Ratsastamisesta eli siis ponilla, hevosella, aasilla...

Keskustelua erilaisista fetisseistä.
riderc
Noviisi

Ratsastamisesta eli siis ponilla, hevosella, aasilla...

Viesti Kirjoittaja riderc » 30 Joulu 2011, 21:29

ja millä tahansa eläimellä, millä nyt voi ratsastaa. Niin löytyykö naisia/miehiä, jotka kokee ratsastamisen seksuaalista nautintoa antavaksi? Joka katsominen tai itse ratsastaminenkin. Ei siis kyseessä mitään yhdyntää eläimeen ollenkaan tällä kertaa.
Olisin itse kiinnostunut tälläisestä fetissistä nauttivista henkilöistä suomalaisista sellaisista :)

Tässä asiasta juttua englanniksi: http://www.topix.com/forum/news/sex/TB5 ... L82BOVO/p7" onclick="window.open(this.href);return false;
Tuolla on jopa yksi suomalainen jostain Tampereelta päin. Tuosta jutusta selviää, että ainakin ulkomailta löytyy moisesta tyydytystä saavia. Mutta löytyisikö täältä asiasta kiinnostuneita anonyymeinä tietty keskustelemaan. Sähköpostiakin olen kiinnostunut vaihtamaan jos löytyy. Laitan sähköpostin riderc@walla.com tähän jos haluaa siihen kirjoittaa, eikä tänne.

Asia on kait aika tabu uskoisin, vaikka varmasti monet naiset saa jonkinlaista tyydytystä ratsastamisesta. Tuskin kaikki kumminkaan, mutta osa varmasti saa suomessakin. Olisi kiva sellaisten kanssa keskustella.

Pietarsaarenmies
Noviisi

Re: Ratsastamisesta eli siis ponilla, hevosella, aasilla...

Viesti Kirjoittaja Pietarsaarenmies » 30 Marras 2014, 00:03

Joskus muinoin luin novellin, jossa tyttö meni yöllä salaa ratsastamaan perheensä hevosella alasti. Oon lukenu toisenkin novellin, jossa tyttö kiihottui hevosella ratsastamisesta. Housujen sauma meni häpyhuulten väliin, ja aikansa ratsastettua tyttö sai orgasmin. Sitten housut märkänä tyttö kiipesi pois hevosen selästä. Toiset tytöt luuli hänen pissanneen housuun. Mutta hänpä täräytti suoraan saaneensa orkun.

Mimmi
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Mimmi » 09 Huhti 2015, 18:34

Ei nyt voi sanoa, että kokisin ihan seksuaalista tyydytystä ratsastamisesta, mutta kyllä minua värähdyttää kaikki ne äänet esim. mitä siihen kuuluu. Paksun ja painavan nahkaisen satulan selkään laitto, suitsien kuolainten kilinä, satulan nitinä pyllyn alla, kavioiden kolahduksen kovalla tallin lattialla, hevosten korskunta ja läähätys, raippojen napsahdukset. Onhan näissäkin jo.. ;) Olisi kyllä mahtavaa, jos joskus pääsisi ratsastamaan alasti.

Cullius
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Cullius » 23 Marras 2018, 18:23

Muutaman kerran olen ratsastanut, ja ainakin minusta se tuntui hyvälle. Ei laukeamiseen asti, mutta jotenkin samanlainen tunne kuin köysissä kiipeilystä tuli lapsena koulussa.

KoiraKaveri
Kisälli

Viesti Kirjoittaja KoiraKaveri » 17 Huhti 2019, 16:54

Kyllä minä aion vielä ratsastaa!

Olen miettinyt sitä vuosia. Olen jopa katsellut netistä talleja ja miten se homma aloitetaan sekä mitä se maksaa. (Ei älyttömästi.) Olisi vain niin hieno kokemus muutenkin! Ei ainoastaan siinä mielessäni vaan jo silläkin, kun ihmiset ovat kautta historian olleet hevosten kanssaa tekemisissä. Tahtoisin kokea miltä se tuntuu, kun valtava, lämmin, vahva hevonen on hallinassani ja yhteispeli toimii.

Pelkästään hevosen selkään pääseminen olisi fantastista.

Ei "ehkä joskus" vaan vielä joskus.

Ainoat kokemukseni hevosista rajoittuvat siihen, kun kärräsi kottikärryillä hevosenkakkaa kaverin talleilla. Silloin kun näki ne valtavat eläimet, ei todellakaan uskaltanut kysyä mitään. Silloin mietti vain, kunhan eivät liiskaa minua.

Lilac
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Lilac » 12 Kesä 2019, 20:08

ensimmäinen viestini ja hevosaiheisiin. sanoinsin että kapeaselkäisellä hoikalla hevosella ilman satulaa ratsastaessa voisikin tyydyttäminen onnistua, kun selkänikaman nystyrät osuu sopiville kohdille. toinen sitten vääränkokoisella satulalla virheasento liian edessä ratsastaen.

Dunkkel
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Dunkkel » 13 Elo 2019, 17:08

Itse hevostilallisena en koe ratsastusta sinällään seksuaalisena. Mutta hevosnaiset jotka käy ratsastamassa tiukoissa housuissa ja nahkasaappaissa saa kyllä mielen laukkaamaan ;)

Vastaa Viestiin