Mistä löytyy naisia?

Keskustelua seurustelusta, rakastumisesta, parisuhteesta...
rallu
Noviisi

Mistä löytyy naisia?

Viesti Kirjoittaja rallu » 18 Maalis 2011, 20:45

Oon kiertäny kavereiden kans baareja jo liian monta vuotta, ja mulla on semmonen fiilis että sitä emäntää en sieltä löydä. Missä muualla vois lähestyä naaraita silleen että se ei vaikuttais kömpelöltä ja vaivaantuneelta? Oon miettiny jotain kuntosaleja mutta oon sen verran huonossa kunnossa että vois tulla itsetunnon kans ongelmia ja jäädä lähestymiset tekemättä. Joku harrastus vois olla ihan hyvä, mutta mistä niille naisille voi puhua? Aina loppuu puheenaiheet kesken, ja yleensä mun iskuyritykset on menny baarissa näin: "moi, mitä kuuluu?" "ihan hyvää..." "... käytkö täällä usein?" *toinen kävelee pois* Siis tuo käytkö-kysymys tulee sen takia ku en keksi mitään sanottavaa! Eli jos naaraspuoliset ihmiset vois vähä avustaa että mistä teille kannattaa tulla juttelee :D

oceansoul
Noviisi
Viesti:

Re: Mistä löytyy naisia?

Viesti Kirjoittaja oceansoul » 23 Maalis 2011, 21:10

Netistä? 8-)
Seksibloggaaja @ http://housuitta.com.

ariesfire
Noviisi

Viesti Kirjoittaja ariesfire » 23 Maalis 2011, 22:17

Naisilta kysyit, mutta saanen vastata..
Mulla onnistuneimmat iskut ovat yleensä menneet huumorin kautta. Joskus tärppää, usein ei , mutta kuten sanonta kuuluu, yrittänyttä ei panna. Eiku laiteta.. :?

Yksi parhaista meni jotakuinkin vapaasti muistellen seuraavasti: Täydessä kuppilassa hoksasin yksinäisen, aika vetävän näköisen neitosen yhdessä pöydässä. Noh, otin rohkaisuryypyn ja kysäisin tytöltä että oliskohan paikka vapaa? Myöntävän vastauksen jälkeen istuimme pöydässä hipihiljaa hetken aikaa, ja viimein uskalsin avata keskustelua. Kysyin ihan normaalilla äänensävyllä (varsinainen iskeminen ei siis ollut edes mielessä, otinpahan härkää sarvista muuten vain) että "oletkos muuten koskaan ihmetellyt, mistä johtuu että kun istuu jonkun puoleensavetävän ihmisen seurassa, sitä menee monesti ihan lukkoon?" Tytöllä meni hetki ennenkuin edes älysi että puhun hänelle, en tosiaan ole mikään varsinainen alfauros ulkoiselta olemukseltani. –Anteeksi? Siis mitä? Kuinka niin?
-No sitä vaan mietin että miksi, jos pirun seksikäs nainen istuu vieressä niin sitä hermostuu, tulee kömpelöksi alkaa än..än..änkyttämään... Samalla sitten täristelin kuuluvasti jäitä lasissa kun otin ryypyn, iskin silmää ja sanoin meneväni vessaan. Tyttö oli vähän ällikällä lyöty ja taisi punastuakin... Tulin tiskin kautta takaisin ja sama paikka oli edelleen vapaana. Loppuilta (ja yö) menikin sitten oikein mukavasti.

Joskus auttaa tosiaan, että joko ei osoita olevansa iskuyritys päällä liikkeellä, joskus se, että osoittaa sen aivan suoraan. Huumori ja rento olemus auttaa useimmiten asiassa, tosin monesti sen rentouden saavuttaminen alkoholin avustuksella johtaa sitten vähän "liialliseen rentouteen" joko saman illan aikana tai, jos huonosti käy, vielä myöhemmin... :D

Luminelle
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Luminelle » 24 Maalis 2011, 17:57

rallu kirjoitti:yleensä mun iskuyritykset on menny baarissa näin: "moi, mitä kuuluu?" "ihan hyvää..." "... käytkö täällä usein?" *toinen kävelee pois*
Hyvä neuvo: ei kannata aloittaa tuolla "mitä kuuluu?" koska se jos mikä katkaisee keskustelun alkuunsa. Eihän siihen nimittäin voi sanoa mitään muuta kuin "ihan hyvää" ja sitten ollaan taas alkupisteessä miettimässä, että mitäs tässä nyt sanottaisiin. Ja sitten tulee paniikkiratkaisuna juuri tuo usein kuultu "käytkö usein täällä?" eikä muuta enää tarvitakaan kun tilanne on jo kiusallinen molemmille. Parempi on miettiä jokin sellainen aloitus mihin toinen voi vastata useammalla kuin yhdellä sanalla ja siitä on sitten helpompi kehitellä jatkoa. ;)
ariesfire kirjoitti:Mulla onnistuneimmat iskut ovat yleensä menneet huumorin kautta.

Huumori on hauskaa ja jos sitä sattuu luonnostaan syntymään, niin se toimii, mutta jos ei synny luonnostaan niin missään tapauksessa ei kannata väkisin ruveta vitsiä vääntämään siinä uskossa, että ainoastaan huuliveikot saavat naisia. Mikään ei aiheuta suurempaa myötähäpeää kuin jos toinen yrittää väkisin olla hauska. Kyllä vakavammallekin tyypille on ottajansa, totisuus voi joskus olla oikein viehättävääkin. ;)
rallu kirjoitti:Eli jos naaraspuoliset ihmiset vois vähä avustaa että mistä teille kannattaa tulla juttelee :D
Mistä tahansa, paitsi ei oman vehkeen koosta ja että moneltako on saanut aiemmin. Yleisenä sääntönä: naiset tykkää siitä, että miehet ovat kiinnostuneita heistä ja siitä mitä he mistäkin ajattelevat. Kannattaa aloittaa mahdollisimman usein kysymällä "mitä mieltä SINÄ olet tästä ja tästä..." jne. Silloin voi puhua vaikka säästä, kunhan osoittaa haluavansa palavasti kuulla, mitä mieltä nainen itse oli aamupäivän sadekuurosta.

Kas niin, parisuhde-expertti on puhunut ja vaikenee nyt. :mrgreen:
Tulet aina olemaan ystäväni. Tiedät ihan liikaa.

rallu
Noviisi

Viesti Kirjoittaja rallu » 28 Maalis 2011, 15:18

Luminelle kirjoitti:...
Hyviä neuvoja kiitos. Tuo "mitä kuuluu" oli vitsi, kun se on semmonen klisee mutta kun ei oikein keksi muutakaan sanottavaa toiselle... Olin viikonloppuna taas discoilemassa ja yllättäen en sitten uskaltanu puhua naaraspuolisille mitään... Tanssilattialla joku tyttö kyllä hymyili kun oltiin kaverin kanssa tanssimassa, mutta se saattoi johtua myös siitä kun tanssittiin niin huonosti :oops: jos tekis vaan deitti-ilmotuksen s24:jään, jotenki helpompaa jutella naisten kans vaikka mesen tai sähkö postin kautta aluksi ja sitten tavata vasta myöhemmon. Oon siis 26wee ja seurustellu vaan kerran elämässä muutaman kk:n (muija jätti, yllätys yllätys) ja alkaa olla vähä epätoivonen fiilis tän asian suhteen.

eternity
Noviisi

Viesti Kirjoittaja eternity » 28 Maalis 2011, 16:02

;) kesän festarit tulossa, sinne vaan mukaan... Hyvää bändiä kattomaan ja alat vaikka vierustoverille bändistä juttelemaan :)

Jekku
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Jekku » 02 Huhti 2011, 19:07

Exäni löysin kotiportailta, nykyisen Suomi24:n chatista... 8-) Ei kai tuohon löydy mitään selkeää sääntöä mistä naisen löytää. Muutenhan kaikki miehet olis siellä. :lol:

Pilvikki
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Pilvikki » 02 Huhti 2011, 22:40

Ei tuolta suoni24 löydy ketään. Tai en naista etsi vaan miestä. Lähinnä miehet etsivät sellaisia täydellisiä missi-tyyppejä. Tai sitten varatut etsivät yhden illan seuraa. Kuukauden siellä nyt ollut. Alku innostuksen jälkeen on aikalailla hiljentynyt viestittely. Ajattelen aina, että olen vielä tämän viikon, että jos sattuisi joku kiva löytymään. En vielä luovuta. Kun en sitä miestä nyt muualtakaan löydä, kun ei nuo baarit niin kiinnosta.

Mutta kannattaa koettaa. Ihan avoimesti ja omalla kuvalla. Minä ainakin vastaan vaan kuvallisille tai sitten jos laittavat kuvan sähköpostiin.

stimp
Noviisi

Viesti Kirjoittaja stimp » 05 Huhti 2011, 08:30

Intternetistä oon muutamat treffit saanu, ihan siis jostain chateista ja foorumeilta eikä minkään deitti-ilmoitusten kautta. Ja sit baarista tietty jotain kans, siellä tosin onnistumisprosentti on pienempi. Mut molemmista on löytyny ihan pitempiaikaistakin seuraa :)
All sex has is nudity, orgasms and human contact.

Kankikaikkone
VIP

Viesti Kirjoittaja Kankikaikkone » 06 Huhti 2011, 22:17

Mitä helvettiä, naisia löytyy baareista! Ei se naisten iskeminen oo sen helpompaa netissä...Ottaa SOPIVAT pohjat, eli ei mitään kaatokännejä, ja menee vaan rohkeesti puhumaan tyttösille. Rima sopii pitää sit sopivan matalalla ainakin aluksi, ettei tuu nöyryytyksiä ja kolauksia itsetunnolle. Harjoitus tekee mestarin.

Vastaa Viestiin