Naisten Alusvaatteiden Haistelu

Keskustelua erilaisista fetisseistä.
Kankikaikkone
VIP

Naisten Alusvaatteiden Haistelu

ViestiKirjoittaja Kankikaikkone » 27 Syys 2011, 17:20

Kerätääs tänne jotain it.orgin legendaarisia ja ei niin legendaarisia keskusteluja ja aloituksia. Copy-pasteilen arkistosta jotain mitä on jäänyt itsellä mieleen ja laitan jokaisen kopioimani viestin alkuun tällaisen merkinnän: keskustelu kopioitu itsetyydytys.orgista! Kaikki aloitukset ovat siis jonkun toisen kirjoittamia, eivät minun.... 8-)

Mänty:
"Eli pitäähän tämmöinen keskustelu täällä olla.

Edellisellä foorumilla jengi ainaskin sniffaili naisten pöksyjä.
Itse teen sitä koko ajan, aina kun on mahdollisuus.
Ensinnäkin, se on ihan normaalia, eritteiset pöksyt haisevat aivan tolkuttoman hyvälle ja saavat kangen pystyyn paikassa kuin paikassa.

Itse olen lähinnä nuuskinut pikkusiskoni, äitini, äitini siskon ja isäni vaimon pöksyjä.
Parhaat tuoksut on selvästi siskollani, sitten isäni vaimolla.

Kertokaas omista jutuistanne."
Jippo
Noviisi

Re: Naisten Alusvaatteiden Haistelu

ViestiKirjoittaja Jippo » 30 Syys 2011, 21:19

Itse en kyllä välttämättä nuuhkisi sukulaiseni pöksyjä, mutta on tyttöystäväni pöksyt niiii NAM :P
Seisoo jo pelkästä ajatuksestakin :D
jonny0123
Noviisi

ViestiKirjoittaja jonny0123 » 04 Loka 2011, 01:28

joo mäki tykkään noist tuoksuist ,ja haistelen aina ku mahdollist.
jonny
r0sv0
Noviisi

ViestiKirjoittaja r0sv0 » 05 Loka 2011, 18:40

Joskus nuorempana tuli mahdollisuus nuuskia siskon kaverin jättämiä pikkuhousuja ja olihan se hauskaa. Nykyään vaan ei ole ollut mahdollisuutta moiseen enkä nyt ala kenenkään vanhoja ostelemaan.
ZZZZ
Noviisi

ViestiKirjoittaja ZZZZ » 09 Marras 2011, 22:51

.....
Viimeksi muokannut ZZZZ, 19 Syys 2014, 20:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Runkkaaja
Noviisi

ViestiKirjoittaja Runkkaaja » 04 Tammi 2012, 16:51

Rakastan tätä touhua...

Teininä tuli kovissa kiimoissa mentyä likapyykkikorille tonkimaan jotain äidin pikkuhousuja.. Jotenkin niin kiihottavan kiellettyä..:D Joskus tuli mällit heitettyä siihen haarakiilan kohtaan mitä pillu hinkkaa, mutta heti laukeamisen jälkeisissä "häpeissä" tuli heti pyyhittyä ne parhaimman mukaan.

Joskus 14 vuotiaana kun kaverilta heräsi darrapanetukseen, niin sain käsiini hänen kuuman pikkusiskonsa käytetyt pikkuhousut ja AI ETTÄ!! :P Niihin tuli kyllä lauettua, mutta mitään en tietenkään pyyhkinyt... ;D
Myös kaverini erittäin kuuman tyttöystvän stringejä tuli haisteltua kerran nopeasti, kun sattui tulemaan erinomainen tsäänssi siihen, mutta runkkaamaan ei kyllä pystynyt. Tiedän kaverini aina laukeavan tämän muijan pilluun, joten luulempa tietäväni, mitä ne vaalean koppuraiset kohdat siinä pillun kohdalla olivat.. ;)

Jaaaa viellä sellainen kokemus, kun joskus vanhemmilla asuessani eräs perhetuttu (MILF!!) asui meillä pari kk, niin tulihan sieltä hänen tavaroistaan tilaisuuden tullen etsittyä käyettyjä pikkareita ja niitähän löytyi, ja sanomattakin selvää mitä tuli niiden kanssa tehtyä.. Ai niitä tuoksuja.. Mutta niihinkään en kyllä kehdannut laueta, ai että mikä soppa siitä syntyisi jos olisin jäänyt kiinni :D
pantylover
Noviisi

ViestiKirjoittaja pantylover » 23 Tammi 2012, 12:54

Aina jos vaan mahdollista niin tulee nuuhkittua pikkareita. Se touhu saa kullin hirmuiseen kiimaan :)
5200
Noviisi

ViestiKirjoittaja 5200 » 23 Tammi 2012, 16:53

Porukkahan vois laittaa jostain pikkareista ja rintsikoista kuviakin tänne?
gregory77
Noviisi

ViestiKirjoittaja gregory77 » 23 Tammi 2012, 18:52

On tullut nuuhkittua teininä kaverin isosiskon pikkareita ja sitten se vähän jäi kunnes ikää tuli. Nyt pyrin nuuhkimaan aina tilaisuuden tullen. On tullut nautittua vaimon veljen avovaimon pikkareita, vaimon kaksois- ja isosiskon pikkareita. Parhaimmat tuoksut oli vaimon kaverin pikkareissa. Yhdet pikkarit tilasin postissa mutta pettymys oli suuri kun tuoksu muistutti lähinnä popcornia ;)
Seksismi
Noviisi

ViestiKirjoittaja Seksismi » 27 Tammi 2012, 07:40

Alusvaatteiden haistelu on ollut sellainen aihe jota en ole oikein itse koskaan ymmärtänyt. Tämä on niin neutraali asia minulle, että olen silloin tällöin haistellut alusvaatteita että pääsisin jyvälle mikä siinä kiihottaa.

Tuoksut eivät minua kiihota, mutta sen sijaan ajatus siitä että niitä on käytetty saa jonkinlaisia viboja aikaan.

Palaa sivulle “Fetissit”