Eläinroolileikit (animal roleplay & petplay)

Keskustelua erilaisista fetisseistä.
Vilppu
Noviisi

Eläinroolileikit (animal roleplay & petplay)

Viesti Kirjoittaja Vilppu » 24 Joulu 2011, 21:31

Animal roleplay may be either a non-sexual or an erotic sexual role-play (when it may also be called petplay, ponyplay, ponyism, kittenplay, or pup-play). In its erotic sexual role-play form, one or more of the participants takes on the role of a real or imaginary animal in character, including appropriate mannerisms and behavior, and sometimes a partner will act as another animal, or, in a sexual context, may take the role of rider, trainer, or caretaker (or even breeding partner).
- Wikipedia

Näin kuvaa Wikipedia eläinroolileikkejä, mutta onkos täällä foorumilla ollenkaan pet play-ihmisiä? Miten löysitte pet playn ja missä roolissa yleensä itse olette? Aiheesta olisi kiva saada synnytettyä keskustelua.

Itse löysin pet playn eroottisen puolen jo silloin, kun oma seksuaalisuus alkoi herätä. Jossain vaiheessa asia jäi vähän taka-alalle, koska genrestä on tosi vaikeeta löytää laadukasta kuva- tai videomateriaalia. Viime aikoina kiinnostus on taas herännyt ja tulinpa viime viikolla ostaneeksi itselleni joululahjaksi nahkaisen kaulapannan, joka tuntuu aivan mahtavalta kaulassa.

alsu
Noviisi

Re: Eläinroolileikit (animal roleplay & petplay)

Viesti Kirjoittaja alsu » 25 Joulu 2011, 10:45

En ehkä osu ihan täysin tuohon petplay kategoriaan, mutta jonkinlainen animal roleplay osuu kyllä kohdalle. Itselläni on jonkinasteinen susi/ihmissusi fetissi (?!?) ja tuo eläimellinen puoli nostaa päätään aika-ajoittain. En tiedä edes miten pitkälle olisin valmis sen kanssa menemään, jos olisi mahdollista itseään aivan vapaasti toteuttaa. Vaatisi oikeat puitteet ja oikeat ihmiset, mutta tyytyisikö sen jälkeen enää mihinkään tavalliseen...

alsu
Noviisi

Viesti Kirjoittaja alsu » 12 Helmi 2012, 15:15

Olen hieman yllättynyt, että tähän ei ole tullut enempää vastauksia. Ilmeisesti foorumin käyttäjäkuntaan ei ole eksynyt yhtään aihepiiristä kiinnostuneita?

outotyyppi
Noviisi

Viesti Kirjoittaja outotyyppi » 13 Huhti 2012, 20:42

Kuulostaa aika söpöltä. Miksei sitä voiskin pukeutua vaikka sudeksi tai kissaksi. Mulle tulee joku manga tai anime mieleen, missä hahmo on osittain eläin. Susipoika olis siisti. :3

alsu
Noviisi

Viesti Kirjoittaja alsu » 20 Huhti 2012, 17:34

outotyyppi kirjoitti:Susipoika olis siisti. :3
No tietysti olisi, meitä ei taida vain liikaa olla jaossa! :lol: Mutta vakavasti ottaen, taitaa olla tosiaan aika vähässä tähän kategoriaan putoavat henkilöt mitä toisaalta ihmettelen. Tuntuu siltä että takavuosina tästä aihepiiristä sai helpostikin keskustelua aikaiseksi ainakin tietyissä piireissä, mutta tämäkin viestiketju pääasiassa kumisee tyhjyyttään. No, joskus vielä :)

Slavemaster
Kisälli

Viesti Kirjoittaja Slavemaster » 21 Huhti 2012, 14:18

Petplay on suosikkifantasioitani, ainakaan vielä ei tosin ole päässyt käytännössä kokeilemaan. Kissankorvat ovat varsin söpöjä.

Naakka
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Naakka » 24 Touko 2012, 20:50

outotyyppi kirjoitti:Susipoika olis siisti. :3
Argh, kyllä kelpaisi minullekin. Myös ketuksi tai koiraksi pukeutuneet ottaisin ilomielellä "parittelukumppaneikseni" :)

tyntyn
Noviisi

Viesti Kirjoittaja tyntyn » 31 Heinä 2012, 13:45

Itse tykkään katsella kuvia joissa on eroottisia puolieläimiä tai kissankorvt päässä tms. Minua nämä puoliksi ihmiset/eläimet sytyttävät paljon enemmän kuin "oikeat eläimet". Näissä kyllä piirretyt vievät voiton. Voisin myös kuvitella hyvinkin harrastavani seksiä vaikka kissankorvat tms päässä. Mielestäni joskus on itselläni/kumppanilla ollut kissankorvaa tms. päässä seksin aikana. Ne on aika söpöjä.

Tiesittekö kans että on olemassa kissankorva & -häntä settejä joissa häntä laitetaan paikalleen anustapilla? :D Pistän tähän pari linkkiä aiheesta:
http://images.cooben.com/imgfolder/6/9/ ... 86_min.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9 ... 3bxTdZsagk" onclick="window.open(this.href);return false;
http://fc04.deviantart.net/fs12/i/2006/ ... yleigh.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

Mä kans ihmettelen miks tää ketju on niin hiljainen, luulin että tää on suositumpaa suomessa. Vai onko kenties tästä kiinnostuneet käyttäjät jossain muualla vaan?

teronuppi
Noviisi

Viesti Kirjoittaja teronuppi » 07 Syys 2012, 06:39

moi

itsekkin oon ollut kiinnostunut tästä jutusta. Ostin juuri itselleni pony bootsist. Mistä saisi anustapin hännällä?

Helsinki42
Seksipeto

Viesti Kirjoittaja Helsinki42 » 28 Marras 2012, 18:10

Muistan joskus nähneeni tori- ja rihkamakauppiailla ketunhäntiä kaupan, ihan oikeita ja tuuheita. Varmaan sellaisen voisi jotenkin kiinnittää anustappiin.

Vastaa Viestiin