Mistä löytyy naisia?

Keskustelua seurustelusta, rakastumisesta, parisuhteesta...
daniel
Noviisi

Re: Mistä löytyy naisia?

ViestiKirjoittaja daniel » 03 Joulu 2012, 00:52

irsd kirjoitti:Mikähän se parempi nyt oikein on, kun naisilta kysytään niin vastaus on tietenkin että miehen pitää olla kiinnostunut naisen asioista eikä höpöttää itsestään liikaa ja olla huolehtiva ja ottaa nainen huomioon, ei saa olla ylimielinen jne jne. Sitten taas kun miehet sanoo että paljon enemmän on vientiä kun on just sellanen hieman ylimielinen ja "ei kiinnosta" -asenteella? :: D

Mun kokemuksen mukaan, ja tämä nyt on vain vähän kärjistetty mielipide, parhaiten naisten antamat neuvot naisteniskemisessä toimivat kun tekee juuri päinvastoin.
neira
Kisälli

ViestiKirjoittaja neira » 03 Joulu 2012, 16:22

Seksiä saa multa (kun olen sinkku ja sillä tuulella) myös ylimielisellä asenteella, mutta se ei tarkoita että olisin mitenkään hurmioitunut kyseisestä käytöksestä. Se usein tarkoittaa sitä että tyyppi on hyvännäköinen, suht koht selvin päin eikä hae liikaa huomiota pitämällä meteliä. Toisin sanoen hän siis täyttää hyvät yhdenyön panon kriteerit vielä sillä lisämausteella että sen mukaan kehtaa lähteä. Jos se nyt on negatiivisen huomion vuoksi kerännyt kaikki katseet baarissa itseensä niin en varmana lähde hänen matkaansa samaan aikaan. :D

Kylmästi sanottuna juuri yhdenyön jutuissa ei ole kamalasti merkitystä mitä suustaan suoltaa. Kai nyt miehetkin sen tajuaa kun asiaa mietitään toisin päin; tyhmää naista voi panna, mutta ei mielellään sen enempää. Oman empiirisen tutkimuksen perusteella nää "jou mä isken kaikki baarin giltsit ku mä osaan kato iskee muijii, osaan valita oikeet sanat ja muuvit" -pellet on juuri niitä jolle en suurin surminkaan suostu aamulla antamaan yhteystietoja tai mitään kontaktimahdollisuutta. Etenkin kun ne usein luulee että ovat jotenkin hurmanneet/huijanneet mut kanssaan sänkyyn vaikka tosiasiassa oon jo ekan kymmenen sekunnin aikana ajatellut että selvä, tää lähtee mun mukaan jos se suostuu. :D

Fuckbuddyksi olen suostunut sellaisten kanssa, jonka päässä myös liikkuu jotain. Treffeille olen mennyt semmoisten kanssa joiden päässä liikkuu ihan oikeasti jotain ja jotka ovat olleet mukavia ja kaikin puolin sinut itsensä kanssa (FYI, ylimielinen asenne ei viestitä että olisi sinut itsensä kanssa, päin vastoin). Ne on siis semmoisia joihin voisi kuvitella ihastuvansa. Kyllähän mukavat ja ihanatkin miehet kelpaa pelkästään yhden yön juttuihin, sittenpähän jää vain tavallista paremmat muistot siitä yöstä. n__n

Näin minun kohdallani. Muista naisista en sitten tiedä tykkääkö ne enemmän siitä "ei kiinnosta" -asenteesta. Riippuu toki mitä sillä tarkoitetaan, pieni kiusanteko saattaa toki toimia. Kun nyt mietitte niin ei kai kauhean moni nainen suoraan koskaan anna ymmärtää että mennään harrastamaan seksiä, ne flirttailee ja kiusaa ensiksi vähän. En mäkään melkein koskaan ole oikeasti tehnyt enempää kuin korkeintaan ihan epäselvästi vihjannut. Se pitää mielenkiinnon yllä kun ei tee itsestään liian helpon oloista. Sen sijaan moni mies paljastaa käytännössä heti että pillu tässä on mielessä, tuu tarjoon sulle juomaa että oot varmasti tarpeeks kännissä että saan kähmiä sua tanssilattialla. Itseasiassa nyt kun miettii niin verrattuna tuohon niin onhan sopivan etäinen flirttaileva asenne paljon kiinnostavampi.
Nuppu
Kisälli

ViestiKirjoittaja Nuppu » 11 Joulu 2012, 14:57

Niitä yhden illan juttuja varmasti löytäää baareista ja festareilta, ja voivathan ne vakamampaankin suhteeseen johtaa.
Itselle ihan seurusteluun johtaneet tuttavuudet ovat löytyneet opinahjosta (työpaikkakin käy siis samalla logiikalla), ystäväpiiristä, tietystä aihealueesta kiinnostuneitten foorumilta. Eli toisin sanoen sellaisista paikoista, joissa pyörii samoista asioista kiinnostuneita ihmisiä. On sentään yksi yhteinen keskustelunaihe jolla aloittaa, jos ei muuta.
RobinHund
Seksipeto

ViestiKirjoittaja RobinHund » 05 Syys 2013, 21:36

Omat ja kavereiden kokemukset osoittavat edelleen että etsimällä ei ainakaan löydä. Turhaa etsiä edes Googlella. Tilaisuus tulee silloin kun sitä vähiten odottaa, esimerkiksi yhdessä tapauksessa harvinaisen harrastuksen kautta - ja sekin on pirun harvinaista.
spege44
Noviisi

ViestiKirjoittaja spege44 » 12 Syys 2013, 20:42

Itse löysin naisen kuvakkeen kautta, ihan vahingossa. 3,5 vuotta yhdessä jo oltu. Useimmiten kumppanin löytämiseen ei tarvitse ihmeitä, minulla on toiminut on ollut vain oma itsensä. Ekan naiseni löysin, kun olin puistossa kävelemässä, se oli rakkautta ensi silmäyksellä. 5 vuotta yhdessä, suhde päättyi traagisesti.
kolehannt
Noviisi

ViestiKirjoittaja kolehannt » 18 Syys 2013, 17:07

Ei löydy baarista eikä löydy suomi24:stä. Potentiaalisia naisia kävelee vastaan koko ajan. Eivät näytä siltä, että olisi haku päällä, etkä näytä sinäkään aamusta iltaan. Harrastuksissa, opinahjossa, työpaikalla. Kavereiden kaverit ovat lupaavimpia. Yleensä ei tule henkisesti turpaan jos yrittää hienotunteisuus mielessä pitäen. Varatutkin naiset ja miehet yhtä lailla yleensä pitävät huomiosta.
FrauSchaefer
Rakkauden ammattilainen

ViestiKirjoittaja FrauSchaefer » 05 Kesä 2014, 18:47

lenaya27 kirjoitti:En vain perseestä tyttö, että olen kokoontuu tällä sivustolla, rekisteröi ja vittu täällä hööp://tr.cm/söumisexchätt

No perseestä kyllä olet. Hienommin sanottuna de profundis. :D
salakuuntelian
Noviisi

ViestiKirjoittaja salakuuntelian » 07 Kesä 2014, 21:56

Jos jotain naista kiinnostaa 18v mies niin ota yhteyttä minuun
Katiska
Noviisi

ViestiKirjoittaja Katiska » 07 Kesä 2014, 23:14

salakuuntelian kirjoitti:Jos jotain naista kiinnostaa 18v mies niin ota yhteyttä minuun

:roll:

http://www.seksifoorumi.net/viewforum.php?f=55
Sexyana25
Noviisi

ViestiKirjoittaja Sexyana25 » 18 Kesä 2014, 13:42

Onko sinulla tyydyttymättömiä seksifantasioita – ehkä Tukiaiselta heruu sinullekkin osoitteessa menemuallespäämmäämään.com
Viimeksi muokannut bikundi90, 18 Kesä 2014, 16:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: banni ja mainoslinkki pois

Palaa sivulle “Seurustelu ja rakastuminen”