Eläinroolileikit (animal roleplay & petplay)

Keskustelua erilaisista fetisseistä.
FrauSchaefer
Rakkauden ammattilainen

Re: Eläinroolileikit (animal roleplay & petplay)

Viesti Kirjoittaja FrauSchaefer » 17 Syys 2019, 19:10

KoiraKaveri kirjoitti:
17 Syys 2019, 17:14
Pakko myöntää, että olen aina pitänyt erittäin paljon pehmoleluista mutta aikuisena miehisyyteni vuoksi, en niitä itselleni rohjennut ostaa, ainoastaan lapsuuden nalle on kotonani. Olen useamman kerran miettinyt, että nätit pehmoleluja olisivat kivoja, sukulaislasten kanssa on pehmoleluilla saanut aidosti leikkiä aikuisenakin.
Noin sivumennen sanoen, tuttavapiirissäni on kuusikymppinen, naimattomaksi jäänyt miekkonen, jolla on äkkipäätä muistellen ainakin lumileopardinpentu, naali, parikin kettua, jänis, kärppä ja Steiffin tekemä iso musta pantteri. Hän määrittelee keräilevänsä niitä ja pitävänsä riman erittäin korkealla.

Steiff tekee varsinaisten lelujen lisäksi keräilykappaleita:

https://www.steiff.com/de-de/teddybaere ... anten.html

Rohkeasti kauppaan, joku kerää tauluja, toinen taidelasia, kolmas pehmoeläimiä - jos on tilaa. En kyllä tiedä, miten koirat niihin suhtautuvat.

KoiraKaveri
Kisälli

Viesti Kirjoittaja KoiraKaveri » 18 Syys 2019, 22:45

RobinHund kirjoitti:
14 Syys 2019, 15:54
Varsinaisen toiminnan suorittaa pieni sähkömoottori; akuille on jossakin päin pukua varmasti tilaa.
Oho... Moottorilla itsestään heiluvia häntiähän löytyy internetistä!
https://thetailcompany.com/naked-tails/

Vielä kun olisi sellainen joka tosiaan tekisi kaikkea haluttua, kuten vetäytyisi jalkojenväliin.
17 Syys 2019, 19:10
Rohkeasti kauppaan, joku kerää tauluja, toinen taidelasia, kolmas pehmoeläimiä - jos on tilaa. En kyllä tiedä, miten koirat niihin suhtautuvat.
Tulee mieleen koiranalle muisto. Se kuului sukulaiselleni, hänellä oli iso ja hyvin realistinen koirapehmolelu. Käydessämme kylässä siellä kahdestaan äitini kanssa niin tarjoutui minulle tilaisuus lemmiskellä sen kanssa, ollessani omissa oloissani toisessa huoneessa. Menin lattialle selälleni ja laitoin koiranallen päälleni alkaen suudella sitä, sillä oli vielä kieli joka roikkui ulkona. Tein sen ihan vaateet päällä eikä orgasmin yhteydessä housuihin tullut kuin tippa tai pari, oli seksuaalisuus vielä sen verran kehittymätön. (Luulin se olevan pissaa.) En edes tiennyt mikä orgasmi on, tuntui vain hyvältä, kun teki tiettyjä asioita ja paineli tietystä kohtaa kalusteita.

Vastaavaa koiranallea en ole nähnyt edes internetin valikoimassa.

Mutta olisihan ne nätit pehmolelut kotona ihan kivoja, jos olisi juuri jokin valtava pantteri tai berhandilainen tai tms. koristeena piristämässä yleisilmettä. Tosin minulla on kyllä tuo iso, elävä nalle.

RobinHund
Seksipeto

Viesti Kirjoittaja RobinHund » 19 Syys 2019, 13:09

KoiraKaveri kirjoitti:
18 Syys 2019, 22:45
- - eikä orgasmin yhteydessä housuihin tullut kuin tippa tai pari, oli seksuaalisuus vielä sen verran kehittymätön. (Luulin se olevan pissaa.) En edes tiennyt mikä orgasmi on, tuntui vain hyvältä, kun teki tiettyjä asioita ja paineli tietystä kohtaa kalusteita.
Tuohan taitaa nuorilla pojilla olla aika tavallista. "Pissahätää" voi jopa aidosti pelästyä, kun eka kerta tulee kuin salama kirkkaalta taivaalta.

KoiraKaveri
Kisälli

Viesti Kirjoittaja KoiraKaveri » 21 Syys 2019, 10:20

RobinHund kirjoitti:
19 Syys 2019, 13:09
Tuohan taitaa nuorilla pojilla olla aika tavallista. "Pissahätää" voi jopa aidosti pelästyä, kun eka kerta tulee kuin salama kirkkaalta taivaalta.
On täällä jossakin muistaakseni asiaan kuuluva ketjukin mutta itse pelästyin ensimmäistä orgasmia kovasti.

Olin meidän omakotitalomme yläkerrassa ja tein siellä tuhmuuksia, harrastelin sitä ruskean kulmanahkansohvan takana. Se oli sellainen suuri huone johon vietiin huonekaluja joita ei tarvittu. Vehkeiden pään räplääminen ja pissan pidätteleminen samalla tuntui vain niin älyttömän hyvältä, fantasioidessa samalla, että olen pakotettu siihen. Oli sitä tullut leikittyä muutakin mutta ei orgasmiin asti.
Yllättäen aloinkin kouristella ja pelästyin rikkoneeni jotakin sisälläni. "Nyt tullee alleni, kun virtsajärjestelmääni näin kiusasin." Äkkiä housut ylös ja lupasin, että oli viimeinen kerta! Seuraavana päivänä kuitenkin muistelin, että se tuntui kyllä aika erikoiselta, miltä se tuntuikaan? Pakko kokeilla uudestaan ja sen jälkeen olinkin koukussa. Minkähän ikäinen olin, en yhtään muista... Ehkä jotakin yli kymmenen.

FrauSchaefer
Rakkauden ammattilainen

Viesti Kirjoittaja FrauSchaefer » 23 Syys 2019, 13:54

Sekatavarakanavat TV 5 ja Frii esittävät brittidokumentin Miehet koirapuvuissa pariinkin kertaan.

https://www.telsu.fi/miehet+koirapuvuissa

Voi olla, että ohjelma palvelee lähinnä tirkistelynhaluisia - en muista nähneeni aikaisemmin. Jos pitäisi arvata, arvaan että mahdollisesta seksuaalisesta viehtymyksestä koiriin ei hiiskahdeta sanaakaan.

FrauSchaefer
Rakkauden ammattilainen

Viesti Kirjoittaja FrauSchaefer » 24 Syys 2019, 14:25

Tulin sitten katsoneeksi tuon dokumentin. Myönnän etten tiedä paljoakaan, mutta jo alkuminuuteilla vaikutti siltä, että tämän tarinan hepuissa on annos nahkafetisistiä. Jo ennen puoltaväliä tulikin esiin, että tämä nimenomainen hauvayhteisö on lähtöisin fetissi- ja BDSM-piireistä. Seksistä ei kuitenkaan ole kyse, kuten yksi sanoi kun haastattelija kysyi.

Turrit ovat ilmeisesti jotakin vähän muuta.

Mutta jos joku tuollainen tulee kadulla vastaan, vilkaisen ja totean että jaha, performanssitaidetta.

Mitenkään varsinaisesti tähän liittymättä tunnen yhden teinitytön, joka puhuu kissaa niin sujuvasti, että käy joskus perheen kissan kanssa 20 - 30 naukaisun mittaisia keskusteluja ja kissa näyttää tajuavan sen leikiksi. Hänen äitinsä sanoo että toisesta huoneesta kuunnellessaan ei aina voi olla varma, kumpi kulloinkin naukaisee. :o

KoiraKaveri
Kisälli

Viesti Kirjoittaja KoiraKaveri » 24 Syys 2019, 15:20

Olenkin miettinyt missä kyseisen ohjelman pääsisi katsomaan, sillä en omista televisiota.
Oletin itsekin, että kyseessä on nimenomaan furryt, en tiennyt muunlaisia tapoja aiheesta olevan, mutta jatkuvasti oppii uutta.
Pehmeä turkki ja karva on itselle hyvin olennaista. Mikäli tuo oman furryasun (tai niinkuin alan harrastajat sitä nimittävät "fursuitin") teko alkaa olla vakavaa, tahdon nimenomaan pehmeää pitkää karvaa siihen, omankin koiran pehmeää, ihanaa turkkia rakastan kovasti. Internetistä löytyy hyviä kuvia asun tekemisestä, realistisesti ajateltuna ei ehkä kannata yrittää liikoja ensimmäisellä kerralla. Asu jolla voisi liikkua neljällä raajalla kiehtoo kovasti mutta ensimmäinen saisi olla kahdella jalalla.
FrauSchaefer kirjoitti:
24 Syys 2019, 14:25
Mitenkään varsinaisesti tähän liittymättä tunnen yhden teinitytön, joka puhuu kissaa niin sujuvasti, että käy joskus perheen kissan kanssa 20 - 30 naukaisun mittaisia keskusteluja ja kissa näyttää tajuavan sen leikiksi. Hänen äitinsä sanoo että toisesta huoneesta kuunnellessaan ei aina voi olla varma, kumpi kulloinkin naukaisee. :o
Itse harrastelen haukkumista välillä mutta uskon suoriutuvani aika kehnosti. Olen kuunnellut koiran haukuntaa ja matkinut sitä sitten itse, ääneen ei meinaa saada tarpeeksi voimaa.

RobinHund
Seksipeto

Viesti Kirjoittaja RobinHund » 24 Syys 2019, 16:35

Tuon verran kuvia löytyi katovaikkagooglella:

https://www.google.com/search?q=miehet+ ... 24&bih=609

Iltsukin kertoo (ohjelma on näköjään esitetty myös vappuna 2017):

https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a ... 2200114057

Näyttää tosiaan eri jutulta kuin karvaturrit.

KoiraKaveri
Kisälli

Viesti Kirjoittaja KoiraKaveri » 09 Loka 2019, 14:43

Olen nyt katsellut videoita furryasun tekemisestä ja tehnyt ostoslistaa tarvittavista työvälineistä ja materiaaleista. Internetistä vaahtomuovia ja tekkoturkiskarvaa myyviä sivustoja on tallessa kirjanmerkeissä. Tässä kuussa en vielä osta mitään, kun kaikki ylimääräiset rahat on käytetty erinnäisistä syistä, (Aika kalliiksi tulee) mutta kyllä nyt tosiaan otan tämän vakavasti.

Olen miettinyt mikä koirarotu sitä sitten olisi??? Tahtoisin osittain realistisen asun joka olisi näillänäkymin siperianhusky, mutta saksanpaimenkoirakin tahtoisin olla - toki voisi tehdä sellaisen oman hahmon joka kuvastaa omaa persoonaa ja valita siihen mieleisensä värit. En edes yritä ensalkuun mitään neljällä raajalla liikuvaa tehdä. Ensimmäinen asu voi olla täysi floppi mutta jostakin pitää aloittaa.

Tässä muutamia videoita joita olen katsellut, ihan älytön työmäärä siinä todellakin on mutta minulla on aikaa. Kaiken lisäksi olen ilahtunut työtavoista, ei nuo eroa niin paljoa muistakin tekemistäni hommista. Olen miettinyt josko takoisi kynnet ja hampaat raudasta! Alumiinista voisi valaa myös... Ei hitsi! VUH!

Pään tekeminen:
https://www.youtube.com/watch?v=klJulY4g3Oo&t=53s

Jalka:
https://www.youtube.com/watch?v=1wkM9aF3p20

Hampaat:
https://www.youtube.com/watch?v=kBqlZmZv-9E

Silmät jotka seuraavat kokoajan. (Nerokasta) Sekä muita erilaisia vaihtoehtoja silmille:
https://www.youtube.com/watch?v=MPTxj30tGzc
________

Ainakin tarvitsee Mallinukenpään (ei kai välttämätön mutta varmasti hankalaa ilman. Yritän ilman.), kuumaliimapyssy, vaahtomuovia (vaahtomuovia koitan pystyä muovaamaan saksilla ja puukolla), nuppineuloja, tekoturkista, kuminauhaa, ilmastointiteippiä, tussi, ompelukonetta saan lainaksi vanhemmilta ja äidillä on trimmeri. Ostan sitämukaa lisää tarvikkeita, kuin tarve on ja tulee valmista. Voi käydä niinkin, että hankaluus ja epäonnistumiset imevät innon ja asia jää sikseen. Voi olla paljon haastavampaa, kuin videoilla, niistäkin katsottuna työmäärä on valtava!

Vastaa Viestiin