Spermafetissiä kellään muulla?

Keskustelua erilaisista fetisseistä.
Jeanslover
Noviisi

Re: Spermafetissiä kellään muulla?

Viesti Kirjoittaja Jeanslover » 10 Tammi 2019, 01:53

bikundi90 kirjoitti:
Jeanslover kirjoitti:Itsellä on sellainen "este", että kun laukean, häviää jotenkin hetkeksi kiinnostus siihen juuri lauettuun mälliin. 1-2 min päästä kiinnostus kyllä palaa, mutta silloin herkut on ehtinyt jo valua ties minne. Tästä syystä pakastettu tavara on se ykkösvaihtoehto, vaikka kiva olisi toki joskus saada tuorettakin tavaraa maisteltua. Joku kiva tyttöilijähän voisi ilmoittautua mulle vapaaehtoiseksi roiskijaksi...
Tämä on aika yleistä että kun on itse lauennut niin ei sitä spermaa tee enää samalla lailla mieli niellä. Tuo pakastus on minullakin toiminut. Iloa myöhemmäksi :)
Näinhän se on. Tohtisikohan ilmoittaa jossain ottavansa säilöttyä spermaa vastaan...

Joonas91
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Joonas91 » 27 Huhti 2019, 19:05

Sperma fantasioita mullakin, joskus aikoinaan oli niin ihanaa kun kaveri runkkas lastinsa mun kainaloihin, se tunne ja tuoksu oli niin ihana, joskus on tullutkin haaveiltua olevansa useamman miehen sperma alustana, joskus tuli hierottua kivespussia kaverin mällisiä housuja vasten ja joskus on mukavaa laueta itsekkin housuihin, se tunne on niin ihana kun on tahmaset housut jalassa.

Antti
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Antti » 27 Huhti 2019, 23:10

Haaveena olisi saada toisen miehen spermat suoraan suuhun. Olen kyllä imenyt useinkin kaverini spermaista kullia, joka on hetkeä aiemmin purkautunut pyllyreikääni, mutta kertaakaan vielä kalu ei ole lauennut suussani. Useampaan otteeseen olemme puhuneet, että se olisi kiva tehdä puolin ja toisin, mutta miesten väliset tapaamiset ovat valitettavasti niin harvassa, että joka kerta molemmat haluavat toisen lastit peräaukkoon. Ainakin itsestäni on kiihottavaa valutella pyllykolosta kaverin spermat käteen ja leikkiä toisen lastilla.

Usein tulee itsetyydytys huipennettua siihen, että orgasmin tuotos ruiskahtelee suoraan omaan suuhun. Sitä on tullut tehtyä jo niin monesti, että mitään varsinaista turn offia ei enää asian kanssa tule.

Tykkään todella myös antaa spermaani toisen halujen mukaan. On paljon kiihottavampaa laueta, kun tietää toisen ottavan kaiken ilon irti lastistani :x

Ashmu
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Ashmu » 13 Heinä 2019, 03:32

Monesti runkatessa tulee mieleen maistaa omaa spermaa mutta laukeamisen jälkeen se into on lopahtanut. Homo mies kun kuitenkin olen ja BTM niin useamman kerran on mies lauennut suuhuni ja kyllähän se sperma omasta mielestä hyvältä maistuu. ehkä hieman suolaiselta. Omaa spermaa en kuitenkaan ole maistanut

Vastaa Viestiin