Siveysvyö (chastity cage) leikit

Keskustelua erilaisista fetisseistä.
Kettuli
Noviisi

Siveysvyö (chastity cage) leikit

ViestiKirjoittaja Kettuli » 05 Elo 2018, 14:55

Heipä hei foorumilaiset,

Onko foorumilla muita siveysvyöleikeistä kiinnostuneita?

Itse olen tällä hetkellä ”häkitettynä” siihen asti kun naiseni on saanut kolme kertaa ”hyvää”. Asumme erillään joten emme tapaa joka päivä ja siksi häkkiaika saattaa olla vähän pidempi tällä kertaa.

Mitä ”hyvä” sitten onkaan on avaimenhaltijattaren päätettävissä. Se voi olla vaikka jalkojen sheivausta, seksiä ilman että saan laueta tai vaikka siivousta hänen luonaan.

Kolme ”hyvää” arvottiin arpakuutiolla, mutta mieluusti kuulisin muiden kokemuksia ja millaisia ”pelejä” olette asian ympärille kehittäneet. Ja tietenkin ideoita avaimenhaltijalle miten häkissä olijaa voisi kiusata. Laitan linkin tähän keskusteluun hänelle koska hän ei ole foorumin jäsen.

Taustana vielä että minulla on aisuri-fantasioita ja olen tietyllä tapaa bi-henkinen. Olemme harrastaneet kolmen kimppaa kertaalleen ja tuolloin sain nuolla kolmannen pyörän spermat naisen pepulta..
teba
Noviisi

Re: Siveysvyö (chastity cage) leikit

ViestiKirjoittaja teba » 05 Elo 2018, 15:09

Onko kolmen hyvän jälkeen tarkoitus että saisisit nussia naistasi vai onko lupa sen jälkeen vain laueta omin avuin?
Kettuli
Noviisi

ViestiKirjoittaja Kettuli » 05 Elo 2018, 16:50

Saatamme panna, mutta en saa laueta. Kaikki toiminta suuntaa avaimenhaltijan nautintoon. Eli en välttämättä ole häkissä seksin aikana, mutta saan laueta vasta kolmen ”hyvän” jälkeen.

Miten se sitten tapahtuu, on avaimenhaltijan päätettävissä.
Ricke
Noviisi

ViestiKirjoittaja Ricke » 06 Elo 2018, 14:28

Chastity kiinnostaa..

Ostin häkin ja toisenkin, niillä on kiva leikkiä. Mulla ei ole omistajaa, enkä nyt sitä osaa leikistä vielä kaipaa..

Tuntuu kivalle kun se puristaa kun kiihottaa.. Olis kiva kuulla aiheesta lisääkin. Ehkä täällä?
Punakone
Noviisi

ViestiKirjoittaja Punakone » 06 Elo 2018, 15:01

Itselläni on CB-6000s, joka sekin välillä tuntuu liian isolta omalle pikkukullilleni. Hyvin se kuitenkin asiansa ajaa, vaikka on se vähän tylsää leikkiä yksin. Onneksi olen saanut välillä seuraa netin kautta ja kerran ihan livenäkin. Tunnelma on silloin kyllä täysin eri kuin jos molemmat olisivat vapaina. Kaikki nuo jutut ovat kuitenkin olleet ihan sessiopohjaisia eli ei mitään pidempiä lukituksia ole itselläni takana.
Kettuli
Noviisi

ViestiKirjoittaja Kettuli » 06 Elo 2018, 15:20

Itsellä on parikin häkkiä jotka olen tilannu Kiinasta. Puristin vielä metallisen häkin vähän lyhyemmäksi. Toinen on pinkki silikonihakki jossa on pieniä (mutta pehmeitä) piikkejä päässä muistuttamassa...

Tällä hetkellä olen kolmatta päivää häkissä ja edellisestä laukeamisesta on jo toista viikkoa. Fiilikset on ”hiukan” levottomat ja koko ajan jalkovälissä vähän tykyttää.

Eilen kävin avaimenhaltijan luona sheivaamassa hänen säärensä (kivaa puuhaa) ja sain yhden ”hyvän”. Sain myös nuolla hänen suihkuraikasta peppuaan, mutta pimppaan en saanut kieltäni laittaa. Lisäksi hän kiusasi kalua häkissä ja halusi maistella kiimalimaani.... Hän sanoi että saattaa antaa minulle tehtäväksi tehdä lyhyt video jossa dildotan peppuani.. Saapa nähädä mitä tulevan pitää... :oops:
Kettuli
Noviisi

ViestiKirjoittaja Kettuli » 06 Elo 2018, 15:22

Tietty olisi kiva kuulla ideoita avaimenhaltijalle mitä ”kiusaa” hän voisi minulle keksiä.
cerveza
Seksipeto

ViestiKirjoittaja cerveza » 08 Elo 2018, 00:46

Meillä on naiseni kanssa käytössä sellainen metallinen.

Ongelma siinä on, että se on liian pieni. Jos olen kiimainen, se puristaa aika reippaasti, mutta stondis työntää kivekset pitkälle ja mulkku kovettuu sitten juuresta melko vapaasti. Varsinkin pituutta tarvitsisi siis häkille lisää.

Emme käytä pitkiä aikoja. Nainen saattaa laittaa minut häkkiin siksi aikaa kun tyydytän häntä tai joskus kun lähdemme lyhyeksi ajaksi jonnekin. Meille ei ihan luontevasti toimisikaan sellaiset touhut, mitä videolla näen välillä, koska olen itse niin kiimainen ja kykenevä, niin ei ole luontevaa että olen kovin alistettu ja tuska kävisi liian suureksi. Mennään aika selkeällä roolipelillä ja molemmat ovat siitä tietoisia.

Ajat ovat niin lyhyitä, että minun ei tarvitse kuseskella sen kanssa. Ainakin kerran kokeilin kyllä sitäkin nopeasti hankinnan jälkeen.

Mielestäni parhaat ideat ovat yksinkertaisia. Nainen kertoo miksi pitää sinua häkissä ja käskee tyydyttämään häntä. Ja kyselee miltä tuntuu olla häkissä, vastauksen ollessa että se ei tunnu hyvältä ja että haluat ulos. Ja sitten nainen ei päästä.

Jos olisin pienimulkkuisempi ja kestäisin pitää pidempiä aikoja tulematta aivan hulluksi ja menettämättä esim työkykyäni, itseäni kiihottaisi pidempi vankeus, jonka aikana naiseni panisi isojen mulkkujen kanssa. Nyt minua kiihottaisi taas panna sellaista naista, jonka mies kärsii tällaista vankeutta ja näyttää miehelle kuinka vaimoaan tai rakastettuaan kuuluu panna. Harmi, että olen sen verran hyvässä parisuhteessa että en kuitenkaan haluaisi toteuttaa tuollaista ilman että oma naiseni saisi siitä jotakin.

Avasin keskustelun ruined orgasm ja tease and denial. Näitä teemme naiseni kanssa myös, joskin hän on sen verran kiltti, että monesti antaa kuitenkin kokonaisen orgasmin vaikka odotan muuta. Välillä saattaa keskeyttää ja sanoa että nyt lähdetään, minne ikinä ollaankaan menossa. Ja sitten olen ihan kiimaisena useita tunteja ja hän hymyilee. Ja tosiaankin joskus pilaa orgasmit päästämällä irti juuri kun ne alkavat. Näitä on luonteva yhdistää häkin kanssa touhuiluihin.

Tässä mielessä olisi kiva olla pienimunaisempi, koska jotenkin kaikki tällainen kiinnostaa ja sitten roolit olisivat luontevat.
Kettuli
Noviisi

ViestiKirjoittaja Kettuli » 08 Elo 2018, 13:14

Kiva kuulla muidenkin fiiliksiä asiasta.

Avaimenhaltijani saattaa muuttaa sääntöjä viime tingassa ja vapautuminen saattaa siirtyä alkuperäisestä....

Itseäni kiihottaa ajatus juuri tuosta että en tiedä koska saan laueta... vai saanko...

Pilatut orgasmit on tavallaan ihania. Spermat ulos, mutta siitä jää puuttumaan se viimeinen mielihyvä joka poistaa himon.
Kettuli
Noviisi

ViestiKirjoittaja Kettuli » 08 Elo 2018, 13:21

Itellä tuo A malli...

https://ae01.alicdn.com/kf/HTB1eaHkPXXX ... 40x640.jpg

Kiva tuo integroitu lukko koska se ei vie tilaa eikä jää puristuksiin päivän aikana.

Palaa sivulle “Fetissit”