Mistä löytyy naisia?

Keskustelua seurustelusta, rakastumisesta, parisuhteesta...
rallu
Noviisi

Re: Mistä löytyy naisia?

Viesti Kirjoittaja rallu » 06 Huhti 2011, 22:46

Kankikaikkone kirjoitti:Mitä helvettiä, naisia löytyy baareista! Ei se naisten iskeminen oo sen helpompaa netissä...Ottaa SOPIVAT pohjat, eli ei mitään kaatokännejä, ja menee vaan rohkeesti puhumaan tyttösille. Rima sopii pitää sit sopivan matalalla ainakin aluksi, ettei tuu nöyryytyksiä ja kolauksia itsetunnolle. Harjoitus tekee mestarin.
No se ei oo kaikille niin helppoa, ja minä en edes välttämättä halua mitään baariruusua. Ehkä mää taas teen s24 ja deitti.net -profiilit ja koitan onneani netissä

puntycuss
Noviisi

Viesti Kirjoittaja puntycuss » 09 Huhti 2011, 01:11

Kankikaikkone kirjoitti:Mitä helvettiä, naisia löytyy baareista! Ei se naisten iskeminen oo sen helpompaa netissä...Ottaa SOPIVAT pohjat, eli ei mitään kaatokännejä, ja menee vaan rohkeesti puhumaan tyttösille. Rima sopii pitää sit sopivan matalalla ainakin aluksi, ettei tuu nöyryytyksiä ja kolauksia itsetunnolle. Harjoitus tekee mestarin.
Juuri näin - tuota ei vain tahdota aina oikein uskoa. Naisia löytää baareista (yökerhoista tms.), vaikka ei olisi itse laisinkaan kaikkein hyvännäköisintä, supliikeinta jne. sorttia.

Tuon mainitun ja erittäin olennaisen sopivan eli rajoitetun alkoholinkäytön lisäksi jos vähän kiinnittää huomiota ulkonäköön - eli katsoo vähän miten pukeutuu, käy parturissa ja kampaa naamansa - sekä käyttäytyy ihmisiksi, niin pärjää jo kohtuullisesti.

Yksi olennainen juttu on varmaan se, että ei lannistu torjutuksi tulemisesta. Se oikeastaan kuuluu asiaan ja on sitä paitsi lähes aina ihan kohteliasta - niin kauan kuin ei ole perseitä kouriva känniääliö. Mitä sitten jos joku tuntematon nainen ei ole kiinnostunut, mitä väliä? Monet torjuvat ihan pelkästään siitä syystä, että esim. seurustelevat tai eivät ole kiinnostuneet yhtään kenenkään tuntemattoman seurasta. Joka tapauksessa illassa ehtii yrittää aika monta kertaa...

Naisten kanssa puhuessa pärjää suunnilleen samoilla eväillä kuin miestenkin. Sukupuolten eroja ei pidä korostaa liikaa. On tietysti joitain miehille tai naisille ominaisempia puheenaieita. Autot, lätkä ja tissit ovat ehkä tyypillisemmin miesten aiheita. Kukat, pitsinnypläys ja vaaleanpunainen ovat ehkä tyypillisemmin naisten aiheita. On kuitenkin paljon miehiä, joita ei hirveästi kiinnosta jauhaa vaikkapa autoista sekä naisia, jotka mieluummin puhuvat lätkästä kuin kukista tai tisseistä kuin vaaleanpunaisesta (tisseistä ei tosin ehkä kannata ihan tuntemattomalle naiselle alkaa ensimmäiseksi - sekin voi tomia, mutta pitää ymmärtää riski...). Suurin osa puheenaiheista on enemmän kiinni henkilöstä kuin sukupuolesta.

Mitään pomminvarmoja keinoja ei seuranhaussa varmasti olekaan, vaan erilaiset "epäonnistumiset" on ihan pakko hyväksyä. Yrittänyttä ei kuitenkaan laiteta ja virheistä toivottavasti oppii.

Homma on tietty vähän eri jos etsii "sitä oikeaa" eikä vain seksiä, mutta ehkä sitäkin voi myös baarista etsiä. Vaatii vain varmasti paljon enemmän yrityksiä, mutta eihän niitä oikeita muutoinkaan ihan joka päivä vastaan kävele.

RobinHund
Rakkauden ammattilainen

Viesti Kirjoittaja RobinHund » 25 Loka 2011, 12:33

Mistäkö löytyy naisia?

Kokemukseni mukaan ei enää mistään.

Ai mitä? Kyllä, olen yrittänyt useammallakin keinolla.

Ai mitä? Ei, en etsi naista yhden yön nimettömäksi seksikoneeksi vaan pitkäaikaiseen suhteeseen.

Ai mitä? Kyllä, olen ihan oikeasti mies.

Ai mitä? Joo, kiitos että vahvistit huomioni.

testee
Noviisi

Viesti Kirjoittaja testee » 22 Marras 2011, 01:00

Törmäsin vahingossa ketjuun ja oli pakko rekisteröidä nimimerkki ihan vaan auttaakseni. Olen itse ollut samanlaisessa tilanteessa aikanaan ja olisin toivonut jonkun minua neuvoneen silloin. Ongelma ei ole, mistä etsit vaan miten sen teet. Naisia voi iskeä missä vain, vaikka toki baari on hyvä ympäristö (koska siellä sitä voi vapaasti harjoittaa).

Tee näin:

Osta/hanki jostain David DeAngelon DVD sarja, siitä miten naisia isketään. DVD:itä on useita ja ne ovat todella informatiivisia sekä viihdyttäviä samalla. Katso, opi ja viihdy. Myöhemmin harjoittelet baarissa oppimaasi.

Minulla tämän jälkeen naisia alkoi löytyä huomattavasti enemmän. Nykyisin olen pitkässä parisuhteessa, eikä mitään pelkoa ettenkö löytäisi naisia myöhemmin. Materiaalin toimivuudesta kertokoon se, että aion ostaa tulevalle pojalleni nämä DVD:t hänen tultuaan miehen ikään.

Helsinki42
Seksipeto

Viesti Kirjoittaja Helsinki42 » 23 Marras 2011, 02:12

Ei mistään. Ainoa, mikä netin etsi-itsellesi-se-oikea-palstoilla pelaa, on laskutus.

rmrm
Novellisti

Viesti Kirjoittaja rmrm » 23 Marras 2011, 11:34

Olen sitä ikäpolvea, ettei nettitreffeistä ollut kuin jotain hämäriä huhuja. Nykyään sitten ei ole tarvettakaan minkäänlaisiin iskuoperaatioihin.

Kyllä ne naiset vaan jotenkin vastaan tuli. Silloin ennen, ja varmaan sama olisi vieläkin. Baareissa, bussissa, niinkuin kerrankin. Istuin vaan viereen ja aloin juttelemaan. Oli senverran fiksu nainen, ettei nostanut nokkaanssa, vaan jutteli myös. Hetken kuluttua huomasin istuvani hänen kanssaan pikkukapakassa viiniä maistelemassa, ja siitä alkoi lähes vuoden suhde.

Eräs kevät jelpin kaveria rannalla veneen skrapauksessa ja kunnostuksessa, kun vierelle tuli kaksi naista kävelyretkellään ihan vaan katselemaan. Juttelivat ja kyselivät ja illalla totesimme kaverin kanssa olevamme heidän kämpillään. Siellä oli sitten kolmaskin nainen, kolmen naisen kimppakämppä. Nyt hieman kehun, he olivat kaikki kolme lentoemäntiä. Maalta kaikki tulleita ja kivoja. Yhden kanssa olinkin sitten aika läheinen vuoden verran.

Kotikaupunginosan kuppilassa kun kävi ottamassa pienet paukut ja katselemassa vaan, niin usein sattui joku nainen silmään, joka ulkonäöltään oli tuttu lähistöltä. Yllätykseksi ne naisetkin huomioivat ihmisiä ja tuntee. Niitä kun vaan jututti hieman, niin vastauskin oli aina, että kyllä mä sut olen monta kertaa nähnyt jne. Puheliaitakin ovat ja lähtevät kelkkaan mukaan. Ihan yhden kerran juttuihinkin. Sitten on mukava tulla vastaan jossain kauppareissulla, kun salaperäisesti hymyilevät ja ovat muka tuntematta kun karheapartainen aviomies kävelee vierellä.

Totuus on siinä, ettei kannata väkisin ängetä ja tuppuatua. Jos itse pystyy olemaan hieman cooli, ja jopa olla saavuttamattoman tuntuinen, niin varmaan tärppää. Eikä mitään miss universumeita jahtaa, niin kyllä seuralaisen itselleen saa, lyhyemmäksi aikaa tai ihan vakituiseksi.

Tyttäreni äidin tapasin kirjastossa selailemassa naistenlehtiä. Nykyisin hän selailee niitä meidän sohvalla, hieman tuoreempia numeroita vaan.
Jos ei joku muu, niin sitten minä

Markus
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Markus » 27 Helmi 2012, 11:06

Itse musiikin ystävänä tykkään keikoista ja nykyinenkin kulta tarttui keikalta matkaan. Jos on joku mielenkiintoinen bändi niin bändistä on hyvä aloittaa jutun iskentä. Sitten voi vääntää juttua vaikkapa seuraavista:
-soitatko itse jotain?
-mitäs harrastat muuten?
-asutko täällä päin?
-oletko täältä syntyjäsi
-oletko töissä, opiskeletko...?
-mitäs opiskelet, monettako vuotta?
-tykkäätkö töistäs?
-ajankohtaiset asiat, sodista BB:hen
ymsymsyms

Jos noiden jälkeen on vieläkin saatanan jäistä eikä minkäänlainen jutustelu tunnu lähtevän, niin ehkä sitten kannattaa toivottaa hyvää illanjatkoa. Jos molemmat haluaa jutella, se yleensä onnistuu hiukan yrittämällä.

Ihmiset tykkäävät puhua itsestään, joten kannattaa miettiä muutamia kysymyksiä valmiiksi, mutta kannattaa toki varoa ettei kuulusteluksi mene :)

Lycka till.

Tunnustus: itse lähestyin nykyistä avovaimoani lähinnä harjoitusmielessä, ajattelin että kokeillaan nyt mennä iskemään juttua niin pääsee tästä naisillejuttelupelosta ja otetaan vielä tuo oikein nätti ja mukavan näköinen harjoitusvastustajaksi. Nyt ollaan oltu neljä ja puoli vuotta yhdessä.

calv1n
Noviisi

Viesti Kirjoittaja calv1n » 17 Maalis 2012, 13:26

Ei ainakaan baarista. Yks sieltä löyty mutta todella hyvä pettäjä, parhaiten nykypäivinä löytyy facebookin sivuilta tai joskus junnuna irc-galleriasta. kaikki muijat netistä bongannut ja hyvin on aina tärpäännyt

Wagner
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Wagner » 28 Maalis 2012, 14:09

Exä oli kaverin kaveri ja nykyinen on serkun kavei. Varsinkin jos etsii vakavampaa suhdetta, niin ei välttämättä kannata merta edemmäs kalaan lähteä. Helppoa tehä tuttavuutta koska siinä yleensä on se kaveri mukana :P

Andreas
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Andreas » 24 Huhti 2012, 14:36

Mjooh, kyllä nämä netin jopa maksulliset sivustot seuranhakuun ovat aika huonoja yleensä ottaen kun useimmiten naiset eivät vastaa niin kyl siinä into menee tai sit muuten jossain vaiheessa keskustelut jää kesken kun nainen ei enää vastaakaan ja ei haluaisi itse olla aina puskemassa vastausta ja liveen ei yleensä kovin äkkiä lähetä niistä kun pitäisi olla yhteistä yms :D

Vastaa Viestiin