kerran olen ton kuullut ja sytytti kyllä aika tavalla. Mitään super pervoa ja häiritsevää hinkkailua en yleensä tanssilattialla harrasta, kyllä sitä hinkkaamista ja tuhmailua pystytään sitten kahestaan yöllä harrastamaan. ;)

Sellanenkin toimii, että on vanhanaikaisen kohtelias. Viime viikonloppuna eräs komea nuori mies tuli sanomaan vinosti hymyillen, että olen hyvin kaunis. Pyysi mukaansa toiseen baariin. Olisin lähtenytkin, ellen olisi ollut yhden toisen tyypin kanssa liikkeellä.

Mun yks kaveri kyllä lähtee oikeastaan kenen tahansa mukaan samantien jos joku vaan tulee ja tunkee kielen sen kurkkuun. Sitten ne kännipanee jossakin autossa tai vessassa ja tulee samantien takaisin. En sitten tiedä, ehkä toi on joskus kivaa jonkun mielestä, mutta itse olen saanut koko yön ja aamun kestäviä sessioita, luulisin että juuri sen jännitteen ja illan kestävän flirtin takia. Nuokin "minun" tyypit olisivat saaneet illan aikana muilta, ihan näteiltä tytöiltä kyllä (tuli hinkkaamaan itseään miekkoseen siihen meidän väliin. :D toisella kerralla toiselle tyypille tyttö kouras haaroista ja sanoi jotain), mutta mut ne on aina mukaan tahtonut.

Tulipas pitkä viesti... Ehkä koitan vähän liian kovasti opastaa miehiä sellaseks, mistä juuri minä tykkään?
flash
Noviisi

ViestiKirjoittaja flash » 05 Heinä 2011, 10:29

Itse olen havainnut että tietyn tyyppinen itsevarmuus toimii aika hyvin. Nyt siis en meinaa ylpistelyä ja nokka pystyssä kulkemista, vaan varmuutta omasta itsestään. Tietää mitä on ja osaa olla itsensä kanssa balanssissa. Ei kulje häpeillen tai anteeksipyytäen nurkissa.
Ja tuohon kun pystyy yhdistämään rentouden, niin päästään jo aika pitkälle.
Yleensä naiset kai haluavat, että mies on oma itsensä, ei esitä tai yritä olla jotain muuta.
Anomousse
Noviisi

ViestiKirjoittaja Anomousse » 05 Heinä 2011, 21:14

flash kirjoitti:Yleensä naiset kai haluavat, että mies on oma itsensä, ei esitä tai yritä olla jotain muuta.

Niinno jos on hyvä esittämään, niin ainakin yhden illan juttujen kannalta se on paljon parempi kuin että olisi jotain jota nainen ei halua.
ArmasAallontie
Noviisi

ViestiKirjoittaja ArmasAallontie » 05 Heinä 2011, 22:05

Toimii, kun omaa hyvän itsetunnon, taitaa vuorovaikutustaidot, omaa kohteliaat käytöstavat ja osaa olla riittävän cool.
Jos osoittaa liikaa innokkuutta niin viettelystä tulee vaikea, kun taas on sopivvan etäinen, niin naiset suorastaan juoksee syliin. :o
BodyZone
Noviisi

ViestiKirjoittaja BodyZone » 30 Loka 2011, 16:34

Eihän siihen ole muuta, kuin yksi tapa, joka on tietysti se, että on oma itsensä. Kyl nyt varmaan helposti ja nopeasti saisi naisen vieteltyä jos esittäisi jotain, mitä ei itse ole, mutta loppujenlopuksi aina se paljastuu ja sit taitaakin mies lentää mereen kun känninen kusemassa veneessä keskellä merta.
Itse olen aina ollut oma itseni ja aina yritän olla niin, että nainen tuntisi olonsa hyväksi joka ikinen sekuntti. Joten that's it.

Palaa sivulle “Seurustelu ja rakastuminen”