Eläimet

Keskustelua erilaisista fetisseistä.
Maajussi
Noviisi

Re: Eläimet

ViestiKirjoittaja Maajussi » 28 Joulu 2016, 22:21

olisko täällä pyöreää naista mukaan navetalle
Helsinki42
Seksipeto

ViestiKirjoittaja Helsinki42 » 04 Tammi 2017, 21:26

Maajussi kirjoitti:olisko täällä pyöreää naista mukaan navetalle

ei kai

Hani Miletskin tunnettu teos Understanding bestiality and zoophilia (2002) on nyt pdf-muotoisena ladattavissa osoitteesta http://en.booksee.org/book/1467998 - jokunen sivu taitaa puuttua jos kyseessä on täsmälleen sama laitos jonka johonkin aikaan imuroin jostakin muualta.
zndxxx
Noviisi

ViestiKirjoittaja zndxxx » 05 Tammi 2017, 22:14

Löytyisköhän täältä jotain aitoja tuttavuuksia Tampereen suunnalta nettirunkkarien sijaan? Mulla on itsellä pari koiraa kyllä, mutta en ole niitä kättelyssä seksiin jakamassa.
Belgie
Noviisi

ViestiKirjoittaja Belgie » 09 Tammi 2017, 18:33

Pitääkai se kertoa se yksi tarina viime kesältä. Tulin töistä kotiin ja vaimo oli menossa joten kotona oli vain koira vastassa. Oli koko päivän haluttanut ja ajattelin että katselen vähän netistä inspiraatiota ja käydää poitsun kans ottaa paineet pois.

Siinä sitten laiskasti runkkaillen koneella istuin ja poitsu tuli pyörimään viereen, kyllähän se tajusi mistä kyse, tökki kuonolla ja oli rauhaton. Tuli siinä sitten kiimoissa ajatus että mitäs jos antaisi pojalle vähän uutta kokemusta. Nappasin liukkarin ja käskin seuraamaan kylppärin puolelle (eikä tarvinnut kahdesti käskeä). Siellä sitten makoilin lattialla ja poitsu nuoleskeli ja pyöri siinä tyrkyllä, en kuitenkaan sitä kosketellut vaikka punapää vilkkui tarjolla. Annoin nuolla peppua ja kalua ja hipaisin tuppea ohimennen ja kyllähän se puolikovana sisällä odotteli. Pikku dildolla vähän peppua herkistelin ja sitten pyyhkäisin liukkaria reilusti ja menin kontilleni. Poikahan tajusi pelin juonen ja hyppäsi selkään. Kyllähän se kivalta tuntui kun lämmin turkki hiveli selkää. Varovasti poitsu tökki häntäluun seudulle ja etsi paikkaa. Kun oikea kohta löytyi niin kehujen saattelemana työnsi sisään. Ja jumalauta sitä kiiman määrää molemmilla! Tunsin kun kalu turposi sisällä ja samalla kun runkkasin toisella kädellä tunsin kun se alkoi sykkiä lemmennestettä sisälle. Samalla laukesin itsekin. Poika hyppäsi hämmentyneenä selästä ja kun kehuin niin häntä heiluen alkoi putsata omia mällejäni. Siinä sitten hengästyneenä vehkeet pestiin ja lenkille. Huhhuh. Yhteen kertaan on jäänyt mutta taas muistellessa pakko vetää käteen ;)
zndxxx
Noviisi

ViestiKirjoittaja zndxxx » 09 Tammi 2017, 21:15

Belgie kirjoitti:Pitääkai se kertoa se yksi tarina viime kesältä. Tulin töistä kotiin ja vaimo oli menossa joten kotona oli vain koira vastassa. Oli koko päivän haluttanut ja ajattelin että katselen vähän netistä inspiraatiota ja käydää poitsun kans ottaa paineet pois..............................................................

Näinhän se normaalisti menee. Kunnon narumatto tai muuten vaan pehmennetty alusta säästää polvet kärsimyksiltä :)
varttisitte
Noviisi

ViestiKirjoittaja varttisitte » 11 Tammi 2017, 23:53

Olen ollut seksuaalisesti kiinnostunut eläimistä jo kun olin alle 10-vuotias. Sillä muistan kun mummolassa alle 10-vuotiaana yritin saada kissan nuolemaan penistäni. Se ei nuollut. Myös jo ihan ala-asteikäisenä kiinnostuin ekshibitionismista. Halusin aina koulun jälkeen noin 8-11-vuotiaana, että joku näkisi kun masturboin. Meille otettiin koira, kun olin 10-vuotias, mutta se oli poikakoira, enkä innostunut siitä, mutta kun olin sen kanssa joskus lenkillä, niin jossain metsässä runkkasin ja toivoin että joku näkisi.

Mutta olen tykännyt narttukoirista jo kauan, ja seksiäkin olen harrastanut tyttö-koiran kanssa. Se tuntuu ihanalta, kun narttu nuolee terskaa. Ja olen myös työntänyt kullini tyttökoirasen sisään :)
varttisitte
Noviisi

ViestiKirjoittaja varttisitte » 12 Tammi 2017, 01:16

Jatkan vastaustani enkä ole jaksanut lukea kaikkia tän ketjun viestejä, niin mietin vaan että olenko miten harvinainen koirista tykkäävä mies täällä? Enkä vain tykkää narttukoirista, vaan kun oikea osuu kohdalle niin melkein rakastun siihen. Fantasioin myös 4-somesta, eli koira nussisi naista ja minä nussisin koiraa.
varttisitte
Noviisi

ViestiKirjoittaja varttisitte » 12 Tammi 2017, 01:17

Pakko tarkentaa tuohon edeliseen, että minä nussisin narttua, enkä sitä koiraa joka nussii sitä naista. :)
varttisitte
Noviisi

ViestiKirjoittaja varttisitte » 12 Tammi 2017, 01:32

Olisi ihana katsella kun nainen nauttii siitä että koira astuu hänet, ja samalla astuu itse koiraa! :) <3
varttisitte
Noviisi

ViestiKirjoittaja varttisitte » 12 Tammi 2017, 01:37

Taustoitan itseäni hieman. En ole mikään "hullu pervo", mutta kuten jo aiemmin mainitsin, niin jostakin syystä ihan jo lapsena minua ovat kiihottaneet eläimet ja itsensäpaljastelu. Koirat ja myös (erityisesti) sukulaistytöt alkoivat jostain syystä kiihottamaan, kun olin n. 20-v. Erästä serkkuani olen yrittänytkin naida.

Palaa sivulle “Fetissit”