Nettitreffit

Keskustelua seurustelusta, rakastumisesta, parisuhteesta...
JormaK
Noviisi

Re: Nettitreffit

ViestiKirjoittaja JormaK » 20 Helmi 2014, 08:31

Wolf83 kirjoitti:Yli vuosi meni ja viime syksynä taas uteliaisuuttani kokeilin. Yhden miehen kans kirjoteltiin, mutta aika tönkköä oli, vastasi kaikkeen "Niinkö" tai "Juu juu". Yhtenä iltana sai ihme vimman kirjoittaa ja ihan mukava ilta oli (humalassa varmasti, seuraavana päivänä vastaili taas kahdella sanalla).

Muitakin juttuja on ollut, mutta kaikkea en jaksa kirjottaa. Monet on jostain syystä yhtäkkiä lakannut kirjoittamasta. Yks esimerkki oli ku mukavan oloinen mies, jonka kanssa kirjoittelin kysyi musiikista ja millä keikoilla käyn. Vastasin siihen, eikä hänestä enää kuulunut. Laitoin viestin ja kysyinkin, että sekö nyt oli syynä. Ei vastausta. Ajattelin, että jotain sattunut, mutta kyllä hän oli kirjautunut profiiliinsa sen jälkeenkin. Useampiakin vastaavia käynyt.

Itsellä vähän samoja huomioita.
Vaikeaa yrittää luoda keskustelua, kun toinen vastailee sanalla tai parilla, tai korkeintaan lauseella. Jos ei kiinnosta, niin miksi pitää ylipäätään vastata, tai miksei voi vaan vastata ettei kiinnosta?
Nekin harvat lupaavat tapaukset lopettaa yhtäkkiä. Herättää kysymyksen, että tekeekö keskustelussa jonkin virheen, josta syystä toinen menettää mielenkiintonsa?

Sitä luulee, että netti olisi täynnä omankaltaisia ihmisiä, mutta toisinaan pelkän keskusteluseuran löytäminen tuntuu mahdottomalta.
Ariok
Seksipeto

ViestiKirjoittaja Ariok » 20 Helmi 2014, 19:43

No pistin mä nyt sitten vaihtoehtoiseen palveluun eli iskuriin sitten ilmoituksen. Siellä isoa kyrpää hakevien naisten seassa jos, olisikin joku joka ettii tositarkoituksella, eikä edes vaadi sitä häräntappoasetta. Kattoos.
irsd
Noviisi

ViestiKirjoittaja irsd » 09 Huhti 2014, 19:52

Itte nyt lähinnä pillu mielessä netissä tullut seuraa haettua. Sillon harvoin kun oikeesti löytää sellaisen ns.varman saannin, niin sepäs sitten asuukin niiin kaukana (vähintään yli 200km) ettei vaan sellasta pysty pillun takia kulkemaan :D Lähempääkin toki välillä löytyy sellaisia joilta voisi EHKÄ irrota, mutta harvemmin kukaan edes vihjailee niin suoraan että viitsisi lähteä kyläilemään.
rafaello
Noviisi

ViestiKirjoittaja rafaello » 21 Kesä 2014, 05:33

Hetken mielijohteesta aktivoin Okcupidin uudestaan ja kirjoitin myös ilmoituksen uusiksi. Kiva nähdä että sivustolla on nykyään monta ihmistä jolla on hyvät prosentit minun kanssa, jopa 99%. Vielä ei tosin ole tärpännyt. Olen kyllä huomannut että vuosia sitten kun olin ujompi, netin kautta minulla irtosi helpommin juttua. Nykyään juttua irtoaa helpommin livenä ja nettitreffeillä en keksi mitään sanottavaa. Jestas sentään että olen ruosteessa.

Katsotaan nyt kauanko jaksan pitää profiilia esillä.
TK92
Noviisi

ViestiKirjoittaja TK92 » 15 Huhti 2015, 21:35

Narry kirjoitti:Tulipahan todettua, että kyllä sitä netistäkin voi kaikenlaista itselleen löytää :)

Myöhemmin asiasta keskustelleensa olimme molemmat tosi varmoja siitä, että tuskin sieltä ketään oikeasti itselleen löytää, mutta tosin kävi.....

En tai emme voi oikeastaan kuin yhtyä tähän lainaukseen. Nykyinen kummppani (avopuoliso) tuli löydettyä myös Suomi24 foorumilta. Itse taisin laittaa naiselle viestiä ja vastasi. Siitä sitten alettiin juttelemaan ja juttelua jatkui jonkin aikaa kunnes molemmat oli sitä mieltä, että tullaan hyvin juttuun ja ollaan kiinnostuneita, niin sovittiin siten tapaaminen. Meitä molempia jännitti tapaaminen aivan helvetin paljon ja itse kun olin silloin vielä todella ujo, niin olin pitkän aikaa todella hiljainen, mutta nähtävästi tuo naikkonen näki minussa jotain kun jaksoi tehdä töitä sen eteen, että avautuisin. Voin sanoa, että aikaa siihen meni, mutta kuullemma kannatti. Eipä tuosta ensimmäisestä tapaamisesta mennytkään kauaan kun oltiin jo yhdessä. Nyt yhteistä taivalta on takana kohta 5-vuotta ja hyvin on mennyt! :P

Molempia edelleenkin harmittaa kun tuli poistettua profiilit sieltä. Olisi meinaan todella hauskaa päästä lukemaan niitä viestejä näin jälkeenpäin.. :D
tresexblog
Noviisi
Viesti:

ViestiKirjoittaja tresexblog » 09 Maalis 2017, 15:10

Kyllä netistä seuraa löytää.. kokemusta on ;)
Imupimuja etsimässä! - http://imupimuja.blogspot.fi
cerveza
Seksipeto

ViestiKirjoittaja cerveza » 09 Maalis 2017, 19:01

Tämä foorumi toimii hyvin nettitreffaamiseen. :)

Ihmiset voivat helposti katsella kirjoittelijan viestihistoriaa ja päätellä perinteistä nettideittiä paremmin, minkälainen henkilö kukakin on.

Itselläni on johtanut hyvällä todennäköisyydellä toimintaan ja hyvä puoli on se, että erikoisemmat toiveet löytävät varmaan helpommin jonkinnäköisen myötätoteuttajan. Ja vielä järkevän sellaisen.

Välillä joku lisäksi bongaa jotakin viestiä pidemmän ajan takaa ja lähettää yksityisviestin, eli hakuja ei tarvitse olla uusimassa koko ajan. Siinä kirjoitellessa myös selviää yleensä miten rohkealla tuulella toinen on. Niidenkin kanssa on kiva kirjoitella, joilla on vähän jarru päällä. Ihan ymmärrettäväähän se, jos on vähän pervommasta setistä kyse.

Eli viestit ovat myös jatkossa erittäin tervetulleita, jos vain uskallus riittää. ;)
Leopold
Noviisi

ViestiKirjoittaja Leopold » 17 Tammi 2018, 23:18

Kyllähän tuo onnistuu jos osaa käyttäytyä ja on kärsivällisyyttä. Itse olen useamman kerran elämässäni aloittanut seuran etsimisen netistä ja muutaman kuukauden sisällä päätynyt tilanteeseen jossa on useampia "säätöjä" joiden suhteen pitänyt tehdä jotain ratkaisuja.

Yksi stalkkerikin tuli vastaan joka ei jättänyt rauhaan varmaan vuoteen (siis tekstiviestihäirintää vaan).

Ehkä ongelmana voi olla myös se että kun on naisia tarjolla niin tulee innostuttua ja ehkä ihan kaikkeen ei olisi kannattanut lähteä mukaan. Mutta oma vika. Useampaan huonoon parisuhteeseen päätynyt näin.

En kyllä ole ihan puhtaasti seksiseuraa ollut hakemassa joten paha sanoa miten se onnistuu. Ja viime kerrasta on kyllä yli 5v aikaa että kuviot on voinu muuttua.
Hoikkabicu
Noviisi

ViestiKirjoittaja Hoikkabicu » 29 Elo 2018, 09:02

Kirjoitin "panoseuran iskeminen netistä" topickiin pitkän viestin, enkä viitsi sitä enää toistaa. Sanon vain että ei kannata valehdella siellä netissä, niistä jää sitten livenä kiinni, jos on tarkoitus tavata.

Aina kun olen lähtenyt tapaamaan livenä netissä iskemiäni naisia, olen joka kerta myös saanut seksiä, vaikkei siitä ole etukäteen mitään sovittukaan. Ei kannata lähteä esittämään mitään, vaan olla oma itsensä, käyttäytyä hyvin, itsevarmasti ja rennosti. Sekä tietenkin pitää ulkonäöstä ja hygieniasta huolta.
wetpantiesblog
Noviisi
Viesti:

ViestiKirjoittaja wetpantiesblog » 29 Elo 2018, 11:17

Netin kautta seuranhakeminen on tullut tosiaan jäädäkseen. Ihmisen kanssa anonyymisti tutustuminen mukava ja ennenkaikea turvallinen tapa, ja jos juttu luistaa niin voi sitten mennä askeleen pidemmälle tutustumisessa. Kyllä ihmisestä saa jo varsin lyhyessäkin ajassa selville jos se on itselleen sopivaa tyyppiä.

Oma tilannekin on ollut jo kauemman aikaa sellainen että pitäisi vain mennä elämässä eteenpäin tämän asian suhteen, muttei kuitenkaan ole saanut aikaiseksi... :| Kun suhteet on aiemmin seksuaalisella käyttäytymisellään pilannut, se muistuttaa varsin pitkään, ei haluaisi enää toistaa niitä samoja virheitä. Olen ajatellut että jos alan määrätietoisesti kumppania itselleni hakemaan, teen sen juuri netissä jo sen vuoksi että voin olla rehellinen addiktiostani ja kaikesta siihen liittyvästä. Uskon että joka minulle sitten kirjoittaa oletan hänen hyväksyvän minut sellaisena kuin olen, jää varmasti sitten ne omat pettymykset monta kertaa pienemmäksi kun kumppaniehdokas tiedostaa jo yli-seksuaalisuuteni ja mahdolliset siihen liittyvät riskit. En voisi luvata edelleenkään olevani uskollinen lopun-ikääni, vaikka sitä toivonkin. Fakta vaan on myös se, että tämä tieto karsii sen 95% minulle muuten kirjoittavista miehistä pois.
Seksibloggaaja @ http://seksiaddiktio.blogspot.fi
http://www.kuumasuomi.fi Tuhmempaa minusta nimimerkillä: wetpanties

Palaa sivulle “Seurustelu ja rakastuminen”