Sydänsurut

Keskustelua seurustelusta, rakastumisesta, parisuhteesta...
Korppiministeri
Noviisi

Re: Sydänsurut

ViestiKirjoittaja Korppiministeri » 19 Touko 2015, 14:23

Kovin positiivisella merkillä tämä ensimmäinen viesti. Hyvin menee :lol:

Olen ollut paikoin onneton viime aikoina. Olen nyt kolmatta vuotta parisuhteessa oikein välittävän naisen kanssa. Rakastan häntä, ja tietääkseni hän minua (hän on 23-vuotias, minä 22). Kuitenkin viime aikoina se on käynyt kovin platoniseksi. Ennen harrastettiin seksiä useinkin, monta kertaa viikossa. Nykyään kuitenkin neiti on varsin haluton, eikä itsekään tiedä miksi. Omalle kohdalle se tekee kovin pahaa, koska koen itseni hyvin seksuaaliseksi, kokeilun- ja seikkailunhaluiseksi mieheksi. Voisi sanoa, että se suorastaan sattuu kun en halujani pääse ilmaisemaan rakastamani naisen kanssa. Ihan pelkät hellyydenosoitukset joskus päätyvät siihen, että hänestä tuntuu epämukavalta ja alkaa työntää pois.

Ei ole kyse hänen välinpitämättömyydestään. Neiti on itse hyvin pahoillansa halujensa puutteesta, kun tietää että haluaisin paitsi toteuttaa itseäni hänen kanssaan meidän kummankin nautinnoksi. En tosin tiedä kuinka hyvin hän voi astua saappaisiini, sillä hän on pystynyt elämään yli vuoden mittaisia aikoja ilman minkäänlaista seksuaalista aktia ilman että se on tehnyt yhtään pahaa.

Ei meidän suhteen pelkkään seksiin pitäisi rakentua, mutta oma seksuaalisuuteni on niin kovin suuri osa minua, joten se alkaa jo tuntua siltä etten voisi olla täysin oma itseni ollessani hänen kanssaan. Neiti ei myöskään perusta avoimen suhteen ideasta. Tuntuu hirveältä ajatella, mutta olen alkanut harkitsemaan eroa rakastamani naisen kanssa. Asiaa ei auta, että hän on lähdössä pois maasta kolmeksi kuukaudeksi, enkä missään tapauksessa haluaisi käydä polkaisemassa ketään hänen selkänsä takana vaikka kuinka pitäisi tyydyttää haluja. Tulisi myös hirveän syyllinen olo päästää hänet ulkomaille työharjoitteluun sanoen läksiäislahjaksi, että "hei, jos vaikka tapaillaan muita ihmisiä".

Tl;dr: Elän puutteessa, mutta rakastan naistani. Kriisi.

Että silleen... Sori kun tuli niin pitkä.
Antonio
Noviisi

ViestiKirjoittaja Antonio » 01 Kesä 2015, 16:40

Sana "sydänsurut" on ehkä vähän liioittelua kuvaamaan niitä tunteita, joita jostakin syystä nimenomaan tähän aikaan vuodesta koen eniten. Tarkoitan nostalgista muistelua ja haikailua, jonka kohteena ovat entinen tyttöystäväni ja toinen tyttö, johon olin rakastunut, mutta jonka kanssa en koskaan onnistunut solmimaan suhdetta. Jonkinlaisen tuttavuuden onnistuin jälkimmäisen kanssa kuitenkin saamaan aikaan, ja teimme joitakin pikku reissujakin yhdessä. Suhteeseen ei kuitenkaan liittynyt romantiikkaa erotiikasta puhumattakaan, vaikka sisimmässäni en muuta toivonutkaan. Kumpikin näistä tytöistä - nyt jo vähän vanhemmista - on liittynyt Facebook -kaverikseni omasta aloitteestaan. Ohut lanka näihin ihmisiin on siis vielä olemassa. Ei ole kuin pari yötä siitä, kun viimeksi näin unta entisestä tyttöystävästäni. Hän oli niin ihanan suloinen...

Tässä nämä tytöt (hieman muokattuina mutta vartaloiltaan alkuperäisinä). Jälkimmäisen kohdalla on (vanhaa, muualta kopioitua) tarinaakin.

http://aamutaivas.blogspot.fi/2015/06/haaveita.html
asdaab
Noviisi

ViestiKirjoittaja asdaab » 07 Kesä 2015, 23:25

Eipä tää nyt mikään varsinainen sydänsuru ole, mutta keväällä kiinnostuin koulussa itseäni vuotta nuoremmasta tytöstä. Enpä tiedä mitä hän minusta ajattelee, mutta ainakin tultiin ihan hyvin juttuun kun istuttiin muutamilla kursseilla vierekkäin. Mä en vaan uskalla lähestyä häntä koska pelkään että vaikutan tungettelevalta ja pilaan siten koko jutun... Mutta samalla haluaisin tutustua häneen paremmin koska hänen ulkonäkönsä ja tapansa puhua on vain niin vangitseva. Ehkä sitten syksyllä, pitkän kesän jälkeen...
Khelben
Noviisi

ViestiKirjoittaja Khelben » 16 Elo 2015, 08:59

Hei mikä auttaisi siihen kun olen reilun kuukauden tapaillut tässä yhtä. Ja nyt tuli esille sellaista joka uhkaa tätä orastavaa tapailua. Mutta itsellä tekee pahaa ajatus siitä se olisi ohi. On paha olo ja tuntuu jopa ihan fyysisesti sattuu vaikka ei olisi mitään syytä miksi kroppan sattuisi tällä tavalla?
athmos
Noviisi

ViestiKirjoittaja athmos » 21 Elo 2015, 01:24

Itellä on se että yritelmiä ollu yli kymmenen, ja kaikki kariutunut kun naispuolinen on AINA ollut yli 100km päässä, ja joskus ajatellut että ehkä se juuri viestittää sitä, että minun kuuluu ollakin yksin. Netissä palstoilla on pyöritty vuosia. Yritelmän ollessa päällä tosin ahdistuu aina kun alkaa miettimään yhdessäoloa, joka taas johtuu siitä että kun ei ole koskaan siihen asti päässyt, niin negatiivinen mielikuva asiasta.

Itsellä on se että joskus haluan että olisi joku, mutta suurimmilta osin tykkään olla itsekseni,mä mutta silti minuun saisi ottaa kontaktia jos haluaisi.

Omanikäisissä parhaat on jo viety, eronneisiin en koske, kuitenkin palaa entisesensä luo, kun en kelpaakaan omana itsenäni.

Julkisilla paikoilla ja oikestaan kaikkialla tunnen itseni kuin katulampuksi; katson miten ihmiset menee mun ohi, jotkut ehkä vilkaisee nopeasti ja unohtaa sitten asian.

Palaa sivulle “Seurustelu ja rakastuminen”