Nainen: miten viettelet miehen?

Keskustelua seurustelusta, rakastumisesta, parisuhteesta...
Pekka
Moderaattori

Nainen: miten viettelet miehen?

Viesti Kirjoittaja Pekka » 03 Huhti 2011, 17:30

Jakakaa täällä parhaat iskuvinkkinne!
Seksinovellit.com | Foorumin säännöt |
Seksichat

"Having sex is like playing bridge. If you don't have a good partner, you'd better have a good hand." Woody Allen

tanja
VIP

Re: Nainen: miten viettelet miehen?

Viesti Kirjoittaja tanja » 03 Huhti 2011, 18:22

Pukeutumalla paljastavasti mutta ei LIIAN PALJASTAVASTI!! Niin että paljasta pintaa näkyy jostain (lantio, olkapäät, sääret, reidet) mutta ei niistä strategisista paikoista. Yleensä kyllä kundit viettelee mut ;) Mutta jos joskus sattuu kohdalle semmonen namupala että haluaa ite lähestyy niin hymyä vaan peliin ja esittää kiinnostunutta vaikka sen jutut ois jotain salibandy/lätkäjuttuja :lol: Tanssilattialla on myös hyvä vietellä mies, ne kun ei oikein pysty vastustamaan semmosta eroottista lantion heilutusta :lol:

eternity
Noviisi

Viesti Kirjoittaja eternity » 04 Huhti 2011, 09:24

:mrgreen: Mulla ilmeisesti riittää se, että olen vaan oma itseni... Hyvänä esimerkkinä nimeltä mainitsematon keikka, jolla taannoin olin: kymmenisen minuuttia kerkesin seisoskella sivummalla, kun ei jaksanut enää ihmismassan keskellä olla, eiköhän siinä ollut heti miehet kuin naisetkin kimpussa... :lol:

ellunkana
Noviisi

Viesti Kirjoittaja ellunkana » 07 Huhti 2011, 22:33

eternity kirjoitti::mrgreen: Mulla ilmeisesti riittää se, että olen vaan oma itseni... Hyvänä esimerkkinä nimeltä mainitsematon keikka, jolla taannoin olin: kymmenisen minuuttia kerkesin seisoskella sivummalla, kun ei jaksanut enää ihmismassan keskellä olla, eiköhän siinä ollut heti miehet kuin naisetkin kimpussa... :lol:
Mulla riittää tää kans... baarissa saa aina olla hätistelemässä niitä vääränlaisia miehiä pois kimpusta... mutta mistä löytys se oikeenlainen, romanttinen, naisen huomioonottava, rehellinen yms. unelmien mies? :lol:

eternity
Noviisi

Viesti Kirjoittaja eternity » 08 Huhti 2011, 08:35

ellunkana kirjoitti:
eternity kirjoitti::mrgreen: Mulla ilmeisesti riittää se, että olen vaan oma itseni... Hyvänä esimerkkinä nimeltä mainitsematon keikka, jolla taannoin olin: kymmenisen minuuttia kerkesin seisoskella sivummalla, kun ei jaksanut enää ihmismassan keskellä olla, eiköhän siinä ollut heti miehet kuin naisetkin kimpussa... :lol:
Mulla riittää tää kans... baarissa saa aina olla hätistelemässä niitä vääränlaisia miehiä pois kimpusta... mutta mistä löytys se oikeenlainen, romanttinen, naisen huomioonottava, rehellinen yms. unelmien mies? :lol:

joskus niitä saattaa löytyä lähempää kun arvaakaan... :)

Sarah
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Sarah » 08 Touko 2011, 18:48

Mulla ois nyt kiikarissa yks vähän vanhempi mieshenkilö. ;) Tavoite ois saada se rakastumaan, hullaantumaan ja haluamaan mua. Ajattelin laittautua erittäin kauniiksi, laittaa hyvää hajuvettä (se joka muiden miesten mielestä ainakin on ollut eroottinen tuoksu), hymyillä, katsoa silmiin, ehkä hipaista käsivartta ja flirttailla. Toivottavasti toimii! 8-)

En tiiä onko sillä tällä hetkellä naisystävää vai jatkuuko pidempiaikanen selibaatti sinkkuna mutta jos sillä ei ole ketään olettaisin, että nuoren nätin naisen ois helppo saada viiskymppinen koukkuun...?? Ennen ainakin oon saanut vaik en oo ees yrittänyt ja vaik osa kohteista on ollut sellasia että hyi, evvk.

Haastetta haastetta! ;)
-Sarah-

Anomousse
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Anomousse » 14 Touko 2011, 20:18

Sarah kunhan pidät huolen ettei se saa sydäriä, niin eiköhän tuo ole helppo keissi.

Sarah
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Sarah » 20 Touko 2011, 19:03

Anomousse kirjoitti:Sarah kunhan pidät huolen ettei se saa sydäriä, niin eiköhän tuo ole helppo keissi.

Haha! :lol: Enpä usko että saa sydäriä! Muhun on aiemmin ihastunut kai ainakin kolme vanhempaa miestä joista kahden kanssa oli sutinaa ja nekin selvis ilman infarktia. ;)
-Sarah-

hudson
Noviisi

Viesti Kirjoittaja hudson » 17 Maalis 2012, 01:42

NAISET:
en halua ohjailla tai määräillä, sillä rakastan koko naissukupuolta. Haluan vain antaa ehdotuksia omasta näkökulmastani (m20)! Seuraa joitakin avainsanoja

-pirteys
-ekstroverttius
-rehellisyys&selkeys ilmaisussa
-ei liian "tarjoava" pukeutuminen, mutta toki seksikäs
-ulkomuoto jonka eteen on nähty vaivaa
(urheilullisuus)
(kivat hiukset&meikit)
(tuoksut)
-lähestyminen, ei vain odottelu
-kaikista paras: "moi, mä oon ______" ja kättely. ja hymy.

kiitos, älkää suuttuko ja rakkautta <3

Nuppu
Kisälli

Viesti Kirjoittaja Nuppu » 05 Tammi 2013, 19:59

Meikkien, vaatteiden ja hiusten vaikutus miesten iskemisessä rajoittuu siihen, että mies uskoo naisen olevan hetero. Kyllä minua ovat miehet tulleet iskemään ja ovat lähteneet mukaan flirttiin kun olen itse mennyt iskemään, vaikka en olekaan käyttänyt meikkiä ja vaatetus ei ole ollut se eroottisin saati sievin. Ja irokeesi ei ole koskaan haitannut menoa.

Tosin silloin kun pidin siilitukkaa miehiä ei kiinnostanut, mutta näytinkin varmasti lesbolta.

Avoimuus ja aloitteellisuus ovat toimiva resepti kaikissa tilanteissa. Muuten kannattaa ehkä selvittää millainen mies on kyseessä: punkkareihin oma pukeutumiseni on yleensä vedonnut, miehisen egon hiveleminen kehumalla jotain miehistä piirrettä taas toimii tiettyihin miehiin, ja kaulapartoihin toimii yleensä ihan vaan katsekontakti ja hymy.

Vastaa Viestiin