Miten isketään panoseuraa netistä.

Keskustelua seurustelusta, rakastumisesta, parisuhteesta...
ukkomies
Noviisi

Miten isketään panoseuraa netistä.

ViestiKirjoittaja ukkomies » 08 Syys 2014, 11:01

Olen varmaan parikymmentä vuotta harrastuksekseni iskenyt alle 25 vuotiaita naisia netistä. Eli pidän ikärajaani samassa luvussa, mitä monet nuoremmat naiset näyttävät pitävän miehen rajana. Vedän tämän aiheen verratakseni iskemismenetelmiä netin kautta. Itse harrastan pääsäntöisesti nettiä, koska varattuna ei kamalasti voi heilua baareissa.

Olen havainnut pari seikka 'urallani'.
Ensimmäinen havaintoni on, että naiset, jotka alkavat jankuttaa kuvan näkemisestä ovat melko usein niin surkeita tapauksia, että heidät kannattaa saman tien unohtaa.

Toinen havaintoni on, että naisen kaataa parhaiten antamalla hänen ehdottaa seksitreffejä. Eli juttelee niitä näitä eikä edes yritä mitään, korkeintaan tarttuu naisen laittamiin täkyihin epäillen kiinni. Tällä menetelmällä on kaatunut moni opiskelijatyttö. Lähinnä näin ukkomiehenä pitää pistää tähän kommentti, että kannattaa hyödyntään toisella paikkakunnalla asuviin naisiin. Mutta jututtamisessa on se hyvä puoli, että jos se osuu kohdalleen, niin ikä ei koskaan ole ongelma. Ihan viimeisemmästä tällä tempulla isketystä neidistä voi sanoa, että tämä huusi sängynpohjalla kovaa: Apua joitakin kertoja, kun jyskytin neitoa sänkyn pohjalla. Mietin mitä naapuritkin miettivät myöhemmin. Suosittelen tätä menetelmää.

Kotipaikkakunnalla heti kertomaan faktat naiselle - eli että on varattu ja kaikki muut seikat. Ei tule ongelmia myöhemmin.

Ja toisin kuin nuoremmat miehet ja naisetkin ehkä luulevat. Nuoria naisia riittää myös vanhemmille miehille ja todella hyvännäköisiä tapauksia. Kuten totesin huonon näköiset yleensä eivät edes niin herkästi tartu haaviin. He saavat niitä miehiä varmaan helpommin kuin hyvännäköiset. Ihan oma teoria tämä viimeinen.

Ja tietenkin jos sivustolla sattuu olemaan nuori neitonen, jota kiinnostaisi seksisuhde ukkomiespukkiin, niin otapa yhteyttä =)
um84
Rakkauden ammattilainen

Re: Miten isketään panoseuraa netistä.

ViestiKirjoittaja um84 » 08 Syys 2014, 13:31

Tekstiä kerrassaan...

Pari asiaa ja kysymystä heräsi mieleen. Mainittiin faktojen kertomisesta, jos oli kotipaikkakunnalta. Jos olet ukkomies, niin tietääkö vaimo vieraissakäynneistä? Mahdollisuus siis siihen, että panoreissut tai niiden sisältö kantautuu rouvan korviin...
um84 was here too?
ukkomies
Noviisi

ViestiKirjoittaja ukkomies » 08 Syys 2014, 13:55

Riski on tietenkin olemassa, jonka takia kannattaa vältää samaa paikkakuntaa. Mutta faktojen kertomisella välttää kiinnijoutumisen vaaraa, sillä lähinnä ne tiput, jotka saavat raivokohtauksen saatuaan tietää toisen olevan ukkomiehen soittelevat vaimolle. Itse en ole vielä joutunut kertaakaan kiinni, koska olen ollut kohtalaisen avoin saman paikkakunnan tyttöjen kohdalla. Loppujen lopuksi heitä kiinnostaa enemmän seksi, kuin narauttaminen. Toki kannattaa tässä kohdassa käyttää järkeä.

Mutta olen jopa vaimon kanssa kävellessäni törmännyt toisinaan panoihin, ja tilanne on mennyt ohi pelkällä huomaamattomalla katseiden vaihdolla ja hymyllä.

Herrasmies ei narahda. Sika narahtaa ja jos ei ole avoin, niin narahtaa todennäköisemmin. Kun peli on selvä, niin kiinni ei jää. Kahdenkymmenen vuoden kokemus takana. En ole sinänsä ylpeä asiasta, mutta omalla kohdallani nyt vain tämä harraste on vähän pakko juttu.
MTre90
Noviisi

ViestiKirjoittaja MTre90 » 20 Touko 2015, 16:15

Samoja taktiikkoja käyttänyt! Kertonut suoraan että varattu olen niin siinä vaiheessa nainen voi vielä perääntyä. Jos ei peräänny niin asia sillä selvä. Toki löytyy hulluja jotka alkaa myöhemmin uhkailemaan narauttamisella jos ei tee niinkuin nainen sanoo..
Ite en oo netistä miltään palstalta seksitreffiseuraa löytänyt.. Vaikka ihan hyvännäköinen ja fiksu olen. Vinkkejä?
teba
Noviisi

ViestiKirjoittaja teba » 20 Touko 2015, 18:58

Mistä panoseuraa kannattaa netistä etsiä? Ilmeisesti ainakaan tämä foorumi ei ole paras siihen hommaan...
tresexblog
Noviisi
Viesti:

ViestiKirjoittaja tresexblog » 11 Marras 2016, 19:42

Chatit sekä monet treffi saitit!
Imupimuja etsimässä! - http://imupimuja.blogspot.fi
Tommi67
Noviisi

ViestiKirjoittaja Tommi67 » 11 Marras 2016, 20:16

Samaa mieltä, monet chatit ja treffisaitit toimii. Ja ylitse muiden on ainakin itsellä toiminut Victoria Milan, se tosin tuntuu jakautuvan, niin että toisilla toimii ja toisilla ei. Ylipäänsä melkein mikä tahansa foorumi toimii kunhan mies on fiksu eikä ensimmäisenä ole tyrkyttämässä valokuvaa k..taan :D Herrasmies saa aina, niin se vaan on ;)
Räsynukke
Noviisi

ViestiKirjoittaja Räsynukke » 11 Marras 2016, 21:31

Tommi67 kirjoitti:...Ylipäänsä melkein mikä tahansa foorumi toimii kunhan mies on fiksu eikä ensimmäisenä ole tyrkyttämässä valokuvaa k..taan :D Herrasmies saa aina, niin se vaan on ;)

Näin se on. Olen joitain kertoja mennyt mielenkiinnosta ja vähän muunkin takia näille seuranhakusaiteille. Usein on niin, ettei tarvitse kauaa chattailla ja keskustella, niin jopa aletaan valittamaan vaimon pihtailua ja muutenkin surkuttelemaan aviollista elämää. Ihmeen moni mies sortuu valittelemaan. Sitten aletaan urkkimaan, josko keskustelukumppani olisi valmis heti sänkyyn ja kehutaan omaa taitavuutta. Osa tosiaan vonkuu kuvaa tai skypeen menoa, ja voisiko siellä sitten vähän vilauttaa ja muuta. Mutta on miehiä jotka ovat asiallisia, huumorintajuisia ja hauskoja. Lopuksi ilman mitään vaatimuksia lopettaa sen hetkisen chattisession. Toivoo vaan, että voisi toiste taas hieman keskustella. Lopuksi semmoisen herran kanssa voi tavata ja sopia treffit. Treffit voivat olla hyvinkin miellyttäviä. Ei ne tarvitse heti sänkyyn johtaa. Jos alkaa seuralainen viehättämään, niin kyllä polku sinne silloin johtaa. Se on koettu henkilökohtaisesti.

Sen kun nämä nettissä etsivät oppisivat, ettei heti tarvitse alkaa esittämään miehisyyttään ja vatimaan tapaamista ja kellystymistä. Se on moukkamaista.
Aina yhtä hämmentynyt, mutta utelias
Tommi67
Noviisi

ViestiKirjoittaja Tommi67 » 11 Marras 2016, 21:59

Räsynukke kirjoitti:...Sen kun nämä nettissä etsivät oppisivat, ettei heti tarvitse alkaa esittämään miehisyyttään ja vatimaan tapaamista ja kellystymistä. Se on moukkamaista.

Itse näen asian ennemminkin niin, että herrasmiesmäisyys ja fiksu käyttäytyminen naista kohtaan on asennekysymys, ei taito, ei sitä helpolla voi oppia. Tokihan asennettaankin voi muuttaa, mutta helppoa se ei ole. Samoin moukka voi muuttua muuksi, mutta sitä tapahtuu aniharvoin, se kun edellyttäisi moukan itse tajuavan sen muutoksen tarpeen. Ulkopuolelta muutos ei koskaan tule.
Miehen terve suhtautuminen naiseen on kunnioittavaa arvostusta, ilman nöyristelyä. Miten sellaisen voisi kenellekään opettaa ellei sitä ole mieheen sisäänrakennettu?
antimateria
Noviisi

ViestiKirjoittaja antimateria » 18 Maalis 2017, 14:09

Vaikka koen itseni hyvin seksuaalisesti, en itse ensisijaisesti "hae panoja", vaikka tavoitteellinen toimintani ohjautuu aika usein seksuaalisuuden harjoittamiseen jos ns. "(aivo)kemiat natsaavat". Matkan varrella seuraa on löytynyt tietysti myös netistä ja olen havainnut, että omalla kohdallani palvelut ovat kategorisoituneet sen mukaan, millaista seuraa niistä on löytynyt:

• Alastonsuomi.com: lyhyitä ja pidempiä tuttavuuksia ja ystävyyssuhteita naisten ja parien kanssa erityisesti miittien kautta.
  • Iskuri.net: käytän enimmäkseen parien ja bi-kundien / kolmansien pyörien scouttaamiseen.
  • Livechat.fi: täältä on usein löytynyt bi-kundeja reissutyöläisen kiimaista oloa helpottamaan, mikäli ei baariin lähteminen ole innostanut ja pimpin sijasta on tehnyt mieli miestä vaihtelunhalusta. Toimii isoissa kaupungeissa.
  • Suomi24 Treffit: vaikka nettideittailuhistoriani alkoi täältä, en ole käyttänyt enää vuosiin, koska samat naamat ja tarinat vuodesta toiseen.

Palaa sivulle “Seurustelu ja rakastuminen”