Naisten Alusvaatteiden Haistelu

Keskustelua erilaisista fetisseistä.
Tommi67
Noviisi

Re: Naisten Alusvaatteiden Haistelu

ViestiKirjoittaja Tommi67 » 16 Joulu 2016, 18:25

Tulipa muuten mieleen, että meidän haisteluun mieltyneiden pitäisi perustaa nettiin vaihteluyhteisö, jonka kautta voitaisiin lainata vaimojen ja muiden pikkareita haluaville ja saada itse nuuhkittavaksi vierasta herkkua. Nykyisin homma onnistuisi kätevästi pakettiautomaattien avulla, ehkä jopa anonyymisti. Saisi Postikin lisää töitä niin ehkä palvelut taas pelaisivat paremmin :D
Heellover
Noviisi

ViestiKirjoittaja Heellover » 18 Joulu 2016, 19:08

Tommi67 kirjoitti:
stwen1 kirjoitti:No ei kyllä uskaltanut lupaa pyydellä ;) Meinasin kyllä aluks että olisin vielä spermannu ne pikkarit. Huomenna saan avaimet kun hän lähtee taas viikoks reissuun ni sitten voi jos pyykkikoriin jääny herkkuja ;)

Huh, pääsispä jaolle... :D

Samoin :D
Nuuhkin ja nussin korkokenkiä varvasaukkoon ja lauon spermat kenkään.
jasso80
Noviisi

ViestiKirjoittaja jasso80 » 30 Joulu 2016, 09:22

Oivoi.. Tässähän joutuu ottaa luottomyyjään yhteyttä et saa märät stringit haisteltavaks pian....
seko
Noviisi

ViestiKirjoittaja seko » 14 Tammi 2017, 00:08

Oli kyllä pakko käydä penkoo mutsi pyykit ja tärppäs Yhet stringit ja pikkarit oli kyllä sellaset tuoksut että kyrpä meinas räjähtää..
dlpw
Noviisi

ViestiKirjoittaja dlpw » 07 Helmi 2017, 12:18

Heipsan,

Ajattelin kirjoittaa hieman omasta tutustumisestani näihin pikkari juttuihin.

Itse olen jo reilusti yli neljäkymmentä vuotias nainen. Kaikki alkoi tuossa viime uutena vuotena, kun olin ystävättären mökillä viettämässä reilun kymmenen hengen porukalla uutta vuotta. Saunottiin siinä ihan reilusti alasti sekasaunassa kaikki illan aikana. Kun menin saunan jälkeen joksikin aikaa pyyhe päällä olohuoneeseen jäähyttelemään, niin vaatteet jäivät sinne pukuhuoneeseen.

Jonkin ajan päästä kun olin menossa hakemaan vaatteitani, yllätin ystävätteren tuttava pariskunnan parikymppisen pojan haistelemassa pikkareitani ja masturboimassa samalla. Poika tietysti säikästi tuloani ja sopersi anteeksi anteeksi paljon en vain voinut vastustaa kiusausta haistaa miltä tuoksut. Pyyteli että kovasti että en nostaisi meteliä asiasta ja asia jäisi meidän väliseksi ettei kaikkien uudenvuoden aatto menisi pilalle.

Samalla muistin lukeneeni tätä foorumia aina joskus ja olin toki ajatellut satunnaisesti että miltä tuntuisi jos minun pikkareitani haisteltaisiin. No vedin pukuhuoneen oven kiinni ja istuin pyyhe päällä nuoren herran viereen. Sanoin että enhän minä meteliä nosta. Kysyin että, no miltä minä sitten tuoksuin. Hieman epävarmalla äänellä nuori herra sopersi että älyttömän kiihottavalle. Oli kuulemma meidän kaikken saunoessa vilkuillut minua alasti saunan lauteilla ja pesuhuoneessa ja kiihottunut aikuisen naisen jo hieman runsaista muodoistani sekä hikisestä vartalostani. Oli kuulemma ajatellut miltä tuntuisi saada koskettaa tummaa karvoitustani pillussani. No kertoi toki myös luulleensa kaikken lopettaneen saunomisen ja menneen pukeutumaan ja jatkamaan uudenvuoden juhlimista eikä ajatellut enää kenenkään tulevan pukuhuoneeseen tai saunomaan.

En tiedä saiko jos illan aikana nautittu viini vai mikä itseni toimimaan niin kuin toimin. Otin nuoren herran kädestä kiinni , levitin jalkojani hieman ja vein käden karvoitukselleni. Sanoin vain hiljaa että voit sinä kokeilla miltä minä tunnun jos kerran haluat. Tärisevin sormin nuori herra silitteli karvoitustani ja kokeili varovasti klitoristani. Otin samalla hänen toisesta kädestä kiinni missä hän vielä edelleen puristi käytettyjä pikkareitani kovaa nyrkissään vaistomaisesti. Ohjasin käden hänen kasvojensa eteen ja sanoin että voit sinä haistella niitä pikkareita minunkin aikana. Olihan se kiihottava tilanne itsellenikin katsoa kuinka nuoren herran muna oli ihan mielttömässä seisokissa hänen haistellessa pikkareitani toisella kädellä ja toisella kädellä saman aikaisesti kosketellessa minua pyyhkeen alta. No sitten aika pian kuulin ystävättäreni huutelevan minua ja kysellen että meninkö vielä saunaan ja kaipaanko häntä seurakseni pukuhuoneen ulkopuolelta. Huusin vain että en mennyt saunaan jäin vain juttelemaan mukavan nuoren herran kanssa hetkeksi, olen tulossa jo sinne muiden luokse. Otin muut vaatteeni mukaan ja poistuin pukuhuoneesta, mutta pikkarit jätin nuorelle herrasmiehelle ja sanoin että helpota vain oloasi niiden kanssa rauhassa ja että hän saa pitää ne omanaan, sekä että tämä jää meidän salaisuudeksi.

Jonkin ajan päästä hän tulikin pois saunaosastolta hieman punoittavin poskin ja onneksi kukaan ei kai sillein kiinnittänyt enempää huomiota hänen viipymiseensä saunaosastolla. Oli erittäin kiihottavaa ajatella että hän oli tyydyttänyt itsensä haistellen käytettyjä pikkareitani. Loppu illan ja uuden vuoden juhlinnan aikana huomasin että kummatkin aina välillä katselimme toisimame viipyillen ja rakettien ampumisen aikaan sain salaa annettua hänelle lapun johon olin kirjoittanut puhelinnumeroni ja viestin että jos joskus haluat tulla käymään luonani kahvilla niin saat rauhassa haistella jatkossakin aina luonani pikkareitani.

Tuosta uuden vuoden juhlinnasta lähtien on nuori herrasmies sitten käynyt muutaman kerran luonani nyt alkuvuodesta ja olen antanut hänen itse riisua pikkarini minun seistessä hänen edessään ja hän on saanut silitellä karvoitustani hieman ja tyydyttää itsensä katsellen minua sekä samalla haistella muutaman päivän jalassa olleita pikkareitani. Muuta seksuaalista kanssa käymistä välillämme ei ole ollut. Jotenkin kummallekkin riittää tämä yhteinen pikkarileikkimme. Nyt kun olemme myöskin saaneet jutella rauhassa asiasta, on hän kertonut jo teini vuosistaan lähtien haistelleensa äitinsä pikkareita säännöllisesti ja toki muiden naisten jos tilaisuus on tullut. Kuulemma ei olisi ikinä uskonut että voisi olla mahdollista saada haistella minunlaiseni vanhemman naisen pikkareita ihan luvan kanssa. No onneksi asumme samalla paikkakunnalla ja olen sinkku joten olemme sopineet että voimme jatkaa tätä salaisuuttamme no ainakin nyt jonkin aikaa.............

Mutta tosiaan..... miten teillä muilla herramiehillä tämän pikkari asian suhteen on, tykkäättekö haistella pikkareita ennemmin jos tiedätte naisella olevan karvoitusta alapäässä vai ennemmin jos ei ole karvoitusta ? pidättekö Aikuisten hieman naisten vain hieman nuorempien naisten pikkareista ? Tykkäättekö jos nainen on hieman runsaampi vai pitääkö naisen olla hoikka ? Tämän nuoren herran mielestä kuulemma se, että minulla on hieman iän tuomia vatsamakkaroita sekä runsaat reidet ja karvoitus on ajatuksena kaikkein kiihottavin. Silloin kuulemma pikkarit ovat hautuneet runsaiden muotojen sisällä ihanasti sekä karvoitus auttaa kuulemma hänen mielestään tuoksuja tarttumaan paremmin pikkareihin.

-dlpw-
Anna82
Noviisi

ViestiKirjoittaja Anna82 » 07 Helmi 2017, 13:05

Joskus viitisentoistavuotiaana löysin omat käytetyt pikkarini pikkuveljen huoneesta. Nauratti aika lailla, ja vähän punastuttikin... Jätin pikkarit sinne piiloonsa, ajattelin että pitäköön hauskaa kunhan ei riko. Aika pian ne ilmestyivätkin takaisin pyykin joukkoon. :)
antimateria
Noviisi

ViestiKirjoittaja antimateria » 07 Helmi 2017, 21:23

dlpw kirjoitti:Ajattelin kirjoittaa hieman omasta tutustumisestani näihin pikkari juttuihin.

Tarinasi perusteella kuulostat kyllä ihan enkeliltä: jos nuorten miesten himot ja vanhempien naisten ymmärtäväisyys ja halut kohtaisivat, nuorten miesten levottomuus ja syrjäytyminen varmaan vähenisivät dramaattisesti. Tai ei se ainakaan pahentaisi edellämainittuja...

Asiaan: itse olen ollut melko satunnainen "tilaisuus tekee haistelijan" -tyyppi, joten varsinaisesta fetissistä tuskin voidaan puhua. Siskon, äidin, kaverin siskon ja kavereiden äitien pöksyt tuli nuorempana aina tilaisuuden sattuessa nuuhkaistua, mutten muista kuitenkaan suoraan niihin laskeneeni tai kovin usein tätä harrastaneeni. Erään jakkupukuja työasunaan käyttävän "boss-lady" exän silkkisiä stringipikkareita kerran nuuhkaistuani pillun herkullinen tuoksu ajoi laittamaan ne jalkaani ja pukemaan päälle myös hänen silkkisen yöasunsa. Olo oli kieltämättä hyvin rietas kokovartalopeilin edessä peppuani levitellessä ja sovittaessani pepputappia stringiosan ohitse.. :oops: En tehnyt tuota toiste, jostain syystä siitä tuli morkkis mielettömistä orkuista huolimatta.

Varsinainen jackpot sattui kerran murrosikäisenä kohdalleni löytäessäni kaverini luona asuvan amerikkalaisen lukioikäisen naisvaihto-oppilaan huoneen roskiksesta käytetyt sukkahousut. Vapisevin käsin tutkin kähveltämääni trofeeta ja naivisti pohdin josko niiden häviämiseen kiinnittäisi kukaan huomiota. Voi sitä amerikkalaisen teinipimpsan tuoksua haarakiilassa ja nuoruuden innolla hakattua tattia näitä trofeita tuoksutellessani! Montaa kertaa en niistä ennättänyt nauttia, kun tein niistä selvää laittamalla ne jalkaani ja kuvittelemalla itseni kirjaimellisesti "hänen housuihinsa". Sukkiksista tuli sperman tuhoamana entiset puisen löylykauhan perän löydettyä tiensä myös niiden läpi peppuaukostani sisään..
jallu73
Noviisi

ViestiKirjoittaja jallu73 » 08 Helmi 2017, 10:16

dlpw toi on niin kiihottavan kuulosta et haistelee pikkareita sun läsnäollessa ja saat katsella sitä. kiihotutko sinä ku katselet et sun pikkareita haistellaan sun edessäsi?
antimateria
Noviisi

ViestiKirjoittaja antimateria » 08 Helmi 2017, 14:56

jallu73 kirjoitti:dlpw toi on niin kiihottavan kuulosta et haistelee pikkareita sun läsnäollessa ja saat katsella sitä. kiihotutko sinä ku katselet et sun pikkareita haistellaan sun edessäsi?

Ja tärkein kysymys: mahtaako tämä pikkaripoika lukea tätä samaa foorumia kyrpä ojossa? ;)
dlpw
Noviisi

ViestiKirjoittaja dlpw » 09 Helmi 2017, 09:31

jallu73 kirjoitti:dlpw toi on niin kiihottavan kuulosta et haistelee pikkareita sun läsnäollessa ja saat katsella sitä. kiihotutko sinä ku katselet et sun pikkareita haistellaan sun edessäsi?

Juu tokihan sitä nyt tällainen vanhempi nainen kiihottuu kun parikymppinen herrasmies haistelee pikkareitani edessäni ja tyydyttää itseään........ ;)

Palaa sivulle “Fetissit”