Miten helposti ihastut?

Keskustelua seurustelusta, rakastumisesta, parisuhteesta...
Kukkanen
Rakkauden ammattilainen

Re: Miten helposti ihastut?

ViestiKirjoittaja Kukkanen » 16 Helmi 2013, 14:07

Aaargh, nyt hajoo pää :D Mulle tuli sama tilanne, kun 3 vuotta sitten..
On se kumma, et sillon harvoin kun ihastun, tulee ihme kolmiodraama, ihastun kahteen samaan aikaan ja sitten on pakko valita.

Nyt kävi siis niin, että exä pyysi minua, että yritettäisiinkö sittenkin uudelleen. Siis se ihana exä, paras suhteeni ikinä. Oikeastaan jotenkin arvasin, että se pyytää mua takaisin jossain vaiheessa, jotenkin vain tiesin että välitetään toisistamme hurjasti vaikka tyyppi on tosi huono näyttämään tunteitaan (siinäkin tosin kehittynyt).
Itse ehdotin yhteenpaluuta joululomalla, mutta silloin se ei halunnut, koska pelkäsi että jos taas erottaisiin ja joutuisi käsittelemään kaiken uudelleen. Nyt sitten oli muuttanut mieltään, kuulemma joulusta asti miettinyt asiaa.
Juuri kun itse aloin olla ylitse hänestä.. Nyt tietysti tunteet heräs pintaan ja teki mieli heti sanoa että Oi KYLLÄ, yritetään uudelleen. Sanoin kuitenkin harkitsevani, enkä vieläkään ole päättänyt varmaksi vaikka on ollut pari päivää aikaa miettiä. Nimittäin tykkään tosi paljon tuosta nykyisestäkin.. Ääh, en haluaisi luopua kummastakaan, kumpa voisi olla molempien kanssa. Exää rakastan vieläkin, aidosti, ja voin olla täysin oma itseni hänen seurassaan. Tiedän, että yhteiselossa ei olisi kummempia ongelmia, vaikka toki pitäisi aloittaa ikäänkuin puhtaalta pöydältä. Molemmat olemme kypsyneet, joten tuntuu, että nyt voisi onnistua vielä paremminkin. Tietysti työstettävänä olisi mustasukkaisuus; miehellä ei ole ollut ketään minun jälkeen eikä kuulemma ole kiinnostanutkaan iskeä naisia, kun taas mulla on ollut jotain 7, joista 3 seurustelun tapaista. En olisi edes halunnut olla muiden kanssa, mutta yritin sillä tavalla "päästä eteenpäin" ja koetin epätoivoisesti löytää jonkun johon ihastuisin.
Exää rakastan varmuudella yhä, mutta nykyinen taas, häntä VOISIN joskus rakastaa, miehessä on potentiaalia. Että kumman tässä nyt sitten valitsee... Nykyiselle en ole vielä edes kertonut tilanteesta, koska haluaisin saada ensin tolkkua omaan päähäni. Salaisesti en ala molempien kanssa vehtaamaan, koska se olisi pahinta mitä voin tehdä heille ja itselleni.

Kumpa ois joku mittari, millä voisin mitata omat absoluuttiset tunteeni, hyvät ja huonot puolet miehissä ja suhteissa, ja miehien tunteet. Kumpikaan ei nimittäin ole mitään selkeää tyyppiä; en tiedä miten tosissaan ovat.

Mielipiteitä, mitä tässä nyt tekis?

Mulla on aika vahvat tunteet kumpaankin, alkaa itkettämään kun mietin vaihtoehtoa että kieltäytyisin yrittämästä uudelleen ja menettäisin kenties elämäni rakkauden (olen nimittäin koko ajan toivonut, että yritettäisiin uudestaan, ja tiedän että ero oli pääosin minun syytäni). Mutta surettaa myös ajatella, että menettäisin uuden ihastuksen, olen hänen kanssaankin jo niin läheinen vaikka on tunnettu vasta joulukuusta. Pelkään, että kummin tahansa valitsen, kaipaan toista jonkin aikaa ja näen unia hänestä. Ja en haluaisi myöskään loukata kumpaakaan.. Nykyiselle tulee ihan puskan takaa jos kerron tilanteen :( Mutta tuntuu, että suhteemme perustuu valheeseen; en ole paljastanut itsestäni kaikkea ja pelkään siksi koko ajan että hän ei pidäkään minusta jos saa tietää liikaa. Lisäksi en kehtaa olla ilman meikkiä nykyisen seurassa, ja hän inhoaa koiria. Kaikin puolin siis tuntuisi sekä tunteiden, että järjen kannalta paremmalta palata exän kanssa yhteen. Mutta toisaalta nykyisessä on omat aivan ihastuttavat piirteensä, yhtenä niistä se, että hän ottaa minut tosi hyvin huomioon ja on antanut uusia kokemuksia seksin suhteen. Ja on tosi fiksu ja suloinen...

Miten olisi järkevä ottaa asia puheeksi, niin että satuttaisin mahdollisimman vähän?

Muoks, sain nyt sitten puhuttua nykyisen kanssa ja oli ihmeen ymmärtäväinen vaikka kyllä molemmat itkettiin paljon :/ Tuntuu niin raskaalta, että taas tarina loppuu parhaaseen kohtaansa, sovittiin tosi hyvin yhteen. Mutta pakko yrittää uudelleen exän kanssa, koska häntä tiedän rakastavani :)
MadClown
Rakkauden ammattilainen
Viesti:

ViestiKirjoittaja MadClown » 27 Helmi 2013, 17:12

En kovin helposti, ainakaan omasta mielestä. Mimmis pitää olla se jokin, yleensä ulkonäkö ja luonne on ne joihin ihastun
MakeH
Noviisi

ViestiKirjoittaja MakeH » 30 Maalis 2013, 20:14

En nyt kovin helposti, mutta jos juttu luistaa jonkin aikaa ja seura on mukavaa niin ihastumisen merkit tulee esiin. Rakastunut olen elämässä vain kaksi kertaa, siihen onkin sitten tavottelemista :D
pahamaa
Noviisi

ViestiKirjoittaja pahamaa » 06 Huhti 2013, 01:42

Ihastun sillain semihelposti, mutta kumminkin aika huonosti. Jos ihastun niin ihastus on pitkäaikainen, mutta kumminkaan koskaan osaa sitoutua kunnolla tai oppia jotenkaan rakastamaan. Pisimmänkin suhteen aikana himoitsin useasti muita naisia ja juuri siksi parinvaihdot olisi olleet kova sana. Ehdotin jopa 2m+n kimppaa, mutta suhde kaatui ennen toteuttamista. Harmi, kuuluu kumminkin yksiin suurimpiin fantasioihin. (Siinäkin toki se aito fiilis kun saa nähdä miten rakastettu saa toista miestä, ah..)
cazx
Noviisi

ViestiKirjoittaja cazx » 06 Huhti 2013, 15:30

Helposti. Sinänsä huono homma :/ Mutta toisaalta ihan jepa.
Ariok
Seksipeto

ViestiKirjoittaja Ariok » 20 Huhti 2013, 22:53

Ihastun törkeän helposti ja usein... Tai siis tosi nopee sen jälkee ku vanha ihastus kuolee... Inhoan sitä tunnetta yleensä, sillä olen niin saatanan saamaton, että en osaa tai uskalla tehdä sille mitään ja pahimmillaan se vaivaa pitkään.

Edellinen vaivasi minua melkein kaksi vuotta, kunnes olin niin kypsä, että tein elämäni ensimmäisen aloitteen, eikä jumalauta tullut edes pakkeja. Valitettavasti juttu on sitten tammikuun edennyt niin hitaasti, että alkaa vituttamaan. Muija on vähän heikko viestimään ja alan jo epäilemään kiinnostustaan... vaikka sitä vakuuttaa. Eilen ekaa kertaa kyrpiinnyin enempi, kun maanantaina fesarissani pistämään kysymykseen ei ollut tullut vastausta, eikä mitään muutakaan viestiä siltä suunnalta, vaikka on fesarissa pyörinyt... Näinköhän pian taas ihastun.
santura
Noviisi

ViestiKirjoittaja santura » 20 Touko 2013, 13:57

Ennen tosi helposti, mutta ehkä niitä pettymyksiä on tullut jo sen vertaa liikaa että nyt ei oo ihastusta tullu kolmeen vuoteen.
JormaK
Noviisi

ViestiKirjoittaja JormaK » 23 Touko 2013, 12:21

En ihastu kovin helposti, tai en ainakaan mitenkään tulisesti. Viimeinen suurempi ihastus taitaa olla nykyinen kumppani ja siitä nyt on jo vuosia aikaa. :D Sitten on yksi nainen vuosien takaa, jota toisinaan muistelee kaiholla ja toisinaan hänet taas unohtaa.
Sellaisia kiinnostuksen herättäviä naisia on aina silloin tällöin, mutta ne jää yleensä "miellyttää silmää tasolle", eikä ne aiheuta sen suurempaa tunnemylläkkää.
rafaello
Noviisi

ViestiKirjoittaja rafaello » 08 Tammi 2014, 17:16

Ihastumiset vaan harvenee koko ajan. Viime kerrasta on yli vuosi, onneksi nyt tuli homma edes puheeksi kyseisen naisen kanssa enkä vain kärvistellyt epätietoisuudessa. Ja homma ei onnistunut.

Nyt on kyllä sellainen tunne että olisi kiva ihastua, tuntea se pörröinen olo sisällä. Vaan eipä ole ketään nyt kiikarissa.
Thunderstorm90
Noviisi

ViestiKirjoittaja Thunderstorm90 » 19 Touko 2014, 08:31

Ihastun ihan ensisilmäyksellä jos nainen on silmää miellyttävä :) sinkkuna olo olis ihan ok jos peitto heiluis edes kerran kuukaudessa muutenki ku kylkeä kääntäessä...

Palaa sivulle “Seurustelu ja rakastuminen”