Eläinroolileikit (animal roleplay & petplay)

Keskustelua erilaisista fetisseistä.
Miukula
Noviisi

Re: Eläinroolileikit (animal roleplay & petplay)

Viesti Kirjoittaja Miukula » 28 Marras 2012, 23:21

Näin joskus sexceteran ohjelman, jossa eräässä Amsterdamilaisessa yökerhossa oli iltoja, joissa ihmiset pukeutuivat eläimiksi (siis ihan oikeat karva-asut, ei pelkästään häntiä ja korvia) ja panivat sellaisesta pienestä reiästä toisiaan tietämättään kuka toinen osapuoli on. Minusta tämä on erittäin kiihottavaa, mutta pelottaa mennä Amsterdamin yöhön, sillä sinne voi jäädä koukkuun :---D

Nuppu
Kisälli

Viesti Kirjoittaja Nuppu » 14 Joulu 2012, 17:56

Miukula kirjoitti:Näin joskus sexceteran ohjelman, jossa eräässä Amsterdamilaisessa yökerhossa oli iltoja, joissa ihmiset pukeutuivat eläimiksi (siis ihan oikeat karva-asut, ei pelkästään häntiä ja korvia)
Turrit tai furryt.

Itseä kiinostaisi petplay, jossa olisin alistajan/omistajan roolissa. Hienointahan olisi hankkia kunnon vermeet maskeineen ja suitteineen päivineen koiralle (koiralle nimenomaan, ovat jotenkin nin käskytettävissä), kenties jopa sitomalla typistää toiselle koiramaisemmat raajat, anaalitappi hännänpidikkeeksi jne.

Toisaalta voisin itse olla jonkun my little poni~

Kaulapantoja käytän itse ihan asusteina ulkosalla, ne olivat minusta esteettisiä jo ennen kuin tiesin niitten käyttötarkoitusta.

Deleted User 2112

Viesti Kirjoittaja Deleted User 2112 » 14 Joulu 2012, 18:36

Nuppu kirjoitti:
Miukula kirjoitti:Näin joskus sexceteran ohjelman, jossa eräässä Amsterdamilaisessa yökerhossa oli iltoja, joissa ihmiset pukeutuivat eläimiksi (siis ihan oikeat karva-asut, ei pelkästään häntiä ja korvia)
Turrit tai furryt.

Itseä kiinostaisi petplay, jossa olisin alistajan/omistajan roolissa. Hienointahan olisi hankkia kunnon vermeet maskeineen ja suitteineen päivineen koiralle (koiralle nimenomaan, ovat jotenkin nin käskytettävissä), kenties jopa sitomalla typistää toiselle koiramaisemmat raajat, anaalitappi hännänpidikkeeksi jne.

Toisaalta voisin itse olla jonkun my little poni~

Kaulapantoja käytän itse ihan asusteina ulkosalla, ne olivat minusta esteettisiä jo ennen kuin tiesin niitten käyttötarkoitusta.

Haluaisin alistaa jonkun joskus ;)

cdhoro
Noviisi

Viesti Kirjoittaja cdhoro » 16 Loka 2014, 09:36

rakastan koirana olosta.
olis kiva löytää joku joka ottais koirakseen

elairie
Noviisi

Viesti Kirjoittaja elairie » 22 Touko 2015, 23:10

Piti luoda tunnukset että pääsin vastaamaan tänne... :)

Tosiaan, nykyisen kumppanin kanssa tämä on tainnut syntyä, säännöllisenä osana seksielämään ja vähän muuhunkin elämään kuuluu oma kissailuni. Ennemmkinkin juuri tuon "puolieläimen" muodossa, korvat ja häntä on tarkoitus hankkia lähiaikoina, pantaa ja vastaavaa löytyy jo. Jotenkin jo suhteen alkuaikoina "arvasin" miehen pitävän tällaisesta ja häntä siitä kiusoittelin, olinkin oikeassa ja pikkuhiljaa tarttui itsellenikin. Osin tähän kuuluu BDSM ja muut alistusleikit, osin ei.

Korvia ja häntiä löytyy netistä lajille kuin lajille, jos vain on valmis tilaamaan ulkomailta. Aidot hännät maksavat enemmän, hyviä jäljitelmiäkin löytyy (tosin ne eivät olekaan niitä eBayn kymmenen dollarin). Itse olemme ajatelleet tilata kittensplaypen.com:ista, tekevät korvia ja häntiä muillekkin kuin kissoille! Sivujen ulkonäkö ei ehkä ole aikuiselle (varsinkaan miehelle näin stereotyyppisesti ajatellen) se silmää miellyttävin, mutta muutaman kuukauden olen katsellut palautetta heidän työstään ja oikeastaan pelkkiä kehuja nähnyt. Turkkivalikoima on laaja, tuotteet helposti asiakkaan muokattavissa ja kuuleman mukaan tuntuvat pehmeiltä. Tekevät myös kaulapantoja ja myyvät juurikin plugeja joihin hännän voi kiinnittää ynnä muuta, mutta henk koht pidän enemmän perus nahkapannoista. Jos aihe kiinnostaa, suosittelen katsomaan! Myös perushakusanoilla (lajin nimi) tail plug tai vastaavilla löytyy hyvin valikoimaa. Näppärä tekee myös itse, joskus näin ohjeen tekoturkiksen avulla tekoon, ja miksei aitoakin kiinnittäisi plugiin itse jos vain löytää tarpeeksi vahvan liiman.

Tästä tulikin astetta pidempi viesti, jätän yksityiskohtaisemmat kuvailut omasta elämästä pois jos jotakuta ei erityisesti kiinnosta ettei tästä tule romaania :D

tiiacd51
Noviisi

Viesti Kirjoittaja tiiacd51 » 22 Joulu 2015, 11:43

hei. tykkäisin kovasti pääseväni esim. navettaan lehmäksi, talliin tammaksi, sikalaan siaksi tai koiraksi

Laneswalkerneigh
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Laneswalkerneigh » 09 Huhti 2016, 09:59

Orina tai tammena oleminen olisi kiihottavan kuulloista.
Itse olen nähnyt paljon kuvia ponyplay tyylisistä fetisseistä joista enemmistö on ollut naisia poni lateksi puvuissa esim
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/23 ... bc2fa8.jpg

Näyttää todella kiihoittavalta ;)

spanker99
Noviisi

Viesti Kirjoittaja spanker99 » 12 Elo 2017, 03:15

Hevos/ ponijutut kiihottaa, nainen olisi tamma ja saisi sitä astua. Joskus tuli vastaan jollain sivulla semmonen penisjatko/sleeve mikä oli hevosesta mallinettu, sillä kun sitten pääsisi vauhtiin... olis sellanen hevosdildoki kiva mitä saa nykyään kaalimadostakin, vaikka en sillä varmaan mitään tekisi muuta ihailisin :P
Lisätään linkki arvosteluun: https://www.cpony.com/home/reviews/pega ... heath.html

KoiraKaveri
Kisälli

Viesti Kirjoittaja KoiraKaveri » 21 Huhti 2019, 19:45

Minä leikkin koiraa tuossa joitakin viikkoja sitten. En ole tarvinnut siihen kummempia apuvälineitä, nelinkontin menin lattialla ja laitoin sen pannan kaulaani. Menin sen sänkyyn maata ja se tuli viereeni. Myös omaan sänkyyni se saa tulla ja makaamme sykkyrällä, kuin koirat. Koen muutenkin olevani jotenkin luonteeltani osittain koiramainen. haukun toisille koirille ollessani omani kanssa lenkillä. (Katson vain ettei kukaan ei näe.) Naapurinkoiralle tein usein leikkiinkutsukumarruksen ja se tajusi heti mitä tarkoitan.

En ole ihmisten kanssa samalla aaltopituudella mutta koirat ovat ihan samanlaisia kuin minä.

Koiria minä ymmärrän ja ne ovat johdonmukaisia. Niissä on jotakin.

Haluan kokeilla syödä sen ruokakiposta. Tietysti pesen sen ensin, mutta aion kokeilla sitä ja kokea miltä koirasta tuntuu, kun se syö kiposta. Murot olisi hyvä, sillä ne muistuttavat koiranruokaa esim nämä:
https://www.foodie.fi/entry/sun-muro-37 ... 7510024923

Tai nämä
https://www.finnishfoodstore.com/tuote/talkmuru/

Tämä on ihan vain sellaista leikkiä.

KoiraKaveri
Kisälli

Viesti Kirjoittaja KoiraKaveri » 09 Touko 2019, 22:08

Minulla oli tässä sellainen ihan viaton koiraleikki, jossa toteutin tuon edellä mainitun kiposta syömisen.

Minulla on pieni "matka-koiranruokakuppi" jonka olin pessyt huolellisesti. (oman koirani ruokakippo on yli litran vetoinen.) Laitoin omat (muronappulani) sen ruokakipon paikalle, jotta pääsen sen fiiliksiin. Murot ovat täsmälleen samanlaisia, kuin koirani syömät nappulat.
Koiraleikki.jpg
Koiraleikki.jpg (621.88 KiB) Katsottu 288 kertaa
Leikki alkoi ihan sillä, että laitoin koirani pannan kaulaani ja mm. haistelin koiraani, haistelin kotiani, liikuin nelinkontin ja nukuttiin päiväunet yhdessä. Sillä on sänky, josta on poistettu jalat, niin hyvin mahtuu kaksikin koiraa maata ja kävin melkein unessa. Venyttelin sitten täsmälleen samalla tavalla, kuin sekin, ensin etujalat pitkälle eteen ja sitten takajalat pitkälle taakse ja lopuksi ravistus.

Kun olen nelinkontin, on se isompi koira kuin minä, vaikka kuinka yritän päätäni nostaa.

Lopuksi kokeilin tuota kiposta syömistä. Yllättävän vaikeaa syödä ilman kuonoa ja pitkää kieltä, piti ihan laskeutua kyynärpäiden varaan ja söin niitä pitkään. Kun olin syönyt lähes kaiken kipitin eteiseen oven eteen, niinkuin sekin aina ruoan jälkeen. Tosin minulla ei ollut mitään purukeppiä itselleni, joten nousin, otin pannan kaulastani ja totesin, että nyt on leikit leikitty.

Oli ihan kivaa.

No en ihan syöny sellaista ruokaa kuin koirani syö. Koirani ruoka-annokseen kuuluu naudanmahaa, naudanlihapullia, noita nappuloita, kaurahiutaleita ja sitten kuumaa vettä päälle ja jätetään muhimaan. En ihan saattanut syödä tuota varsinaista sapuskaa...

Vastaa Viestiin