Naisten Alusvaatteiden Haistelu

Keskustelua erilaisista fetisseistä.
juhanih
Noviisi

Re: Naisten Alusvaatteiden Haistelu

ViestiKirjoittaja juhanih » 09 Helmi 2017, 16:55

Toihan on ihan täydellinen fetissi mitä dlpw kirjoitti, voih kun pääsis itsekkin toteuttaa...
pantylover
Noviisi

ViestiKirjoittaja pantylover » 09 Helmi 2017, 17:52

Juuri tuollainen alusvaatteilla runkkailu ja niiden nuuhkiminen pikkareiden omistajan katsellessa on suurin fantasiani ollut jo nuoresta pojasta lähtien. Kerran olen tallinnassa privaatti esityksessä kysynyt stripparilta pikkuhousuja nuuhkittavaksi ja ne myös sain. Siinä kun nuoren tytön edessä nuuhkin pikkareita ja katselin siroa vartaloa niin esityksen ei tarvinnut kauaa jatkua kun tulin suurella voimalla hänen pikkareille. Huh nyt muistellessa ja kirjoittaessa kaluni sykkii jo kiimaisesti.
Heellover
Kisälli

ViestiKirjoittaja Heellover » 10 Helmi 2017, 02:29

Oih kylläpä lenti spermat mutsin korkkareihin kun samalla oli pikkarit naamalla tätä lukiessa.

Vanhemmat naiset kiihottaa todella paljon.
Nuuhkin ja nussin korkokenkiä varvasaukkoon ja lauon spermat kenkään.
laura94
Noviisi

ViestiKirjoittaja laura94 » 16 Maalis 2017, 21:14

Tuli mieleen yks homma miten kävi...siitä nyt on menny muutamia vuosia kun olin ystäväni perheen kanssa lomalla ulkomailla yksi kesä oltiin päästy sinä kesänä ripiltä,no kummiski rupesin ihmettelemään kun hävisi sinä viikon aikana 2 mun pikku pöksyt ja yhdet sukat ne oli otettu pussista mihin pistin likapyykit ,ja Monesti huomasin että mun matkalaukkua oli pengottu ..Epäilen että se oli kaverin isä kukas muukaan?Tuskin sen äiti.ja se sen isä kattokki mua aina kiimasen näköisenä huomasin monesti kun se täpitti mun varpaita ja samalla sen sortseis rupes pullottaa. :D en kehdannut puhua kaverilleni mitään.
pantylover
Noviisi

ViestiKirjoittaja pantylover » 17 Maalis 2017, 09:42

On siinä kaverin iskällä ollut onnenpäivät. Miltäs se sinusta tuntui että joku mies nuuhkii ja runkkailee pikkareillasi?
laura94
Noviisi

ViestiKirjoittaja laura94 » 17 Maalis 2017, 13:59

No silloin nuorena se tuntui tosi oudolle,nyt vähä vanhempana tajunnut mitä sillä oli mieles :D
Runkkaaja
Noviisi

ViestiKirjoittaja Runkkaaja » 18 Maalis 2017, 11:41

Tää on jotain niiin mahtavaa! Etenkn kun netissä on noita kauppapaikkoja ja eräästä olen löytänyt yhden ihanan kanadassa asuvan
nuoren aasialaisen vakiomyyjäkseni. :D Muitakin myyjiä olen kokeillut ja suomestakin, mutta onneksi on löytynyt se oma suosikki!
Suosittelen muillekkin harrastajille, vaikka aika tarkkana saa olla keneltä tilaa ja pettymyksiltäkään ei välttämättä välty.
Vaikka eihän ns. random-naisten pöksyt kaikkia pikkariharrastajia taida kiinnnostaakkaan.

On tämä seksuaalisuus ja sen tuomat nautinnot kyllä niiiiiin loistava asia! 8-)
Heellover
Kisälli

ViestiKirjoittaja Heellover » 18 Maalis 2017, 12:53

Kaverien pikkareilla just kivasti lentää spermaa ..
Heellover
Kisälli

ViestiKirjoittaja Heellover » 29 Maalis 2017, 00:35

laura94 kirjoitti:Tuli mieleen yks homma miten kävi...siitä nyt on menny muutamia vuosia kun olin ystäväni perheen kanssa lomalla ulkomailla yksi kesä oltiin päästy sinä kesänä ripiltä,no kummiski rupesin ihmettelemään kun hävisi sinä viikon aikana 2 mun pikku pöksyt ja yhdet sukat ne oli otettu pussista mihin pistin likapyykit ,ja Monesti huomasin että mun matkalaukkua oli pengottu ..Epäilen että se oli kaverin isä kukas muukaan?Tuskin sen äiti.ja se sen isä kattokki mua aina kiimasen näköisenä huomasin monesti kun se täpitti mun varpaita ja samalla sen sortseis rupes pullottaa. :D en kehdannut puhua kaverilleni mitään.

Mm.. juuri näin.
jasso80
Noviisi

ViestiKirjoittaja jasso80 » 12 Huhti 2017, 07:27

Huhhui....kohta saa hikiset treeni legginsit nuuhkittavaks. Ilman pikkareita käytetty.

Palaa sivulle “Fetissit”