Alistus/nöyryytys tai roolileikki

Keskustelua erilaisista fetisseistä.
Deleted User 11698

Alistus/nöyryytys tai roolileikki

Viesti Kirjoittaja Deleted User 11698 » 22 Touko 2019, 09:30

Täällä ihmisiä ketkä tykkäävät alistushommista?

Niitäkin on monenlaisia joten siitäsyystä mielenkiintoinen keskustelunaihe.
Itse pidän käskytyksestä ja nöyryyttämisestä ja haukkumisesta ehkä eniten

Kerronpa esimerkiksi yhden session...
Järjestettiin muijan kanssa lapset hoitoon ja sovittiin jo aamulla että illalla sitten nussitaan niin että joka reikä on kipeä :D
Muija vei lapset iltapäivällä ja mä järjestelin kotona kahleet sänkyyn ja seksilelut kätevästi pöydälle. Muija tuli takasin ja mä käskin sen alasti olohuoneen lattialle polvilleen. Hetken sitä siinä katteltuani otin ensimmäisenä meidän nahkaruoskan käteen laitoin muijan nelinkontin lattialle ja vibran pilluun, käskin muijaa laskemaan joka ruoskaniskun ja sanoin että jos unohtuu laskea niin siitä seuraa rangaistus.
Ruoskin perseelle ja pillulle vuorotellen ja muija vibra pillussaan laski kiltisti siihen asti kunnes oli saamassa orgasmin jolloin laskeminen loppui kokonaan. Lopetin ruoskimisen ja odotin että muija olisi ihan huipulla jolloin otin vibran pois ja hiuksista vetäen sanoin että nyt kärsit rangaistuksesi ;) muija huohottaen nyökkäsi kun näytin sille meidän isoa pepputappia jonka aijon työntää sen kakkoseen ja sanoin että tuhmat huorat antaa rimjobin jos ei osaa tehdä niin kuin haluaa. Siinä noin 15min perseen nuolemisen jälkeen siirryttiin sänkyyn mihin kahlitsin muija selälleen x asentoon nänninipistimien kera. Menin päälle niin että mun perse on muijan naaman edessä, ei niin että se nuolisi vaan niin että ainut mitä se näkee on se. Samalla dildotin hänelle parit helpot orgasmit (tappi edelleen perseessä) . Lopuksi käänsin muijan mahalleen ja itselleni pistin tiukan penisrenkaan jotta seuraavaksi tapahtuva paneminen ei loppuisi ihan heti (olin meinaan itsekin aivan järkyttävän kovassa kiimassa :D). Koska ollaan kuitenkin tarkkoja siitä että mitä mahdollisia bakteereita menisi pilluun niin nussin ensin pillua, märkään ja kuumaan pilluun oli ihana työntää kivikova kulli ja näin sain muijalle kolmannen orgasmin. Otin tapin perseestä ja liukkarilla voideltu kyrpä sujahti sinne lämmitettyyn kakkosreikään helposti koko pituudelta. Käskin muijaa katsomaan silmiin ja sanomaan "kiitos" hän totteli vaikka hädin tuskin pysyi enään tajuissan kun oli saanut jo kolme isoa orkkua. Otin kurkusta kiinni ja haukkuen muijaa sekä läpsien poskelle nussin rajusti perseeseen. Panemista kesti kaikenkaikkiaan puoli tuntia (välillä hieman himmaillen) kunnes otin kullin perseestä ulos ja ohjasin suuren satsin kuumaa spermaa muijan naamalle.

Olisi mukava kuulla muidenkin alistus leikeistä tai fantasioista. Varsinkin naisten näkökulmia asioista on mukava tietää.