Eläimet

Keskustelua erilaisista fetisseistä.
keinociementaja
Noviisi

Re: Eläimet

Viesti Kirjoittaja keinociementaja » 27 Kesä 2019, 21:45

orhipoika kirjoitti:
29 Heinä 2015, 15:21
Minä en näe mitään tarvetta tuolle vatkaamiselle, hepat tykää enemmän hyväilyistä ja hellyydestä.
Jotkut orit kyllä kiihoittuvat ja-alkavat itse ns. astua käsiin eli vatkaavat (runkkaavat) itse. Kiihoittunut tamma taas
painaa tai nojaa kättä vasten jne. :shock: Minä toimin hevosten ehdoilla, en pakoita niitä mitenkään.

keinociementaja
Noviisi

Viesti Kirjoittaja keinociementaja » 27 Kesä 2019, 21:50

Kettunen kirjoitti:
17 Elo 2018, 14:38
RobinHund kirjoitti:
FrauSchaefer kirjoitti:Voiko eläin valita, kuohitaanko se, lopetetaanko se ja syödäänkö se?
Niinpä...
Saati että ori voisi valita otetaanko siltä siementä käsipelillä tai tekotammalla huijaten ja tamma päättää itse saako sen siementää. :o Tässähän se varsinainen paradoksi on.
RobinHund kirjoitti:
FrauSchaefer kirjoitti:...ellei eläimessä näy vammoja, on nähkääs mahdotonta todistaa, ovatko astutus- ynnä muut kertomuksemme totista totta vai sittenkin sepitettä.
Olemme pelkkiä kehittyneitä tekstintuottoalgoritmeja. :lol: Muistakaa kuitenkin tarkkailla naapureitanne ja raportoida poikkeavuuksista!
Onneksi teko voidaan todistaa vain näkemällä se omin silmin tai valokuvaamalla se. Toisaalta silminnäkijäkertomusten luotettavuus voidaan aina kyseenalaistaa eikä valokuviinkaan voi nykyisin luottaa.

Toden totta - käytännön tasolla mikään ei muutu. :mrgreen:
Tammat on varsin tyrkkyjä ihmisurostenkin seurassa (nostavat häntää yms) eli jos se luottaa ihmiseen niin pillua tulee varmasti kiima-aikana.

Kettunen
Kisälli

Viesti Kirjoittaja Kettunen » 29 Kesä 2019, 18:50

Kiitoksia, kollegat! Elo-syyskuun vaihteessa nähdään syntyykö pentuja. :lol: Minulla on kylläkin juoksuaika paljon useammin kuin kerran tai kahdesti vuodessa ja saatan hyvinkin astuttaa itseni vielä ainakin kertaalleen kesän aikana.

Helsinki42
Seksipeto

Viesti Kirjoittaja Helsinki42 » 01 Heinä 2019, 16:23

Nyt on pakko ravistautua irti pitkästä talvihorteesta sillä näin todella kiehtovan unen. Partacollielady Lotta (1974 - 1983) oli nykyisessä asunnossani ja leikimme helliä leikkejä. Ensin Lotta nuoli siitintäni kun olin polvillani keittössä ja seuraavaksi ohjasin sen sängylle. Pikkurouva loikoi selällään aiva rentona kun hyväilin ja nuolin sen kaunista häpyä. Enempää ei tapahtunut mutta herättyäni sain pienellä kopeloinnilla aikaan melkein moitteettoman erektion - sellaista ei satu usein.

Kettunen, KoiraKaveri, RobinHund ja yepdogxxx tarjoilevat niin herkullisia tarinoita että veri alkaa väkisinkin kiertää alakerrassa. Pääsisipä vielä joskus itsekin mutta kun täällä ei koskaan tapahdu mitään...

KoiraKaveri
Kisälli

Viesti Kirjoittaja KoiraKaveri » 01 Heinä 2019, 19:52

Helsinki42!

Minun puolestani ei jokaisen viestin tarvitse olla maailmaa mullistava. Ylipäätään jo se, kun saa lukea toisten zoofiilien kuulumisia tai mietteitä, piristää paljon.

Itselläkin alkaa uudet jutut vähetä, kun en viitsi alkaa toistaa itseäni. Teemme koiran kanssa sen aina samalla tavalla... Tosin nykyisin peuhaan sen kanssa päivittäin, sillä se on muodostunut rutiiniksi ja se itse pyytää sitä. Mentyäni sänkyyn, se hyppää myös kyselemättä ja puskee vasten. Eilen se makasi väärinpäin, selällään takapuoli minun naamaani kohti. Hieroin sen pimppiä, samalla hyväillessä sitä ja toivoin kovasti saavani sille orgasmin mutta en usko siinä onnistuneeni.

Tässä yhdellä kertaa, tullessamme lenkiltä, ei se ollut suorittanut alapesua ja huomasinkin karvojen olevan märät, sen kääntyessä selälleen. Emmin hetken, mutta oli kuitenkin ihanaa upottaa huulensa tyttökoiranpissaisiin karvoihin ja nuolla se puhtaaksi.

Tällainenko partacollie?
beardedcollie_400x378_0.jpg
beardedcollie_400x378_0.jpg (24.25 KiB) Katsottu 817 kertaa

Kettunen
Kisälli

Viesti Kirjoittaja Kettunen » 02 Heinä 2019, 17:48

Helsinki42 kirjoitti:
01 Heinä 2019, 16:23
Nyt on pakko ravistautua irti pitkästä talvihorteesta sillä näin todella kiehtovan unen. Partacollielady Lotta (1974 - 1983) oli nykyisessä asunnossani ja leikimme helliä leikkejä. Ensin Lotta nuoli siitintäni kun olin polvillani keittössä ja seuraavaksi ohjasin sen sängylle. Pikkurouva loikoi selällään aiva rentona kun hyväilin ja nuolin sen kaunista häpyä. Enempää ei tapahtunut mutta herättyäni sain pienellä kopeloinnilla aikaan melkein moitteettoman erektion - sellaista ei satu usein.
Olipa viehättävä uni ja oli mukavaa että sait kunnon erektion! Olen antanut kertoa itselleni että kunnon seisokki tuntuu hyvältä jo itsessään vaikkei tavoittelisikaan laukeamista.
KoiraKaveri kirjoitti:
01 Heinä 2019, 19:52
Tässä yhdellä kertaa, tullessamme lenkiltä, ei se ollut suorittanut alapesua ja huomasinkin karvojen olevan märät, sen kääntyessä selälleen. Emmin hetken, mutta oli kuitenkin ihanaa upottaa huulensa tyttökoiranpissaisiin karvoihin ja nuolla se puhtaaksi.
Maistuiko tytönpissa hyvältä? Muistelen Helsinki42:n maininneen että siinä on vähän kitkerä maku - mutta jotenkin arvaan ettei se juuri haittaa kun pissaajana on ikioma rakastettu.

Belgie
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Belgie » 02 Heinä 2019, 19:09

Kettunen kirjoitti:
29 Kesä 2019, 18:50
Kiitoksia, kollegat! Elo-syyskuun vaihteessa nähdään syntyykö pentuja. :lol: Minulla on kylläkin juoksuaika paljon useammin kuin kerran tai kahdesti vuodessa ja saatan hyvinkin astuttaa itseni vielä ainakin kertaalleen kesän aikana.
Voin tulla kummiksi :lol: sinulla todella on kiima päällä useammin! Anna mennä, ihana olet! Kieli pitkällä täällä odottelen!

FrauSchaefer
Rakkauden ammattilainen

Viesti Kirjoittaja FrauSchaefer » 03 Heinä 2019, 19:06

Helsinki42 kirjoitti:
01 Heinä 2019, 16:23
Partacollielady Lotta (1974 - 1983) oli nykyisessä asunnossani ja leikimme helliä leikkejä. Ensin Lotta nuoli siitintäni kun olin polvillani keittössä ja seuraavaksi ohjasin sen sängylle. Pikkurouva loikoi selällään aiva rentona kun hyväilin ja nuolin sen kaunista häpyä. Enempää ei tapahtunut mutta herättyäni sain pienellä kopeloinnilla aikaan melkein moitteettoman erektion - sellaista ei satu usein.
No mutta, olipa mukavaa että vanha ystävä tuli käymään vuosikymmenten takaa ja sai vielä reaktionkin aikaan.
Kettunen kirjoitti:
Kiitoksia, kollegat! Elo-syyskuun vaihteessa nähdään syntyykö pentuja. :lol:
Siinä vasta olisikin ihmettelemistä... :o Katsotaan pääsetkö lehtien etusivuille. Muistan edesmenneeltä Zooskool-sivustolta, että jotkut naiset toivoivat melkein vakavissaan, että koira tosiaan siittäisi pentueen.
Kettunen kirjoitti:
Minulla on kylläkin juoksuaika paljon useammin kuin kerran tai kahdesti vuodessa ja saatan hyvinkin astuttaa itseni vielä ainakin kertaalleen kesän aikana.
Kultapojalla on ollut onnea, kun se on saanut sinut emännäkseen. Ison pojan ei ole tarvinnut elää puutteessa ja arvaan, ettei sen juuri tarvitse kuolata muiden tyttöjen perään.

Olenko ymmärtänyt oikein, että halusit tieten tahtoen uroksen, kun olit varhais(?)teini ja ensimmäinen poika tuli taloon? Olit ilmeisesti jo lukenut kirjoista sen jännittävän, kutkuttavan jne. tiedon, että jotkut naiset...?

Kettunen
Kisälli

Viesti Kirjoittaja Kettunen » 03 Heinä 2019, 20:12

FrauSchaefer kirjoitti:
03 Heinä 2019, 19:06
Olenko ymmärtänyt oikein, että halusit tieten tahtoen uroksen, kun olit varhais(?)teini ja ensimmäinen poika tuli taloon? Olit ilmeisesti jo lukenut kirjoista sen jännittävän, kutkuttavan jne. tiedon, että jotkut naiset...?
Toden totta tiesin että uroksella on taitavan kielen lisäksi myös kiehtova kikkeli jolla on varmasti mukava leikkiä. Olin imenyt ahnaasti sekä seksikirjojen (Ford & Beach, Kinsey ym. ym.) että koirakirjojen tietoja ja olin jo aloittaessani aika hyvin selvillä siitä mitä tapahtuu kun... Kerron tästä lähiaikoina lisää kunhan saan muistikuvat järjestykseen ja vanhojen päiväkirjojen hieroglyfit tulkituksi. :D

RobinHund
Seksipeto

Viesti Kirjoittaja RobinHund » 03 Heinä 2019, 21:31

Kettunen kirjoitti:
02 Heinä 2019, 17:48
Olen antanut kertoa itselleni että kunnon seisokki tuntuu hyvältä jo itsessään vaikkei tavoittelisikaan laukeamista.
Aamuseisokki on ainakin viisikymppisellä meikäläisellä jo niin harvinainen, että aina ilmestyessään se tuntuu erittäin hyvältä (Helsinki42 taitaa olla jo kuusissakymmenissä?). Olisipa esinahka edelleen yhtä ahdas kuin teini-iän alkuvuosina... :D
Kettunen kirjoitti:
03 Heinä 2019, 20:12
Toden totta tiesin että uroksella on taitavan kielen lisäksi myös kiehtova kikkeli jolla on varmasti mukava leikkiä. Olin imenyt ahnaasti sekä seksikirjojen (Ford & Beach, Kinsey ym. ym.) että koirakirjojen tietoja ja olin jo aloittaessani aika hyvin selvillä siitä mitä tapahtuu kun... Kerron tästä lähiaikoina lisää kunhan saan muistikuvat järjestykseen ja vanhojen päiväkirjojen hieroglyfit tulkituksi. :D
Varaudumme erittäin kuumaan tarinaan. Sinulla kun on noita kertojan lahjoja.

Vastaa Viestiin