Miten helposti ihastut?

Keskustelua seurustelusta, rakastumisesta, parisuhteesta...
Kukkanen
Rakkauden ammattilainen

Miten helposti ihastut?

Viesti Kirjoittaja Kukkanen » 07 Tammi 2013, 01:13

Ajattelin kysyä teiltä muilta tätä, koska itse ihastun todella harvoin ja hankalasti.
Tekisi mieli rakastua johonkuhun oikein kunnolla, mutta ei vain onnaa. Kaipaan sitä tunnetta ja siitä seuraavaa mahtavaa seksiä. Sinkkuilukin on ihan ok, mutta mikään ei voita rakastunutta naista.

Deleted User 100

Re: Miten helposti ihastut?

Viesti Kirjoittaja Deleted User 100 » 07 Tammi 2013, 02:25

Olet oikeassa Kukkanen siinä, ettei mikään voita rakastunutta naista. Minä taas ihastun herkästi, ja silloin myös petyn usein. Oikea rakastuminen on vaan niin vaikeuksien takana. Mutta kyllä sitä mahtavaa seksiä saa muutenkin koettua.

Olet Kukkanen ollut pitkään pimennossa!

Fr11kk1
Seksipeto

Viesti Kirjoittaja Fr11kk1 » 07 Tammi 2013, 09:23

Ihastun ainakin jollakin tasolla aika helposti, mutte ei se yleensä mihinkään johda. Voisin myös eritellä että ihastua voi naisen ulkonäköön, eli haluaisi lähinnä seksiä tämän kanssa, tai sitten ihan kokonaisuuteen persoonallisuus+ulkonäkö+kaikki muu. Tää on ehkä enemmän se oikea ihastuminen joka voisi kehittyä rakkaudeksikin helpommin. Tälläinen ihastuminen tosin vaatii hieman pidempää tutustumista.

Nuppu
Kisälli

Viesti Kirjoittaja Nuppu » 07 Tammi 2013, 11:39

Minä ihastelen herkästi, eli tykästyn eritoten naisissa ulkoisiin piirteisiin ja miehissä huumorintajuun ja letkeyteen. Joskus sinkkuna tuli tällaisia ihastelujen kohteita vokoteltua ihan vaan yhden-kahden illan juttu mielessä. Ihastelut eivät riittäneet ylläpitämään mielenkiintoa, enkä kenties näistä henkilöistä edes etsinyt kunnon kumppania.

Ihan kunnon ihastuksia sattuu harvoin kohdalle, ja se vaatii jo pidenpää tuttavuutta ihmisen kanssa. Joskus ihastun vasta jälkeenpäin kaveriin, jota kohtaan alun alkaen ei ollut romanttisia tunteita. Yleensä nämä kunnon ihastukset ovat johtaneet pitkiin suhteisiin.

Kun olen kunnolla ihastukseeni rakastunut, ihastelut ja ylipäätään muiden katselu jää hyvin, hyvin vähälle, koska mielenkiinto muihin kuin omaan kultaan lopahtaa kokonaan. Yleensä silloin viimeistään olen tajunnut omassa suhteessa olevan jotain vikaa, kun olen ihastellut/ihastunut johon kuhun toiseen.

PUUTTEESSA
Noviisi

Viesti Kirjoittaja PUUTTEESSA » 02 Helmi 2013, 02:11

Mä ihastun todella helposti,mut rakastunut oon ollu vaan kahdesti,ei tarvii ku naisen sanoa moi ja hymyillä ni ihastun varmasti :lol:

Luminelle
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Luminelle » 03 Helmi 2013, 15:58

En ehkä ihastu kovin helposti, mutta voisi sanoa, että pitkäkestoisesti kylläkin. Ihastuin yhteen poikaan joskus lastentarhassa noin neljävuotiaana ja se kestää yhä (pian olen kolmenkymmenen). :D En toki joka hetki perään haikaile, mutta aina silloin tällöin tulee sellainen "rakkaudenpistos" jos joku saattuu kyseisestä tyypistä jotain sanomaan.
Tulet aina olemaan ystäväni. Tiedät ihan liikaa.

Kukkanen
Rakkauden ammattilainen

Viesti Kirjoittaja Kukkanen » 06 Helmi 2013, 23:32

Kiva kun vastailitte :)

Joo Hulmu, mun innostus tähän foorumiin lopahti kai eron jälkeen :S Tuli vaan paha mieli kun luki omia kirjoituksia ihanista seksihetkistä yms.. ja koko foorumi muistutti exästä muutenkin kun aloin käymään täällä suhteen aikana. Tuli kaikki fiilikset mieleen aina. Mut nyt kun vihdoin on päässyt yli (eihän siinä mennytkään kuin 9 kuukautta :D), voisi taas jatkaa täällä käyntiä (jahka kämppis ei ole näkemässä).

Mulla on aika sama kuin Luminellella; ihastun hankalasti, mutta pitkäkestoisesti ja vahvasti. Silloin ei muut miehet kiinnosta. Luottamuksen kanssa sama juttu, multa vie kauan että yhtään luotan toiseen ja suhteeseen. Vaikken koskaan oo tullu varsinaisesti petetyksi, mut se kumpuaa muualta etten luota ihmisiin.

Oon ollut rakastunut vain 2 kertaa eläissäni, ja uskon että rakastanut olen vain kerran, viime suhteen. Ihastunut olen ollut eläissäni n. 5 kertaa ja kiinnostunut jostakusta n. 20 kertaa. Ulkonäöllinen uteliaisuus sen sijaan herää aika helpostikin. Mut oikeat tunteet on tiukassa :D Mä en myöskään pysty haluamaan ketä tahansa -paitsi jos henkilö vetoaa muhun, himoan samantien :D Siks mulle ei yhdenillan jutut sovi, ellei sitten kyseessä ole sellainen henkilö joka hurmaa persoonallaan heti -mut silloin se ei yhden illan jutuksi jää vaikka siitä alkaisikin.

Nyt pitkästä aikaa olen ihastunut hieman :) Viimeksi yli 3 vuotta sitten.. Olen vain hirmu varovainen ja koetan estää etten kiinny liikaa, koska poika on kokematon (neitsyt ennen minua eikä ole seurustellut). Pelkään ettei tästä kumminkaan mitään tuu, joten koetan varautua siihen ettei tulisi sydänsuruja. Olen ajatellut että toimin pojalle ikäänkuin "opettajana", niin seksin kuin seurustelunkin suhteen.. tosin voi olla et hällä uteliaisuus herää et millasia muut on, ja sitten jos törmää estollisempiin tai hankalampiin, niin haluaisikin takaisin mun luo ;D Mut minua ei siinä vaiheessa enää takasin saa.
Ärsyttää suorastaan et pitikin ihastua neitsyeen.. koska muuten ois aivan mahtityyppi! Mies on kuitenkin 22 jo, fiksu, komea ja ihanan luonteinen, sosiaalinenkin.. en ymmärrä miksei ole naista saanut aiemmin. Kuulemma ei ole halunnut menettää poikuuttaan "kelle tahansa" mut en usko et kukaan mies vapaasta tahdostaan haluaisi odottaa noin kauan. En tiedä muutenkaan sovinko kokemattomalle kun ite oon melko kokenut. Tosin tyyppi on hirmu kokeilunhaluinen ja avoin; tyyliin kolmannella seksikerralla jo sitoi mut ja puhui tuhmuuksia, kun hieman olin vihjannut et tykkäisin sellaisesta. Peppuleikit ja muut myös jo kuuluu valikoimaan ;) Aluks se jännitti kovin niin ei seissyt kunnolla, mut nykyään on kanki ja haluaisi vähän väliä :D

Fr11kk1
Seksipeto

Viesti Kirjoittaja Fr11kk1 » 07 Helmi 2013, 23:49

Kukkanen: pakko vastata sun kirjotukseesi.

Toivon todella sekä tuon pojan puolesta, että monen tuntemani vastaavan tapauksen puolesta että juttu voisi toimia pitempäänkin. Vaikuttaa että kyllä löytyy paljonkin täysin seksin suhteen kokemattomia poikia vielä tuossakin iässä. Näin miehen näkökulmasta ja vähän kärjistäen näyttää siltä että kuka tahansa tyttö/nainen kyllä löytää seksikumppanin jos haluaa, mutta pojilla se ei ole yhtä helppoa. En tiedä johtuuko eri sukupuolten eriasteisista vaatimustasoista kumppanille vai mistä. Mutta ei siinä yli kakskymppisessäkään jätkässä välttämättä mitään vikaa ole, vaikka olisikin neitsyt, se ei vaan osaa iskeä naisia. Mikä taas ei naisen kannalta välttämättä ole huono asia jos jo suhteeseen on päädytty, eipähän tarvitse paljon pelätä syrjähyppyjä.

Tsemppiä pojan koulutukseen :D

Kukkanen
Rakkauden ammattilainen

Viesti Kirjoittaja Kukkanen » 13 Helmi 2013, 12:23

Kiitos Friikki :)
Koetan olla realisti olematta pessimisti..
Joo nyt ei mahda kyllä mitään, täytyy myöntää että on jo tunteita. Sen huomaa siitä, että muut miehet alkaa ällöttää entistä enemmän ja varsinkin ajatus vieraiden (komeidenkin) miesten spermasta, yööök :/ En haluaisi edes pussata ketään muuta. Baarissa suostuin tanssimaan joidenkin kanssa, mutta pidin koko ajan reilun metrin välin. Tanssin jälkeen piti käydä pesemässä kädet kun niissä oli "poikabakteereita" :D heh, oonkohan mä liian yhden miehen nainen?

Pojan koulutus etenee oikein kivasti, hän enemmänkin kouluttaa minua ;D Harmi et miehiä ei ällötä vieraat naiset. Tuntuu epäreilulta olla yksin näin uskollinen, jopa ajatusten tasolla.
Ainoastaan mikä tuntuu kiihottavalta ajatukselta, on seksi naisen kanssa, tai kimppakiva niin, että 2 naista kiusaa yhtä miestä. Mut tiedän et in real life en pystyis edes pussaamaan ketään, silloin kun on tunteita johonkuhun niin vain hän kelpaa :)

Deleted User 100

Viesti Kirjoittaja Deleted User 100 » 13 Helmi 2013, 12:52

Hei Kukkis. Mukavaa kuulla, että olet toipunut. Toipunut, hassu sana tähän rakoon, mutta olet niinkuin vedossa ja nähtävästi tyytyväinenkin nykyiseen parisuhteeseen. Eikö olekin omituista, juuri se mitä edellä kerroit, että kaikki muut miehet ja pojat tuntuu jotenkin "likaisilta", ja vaan se yksi on se "puhdas". Se varmaan on sitä ihmisen omituisuutta. Kokemusta asiaan on. Kummasti vaan se siitä tasoittuu, ja alkaa avoimempi suhtautuminen.

Mutta yhdyn täydellisesti myös toiveisiin ja toivotuksiin mitä Fr11kk1 edellä esitti. Siitä vaan! Ja jos kuultaisiin jatkossa mukavia Kukkas-sattumia. :P

Vastaa Viestiin