Naisten Alusvaatteiden Haistelu

Keskustelua erilaisista fetisseistä.
Deleted User 11698

Re: Naisten Alusvaatteiden Haistelu

Viesti Kirjoittaja Deleted User 11698 » 22 Touko 2019, 08:49

Itse tykkään haistella pikkareita myös. Jokaisen eksän ja nykyisenkin avokin kanssa ollaan ihan juteltu aiheesta ja teen sitä avokin kanssa kahdestaan.
Mutta vieraitten pikkarit on vielä kiihottavampia ja paljon paremmin lentää satsit jonkun toisen pikkareista.

Pakko sen verran on myöntää että äitipuoleni /siskojen pikkarit on käyty useasti läpi (äitipuolelle kertaalleen jääty kiinnikkin) . Vieläkin sillointällöin kun käyn jommallakummalla siskolla tai porukoilla, palaa teinivuodet mieleen ja käyn tarkastamassa olisiko pyykkikorissa kiimaset pikkuhousut.

Mutta palatakseni nykyisiin puuhiini avokin kanssa niin hän jos lähtee vaikka iltaa viettämään tai muutenvaan jonnekkin pois, riisuu poislähtiessä pikkarit jalasta ja laittaa ne pussiin mulle haisteltavaksi. Joskus ollaan sovittu että samat pikkarit olis ollu vaikka kaks päivää jalassa.

Se pilluntuoksu pikkareissa on vaan niin kiihottava, itse pidän pikkustringeistä ja pitsihipstereistä. =)

Misit
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Misit » 25 Touko 2019, 08:30

Mitäs äitipuolesi kun jäit kiinni? Minkälaisessa tilanteessa jäit kiinni?

Deleted User 11698

Viesti Kirjoittaja Deleted User 11698 » 25 Touko 2019, 10:14

Misit kirjoitti:
25 Touko 2019, 08:30
Jäin siitä sikäli kiinni kun otin siltä aina stringit haisteltavaksi illalla ja laitoin ne joko patjan alle tai mun laatikkoo. Sitte ne oli unohtunu sinne ku lähin viikonlopuks muualle ja se oli käyny mun huoneessa.
Takas kotii tullessani se ootti mua keittiön pöydän ääressä ja pyys istumaan. Totes vaan että löys pikkarinsa mun laatikosta että eivät ole enää siellä jos niitä etsin ja että mun ei tartte vastaa mitää jos nolostuttaa mutta "sä oot varmaan haistellu niitä koska liian pienet ne on sulle tai sun tyttöystävälle puettavakskin". Sitte juotii siinä kahvit ja ei oikeestaa puhuttu mitää asiasta. Mutta yhtälailla oli pikkarit tarjolla jatkossakin :D

jasso80
Kisälli

Viesti Kirjoittaja jasso80 » 02 Kesä 2019, 20:16

Pervomies27v kirjoitti:
25 Touko 2019, 10:14
Misit kirjoitti:
25 Touko 2019, 08:30
Jäin siitä sikäli kiinni kun otin siltä aina stringit haisteltavaksi illalla ja laitoin ne joko patjan alle tai mun laatikkoo. Sitte ne oli unohtunu sinne ku lähin viikonlopuks muualle ja se oli käyny mun huoneessa.
Takas kotii tullessani se ootti mua keittiön pöydän ääressä ja pyys istumaan. Totes vaan että löys pikkarinsa mun laatikosta että eivät ole enää siellä jos niitä etsin ja että mun ei tartte vastaa mitää jos nolostuttaa mutta "sä oot varmaan haistellu niitä koska liian pienet ne on sulle tai sun tyttöystävälle puettavakskin". Sitte juotii siinä kahvit ja ei oikeestaa puhuttu mitää asiasta. Mutta yhtälailla oli pikkarit tarjolla jatkossakin :D

Ei huono tarina.

Heellover
Kisälli

Viesti Kirjoittaja Heellover » 03 Kesä 2019, 11:08

kapo86 kirjoitti:
12 Touko 2019, 19:29
Tälläset
Oih .. kulli kovana kun miettii noille ruiskaisua.
Nuuhkin ja nussin korkokenkiä varvasaukkoon ja lauon spermat kenkään.

jasso80
Kisälli

Viesti Kirjoittaja jasso80 » 06 Kesä 2019, 16:58

Monta kertaa miettiny ku katsellu noita facen kirppareita ku likat myy leggareitaan yms jumppa kuteita ni et jos laittas röyhkeenä vaa viestii et jos käytät ilman pikkareita noita leggareit päivän tai 2 ni saat xx määrän rahaa niistä. Kertan oon ihan TILANNU legginsit yhelt kaverilta et piti päivän niitä töissä ilman pikkareita ja sit anto ne suoraa käytöstä mulle. Ai että oli kiimasta haistella niitä ja katsella sen kuvia ja runkata. Huh...

pantylover
Noviisi

Viesti Kirjoittaja pantylover » 06 Kesä 2019, 18:01

Ai kun kuulostaa kiimaiselta, varsinkin jos olet saanut katsella kun hän riisuu ne päältään ja antaa sulle. Fantasioin usein että saisin pikkuhousut suoraan päältä livenä annettuna. Varmaan sperma lentäs kaluun koskematta siinä tilanteessa.

jasso80
Kisälli

Viesti Kirjoittaja jasso80 » 07 Kesä 2019, 07:19

pantylover kirjoitti:
06 Kesä 2019, 18:01
Ai kun kuulostaa kiimaiselta, varsinkin jos olet saanut katsella kun hän riisuu ne päältään ja antaa sulle. Fantasioin usein että saisin pikkuhousut suoraan päältä livenä annettuna. Varmaan sperma lentäs kaluun koskematta siinä tilanteessa.
Onha tää koettu monta kertaa. :) Yks antanu haisteltavaks ja runkannu mua, toinen katseli jalat levällää ku haistelin häne stringei ja runkkasin. Oma muija imeny spermat kullista ku haistelin hänen kiimasia just riisuttuja pöksyjä. Mut kyl ne vieraan pöksyt on parhaimmat

Deleted User 11698

Viesti Kirjoittaja Deleted User 11698 » 07 Kesä 2019, 07:57

jasso80 kirjoitti:
07 Kesä 2019, 07:19
pantylover kirjoitti:
Onha tää koettu monta kertaa. :) Yks antanu haisteltavaks ja runkannu mua, toinen katseli jalat levällää ku haistelin häne stringei ja runkkasin. Oma muija imeny spermat kullista ku haistelin hänen kiimasia just riisuttuja pöksyjä. Mut kyl ne vieraan pöksyt on parhaimmat
Sama homma, jokaisen eksän kans harrastellu ja nykysenkin. Ihana saada suoraan riisutut syringit naamalle ja sekin että muija antaa herkun tarjolle ja haistelee pillua ja persettä samalla ku saat handjobin
Samaa mieltä vieraitten tuoksuista.

jasso80
Kisälli

Viesti Kirjoittaja jasso80 » 07 Kesä 2019, 17:10

Deleted User 11698 kirjoitti:
07 Kesä 2019, 07:57
jasso80 kirjoitti:
07 Kesä 2019, 07:19
pantylover kirjoitti:
Sama homma, jokaisen eksän kans harrastellu ja nykysenkin. Ihana saada suoraan riisutut syringit naamalle ja sekin että muija antaa herkun tarjolle ja haistelee pillua ja persettä samalla ku saat handjobin
Samaa mieltä vieraitten tuoksuista.
Oma akka kerra ratsasti hikisel perseel naamalla ja tumputti... Ei tarvinnu kauaa vatkaa :D

Vastaa Viestiin