Eläimet

Keskustelua erilaisista fetisseistä.
Deleted User 10189

Re: Eläimet

Viesti Kirjoittaja Deleted User 10189 » 21 Elo 2019, 00:44

Ja pointti nimenomaan on se, että sinä kuvittelet reaktion. Sama homma kun ihmisten kanssa, jos ei ole vapaata ja innokasta suostumusta seksiin, ei ole todellakaan ok. Uroskoirat esim. näyttää molemmat omatoimisesti ja aktiivisesti, muuten mulle kyllä pahasti haiskahtaa hyväksikäyttö, ja tälläsissä puheissa se vielä pahempi kun eläinrääkkäyksestä kyse siinä tapauksessa.

KoiraKaveri
Kisälli

Viesti Kirjoittaja KoiraKaveri » 21 Elo 2019, 01:35

Olet luonut profiilin 2016, joten olet kai lukenut kommentteja täältä enemmänkin. Ketjua lukiessa voi havaita, että tuo ei pidä paikkaansa.
Yepdogxxx kertoi miten leikittyään nartun kanssa, se jahtaamisen jälkeen tarjosi itseään. Narttu joka ei tyrkytä itseään ihmisille, ei todennäköisesti sitä tee, jos niiltä ei kerran saakaan.

Koirien trimmaaminen näyttelyitä varten, mitä siitä voisi ajatella? Entä tryffelikoira joka etsii tryffeleitä ihmiselle? Entä narttu joka saa minulta hellyyttä, huomiota, suutelua, välillä alapesun, niin nauttii se siitä yhtälailla, kuin jostakin muusta omistajansa kanssa opitusta harrastuksesta. En edes mene sen sisään, paitsi nuolen, en itse tiedä miten penetraatio koiran kanssa, en ole sitä harrastanut, mietin juuri koiraani tässä, pelkään sen ahdistuvan siitä. (Jos minulla olisi berninpaimenkoira, joka olisi halukas, niin uskaltaisinko astuakin.) Joku joka on tätä harrastanut osaa vastata tarkalleen mitä kiimainen narttu tuosta astumisesta arvelee. Toki sen voi tehdä väärinkin, onko narttu tarpeeksi iso, sopiiko sille astuminen?

Minun koirani on todella tottunut noihin petileikkeihin ja se itse pyytää minua sänkyyn. "Tule tänne, leikitään niitä hellyysleikkejä." Mitä hyväksi käyttö on, se on vastoin toisen tahtoa alistamista johonkin, en sellaista hyväksy. Koirani nauttii suutelusta ja välillä lähes pakottaa minut siihen maatessani sen kanssa vierekkäin ja välillä väkisin tunkeutuu syvälle suuhun, olisiko se minun hyväksikäyttöäni. Sallin sille sen. Nautitaan molemmat ja haluan tuottaa sille paljon nautintoa ja hyvää oloa, miksi emme nauttisi molemmat?

Ymmärrän jos tämä huolestuttaa, rakastan koiria ja jos selviäisi, että tämä olisi sille vahingollista, niin lopetan. Tällä hetkellä en usko olevan vaan se saa hellyyttä todella paljon.

FrauSchaefer
Rakkauden ammattilainen

Viesti Kirjoittaja FrauSchaefer » 22 Elo 2019, 12:40

DMasterM kirjoitti:
21 Elo 2019, 00:44
Ja pointti nimenomaan on se, että sinä kuvittelet reaktion. Sama homma kun ihmisten kanssa, jos ei ole vapaata ja innokasta suostumusta seksiin, ei ole todellakaan ok. Uroskoirat esim. näyttää molemmat omatoimisesti ja aktiivisesti, muuten mulle kyllä pahasti haiskahtaa hyväksikäyttö, ja tälläsissä puheissa se vielä pahempi kun eläinrääkkäyksestä kyse siinä tapauksessa.
Ja sinulla tuntuu olevan tyypillisiä sadistisia fantasioita.

KoiraKaveri kertoi muuten kaiken olennaisen.

Deleted User 10189

Viesti Kirjoittaja Deleted User 10189 » 22 Elo 2019, 23:43

FrauSchaefer kirjoitti:
22 Elo 2019, 12:40
DMasterM kirjoitti:
21 Elo 2019, 00:44
Ja sinulla tuntuu olevan tyypillisiä sadistisia fantasioita.

KoiraKaveri kertoi muuten kaiken olennaisen.
"tyypillisiä sadistisia fantasioita"? Kerrohan ihmeessä mitä "Tyypillisiä" fantasioita voit nimimerkistä pääteelleenä mulle kertoa. :D Koko nimimerkki ensinnäkin ns. Inside läppä eräästä kulttijohtajasta, toisekseen tiedostan ihmisyyden todellisuuden joten mulla ei ongelmaa myöntää omia mieltymyksiä sadismiin tai muuhunkaan liittyen, kunhan vaan ajattelin ilmoittaa mielipiteeni mua huolestuttavaan aspektiin tässä threadissa.

Deleted User 10189

Viesti Kirjoittaja Deleted User 10189 » 22 Elo 2019, 23:54

KoiraKaveri kirjoitti:
21 Elo 2019, 01:35
Olet luonut profiilin 2016, joten olet kai lukenut kommentteja täältä enemmänkin. Ketjua lukiessa voi havaita, että tuo ei pidä paikkaansa.
Yepdogxxx kertoi miten leikittyään nartun kanssa, se jahtaamisen jälkeen tarjosi itseään. Narttu joka ei tyrkytä itseään ihmisille, ei todennäköisesti sitä tee, jos niiltä ei kerran saakaan.

Koirien trimmaaminen näyttelyitä varten, mitä siitä voisi ajatella? Entä tryffelikoira joka etsii tryffeleitä ihmiselle? Entä narttu joka saa minulta hellyyttä, huomiota, suutelua, välillä alapesun, niin nauttii se siitä yhtälailla, kuin jostakin muusta omistajansa kanssa opitusta harrastuksesta. En edes mene sen sisään, paitsi nuolen, en itse tiedä miten penetraatio koiran kanssa, en ole sitä harrastanut, mietin juuri koiraani tässä, pelkään sen ahdistuvan siitä. (Jos minulla olisi berninpaimenkoira, joka olisi halukas, niin uskaltaisinko astuakin.) Joku joka on tätä harrastanut osaa vastata tarkalleen mitä kiimainen narttu tuosta astumisesta arvelee. Toki sen voi tehdä väärinkin, onko narttu tarpeeksi iso, sopiiko sille astuminen?

Minun koirani on todella tottunut noihin petileikkeihin ja se itse pyytää minua sänkyyn. "Tule tänne, leikitään niitä hellyysleikkejä." Mitä hyväksi käyttö on, se on vastoin toisen tahtoa alistamista johonkin, en sellaista hyväksy. Koirani nauttii suutelusta ja välillä lähes pakottaa minut siihen maatessani sen kanssa vierekkäin ja välillä väkisin tunkeutuu syvälle suuhun, olisiko se minun hyväksikäyttöäni. Sallin sille sen. Nautitaan molemmat ja haluan tuottaa sille paljon nautintoa ja hyvää oloa, miksi emme nauttisi molemmat?

Ymmärrän jos tämä huolestuttaa, rakastan koiria ja jos selviäisi, että tämä olisi sille vahingollista, niin lopetan. Tällä hetkellä en usko olevan vaan se saa hellyyttä todella paljon.
Näissäkin kertomuksissa lainausmerkit kertoo aika paljon. Eli itse oletat mitä on mieltä koirasi, joka on koira eikä osaa olla mitään mieltä, ja siinä se mun näkemyksen mukaan tapahtuukin se erhe. Okei, jos tottunut "alapesuihin", mutta esim penetraatio yhtä oikeutettua kun liian jurrissa olevan naisen kanssa, eli ei mitenkään. Pointti mille tahansa seksuaaliselle yhteydelle on kuitenkin se, ett kumpi tahansa osapuoli saa ja pystyy millon tahansa sen laittamaan poikki, eläimen kanssa sitä mahdollisuutta ei ole. Puhumattakaan miten saattaa anatomiset faktat vaikuttaa asiaan. Siksi mulle suotavampaa uroskoirien kanssa touhuavat naiset, koska koiraa ei satuteta vahingossakaan, ja parhaimmillaan voi agressiot sun muut laskea uroksella koska hormonitoiminta meillä kaikilla nisäkäselukoilla seuraa aika samaa kavaa. Ja näissä edellisissä tarinoissa on trikattu eläimeltä luonnollinen reaktio, ilman huolta siitä eläimestä itsestään. Uroskoira esim. panee kyllä jos kiinnostaa ja nainen on valmiina ottamaan, mutta naaraaskoiran kanssa ei sitä ehdotonta suostumusta tule, minkä takia silti mun mielestä todellakin eläinten hyväksikäyttöä.

KoiraKaveri
Kisälli

Viesti Kirjoittaja KoiraKaveri » 23 Elo 2019, 20:33

Deleted User 10189 kirjoitti:
22 Elo 2019, 23:54
Näissäkin kertomuksissa lainausmerkit kertoo aika paljon. Eli itse oletat mitä on mieltä koirasi, joka on koira eikä osaa olla mitään mieltä, ja siinä se mun näkemyksen mukaan tapahtuukin se erhe. Okei, jos tottunut "alapesuihin", mutta esim penetraatio yhtä oikeutettua kun liian jurrissa olevan naisen kanssa, eli ei mitenkään...
Kyllä koira osaa ilmaista itseään varsin hyvin, oma koirani istui ruokakippo etutassujen välissä, osasin olettaa varmasti, että "nälkä on, laita ruokaa" ja jos en olisi sitä osannut oikein tulkita, olisin todellakin huono koiraihminen silloin. Osaa se hyvin ilmaista senkin, jos jokin tilanne ei miellytä, kävimme eilen pesulla ja hyvin ilmaisi mitä se siitä arvelee, inhoaa pesemistä (Antaa silti pestä mutta kiinni on oltava.)

Liian jurrissa olevan naisen kanssa yhtyminen on totaalisen väärin mutta hänellä ei ole kulmahampaita ja koira on tajuissaan. Vieraita nylkyttävä uros ei paljoa heiltä suostumusta kysele, se tahtoo nyt. On varmasti kelvottomiakin ihmisiä joita ei koiran mielipide kiinnosta vähääkään, ymmärrän kyllä pointtisi siinä mielessä mutta kuka vain voi pitää koiraa huonosti, tavalla tai toisella. En itsekään ole vielä ihan varma mitä ajatella narttukoiran astumisesta, onko se ok - se riippuu aika paljon astujasta ja tilanteesta, tapahtuuko se koiran ehdoilla. Taitaa narttu enemmän saada nautintoa ihmisen kanssa lemmiskelystä, kuin pikaisesta uroksen astumisesta (uroskoiran astumaksi haluaisin kovasti.) - en tosiaan ole kokeillut, tahtoisin kyllä mutta koirani on hyvin herkkä, ja olen katsonut parhaaksi tässä tapauksessa olla sitä tekemättä. Sitä en sanoisi, että nartun astuminen olisi hyväksikäyttöä, onhan se täällä havaittu, että suostumus löytyy.

Voit luottaa siihen, että en tee omalle koiralleni mitään pahaa, vähänkään kunnialliset zoofiilit eivät koiralle mitään sitä vahingoittaen tai ahdistaen tee, jos tekee, kyseessä täysin välinpitämätön ihminen joka todennäköisesti on muutenkin muista ympärillään olevista piittaamaton.

Suomi on vapaa maa ja asioista saa olla myös eri mieltä, niistä täytyy voida keskustellakin - kunnioitus kuuluu molemmille osapuolille. Kyllä ajatuksensa saa ilmaista perusteluineen, kunhan ei riidan haastamiseksi mene.

RobinHund
Seksipeto

Viesti Kirjoittaja RobinHund » 24 Elo 2019, 09:14

- - mitä on mieltä koirasi, joka on koira eikä osaa olla mitään mieltä - -
Onkohan tämä henkilö ollut koskaan tekemisissäkään koirien kanssa? Totta helvetissä koira osaa olla asioista sekä samaa että eri mieltä.
- - naaraaskoiran kanssa ei sitä ehdotonta suostumusta tule, minkä takia silti mun mielestä todellakin eläinten hyväksikäyttöä.
Tuttavaperheessä oli aikoinaan (sievä ja seksikäs) shelttinarttu, joka aina juoksuaikana teki itseään kovasti tykö ja tarjosi auliisti takamustaan ja veti häntäänsä sivuun, kun sen alaselkää kuoputti. Minulle jäi se kuva, ettei tyttö olisi pannut sormetusta yhtään pahakseen.

Mutta mitäpä tästä enempää jaarittelemaan, tätäkin on puitu jo aikaisemmin.

KoiraKaveri, olen varma ettet tee koirallesi vahinkoa ja minusta voit jättää tuon toisen kirjoittajan kommentit omaan arvoonsa eli vaille huomiota.

Kettunen
Kisälli

Viesti Kirjoittaja Kettunen » 24 Elo 2019, 12:08

Voi yhden kerran nyt taas. Pitääkö koiralta kysyä lupa kastrointiin ja trimmaukseen ja näyttelyissä juoksuttamiseen ja lopettamiseen? Uskoisin että jos narttu ei halua seksiä niin se vetäytyy pois tai jopa ottaa hampaat avuksi. Mistä noita tietämättömiä oikein sikiää?

KoiranPoikanen
Noviisi

Viesti Kirjoittaja KoiranPoikanen » 26 Elo 2019, 17:59

Kettunen kirjoitti:
24 Elo 2019, 12:08
Voi yhden kerran nyt taas. Pitääkö koiralta kysyä lupa kastrointiin ja trimmaukseen ja näyttelyissä juoksuttamiseen ja lopettamiseen? Uskoisin että jos narttu ei halua seksiä niin se vetäytyy pois tai jopa ottaa hampaat avuksi. Mistä noita tietämättömiä oikein sikiää?
Lupa tietenkin pitää saada kirjallisena :lol:

RobinHund
Seksipeto

Viesti Kirjoittaja RobinHund » 06 Syys 2019, 11:38

Brittimies elää koirana – "En ole koskaan tuntenut itseäni ihmiseksi"

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/793 ... 1286c26eb3

"Kaz James, 37, kertoo tunteneensa olevansa koira jo lapsesta alkaen. Hän ei tullut oikein toimeen muiden kanssa, kunnes antoi ”koirapersoonansa” tulla näkyviin myöhäisessä teini-iässä."

Mitenkähän sitä suhtautuisi, jos tällainen tulisi kadulla vastaan:

https://img.ilcdn.fi/NN2fkPyKeM1ehCKAAi ... cd5d6c.jpg

Viimekeväinen juttu osui silmiin yhdeltä Suo24:n uskontohömppäpalstalta.

Vastaa Viestiin