Eläimet

Keskustelua erilaisista fetisseistä.
FrauSchaefer
Rakkauden ammattilainen

Re: Eläimet

ViestiKirjoittaja FrauSchaefer » 10 Loka 2017, 20:22

Heitän soppaan oman suolani sanomalla, että ennen vanhaan Hesarin Henkilökohtaista-palsta toimi erittäinkin hyvin; tunnen eräitäkin, jotka sunnuntainumerossa ilmoitettuaan löysivät kumppanin. Nyt on toisin ja ymmärrän kyllä RobinHundin ja varsinkin 59-vuotiaan työkaverin tilanteen. Omalla työpaikallani on pari samanlaista - aivan fiksuja ja järkeviä miehiä, mutta 40 täytettyään he eivät ole löytäneet yhtään mitään sen enempää netistä, tansseista kuin baareistakaan.

"Ennen kaikki oli paremmin" taitaa päteä tähän.
mies1987
Noviisi

ViestiKirjoittaja mies1987 » 11 Loka 2017, 08:36

Mitäs tänne kuuluu?

Nyt tuli kokeiltua naisystävän kanssa uros koiraa. Nainen oli ensimmäistä kertaa asialla, mutta hyvinhän se meni :)

Oli se kiihottavaa seurata sivusta, ja miks ei vähän osallistuakkin ;)
Belgie
Noviisi

ViestiKirjoittaja Belgie » 13 Loka 2017, 13:49

Kerro toki lisää! :P
Helsinki42
Seksipeto

ViestiKirjoittaja Helsinki42 » 17 Loka 2017, 18:57

zndxxx
Noviisi

ViestiKirjoittaja zndxxx » 17 Loka 2017, 22:56

Helsinki42 kirjoitti:"I'm a real zoophile!"
http://www.fatpandakc.com/coyoteville/c ... 020826.jpg

Nyt kun "ystävät" hylkäsivät kojootin niin hän on kovinkin tervetullut allekirjoittaneen laumaan.
Real zoophile <3.
Kettunen
Kisälli

ViestiKirjoittaja Kettunen » 22 Loka 2017, 17:30

"Päättääkö lemmikkisi tulevan puolisosi? – "En ota sellaista kumppania, joka ei pidä koirista""

https://yle.fi/uutiset/3-9894272

"Yllättävimpänä Syrjälä pitää sitä, että lemmikit vaikuttavat jopa omistajiensa puolison valintaan."

Minusta tuo ei ole vähimmässäkään määrin yllättävää vaikka seksiasioita ei otettaisikaan huomioon.
FrauSchaefer
Rakkauden ammattilainen

ViestiKirjoittaja FrauSchaefer » 23 Loka 2017, 17:14

Ranskan presidentin koira keskeytti kokouksen pissaamalla takkaan. :lol:

https://yle.fi/uutiset/3-9896862

Erään aikaisemman Herr Schäferin jalannostoaikeita vieraisilla ollessa piti vahtia tarkkaan. Onneksi se ei koskaan ehtinyt aietta pitemmälle.
Koirapoika
Noviisi

ViestiKirjoittaja Koirapoika » 24 Loka 2017, 20:27

Miten lemmikit EI vaikuttais puolison valintaan?

Tyhmä tutkimus :D
zndxxx
Noviisi

ViestiKirjoittaja zndxxx » 25 Loka 2017, 18:33

Koirapoika kirjoitti:Miten lemmikit EI vaikuttais puolison valintaan?
Tyhmä tutkimus :D

Sellaiset ihmiset jotka inhoavat tai eivät voi sietää koiria/kissoja/hevosia/jne.. aiheuttavat samankaltaisen efektin allekirjoittaneen pääkopassa, kun polven kääntyminen 90 astetta väärään suuntaan.
Ja kyse on pelkästään kahvipöytäkeskusteluista :)
Onedropsmthng66
Noviisi

ViestiKirjoittaja Onedropsmthng66 » 04 Marras 2017, 16:07

Vähän jännä juttu oikeastaan tulla eks temporee näin kommaamaan, mutta onko kellään tietoa että mistäs sais tällaista asiaa tyrkytettyä paikan päällä?

Nimittäin itse myönnän että olen kokenut tällaista kiihottumista eläimiä kohtaan.

Pääosin piskit ja hevoset on olleet niitä joihin itse olen tykästynyt.

Aluksi nyt itse ainakin piskiä yrittäisin.

Ensimmäisen kerran kuulin joskus junnumpana tästä että eläimiin sekaantuminen on juttu, ja sen jälkeen sitten jäänyt vainoomaan silloin tällöin.

Aluksi häpesin sitä asiaa, mutta sitten vasta oikeastaan hiljattain alkanut myöntämään että se on sitä mitä itse haluan kokea, ja tyrkyttämällä sitäkin pois aiheuttaa vaan itselleen enemmän hallaa.

Toisin sanoen se helpottais kummasti fiilistä.

Kyl täytyy kommata viel, että huvittava asia omalla tavallaan kuitenkin kun aattelee.
Ihmiset on vähän tällaisia omituisia otuksia, jne, mutta minkäs sille voi? Kaikki on erilaisia.

Muutenkin miettinyt tätäkin asiaa että jos eläin tykkää, ja ei mitään vahinkoa satu yms, niin go for it. Eläin muutenkin tiedustaa yleensä automaattisesti jollei tykkää, joko lähtemällä veks, tai muuta vastaavaa.

Mutta niin, jos joku tietäis missä vois saada tällaista asiaa tehtyä, niin pystyiskös joku valaisemaan 22 vuotiaan ukon elämän vaihetta?
Tai jos itse esim olet sellainen että sulta löytyis sellainen tilaisuus, niin tulisin tarraantumaan siihen tilaisuuteen.

Ainut asia etukäteen pitää sanoa, että laukean yleensä aika nopeasti, runkkauksissa ainakin, mutta en tiedä tuosta seksin kannalta, sillä olenhan neitsyt.

Asun itse täällä Itä-Uusimaassa päin.

Palaa sivulle “Fetissit”