Mies: miten viettelet naisen?

Keskustelua seurustelusta, rakastumisesta, parisuhteesta...
Kukkanen
Rakkauden ammattilainen

Re: Mies: miten viettelet naisen?

ViestiKirjoittaja Kukkanen » 31 Loka 2011, 16:58

Neiralta hyvä viesti, aikalailla samaa minäkin haluan :) Tosin itse tykkään astetta ujommista. Sellainen mies, joka ei vaikuta naistenkaatajalta, vaan oma mukava itsensä, mutta ei röyhkeä eikä pidä itsestäänselvyytenä että saa minut. En myöskään syty, jos heti alkaa jotain liian imartelevaa tai seksuaalista laukomaan.
Huumorimieli ja sen näköinen, kuin ei olisi lainkaan naisenhaussa, mutta silti salaa himokas ja kokee minut viehättävänä, SE sytyttää :D
Tykkään myös itse mennä miehen juttusille, mutta en halua, että vaikutan siltä kuin etsisin jotain. Parasta on, kun tuntuu että synkkaa, vaikka kumpikaan ei ole haku päällä :)

Esim. nykyisestäni kiinnostuin juuri sen takia, kun se oli niin kiltti ja seurasi mua eri baareihin, mutta silti ei sanonut mitään "iskurepliikkiä" ja vaikutti ujolta ja kokemattomalta, mutta oli kuitenkin niin komea. Mua viehättää miehet, jotka ei näytä tiedostavan miten komeita ne on.
Olen silti hidas syttymään, vain 2 kertaa elämässäni olen kunnolla syttynyt ensimmäisenä iltana.

Toki huvittaa ja imartelee kaikki muutkin huomionosoitukset, mutta käsiksi käymistä en siedä ollenkaan. Toisaalta en myöskään pukeudu provosoivasti. Toki nätit vaatteet, ja saatan laittaa paidan mikä jättää hieman tissivakoa näkyviin, mutta ei liikaa. En halua vaikuttaa herulta.
Silti esim. viime viikonloppuna olin 4 tytöstä ainoa, joka sai miehiltä huomiota.. Enkä todellakaan sitä hakenut :D
Yksi mies sanoi esim. "sulla on isot tissit" minä: "hahhah, ei todellakaan" "no onpas, ja upee vartalo, oot tosi kaunis" minä "aha, kiitti". Tuo oli minusta törkeää ja noloa ja lähdin pois. Se olisi ollut kivempi, jos mies olisi vaikka tullut hieman lähemmäs (eikä 3 metrin päästä huutele niin että kaikki kuulee..) ja sanonut, että "Pakko sanoa, että tuo mekko sopii sulle älyttömän hyvin ja olet kaunis".

Eli sellaiset kiltit kommentit ovat kivempia, niinkuin eräs tuttu sanoi "tanssit muuten äsken tosi kauniisti kun katselin sinua. Nätti mekko!"

Ja tietysti hyvät kaverit saa sanoa melkein mitä vain, koska tiedän, ettei ne kuitenkaan tosissaan mua yritä iskeä :D Esim. "Uu, oot tosi hottiksen näköinen". Sinkkuna olin aika lailla samanlainen.

Neira, hassua, mulla oli viime viikonloppuna seuralaisena muuten ihan samanlainen "hutsu" kuin mitä kuvailit :mrgreen: Olin vain myötähäpeässä että eiii ja lopulta lähdin toiseen baariin kun meni liian intiimiksi sen touhu eri miesten kanssa.

Muuten miehet, millaisista lähestymisyrityksistä tykkäätte naisilla vai haluatteko itse tehdä aloitteen?
jallu
Noviisi

Re: Mies: miten viettelet naisen?

ViestiKirjoittaja jallu » 27 Maalis 2018, 11:59

Mites viettelet naisen. Se ikuinen kysymys johon ei oikein vastausta tule löytymään, Tai vastauksia on yhtä paljon kuin naisia. Ehkä omalla kohdallani se kun tilaan baarissa I-kösolutkaljaa tai hyräilemme samaa biisiä ja toinen jatkaa kun olen lopettanut, - - pieniä vihjailuja puolin ja toisin :oops:

Palaa sivulle “Seurustelu ja rakastuminen”