Eläimet

Keskustelua erilaisista fetisseistä.
Nymphogirl
Noviisi

Re: Eläimet

ViestiKirjoittaja Nymphogirl » 01 Syys 2017, 18:22

Täälläkin tuttu hoitokoirapoju pyörähtää pikkuvisiitillä ja selvästi muisti edellisellä hoitokerrallaan saamat käsihoidot. Ei ollut enää poika niin hämmennyksissään kuin viimekerralla. Ovella kun omistaja jätti koiran hoitoon, niin minut nähdessään alkoi punainen elin pilkottaa pussukasta mahan alta. Onneksi koiran omistaja ei huomannut mitään :D

Rupesin miettimään että jos koira kovin hosuu ja astuu vauhdikkaasti ja kalu kasvaa, niin se taitaa sattua. Kuten Fraukin edellä kertoi. Mitä te asiasta tietävät olette mieltä, varsinkin naispuoleiset? Miten voi koiraa kannustaa rauhallisuuteen? Itselläni on välillä herkkä kohdunkaula, ja sinne rajusti osuessa kyllä sattuu herkästi liikaa. Muutoin koiran "solmu" ja iso kalu eivät huoleta, kun naisen anatomia on onneksi kovin mukautuvainen ;)
FrauSchaefer
Rakkauden ammattilainen

ViestiKirjoittaja FrauSchaefer » 02 Syys 2017, 21:36

Nymphogirl kirjoitti:Täälläkin tuttu hoitokoirapoju pyörähtää pikkuvisiitillä ja selvästi muisti edellisellä hoitokerrallaan saamat käsihoidot. Ei ollut enää poika niin hämmennyksissään kuin viimekerralla. Ovella kun omistaja jätti koiran hoitoon, niin minut nähdessään alkoi punainen elin pilkottaa pussukasta mahan alta. Onneksi koiran omistaja ei huomannut mitään :D

No niin, poika oppii ja varmaankin nauttii tulevilla kerroilla yhä enemmän... :D

Nymphogirl kirjoitti:Rupesin miettimään että jos koira kovin hosuu ja astuu vauhdikkaasti ja kalu kasvaa, niin se taitaa sattua. Kuten Fraukin edellä kertoi. Mitä te asiasta tietävät olette mieltä, varsinkin naispuoleiset? Miten voi koiraa kannustaa rauhallisuuteen? Itselläni on välillä herkkä kohdunkaula, ja sinne rajusti osuessa kyllä sattuu herkästi liikaa. Muutoin koiran "solmu" ja iso kalu eivät huoleta, kun naisen anatomia on onneksi kovin mukautuvainen ;)

Meillä Iso Karvainen Eläin on vuosien varrella sisäistänyt aika hyvin, että kun emäntä on kontallaan, silloin saa olla niin raju kuin haluaa. Rauhallisempaa rakkautta halutessani annan isolle pojalle alkuvauhdin käsilläni, niin että kalu tulee kokonaan esiin ja siemen alkaa lentää ja asetun sitten selälleni sängylle. Noustessaan päälleni koira kylläkin intoutuu tekemään uudelleen muutaman reippaan työnnön, mutta on sisään päästyään aloillaan ja nuolee kasvojani ja korviani, kun samalla kehun ja silittelen sitä. Tämä asento on ehdottomasti helpompi ja mukavampi kokemattomalle - ja olen varmaan sanonut ennenkin, että minusta oikea aika ensiastutukselle on vasta sitten, kun koira on perin pohjin totutettu käsi- ja suupeliin.

Wylde06 kirjoitti:Oliko tämä ensimmäinen kerta kun koira astui sinuun?

Niin, mietipä sitä. Kannattaisikohan sinunkin lukea koko ketju läpi ihan oikein ajatellen?

Lisäksi ilmoitus taas yhdelle yksityisviestittäjä-nollapostaajalle: älä edes unelmoi, että pääsisit kenenkään kanssa mihinkään.
Viimeksi muokannut FrauSchaefer, 04 Syys 2017, 14:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ISP
Noviisi

ViestiKirjoittaja ISP » 03 Syys 2017, 00:03

FrauSchaefer kirjoitti:Lisäksi ilmoitus taas yhdelle yksityisviestittäjä-nollapostaajalle: älä edes unelmoi, että pääsisit kenenkään kanssa mihinkään.

Mitä mitä, etkö sä haluakkaan kutsua täysin tuntematonta karvapersettä katsomaan kun lemmiskelet? Mihin tämä maailma on menossa.
RobinHund
Seksipeto

ViestiKirjoittaja RobinHund » 03 Syys 2017, 17:09

Pääsisinkös minä mukaan Fraun puuhiin jos lahjoisin häntä tällaisella biilillä? :D

http://www.aronline.co.uk/cars/jaguar/x ... ar-estate/
FrauSchaefer
Rakkauden ammattilainen

ViestiKirjoittaja FrauSchaefer » 04 Syys 2017, 14:36

RobinHund kirjoitti:Pääsisinkös minä mukaan Fraun puuhiin jos lahjoisin häntä tällaisella biilillä? :D

Ehkä, jos diiliin sisältyy sekä biili että koira. Tarvitsisinkin uudemman auton, mutta tuokin malli on jo aika vanha...
Kettunen
Kisälli

ViestiKirjoittaja Kettunen » 04 Syys 2017, 23:03

RobinHund kirjoitti:Pääsisinkös minä mukaan Fraun puuhiin jos lahjoisin häntä tällaisella biilillä? :D

Voisin olla lahjottavissa tuollaisella ja Jaguar-fani isäukkokaan ei varmaan panisi pahakseen. Hyväkuntoisen yksilön löytäminen vain saattaa olla jo vähän hankalaa. :lol: En tiedä autoista paljoakaan mutta eikös "normaali" XJ6 ole matkailuautoksi oikeinkin mukava ja nopea ja ikävä kyllä kai aika janoinen...?
tanooki1
Noviisi

ViestiKirjoittaja tanooki1 » 09 Syys 2017, 11:05

Mä olen tässä aika pitkään seuraillut keskustelua ja on ilahduttavaa että tännekkin löytyy näin paljon ihmisiä. Miehenä ainakin naisten määrä on täällä jopa vähän yllättänyt, mutta saattaa olla että naiset on vähän aktiivisempia keskustelijoita sitten kun täällä kirjoittamisen aloittavat. Ajattelin että voisin vähän kertoa enemmän myös omista fiiliksistäni aiheen suhteen.

Itselläni aihe on tuttu jo teinivuosilta, mutta vasta tämän vuoden aikana olen oppinut ymmärtämään itseäni ja kiinnostukseni kohteita. Oikeastaan koko aikuisikäni (nyt ikää vähän alle 30v) olen ollut kiinnostunut eläinseksistä, mutta en ole ollut ihan varma mikä siinä kiinnostaa ja haluanko ikinä itse osallistua vai tyydynkö vain katselemaan netistä aiheeseen liittyvää materiaalia. Tämän vuoden aikana muutamat tapahtumat on saanut itseni tajuamaan että en ole ihan tyypillinen "kiinnostunut katselemisesta mies" joita tuntuu netti olevan pullollaan, mutta en myöskään varsinaisesti zoofiili. Mistään kovin ihmeellisistä juonenkäänteistä ei ole kyse ja sanotaan nyt että seksiä eläinten kanssa näihin tapahtumiin ei liity. Tämän heräämisen jälkeen luokittelisin oman suuntautumiseni niin että olen kiinnostunut seksistä eläinten kanssa, mutta en yksistäni. Kun ajatuksen menevät astetta eläimellisemmän seksin suuntaan niin siihen liittyy aina myös nainen. Minä, nainen ja eläin on se asetelma mihin aina omissa ajatuksissani päädyn. Oli eläin sitten uros tai naaras ja varsinaisen aktin toteuttaja minä tai tämä toinen ihminen.

Eräänlainen suuri haave olisi elää parisuhteessa naisen kanssa joka jakaa oman kiinnostuksen kohteeni ja haluaisi toteuttaa sitä jollain tapaa kanssani. Tietysti tässä on sellainen ongelma että mistä kumppani joka tätä haluaisi, ei tätä ihan tinder-profiiliin voi kirjoittaa. Toisaalta uskon että pystyn olemaan ihan onnellinen "normaalissakin" parisuhteessa. Olen ihan sinut sen kanssa että tälläinen parisuhde jää kaikella toden näköisyydellä ikuiseksi fantasiaksi, mutta hyvähän niitäkin on olla olemassa. Olis kiva kuulla onko muilla samanlaisia ajatuksia ja myös yksityisviestiä saa laittaa jos kirjoitus herätti ajatuksia.
Nymphogirl
Noviisi

ViestiKirjoittaja Nymphogirl » 09 Syys 2017, 23:50

Nonii, vihdoin on mullakin jotain kertomista :D

Hoidokin kanssa lenkkeiltiin tuossa kaupungin jokivarressa ja eräästä metsäisestä kohdasta poikettiin joen rantatörmälle. Siihen ei metsäpoluilta näe, mutta saattaa nähdä joen toisella puolella kulkevalta pyörätieltä, jos sattuu katsomaan. Siinä koirapoju sai jo tutuksi tullutta käsihoitoa ja innokkaasti astui kättä lantio vispaten. Hieroin välillä koiran elimen juuresta solmun takaa ja välillä tunnustellen kevyesti puristelin tyvipallukkaa. Tuntuu aika upealta kun saa tuon solmun turpoamaan omissa käsissä :D

Sama paikka alkoi tuntua liian avoimelta koiralle pyllistämistä varten, joten vaihdettiin lenkkeilysuunta kauemmas keskustasta kunto- ja ulkoilureittejä kohti. Siellä oli helpompaa poiketa reitiltä hieman etäämmäs metsään sopivan pusikon keskelle ja uudelleen koira astui käteeni. Jännitin riisuessani housut ja paljastaessani alavartalon koiralle. Olin sammalen päällä kontillani ja koira nuoli takaapäin ihanasti. Ympäriinsä, syvältä ja myös pepun. viileä kirsu ja kuuma kieli mmhhh <3 koiralle eläimellisesti pyllistäminen saa aikaan vatsanpohjassa kivan värisevän jännityksen. Tykkään!

Vielä ei poju naiseen astumisen iloista tiedä, mutta sitä kohti vähitellen... :P
Belgie
Noviisi

ViestiKirjoittaja Belgie » 10 Syys 2017, 10:09

Uhh, kiihottavia tarinoita! Frau, onnittelut kokemuksesta luonnon keskellä, hyvältä kuulosti! ;)

Ja nymphogirl, sinun tarina kans todella todella kiihottava ja jollain tapaa riettaan söpö :twisted:
RobinHund
Seksipeto

ViestiKirjoittaja RobinHund » 05 Loka 2017, 12:38

tanooki1 kirjoitti:Eräänlainen suuri haave olisi elää parisuhteessa naisen kanssa joka jakaa oman kiinnostuksen kohteeni ja haluaisi toteuttaa sitä jollain tapaa kanssani. Tietysti tässä on sellainen ongelma että mistä kumppani joka tätä haluaisi, ei tätä ihan tinder-profiiliin voi kirjoittaa. Toisaalta uskon että pystyn olemaan ihan onnellinen "normaalissakin" parisuhteessa. Olen ihan sinut sen kanssa että tälläinen parisuhde jää kaikella toden näköisyydellä ikuiseksi fantasiaksi, mutta hyvähän niitäkin on olla olemassa. Olis kiva kuulla onko muilla samanlaisia ajatuksia ja myös yksityisviestiä saa laittaa jos kirjoitus herätti ajatuksia.

Sama täällä. Jos ei ole 40 ikävuoteen mennessä löytänyt pitkäaikaista parisuhdetta, on tuomittu ikuiseksi poikamieheksi ellei aivan ihmeitä ala tapahtua. Tutun koirapojan kanssakaan en ole pitkähköön aikaan päässyt leikkimään. *syvä huokaus*

Kettunen kirjoitti:En tiedä autoista paljoakaan mutta eikös "normaali" XJ6 ole matkailuautoksi oikeinkin mukava ja nopea ja ikävä kyllä kai aika janoinen...?

Onpa niinkin. Vuonna 1993 oli rattoisaa olla jopa takapenkillä, kun neljän hengen porukkamme paahtoi vuokratulla vuoden 1977 mallisella XJ6:lla pitkin Saksanmaata. Löysimme nimittäin Hampurista vintage-vuokraamon, jossa oli tarjolla alun toistakymmentä menneen ajan autoa 1960-luvun alun Ford Zephyristä eteenpäin. Maksoihan se, mutta kyllä maistuikin. Vuonna 2002 vuokraamoa ei enää löytynyt.

Palaa sivulle “Fetissit”