Eläimet

Keskustelua erilaisista fetisseistä.
meatloaf
Noviisi

Re: Eläimet

Viesti Kirjoittaja meatloaf » 20 Loka 2019, 15:17

Helsinki42 kirjoitti:
31 Heinä 2011, 12:15
Kaksi kysymystä lähinnä ylläpidolle.

Eläimet parittelevat mm. television luonto-ohjelmissa ilman K-15 ikärajaa. Jotkut ihmiset kiihottuvat tällaisista jutuista. Saako niistä keskustella?

Eläimeen sekaantuminen on ollut Suomessa de jure laillista vuodesta 1971. Saako siitä keskustella?
hämmästyttää kuinka eläimiä keinosiemennetään käsi kyynerpäätä myöten molemmissa reijissä. mutta jos mies laittaa kalun sinne niin sitä paheksutaan. kalu vastaan nyrkitys?

FrauSchaefer
Rakkauden ammattilainen

Viesti Kirjoittaja FrauSchaefer » 20 Loka 2019, 15:45

Ja tässäkin JuuTuupi-videossa eläinlääkäri runkkaa koiraa enkä näe merkkiäkään siitä, että koiralta olisi kysytty suostumus... eivätkä otteet ole ollenkaan sellaisia helliä ja leikkisiä kuin zoofiilin käsissä. :D

https://www.youtube.com/watch?v=6lv_Md7AFLo

Niin, mihin raja vedetään? Jos tarjoaa auttavaa kättä turhautuneelle urokselle, joka ei oikein pääse itse asiaan tyynyä halatessaan niin hyi hyi sentään. :mrgreen: Toisaalta koiranrunkkaus näytti jäävän sallituksi myös uudessa laissa (joka ei ilmeisesti ole mennyt läpi, vai onko jollakulla parempaa tietoa), koska nämä sisääntyöntymissäädökset olisivat saman tien kieltäneet keinosiemennyksen ja peräpuikon tökkäämisen takapuoleen - jos siis lakia luetaan oikein pykälien mukaan eikä myönnetä erivapauksia missään tilanteessa.

Tiedän muuten 1980-luvulta tapauksen, jossa eläinlääkäri osui kolaripaikalle ja pelasti ihmishengen ennen kuin ambulanssi ehti paikalle. Oikeusistuin ei nähnyt syytä puuttua tapaukseen, vaikkei eläinlääkärillä olekaan lupaa ihmisten tohtorointiin.

KoiraKaveri
Seksipeto

Viesti Kirjoittaja KoiraKaveri » 21 Loka 2019, 18:24

FrauSchaefer kirjoitti:
20 Loka 2019, 14:27
Näin naisenkin näkökulmasta rakkaasi pimpsa on kaunis.
Sinun sanomanasi tuo on paljon, ihana kuulla. Olen aivan otettu...
meatloaf kirjoitti:
20 Loka 2019, 15:15
hevonen kyllä pelottaa iotteä kun niin iso...
Minulla vähän sama. Hevonen on kaunis ja seksikäs mutta ollessani katsomassa koulukaverini tallia, hänen avatessa karsinan oven ja tuon valtavan eläimen tullessa ulos, olisin halunnut paeta paikalta. Olin silloin tosin viisitoistavuotias.
Toissakesänä rapsuttelin ponia museoalueella ja talvella kävin katsomassa vuohia. Koiran kanssa käveltiin välillä talon ohi jonka pihalla suuri aitaus jossa vuohia, (harvoin näkee) lopulta kävelin kyseisen talon pihaan ja aloin jutella omistajan kanssa, vuohet eivät kiihota minua lainkaan, ovat kyllä söpöjä mutta sellaisia romuluisia ja karkean näköisiä. (Tämä siis vain minun mielipiteeni.)

Kettunen
Seksipeto

Viesti Kirjoittaja Kettunen » 21 Loka 2019, 22:38

Tottahan toki tyttökoirilla on kaunis pimpsa ja nuoleminen saattaisi houkutella minuakin jos niin pitkälle pääsisin. Ainakin kokeilisin tyttöä sormella sisältä - koiranpimpsa on asteen verran lämpimämpikin kuin omani. Pissainen aromi ei luultavasti haittaisi. :D

Miten tuon KoiraKaverin rakastetun pimpinkarvat näyttävät niin oudon punertavilta? Olen jotenkin saanut sen käsityksen että tyttö olisi lähinnä harmaa mutta onko turkissa punaruskeaakin?

RobinHund
Rakkauden ammattilainen

Viesti Kirjoittaja RobinHund » 23 Loka 2019, 13:28

Kyllä vain koiratytöllä on kaunis. Tuttavaperheen sievä ja seksikäs shelttityttö loikoi mielellään selällään ja sen ollessa juoksullaan katselin sen pikkupimpsaa ihailevin ja himokkain silmin. Olisin varmasti vähän sormeillut, jos olisi ollut tilaisuus, ja kukapa tietää vaikka olisin uskaltaunut kielelläkin lipaisemaan.

KoiraKaveri
Seksipeto

Viesti Kirjoittaja KoiraKaveri » 23 Loka 2019, 13:59

Kettunen kirjoitti:
21 Loka 2019, 22:38
Miten tuon KoiraKaverin rakastetun pimpinkarvat näyttävät niin oudon punertavilta? Olen jotenkin saanut sen käsityksen että tyttö olisi lähinnä harmaa mutta onko turkissa punaruskeaakin?
Pimppikarvat ovat oletettavasti siksi tummempia, kun ne ovat osittain pisusuihkun reitillä niin värjääntyvät sitten hiljalleen. Ne ovat tosiaan aina tuollaiset tumman. Koirani on itseasiassa valkoinen, mustia ja ruskeita täpliä on siellä täällä.

Tällainen se on. Kyllä minä niin mielelläni näyttäisin koko tytön mutta ei uskalla.
Syksy.jpg
Syksy.jpg (686.94 KiB) Katsottu 3267 kertaa

RobinHund kirjoitti:
23 Loka 2019, 13:28
Kyllä vain koiratytöllä on kaunis. Tuttavaperheen sievä ja seksikäs shelttityttö loikoi mielellään selällään ja sen ollessa juoksullaan katselin sen pikkupimpsaa ihailevin ja himokkain silmin. Olisin varmasti vähän sormeillut, jos olisi ollut tilaisuus, ja kukapa tietää vaikka olisin uskaltaunut kielelläkin lipaisemaan.
Shetlanninlammaskoira on kaunis, kuin prinsessa. Collie on myös sellainen joka saa aivan sydämen sulamaan, kaunis, ylväs.
Se sheltti olisi muuten varmaan näyttänyt tältä, kun olisi saanut tuntea sinun hellän hyväilysi siellä kaikkein herkimmässä.
https://www.google.com/search?q=sheltti ... Aoi14kTabM:

RobinHund
Rakkauden ammattilainen

Viesti Kirjoittaja RobinHund » 23 Loka 2019, 16:11

Kaunis ja seksikäs on tuo sinun tyttöystäväsi.

Pikkupojan iso kapine:

https://i2.wp.com/thegreatoutdoorsman.n ... C735&ssl=1

Tarjoaisin tällekin kaverille mielelläni auttavaa kättä. :D

yepdogxxx
Noviisi

Viesti Kirjoittaja yepdogxxx » 25 Loka 2019, 12:05

FrauSchaefer kirjoitti:
20 Loka 2019, 14:27
Näin naisenkin näkökulmasta rakkaasi pimpsa on kaunis. Kymmenen ikävuoden tienoilla minuakin kiinnostivat perheen narttujen naiselliset paikat ja tuolloin tällöin uskalsin työntää varovasti sormeni sisään.
Voih, miten kiihottavaa on ajatellakaan sinut FrauSchaefer 10-vuotiaana sormettamassa tyttökoiraa! :)
Seksi kiihottaa.

RobinHund
Rakkauden ammattilainen

Viesti Kirjoittaja RobinHund » 26 Loka 2019, 18:49

Täplähyeenan sukupuolet voi erottaa toisistaan jo pentuna terskan muodon perusteella.

https://www.researchgate.net/profile/Ge ... of-the.png

Että tiedätte jos olette hankkimassa hyeenanpentua. Kaikkea sitä netistä löytääkin. :D

KoiraKaveri
Seksipeto

Viesti Kirjoittaja KoiraKaveri » 26 Loka 2019, 20:24

Mitä ihmettä? Hämmästelin tuota kovasti ja piti ottaa vähän selvää, tuo valepenis juttu oli minulle täysin uutta. En ole koskaan kuulutkaan.
Jos joku muukin on epäsivistynyt tässä asiassa niin täältä luin https://tieku.fi/elaimet/lisaantyminen/ ... t-koiraita

Vastaa Viestiin