Spermafetissiä kellään muulla?

Keskustelua erilaisista fetisseistä.
Jeanslover
Noviisi

Spermafetissiä kellään muulla?

Viesti Kirjoittaja Jeanslover » 03 Tammi 2019, 01:29

Mulla on aika vahva fetissi spermaan. Tykkään katsella spermattuja pilluja, peppureikiä, vartaloita, vaatteita, kasvoja jne jne.

Tykkään myös sperman mausta ja omaa tavaraa maistelen silloin tällöin kun on aikaa keskittyä siihen. Muiden tavaraa ei ole vielä ollut mahdollisuutta maistaa.

Joskus säilön omaa tavaraani muutamat lastit pakkaseen ja nautinto on suuri, kun pääsee leikkimään ja maistelemaan reilua annosta.

Fantasioin siitä, että joskus voisin ottaa toisen mällit suuhuni tai nuolla ne vaikka naisen päältä, mutta kumpaakaan en ole tohtinut toteuttaa osaltaan tautien pelossa. Samasta syystä todo-listalla venyy myös spermadonaation vastaanottofantasia eli saada joltain urholta isompi satsi (vaikka 1-2 desiä) säilöttyä tavaraa nautittavaksi.

Onkos muilla samanlaisia ajatuksia?

Etranger
Noviisi

Re: Spermafetissiä kellään muulla?

Viesti Kirjoittaja Etranger » 03 Tammi 2019, 09:18

Tähän löyhästi liittyen, kokoelma amatööripariskunnan vaikuttavia lasteja:

https://xhamster.com/videos/huge-cumsho ... e-10559439

Heinälato on oma suosikkini.

jasso80
Seksipeto

Viesti Kirjoittaja jasso80 » 03 Tammi 2019, 20:45

Mä saan tehä omalle rouvalle tällee...ja piru et on kiihottavaa

https://m.xhamster.com/videos/pussyjob- ... ty-8623833

bikundi90
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja bikundi90 » 03 Tammi 2019, 20:58

Täällä myös spermafetisti. Kaikki kiihottaa spermassa. Maku, tuoksu ja olemus. Tykkään antaa ja ottaa spermaa kaikkiin aukkoihin, tosin enemmän toppina tulee eniten annettua omaa spermaa muiden aukkoihin. Runsastuottoisena miehenä onkin sitten paljon annettavaa sen osalta ;)

Deleted User 3964

Viesti Kirjoittaja Deleted User 3964 » 03 Tammi 2019, 21:07

mulla on just samanlaicia ajatuksia,ystäväni runkkaa spermansa pakastimeen ja tuo sitten säilötyt mulle

Parapo
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Parapo » 03 Tammi 2019, 22:24

Täällä sperma maistuu myös, niin oma kuin toistenkin. Viime ajat on kyllä pitänyt valitettavasti tyytyä vain omaan, pidin itseäni ehkä vähän outona kun pakastin lastejani, mutta onhan näköjään muitakin 8-) Parin viikon satsini (ehkä 10 lastia) nautiskelin tiistaina, mielettömän kiihottavaa oli runkkailla ja ajatella saavansa imeä taas isoa kyrpää... Lopulta pakkohan sitä oli sulatetut ja lämpimät spermat kaataa mukista suuhun ja nauttia. Ja tietysti nuolin sormistani tuoreet spermat lauettuani :D

Vähän haaveissa olisi joskus löytää mukava ja luotettava top-kundi, joka vain imettäisi kyrpäänsä ja panisi ilman vastapalvelusta :mrgreen:

A1984
Noviisi

Viesti Kirjoittaja A1984 » 03 Tammi 2019, 22:45

Minäkin kiihotun spermasta, en omastani mutta muiden. Mulla ei ole mitään kokemuksia miehistä tai muiden spermasta, mutta usein huomaan fantasioivani kunnon lastin saamisesta suuhun. :oops:

Jeanslover
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Jeanslover » 04 Tammi 2019, 00:23

Itsellä on sellainen "este", että kun laukean, häviää jotenkin hetkeksi kiinnostus siihen juuri lauettuun mälliin. 1-2 min päästä kiinnostus kyllä palaa, mutta silloin herkut on ehtinyt jo valua ties minne. Tästä syystä pakastettu tavara on se ykkösvaihtoehto, vaikka kiva olisi toki joskus saada tuorettakin tavaraa maisteltua. Joku kiva tyttöilijähän voisi ilmoittautua mulle vapaaehtoiseksi roiskijaksi...

Jeanslover
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Jeanslover » 04 Tammi 2019, 00:41

Etranger kirjoitti:Tähän löyhästi liittyen, kokoelma amatööripariskunnan vaikuttavia lasteja:

https://xhamster.com/videos/huge-cumsho ... e-10559439

Heinälato on oma suosikkini.
Olipas komeet videot! Mielellään olis naisen nuollu puhtaaks missä tahansa kohtaa tai jopa imenyt mieheltäkin...

bikundi90
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja bikundi90 » 05 Tammi 2019, 20:26

Jeanslover kirjoitti:Itsellä on sellainen "este", että kun laukean, häviää jotenkin hetkeksi kiinnostus siihen juuri lauettuun mälliin. 1-2 min päästä kiinnostus kyllä palaa, mutta silloin herkut on ehtinyt jo valua ties minne. Tästä syystä pakastettu tavara on se ykkösvaihtoehto, vaikka kiva olisi toki joskus saada tuorettakin tavaraa maisteltua. Joku kiva tyttöilijähän voisi ilmoittautua mulle vapaaehtoiseksi roiskijaksi...
Tämä on aika yleistä että kun on itse lauennut niin ei sitä spermaa tee enää samalla lailla mieli niellä. Tuo pakastus on minullakin toiminut. Iloa myöhemmäksi :)

Vastaa Viestiin