Vaippajutut

Keskustelua erilaisista fetisseistä.
Babyboy
Noviisi

Vaippajutut

Viesti Kirjoittaja Babyboy » 10 Loka 2019, 20:01

Moi, oon noin 25v poika ja tykkään pitää vaippoja ja aikuisille tehtyjä vauvojen vaatteita yllä (onesiet, sukat, tutteja jne jne) Eli kaikkea asiaan kuuluvaa :oops: Liikun sisällä ja aina välillä ulkona vaipat päällä :) Teen myös tietty kakka/pisut vaippoihin aina joskus...
Eli toisinsanoen tykkään olla ihan vauva :oops: Onko täällä muita samanhenkisiä jotka tahtoisi jutella :) Minulta saa kanssa kysyä mitä vaan.

KoiraKaveri
Kisälli

Re: Vaippajutut

Viesti Kirjoittaja KoiraKaveri » 10 Loka 2019, 20:13

Tuon Sekalaisia pissajuttuja ketjun otsikko ei ihan anna tietää, että siellä puhutaan vaippailusta, siellä puhutaan juurikin tästä sinun aiheestasi. Sinne vain.

Itsekin olen pienen hetken vaippaillut ja mietin jopa tuttipullon ostamista... Mutta en enää meinaa jaksaa innostua aiheesta. Nykyisin furryt ovat alkaneet kiinnostaa, tahtoisin olla koira.

Babyboy
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Babyboy » 10 Loka 2019, 20:26

Okei :) Joo otikko vähän antoi ymmärtää muuta kun selailin ketjuja vain läpi, kiitos vinkistä! Aika hyvin osui kohdalle tuo furryjuttu, koska olen itsekkin :) omistan jopa puvun, en kuitenkaan viitsi tähän julkiseen threadiin kuvaa laittaa <3

KoiraKaveri
Kisälli

Viesti Kirjoittaja KoiraKaveri » 10 Loka 2019, 20:31

Babyboy kirjoitti:
10 Loka 2019, 20:26
Aika hyvin osui kohdalle tuo furryjuttu, koska olen itsekkin :) omistan jopa puvun, en kuitenkaan viitsi tähän julkiseen threadiin kuvaa laittaa <3
VAUTSI!!! Kateellinen... Olen innostunut furryista mahdottomasti. Ei hitsi...

Minulla ei ole vielä pukua mutta toivottavasti kohta on, tarkoitus askarrella itse mutta saa nähdä miten käy.

Vuh!

Babyboy
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Babyboy » 10 Loka 2019, 20:37

Mruff! :3 Tosi kiva ylläri! Olen ollut itse noin 6 vuotta furrynä, on tullut nähtyä ja koettua yhtä sun toista siihen liittyen ja tarinoita riittää :D

potilassaarinen
Noviisi

Viesti Kirjoittaja potilassaarinen » 11 Loka 2019, 01:12

vaippa hommia joskus itekkin kokeillu,omat suosikit oli vaippa ja paksut toppahousut jne tai sitte uimapuku,ja vielä pisun päästö sinne nin hyväähän se teki

LaihaUnelmoija
Noviisi

Viesti Kirjoittaja LaihaUnelmoija » 11 Loka 2019, 01:46

Jotenkin turvallinen/hyvä olo sen vaipan kanssa. Kun löytyisi nainen, joka olisi myös kiinnostunut vaipan pitämisestä tai äitinä olemisesta.
Kaupassa käynyt vaipan kanssa ja jännittihän se kyllä, että muut huomaavat. Kotimatkalla tuli pissattua. Ainakaan vielä ei ole tullut kakattua vaippaan.

Vastaa Viestiin