Kiihottaako seksiasut?

Keskustelua erilaisista fetisseistä.
intiimisti
Noviisi

Re: Kiihottaako seksiasut?

ViestiKirjoittaja intiimisti » 09 Huhti 2014, 00:46

Ei kiihota :C
Megapenis
Kisälli

ViestiKirjoittaja Megapenis » 09 Huhti 2014, 09:32

ParisKunta kirjoitti:Meillä kyllä toimii erilaiset seksiasut :) Kiihottaa molempia. Ja aika paljon niitä löytyykin :)

Niin meilläkin. Kertokaa ihmeessä vähän tarkemmin mitkä kiihottaa ja mitä teiltä löytyy. Saadaan näin enemmän mielenkintoa näihin viesteihin.

Me ollaan aika kesyillä linjoilla: Naisellani ja minulla lähinnä pienet tangat, stringit ja naruviritelmät. Minä innostuin jo hyvin varhain fyysisesti kehittyneenä 15-16 vuotiaana miesten stringeistä ja kalukukkaroista. Lähes siitä asti olemme olleet yhdessä ja nauttineet toistemme upeista vartaloista mahdollisimman vähän verhottuina. Kun kumppanini näki ensimmäisiä kertoja isokokoisen kaluni seisovan stringeissä, hän oli heti leikissä mukana ja kertoi sen ja vahvan miehisen vartaloni kiihottavan. Hän ryhtyi hankkimaan myös itselleen pieniä narubikineitä ja valmisti minulle tosi kiihottavat kapean kalukukkaron malliset stringit (joista olen muuten kertonut novellissani Unohtumattomat seksileikit ja sen jatko-osassa). Olemme myös viime vuosina ostaneet ulkomaanmatkoiltamme toinen toistaan pienempiä uima- ja seksileikkiasuja. Minä olen tilannut myös netin kautta Koalaswimiltä erektion hyvin esiintuovia ja paljastavia naruviritelmiä, kalukukkaroita ja kullin kohottajia, joita ei housuiksi voi sanoa. Nämä toimivat meillä yhä lähes parinkymmenen yhdessäolovuoden jälkeen kiihottavina esileikkiasuina.
ParisKunta
Noviisi

ViestiKirjoittaja ParisKunta » 09 Huhti 2014, 23:31

No meiltä löytyy paljon stringejä (täälläkin ketjussa pikkuhousut nähtävillä), eri mallisia muita pikkareita. Itse (mies) olen hulluna pikkuhousuihin, siis seksikkäisiin :) Ja naisen päällä tietenkin. Narumallisiakin on ja parit pvc-pikkarit. Myös narubikinit löytyy naiselle (kahdet). Siis string-malliset. Niitä käytetään lähinnä ulkomailla. Sitten on seksikkäitä asuja, bodeja, hoitsun asu, korsetteja, sukkanauhoja, stay uppeja, push uppeja jne. Naisemme tykkää pukeutua seksikkäästi ja kun tietää että minä nautin katselusta niin pukeutuminen on osa esileikkiä luonnollisesti.
Existence
Noviisi

ViestiKirjoittaja Existence » 02 Kesä 2014, 11:30

Pitkät sukat, itselläni ja kumppanilla. Jalkafetissi minulla on muutenkin mutta nuo vaatteina ovat seksikkäät.

Kalukukkarot ja -pussit. Minulla on parit alushousut (toiset Cockcon-merkkiset) joissa penis ja kivekset menevät omaan pussiinsa, tuntuu kiihottavalta ja seksikkäältä pitää, kun ne ovat siellä niin tiiviinä pakettina.

Stringit, jotkut joo ovat kivoja. Yhdet omistan, Showmaster tms. joissa penis tulee ulos omasta reiästään ja kivekset omastaan. Kiihottavan tuntuiset ja näyttävän näköiset, niin itsellä kuin partnerillakin. :) Kiihotuksesta tiukaksi vetäytynyt, karvaton kivespussi on omaan silmääni miellyttävän näköinen muutenkin, tuollaisissa stringeissä vielä erityisen.
Avopari
Noviisi

ViestiKirjoittaja Avopari » 18 Maalis 2018, 11:19

Kyllä! Meillä seksiasut/kauniit ausasut kuuluvat kuvioon. :)

epp269.jpg
epp269.jpg (127.72 KiB) Katsottu 505 kertaa

Palaa sivulle “Fetissit”