Eläimet

Keskustelua erilaisista fetisseistä.
KoiraKaveri
Kisälli

Re: Eläimet

Viesti Kirjoittaja KoiraKaveri » 20 Kesä 2019, 22:49

FrauSchaefer kirjoitti:
20 Kesä 2019, 17:25
Itse asiassa kokeilin jo toissa kesänä: viewtopic.php?f=37&t=493&p=46699&hilit= ... tua#p46699
Selvä, kiitos! Luin sen kahdesti peräkkäin ja kiihotti kovasti. Ai että...

RobinHund
Seksipeto

Viesti Kirjoittaja RobinHund » 21 Kesä 2019, 21:54

lf1972 kirjoitti:
20 Kesä 2019, 18:10
Vahingoittumisriskistä tiesin, mutta lihasrenkaasta en. Kiitos valistuksesta!
FrauSchaeferin aikanaan linkittämä kuva irtautuvista salukeista ja saksankielinen nettisivu: viewtopic.php?f=37&t=493&p=46226&hilit=Salukit#p46226

kovaa9
Noviisi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kovaa9 » 24 Kesä 2019, 10:49

Vanha pitkä ketju mut....
Olen työkseni paljon ihmisten kodeissa. Välillä ei ketään kotona ja yleisavaimella sisään. Koirista varoitetaan, mutten välitä. Otan riskin. Koiranamia vaan mukaan. Työt nopeasti ja siinä ehtii koirakin tottua. Vuosien mittaan olen päässyt usean koiran kanssa yhtymään. Ei ole tarvinnut pakottaa. Munaa nuolevat aina innolla. Vaatteet vaan joutuu riisumaan, kun ovat muuten aivan karvoissa.
Hevostallilla tammaa pökkäsen heti kun silmä välttää. Porkkanoita mukaan.
Omaa lemmikkiä ei ole mahdollista pitää.
_- Elämä on kuolemaan johtava tauti, joka tarttuu sukupuoliyhteydessä-_

FrauSchaefer
Rakkauden ammattilainen

Viesti Kirjoittaja FrauSchaefer » 24 Kesä 2019, 12:36

kovaa9 kirjoitti:
24 Kesä 2019, 10:49
Olen työkseni paljon ihmisten kodeissa. Välillä ei ketään kotona ja yleisavaimella sisään. Koirista varoitetaan, mutten välitä. Otan riskin. Koiranamia vaan mukaan. Työt nopeasti ja siinä ehtii koirakin tottua. Vuosien mittaan olen päässyt usean koiran kanssa yhtymään. Ei ole tarvinnut pakottaa. Munaa nuolevat aina innolla. Vaatteet vaan joutuu riisumaan, kun ovat muuten aivan karvoissa.
Ohhohhoo :o - oletko koskaan joutunut yllätetyksi kesken leikin? Voin kuvitella millainen tilanne on, kun tulee aikaisin töistä kotiin ja alaston remonttimies on oudoissa puuhissa koiran kanssa...

KoiraKaveri
Kisälli

Viesti Kirjoittaja KoiraKaveri » 24 Kesä 2019, 12:46

kovaa9 kirjoitti:
24 Kesä 2019, 10:49
Vanha pitkä ketju mut....
Omaa lemmikkiä ei ole mahdollista pitää.
Sinulla taitaa olla jokin zoofiilin unelma-ammatti mutta kuullostaa tosiaan pelottavan riskialttiilta, ole varovainen ettet et jää kiinni! Nykyään, kun on kaikenlaista minikameraa, joku voi mielenkiinnosta saada päähänpiston, että katsotaanpa mitä täällä tapahtuu ollessani poissa!
Mutta millaisten koirien kanssa olet päässyt leikkimään?

Työn puolesta kävin välillä paikassa jossa oli berninpaimenkoira. Koirarakkaana aina sitä oli päästävä paijaamaan ja sellaisen kanssa olisi varmaan ihanaa! Nyt en ole enää siinä työssä mutta kyllähän berni on kiva, pelkkää rakkautta 50kg, meinasin kovasti aikanaan hankkia sellaisen mutta totesin lopulta sen olevan liian iso nykyiseen asuntoon. Uusi vuokrakotini on 50m2 ja isompi, kuin tämä. Siellä sellainen menisi ihan hyvin.
bernese_mountain_dog_2.jpg
bernese_mountain_dog_2.jpg (32.29 KiB) Katsottu 857 kertaa
Muutan ensi kuussa toiselle paikkakunnalle ja katsoin riemuissani google Mapsista, että asunnon takapihaa vastapäätä oli pieni hevoslaidun. Aamukahvilla siellä istuskellessa hevosta katsella, zoofiilille unelmasijainti mutta käydessäni siellä, niitty oli täynnä heinää eikä hevosta. Karvas pettymys. Mitähän sille oli tapahtunut? Suunnitelmissa on aloittaa ratsastusharrastus muuton jälkeen - saa nähdä jänistänkö, kun pitäisi varata ensimmäiset tunnit.

Kettunen
Kisälli

Viesti Kirjoittaja Kettunen » 24 Kesä 2019, 19:44

Aijaijai ... oijoijoi ... aah ooh uuh ...

Vanhemmat lähtivät torstai-iltana sukulaisiin ja perjantai oli sellainen hellepäivä että päätin jättää vaippaleikit koko juhannukseksi pois. Loikoilin sohvalla ja katsoin digiboksista rästiin jääneitä ohjelmia. Mutta kun juhannuspäivä valkeni viileähkönä ja kosteana päätin että nyt on aika. Virittelin itseäni koko aamupäivän ajattelemalla syntisiä ajatuksia ja vilkuillen välillä koneelta riettaita eläimiä ja sitten oli aika sulkea ovi ja kaihtimet ja supista koiralle että mitäpä jos leikittäisiin sitä yhtä leikkiä josta te urokset erikoisesti nautitte. Riisuuduin ja aloin helliä kultapoikaa ilkosillani ja ohjasin vähitellen sen kuonoa jalkojeni väliin. Koira huomasi että tällä kertaa emäntä ei haisekaan pissalta vaan tuoksuu ihanasti kiimalta ja alkoi nuolla. Noin juuri, nuole nuole nuole, hyvä poika, hyvä uros, juttelin sille ja sitten asetuin selälleni sängylle jalat levällään niin että jalkani olivat sängyn ulkopuolella. Koira loikkasi sängyltä alas ja jatkoi nuolemista ja sen mahan alla törrötti jo tuttu tummanpunainen elin.

Taputin sänkyä ja sanoin että tule astumaan ikioma kiimainen narttusi ja kultapoika oivalsi mistä on kyse. Se nousi päälleni ja ohjasin sen kullin oikeaan paikkaan. Ensimmäiset rajut työnnöt tekivät aidosti kipeää mutta päästyään koko mitaltaan sisään koira asettui aloilleen ja halasin sitä kaikin voimin ja kehuin sitä, ihana iso uros, nyt saat laskea mahlasi syvälle nartun sisään, näin tehdään pentuja, olet ihana ihana ihana! Kultapoika nuoli kasvojani ja korviani ja oli iso ja vahva päälläni ja laski lämmintä mahlaansa sisääni. Ujutin toisen käteni koiran alle ja aloin hieroa taikanappulaani ja kohta orgasmi tuli sellaisena intensiivisenä purkauksena joka ei saa kiljumaan ja potkimaan vaan tuntuu pitkinä ja melkein kipeäätekevän suloisina kouristuksina koko alavatsassa ja suorastaan tunsin miten supistukseni puristivat kultapojan elintä. Koira pysyi sisälläni pitkään ja minä nautin ... nautin ... nautin kunnes koira lopulta alkoi käydä hivenen rauhattomaksi. Päästin otteeni ja koira vetäytyi irti ja alkoi pestä itseään. Sisältäni taisi roiskahtaa melkoinen määrä koiranmehua koska saatuaan kikkelinsä takaisin piiloon koira teki minulle erittäin huolellisen alapesun.

Vaihdoin asentoa ja loikoilin pitkään sängyllä ja koira tuli viereeni ja huokasi syvään. Halasin sitä ja kerroin miten ihanaa oli olla ison vahvan uroksen astuttavana ... kuka tietää vaikka olisit siittänyt pentuja vaikka ehkei sentään kuitenkaan ... ihanaa ihanaa ihanaa! Olimme pitkään vierekkäin kunnes lopulta oli päiväkävelyn aika.

Pimpsani oli aika hellänä astutuksen jälkeen mutta olen täysin varma että tämä toinen kerta ei missään tapauksessa jää viimeiseksi. Eilen leikin vielä kertaalleen kultapojan kikkelillä ja maistelin sen lämmintä kirpeää mehua minkä jälkeen se sai nuolla minua kunnes laukesin vähän sormillani auttaen.

FrauSchaefer
Rakkauden ammattilainen

Viesti Kirjoittaja FrauSchaefer » 25 Kesä 2019, 09:20

Oletpa päässyt kokemaan todella alkuvoimaisen ja eläimellisen astutuksen kultapoikasi kanssa! Kiitos sinulle siitä että kerroit kokemuksesi meille, toivon että pääset kokemaan vielä monta onnellista hetkeä!

Belgie
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Belgie » 25 Kesä 2019, 10:56

Ihana, ihana, ihana sinä, Kettunen! Onnea!!

Koko juhannuksen kävin vilkuilemassa vähän väliä onko raporttia tullut. Eilen illalla sitten huomasin että kyllä, nyt! Tilanne oli vain huono, tuttavallani kun kylässä olin :D en uskaltanut aivan yksityiskohtaisesti lukea läpi eilen kun pikaisesti selatenkin alkoi tuntua sykkimistä housuissa. Ajattelin säästää myöhemmälle ja äsken sitten sain kahteen-kolmeen kertaan lukea ajatuksen kanssa läpi ja nauttia mielikuvien kautta tilanteesta kunnes se tuntui hyvältä, todella hyvältä ja melkein liian hyvältä ;)

Kiitos kiihottavasta tarinasta!

RobinHund
Seksipeto

Viesti Kirjoittaja RobinHund » 25 Kesä 2019, 16:00

Kettunen kirjoitti:
24 Kesä 2019, 19:44
Aijaijai ... oijoijoi ... aah ooh uuh ... ihanaa ihanaa ihanaa!
Tuohon ei oikeastaan voi lisätä mitään. Suuret kiitokset minultakin siitä, että jaoit huikean kokemuksesi meille muille!

KoiraKaveri
Kisälli

Viesti Kirjoittaja KoiraKaveri » 26 Kesä 2019, 21:27

Ihana Kettunen! Osaat tottavie kirjoittaa kiihottavasti!

Luin kertomuksesi vasta nyt, paremmalla ajalla, kun olen parhaillaan muuttamassa ja paljon tekemistä.
Se että joudut tekemään nuo lemmenleikit niin salaa koirasi kanssa, nostavat kiehtovuuden aivan omalle tasolleen!

Vastaa Viestiin