Eläimet

Keskustelua erilaisista fetisseistä.
KoiraKaveri
Kisälli

Re: Eläimet

Viesti Kirjoittaja KoiraKaveri » 04 Heinä 2019, 15:30

Kettunen kirjoitti:
02 Heinä 2019, 17:48
Maistuiko tytönpissa hyvältä? Muistelen Helsinki42:n maininneen että siinä on vähän kitkerä maku - mutta jotenkin arvaan ettei se juuri haittaa kun pissaajana on ikioma rakastettu.
Juuri näin. Tyttökoirani pissainen pimppi maistuu vähän karvaalle. Jos joku on maistanut kakkua jossa on liikaa karvasmanteliöljyä niin maku on sama, mutta olen tosiaan tottunut siihen. Kun ensimmäisen kerran rohkenin sen pimppiä nuolla, tuli jopa hieman huono olo. Ajattelin, että oli viimeinen kerta, mutta se oli niin kiihottavaa ja jotenkin totaalisen antautunutta, että oli kokeiltava uudestaan ja nykyisin nautin siitä. Nartun pimppi on kaunis.

kovaa9
Noviisi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kovaa9 » 05 Heinä 2019, 00:04

FrauSchaefer kirjoitti:
24 Kesä 2019, 12:36
kovaa9 kirjoitti:
24 Kesä 2019, 10:49
Olen työkseni paljon ihmisten kodeissa. Välillä ei ketään kotona ja yleisavaimella sisään. Koirista varoitetaan, mutten välitä. Otan riskin. Koiranamia vaan mukaan. Työt nopeasti ja siinä ehtii koirakin tottua. Vuosien mittaan olen päässyt usean koiran kanssa yhtymään. Ei ole tarvinnut pakottaa. Munaa nuolevat aina innolla. Vaatteet vaan joutuu riisumaan, kun ovat muuten aivan karvoissa.
Hevostallilla tammaa pökkäsen heti kun silmä välttää. Porkkanoita mukaan.
Ohhohhoo :o - oletko koskaan joutunut yllätetyksi kesken leikin? Voin kuvitella millainen tilanne on, kun tulee aikaisin töistä kotiin ja alaston remonttimies on oudoissa puuhissa koiran kanssa...
Ei ole yllätetty vielä ainakaan. Se on osa kiksejä.
_- Elämä on kuolemaan johtava tauti, joka tarttuu sukupuoliyhteydessä-_

kovaa9
Noviisi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kovaa9 » 05 Heinä 2019, 00:05

KoiraKaveri kirjoitti:
24 Kesä 2019, 12:46
kovaa9 kirjoitti:
24 Kesä 2019, 10:49
Vanha pitkä ketju mut....
Olen työkseni paljon ihmisten kodeissa. Välillä ei ketään kotona ja yleisavaimella sisään. Koirista varoitetaan, mutten välitä. Otan riskin. Koiranamia vaan mukaan. Työt nopeasti ja siinä ehtii koirakin tottua. Vuosien mittaan olen päässyt usean koiran kanssa yhtymään. Ei ole tarvinnut pakottaa. Munaa nuolevat aina innolla. Vaatteet vaan joutuu riisumaan, kun ovat muuten aivan karvoissa.
Hevostallilla tammaa pökkäsen heti kun silmä välttää. Porkkanoita mukaan.
Omaa lemmikkiä ei ole mahdollista pitää.
Sinulla taitaa olla jokin zoofiilin unelma-ammatti mutta kuullostaa tosiaan pelottavan riskialttiilta, ole varovainen ettet et jää kiinni! Nykyään, kun on kaikenlaista minikameraa, joku voi mielenkiinnosta saada päähänpiston, että katsotaanpa mitä täällä tapahtuu ollessani poissa!
Mutta millaisten koirien kanssa olet päässyt leikkimään?

Työn puolesta kävin välillä paikassa jossa oli berninpaimenkoira. Koirarakkaana aina sitä oli päästävä paijaamaan ja sellaisen kanssa olisi varmaan ihanaa! Nyt en ole enää siinä työssä mutta kyllähän berni on kiva, pelkkää rakkautta 50kg, meinasin kovasti aikanaan hankkia sellaisen mutta totesin lopulta sen olevan liian iso nykyiseen asuntoon. Uusi vuokrakotini on 50m2 ja isompi, kuin tämä. Siellä sellainen menisi ihan hyvin.

bernese_mountain_dog_2.jpg

Muutan ensi kuussa toiselle paikkakunnalle ja katsoin riemuissani google Mapsista, että asunnon takapihaa vastapäätä oli pieni hevoslaidun. Aamukahvilla siellä istuskellessa hevosta katsella, zoofiilille unelmasijainti mutta käydessäni siellä, niitty oli täynnä heinää eikä hevosta. Karvas pettymys. Mitähän sille oli tapahtunut? Suunnitelmissa on aloittaa ratsastusharrastus muuton jälkeen - saa nähdä jänistänkö, kun pitäisi varata ensimmäiset tunnit.
Tutkin tuon kamera mahdollisuuden aina.
Koiria on ollut kaiken rotuisia. Ei mitään yleistystä.
_- Elämä on kuolemaan johtava tauti, joka tarttuu sukupuoliyhteydessä-_

kallu2
Noviisi

Viesti Kirjoittaja kallu2 » 05 Heinä 2019, 11:45

Näinpä tuossa aiemmin camsurf:ssa suomalaisen naisen ja koiran :O Karkasi mokoma ennen kun ehdin edes tervehtiä. Laita yv jos sattumalta tunnistat itsesi.

Carodenius
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Carodenius » 13 Heinä 2019, 20:38

Olen kahden uroskoiran omistaja. Toinen ei tosin vielä ole sukukypsä. Päivittäin saa uros ottaa minut jos haluaa. Ei tosin anna ottaa suihin ikinä ja inhoaa nalkkiin jäämistä. Vetää itsensä aina viime hetkellä ulos.

Hakusessa ollut pitkään muitakin koiranomistajia. Koirattomilta tulee kyllä loputtomasti yhteydenottoja mutta muut omistajat ovat harvassa.

KoiraKaveri
Kisälli

Viesti Kirjoittaja KoiraKaveri » 13 Heinä 2019, 23:10

Carodenius kirjoitti:
13 Heinä 2019, 20:38
Olen kahden uroskoiran omistaja. Toinen ei tosin vielä ole sukukypsä. Päivittäin saa uros ottaa minut jos haluaa.
Kateellinen. On tyttökoirankin kanssa tottakai ihanaa, mutta astuttavaksi tulemisen tahdon vielä kokea, se toteutuu kai viimeistään seuraavan koiran kanssa sitten. Minullakin on juuri tuo mielessä, että antautua vain nöyrästi ja antaa uroksen ottaa irti mitä mielii. Oman narttukoirani kanssa tykkään sen kovakouraisesta suutelusta. Jos en avaa suutani niin se etuhampailla kaivautuu pakolla suuhun ja se on kiihottavaa. Eilen laukesin niin, että makasin sängyllä ja emme edes olleet fyysisessä kosketuksessa, vaan se makasi vieressäni, minua vastapäätä ja suudeltiin. Pidin kättä sen kaulalla ja laukesin lopulta orgasmiin koskemattakaan itseäni. Tosin oltiin peuhattu ennen sitä jo aika pitkään.

Olen aina halunnut parisängyn ja ostin juuri sellaisen, siinä on runsaasti tilaa meille molemmille niin peuhaamiseen, kuin rapsutteluun.
Carodenius kirjoitti:
13 Heinä 2019, 20:38
Ei tosin anna ottaa suihin ikinä...
Totutin oman koirani pimpin nuolemiseen pienissä erissä, ensin vain hyväilin sormin hieman eri päivinä, sitten rohkenin nuolla vähän. Nykyisin se antaa nuolla vapaasti mutta pitempään sitä tehdessäni, se kumartuu ylös selinmakuulta ja nuolee itse, kai kutittaa?
Tosin olet kokenut joten tuossa ei taida olla mitään uutta.

Koirani suihinotto jossa se ottaa minulta, on jäänyt, se ei päässyt mahlan makuun vaan nuoli vain kehujen ja palkkion vuoksi - mahla ei maistunut. Tämä vei maun koko hommasta, kuin opettaisit koirasi nuolemaan pistorasiaa seinässä ja palkitset ja kehut - kyllähän se siihen oppii mutta... Halusin nimenomaan kokea RobinHundin kertomuksen ja siinä tuo, että koira saa lopuksi kovasti himoitsemaansa herkkua oli se juju jota hain. Jokainen koira on persoona ja joka koiran kanssa on omat puolensa, meillä se on fyysinen läheisyys. Sen kanssa saa rakastella niin.

FrauSchaefer
Rakkauden ammattilainen

Viesti Kirjoittaja FrauSchaefer » 14 Heinä 2019, 15:09

KoiraKaveri kirjoitti:
13 Heinä 2019, 23:10
Koirani suihinotto jossa se ottaa minulta, on jäänyt, se ei päässyt mahlan makuun vaan nuoli vain kehujen ja palkkion vuoksi - mahla ei maistunut.
Harmillista - toivoin että tyttö olisi oppinut. Onneksi saat nauttia sen kanssa monilla muilla tavoilla.

Bimies52
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Bimies52 » 17 Heinä 2019, 22:55

Mielenkiintoinen ketju ja hienoja tarinoita usealtakin kirjoittajalta. Enpä lähtisi ketään ihmistä tuomitsemaan sen takia, että harrastaa seksiä halukkaan koiran, lehmän tai vaikkapa hevosen kanssa.

touhutimo
Noviisi

Viesti Kirjoittaja touhutimo » 19 Heinä 2019, 19:43

Ja ennenkun lähtee muita tuomitsemaan niin voi miettiä että jos olisi kasvanut 100 vuotta sitten maatilalla jossa vastakkaisen sukupuolen kanssa peuhaaminen olisi kiellettyä niin olisiko tullut mentyä salaa navettaan naimaan hiehoa tai vaikka perheen koiraa. Itse voin kyllä tunnustaa että varmaan olisin vaikak nykyään yhtyminen eläimeen ei kiinnosta.

um84
Rakkauden ammattilainen

Viesti Kirjoittaja um84 » 20 Heinä 2019, 20:19

Tuota... Selailin YouTubea ja törmäsin erääseen hieman hämmentävään videoon

https://youtu.be/HNMq8XS4LhE
um84 was here too?

Vastaa Viestiin