Eläimet

Keskustelua erilaisista fetisseistä.
zndxxx
Noviisi

Re: Eläimet

ViestiKirjoittaja zndxxx » 05 Loka 2017, 21:12

RobinHund kirjoitti:Sama täällä. Jos ei ole 40 ikävuoteen mennessä löytänyt pitkäaikaista parisuhdetta, on tuomittu ikuiseksi poikamieheksi ellei aivan ihmeitä ala tapahtua.

Eläimiä omistavana yli vuosikymmenen foorumeilla pyörineenä voisin todeta seuraavaa:

Se on paras vaan totuttautua siihen että varsinkaan netistä ei löydä mitään oikeaa seuraa tämän asian suhteen.
Pelkkiä runkkufetissinsä kanssa kikkeli pystyssä olevia yksinäisiä miehiä, joilla ei ole omia eläimiä tai jotka eivät edes uskalla tulla tapaamiselle jos sellaista ehdottaa. Kysellään vaan panemaan toisten eläimiä muttei uskalleta edes kertoa omaa nimeä. Naiset puolestaan ovat kaikonneet syvälle omiin koloihinsa perverssien onlineviestittelyiden ja keskimääräisen häirintätason seuraamuksella(näin myös nettimaailmassa keskimäärinkin). En yhtään ihmettele :)
Varmastikin paras tapa on hankkiutua parisuhteeseen näissä asioissa jonkun kanssa on tutustua ensin muissa asioissa ja sitten tuulen puhaltaessa oikeasta suunnasta heittää noppaa totuuden kertomisen kanssa.
RobinHund
Seksipeto

ViestiKirjoittaja RobinHund » 06 Loka 2017, 14:01

Yli 40-vuotias jää kyllä ikisinkuksi, vaikka etsii ihan vain naista mainitsematta koira-ajatuksista sanaakaan. Nykynaiset edellyttävät mieheltä Arnold Schwarzeneggerin lihaksia, John Holmesin kullia, kenen tahansa James Bondia esittäneen olemusta ja George Clooneyn lompakkoa. Yritä siinä nyt sitten pärjätä tavallisena palkansaajana, pärkkele.
zndxxx
Noviisi

ViestiKirjoittaja zndxxx » 06 Loka 2017, 17:28

Kyllä sitä halutessaan varmasti pystyisi olemaan heterosuhteessa ihmistenkin kanssa jos sen kaltaista elämää haluaisi. Itseäni ei tosin niin tuo sinkkuus zoo-exclusiivisena haittaa.
Enemmän itseäni harmittaa se, miten koko asiaan suhtaudutaan sekä muiden zoofiilien että ulkopuolisten taholta, eli pelätään ennakkoasenteita ja tuomitsemista.
Kyse on kuitenkin loppupeleissä aika harmittomasta puuhastelusta ; Elämmehän muutenkin muiden lajien kanssa rinta rinnan niin miksi seksuaalisuuden tai siitä puhumisen pitäisi olla tabu.
RobinHund
Seksipeto

ViestiKirjoittaja RobinHund » 10 Loka 2017, 12:54

zndxxx kirjoitti:Kyllä sitä halutessaan varmasti pystyisi olemaan heterosuhteessa ihmistenkin kanssa jos sen kaltaista elämää haluaisi. Itseäni ei tosin niin tuo sinkkuus zoo-exclusiivisena haittaa.

Pystyisi toki, mutta kun ei tavallinen mies kelpaa nykynaisille. [/offtopic]
Koirapoika
Noviisi

ViestiKirjoittaja Koirapoika » 10 Loka 2017, 12:56

RobinHund kirjoitti:Yli 40-vuotias jää kyllä ikisinkuksi, vaikka etsii ihan vain naista mainitsematta koira-ajatuksista sanaakaan. Nykynaiset edellyttävät mieheltä Arnold Schwarzeneggerin lihaksia, John Holmesin kullia, kenen tahansa James Bondia esittäneen olemusta ja George Clooneyn lompakkoa. Yritä siinä nyt sitten pärjätä tavallisena palkansaajana, pärkkele.

Toi nyt on tommosta mutkiaoikovaa hölynpölyä. Googlaa vaikka George Lazenby x)

Tai en mä ainakaan oo niin kyyninen, etten uskoisi yli nelikymppisten pariutumiseen loppuelämäkseen. Mutta mitä pienemmällä skoopilla haetaan, sitä vaikeammaksi se seuran löytäminen muuttuu. Varsinkin jos meinaa marginaaliryhmään kuuluvana sitä löytää.
RobinHund
Seksipeto

ViestiKirjoittaja RobinHund » 10 Loka 2017, 17:22

Koirapoika kirjoitti:Tai en mä ainakaan oo niin kyyninen, etten uskoisi yli nelikymppisten pariutumiseen loppuelämäkseen. Mutta mitä pienemmällä skoopilla haetaan, sitä vaikeammaksi se seuran löytäminen muuttuu. Varsinkin jos meinaa marginaaliryhmään kuuluvana sitä löytää.

Juuei. Miten sen nyt sit ottaa. Minulle riittäisi että nainen on suomalainen, suht koht raitis ja suht koht normaalipainoinen. Ehkä se on liikaa.

59-vuotias työkaveri potkaistiin pihalle keväällä 1995 ja on joutunut siitä asti kituuttamaan yksin. Deittipalveluissa laskutus on ainoa mikä pelaa. Hän pohdiskeli että kannattaisi perustaa puolue ja olla näkyvästi esillä, kun kerran Lipponen ja Niinistökin ovat saaneet nuoren puolison.
zndxxx
Noviisi

ViestiKirjoittaja zndxxx » 10 Loka 2017, 18:48

RobinHund kirjoitti:
Koirapoika kirjoitti:Tai en mä ainakaan oo niin kyyninen, etten uskoisi yli nelikymppisten pariutumiseen loppuelämäkseen. Mutta mitä pienemmällä skoopilla haetaan, sitä vaikeammaksi se seuran löytäminen muuttuu. Varsinkin jos meinaa marginaaliryhmään kuuluvana sitä löytää.

Juuei. Miten sen nyt sit ottaa. Minulle riittäisi että nainen on suomalainen, suht koht raitis ja suht koht normaalipainoinen. Ehkä se on liikaa.

59-vuotias työkaveri potkaistiin pihalle keväällä 1995 ja on joutunut siitä asti kituuttamaan yksin. Deittipalveluissa laskutus on ainoa mikä pelaa. Hän pohdiskeli että kannattaisi perustaa puolue ja olla näkyvästi esillä, kun kerran Lipponen ja Niinistökin ovat saaneet nuoren puolison.

Täällä ei olla kyynisiä, mutta se on turhaa etsiä naisseuraa netistä varsinkaan vanhemmalla iällä.
Deittipalvelut ovat varmaan huonoin paikka minkään seuran saamiselle, enkä yhtään ihmettele jos kaveria on rahasteltu :).
Tämä kuulostaa todella tyhmältä esitettynä eläinaiheessa jossa ei pitäisi puhua parisuhteiden ABC:stä : Paras tapa tavata ketään on hankkiutua harrastuksiin tai puitteisiin joissa myös vastakkaissukupuoliset käyvät ja siellä tavata sitten heitä omalla naamallaan ja reaktioillaan heti ensikontaktista lähtien. Nämä harrastukset voivat olla mitä vain, mutta kyllä esim. ratsastus on todellä lähellä omaa sydäntä. Myös tanssiharrastuksen aloittaminen on kuin parisuhteen luomiseen tehty. Toisaalta sen ei pitäisi olla sen kummempaa kun taloyhtiön talkoisiin osallistuminen. Tämän ei pitäisi olla kenellekkään epäselvää, että naiset eivät juurikaan deittaile netissä. Eikä kukaan pahemmin voi vaikuttaa siihen uskaltaako vähän jutella ja kiinnostua toisesta ihmisestä :)
En nyt sano että olipas turhasta aihetta, mutta tällä foorumilla on varmaan paremminkin relevantteja lankoja tämän asian suhteen.
Koirapoika
Noviisi

ViestiKirjoittaja Koirapoika » 10 Loka 2017, 19:08

En nyt sanoisi, että deittipalvelut (itse ainakin pysttelisin kaukana maksullisista) on huonoin mahdollinen tapa. Itse olen monta hyvää ihmissuhdetta luonut, vaikken sitä kautta olekaan sellaista klassista parisuhdetta koskaan etsinytkään. Netissä vaan se oma ulosanti on oikeesti helvetin tärkeää, varsinkin tuollaisissa paikoissa joissa niin naisilla kuin miehilläkin on varaa mistä valita.
zndxxx
Noviisi

ViestiKirjoittaja zndxxx » 10 Loka 2017, 19:15

Koirapoika kirjoitti:En nyt sanoisi, että deittipalvelut (itse ainakin pysttelisin kaukana maksullisista) on huonoin mahdollinen tapa. Itse olen monta hyvää ihmissuhdetta luonut, vaikken sitä kautta olekaan sellaista klassista parisuhdetta koskaan etsinytkään. Netissä vaan se oma ulosanti on oikeesti helvetin tärkeää, varsinkin tuollaisissa paikoissa joissa niin naisilla kuin miehilläkin on varaa mistä valita.

Näissä täytyy muistaa ketkä on mahdolliset osallistujat noihin palveluihin. Voi olla että hoikka kaks-kolmekymppinen mies voi löytää seuraa, mutta miten käy muille ? Sanoisin että perusdeittipalvelu on 95% miehiä 5%-0% naisia.

https://yle.fi/uutiset/3-9828706
Koirapoika
Noviisi

ViestiKirjoittaja Koirapoika » 10 Loka 2017, 20:13

Mä puhun omasta kokemuksesta, enkä oo hoikka atleettinen 20-30v :D Voisin väittää, että tavallinen suomalainen mies saa ilmaiselta suomalaiselta deittipalstalta tavallisen suomalaisen naisen jos se vaan vähän käyttää mielikuvitustaan, eikä ole se massaan hukkuva tuulipukuihminen (eikä hilloviivan perässä kuolaava ääliö). Tai sit mun standardit tavallisen naisen suhteen on vaan ihan törkeän matalalla :mrgreen:

Mut sit jos lähdetään jollekin vähänkään seksuaalisorientotuneelle alueelle, niin sit ne naiset käyki jo vähiin. Siks en ihmettele, että Rantaparonilta loppu kinkerit lyhyeen.

Palaa sivulle “Fetissit”