Vaimon lainaus

Keskustelua erilaisista fetisseistä.
jallu
Noviisi

Vaimon lainaus

ViestiKirjoittaja jallu » 18 Helmi 2018, 18:17

Oletteko milloinkaan lainanneet vaimoanne hyvässä tarkoituksessa ja tarpeeseen. Tai oletteko maksaneet laskun luonnossa. :roll: Ehkä tuli palkankorotus, kun pomo pikkujouluissa ... ;)
hevisaurus
Kisälli

Re: Vaimon lainaus

ViestiKirjoittaja hevisaurus » 19 Helmi 2018, 12:57

Olen kyllä, ihan suoran pyynnön jälkeen vielä :D
Neutral
Noviisi

ViestiKirjoittaja Neutral » 19 Helmi 2018, 18:07

Kyllä, mutta voiko sitä lainaukseksi sanoa jos vaimo sitä myös halusi? Ihan kaveri tuli kylään ja naukkujen jälkeen oltiin siinä jamassa, ettei millään ollut mitään väliä. Vaimo ja kaveri sohvalla kiusottelivat toisiaan ja minä katselin pamppu kovana. Ilmoitin vaan, että nyt naikaa ja niin lensi vaatteet, -minultakin. Istuin nojatuolissa ja katselin ja runkkasin. Oli parhaita runkkauksia. ja ihan hemmetin hyvää sitten painaa niukkailla. Sama vaimo vielä ja kymmenen vuotta tapahtuneesta.
Toniboy
Noviisi

ViestiKirjoittaja Toniboy » 06 Maalis 2018, 10:08

On tullut lainattua ja mahtavaa oli.lainataan jatkosssakin
Renttu70
Noviisi

ViestiKirjoittaja Renttu70 » 06 Maalis 2018, 15:51

Kyllä tuota silloista puolisoa on tullut joitakin kertoja lainattua. Joskin ihan joillakin kerroilla kyseessä oli vasta tuleva ex-vaimo, mutta kaippa nekin kerrat lasketaan. ;)

Mukavia kokemuksia nuo kaikki olivat, eivätkä tosiaankaan vaikuttaneet mitenkään parisuhteeseenkaan, naimsiinkin kuitenkin mentiin näidenkin jälkeen ja vihittyinäkin vaimona siippa sai vielä "vierastakin" (vaikka tuttuja miehiä olivatkin). Kertaalleen meinattiin riehakkaan illan päätteksi tipata taksikuskia "luonnon antimilla", vaimolla oli jo takapenkillä hame vyötäröllä ja reidet levällään ja tavara tarjolla (pikkuhousut olivat jo lähteneet jalasta aiemmin illalla), mutta kuljettaja kohteliaasti kieltäytyi. Mulle olisi kyllä passannut että se meitä noin kymmenisen vuotta vanhempi kuski olisi vaimosta osansa ottanut, ei se tavara siitä olis kulunut eikä olis multa pois ollu. ;)
Älä saata minua kiusaukseen. Osaan sinne kyllä itsekkin!
cerveza
Kisälli

ViestiKirjoittaja cerveza » 06 Maalis 2018, 17:36

Mukavaa luettavaa. Itse lainasin nuorempana tyttöystävää sillä tavalla etten koskaan tuntenut näitä miehiä. Oli tavallaan etäsuhde. Ja tyttöystävä sitten aina kertoi minkälaista oli ja vertasi minuun. Ajatuksessa kiehtoi se, kuinka lutkamaisesta toiminnasta oli kyse. Hänelle tämä myös avasi seksuaalisuutensa.

Yleensä olin selvästi parempi ja isomunaisempi kuin muut miehet, mikä oli kivaa kuunneltavaa samalla kun pantiin ja käytiin asioita läpi. Yksi näistä oli sellainen jota hän pani kahteen otteeseen ja ainakin ensimmäisellä kerralla monta kertaa. Tunnettu kovan luokan panomies ja ei jättänyt kylmäksi. Eräs toinen taas oli vielä minuakin isomunaisempi ja tätä mulkkua silloinen tyttöystäväni myös kehui. Hänenkin kanssaan oli kaksi sessiota joista ainakin toisessa mies veteli kaksi kertaa putkeen.

Tyttöystäväni ei saanut näistä riittävästi kokemusta ottaakseen kantaa paremmuuksiin, mutta sanoi kyllä että siihen isompaan mulkkuun olisi ehkä voinut tottua ja sitten se olisi ollut todella hyvä. Ja kehui molempien energisyyttä. Näistä panoista riittikin sitten meidän sänkyhommissa paljon keskusteltavaa.

Sen jälkeen olen rakastanut suhteissani enemmän ja tällaiseen ei ole samalla tapaa ollut intoa. Ainoastaan, mikäli olen kokenut että paneminen antaisi vahvemmin jotakin sellaista mikä jää minulta vähemmälle. Ja tämä on hasteellista, koska miehet eivät ole keskimäärin kovin hyviä ja itse tyydytän taas naiseni yleensä melko perusteellisesti. Yksi tapaus sattui, missä katkon aikana yksi näistä naisistani harrasti seksiä eksän kanssa. Ei haitannut yhtään, vaan tietenkin tenttasin koko homman läpi.

Viime vuosina halunnut enemmän päästä itse siihen rooliin jossa panen varattua ja näin onkin käynyt. Ja sitten saanut kuulla kuinka paljon parempi olen, eikä ihme, koska sitä ongelmaa näissä onkin lähdetty ratkomaan. On hienoa panna ja olla sankari tehdessään näin. :D
mies1987
Noviisi

ViestiKirjoittaja mies1987 » 06 Maalis 2018, 18:14

Nyt taitaa vähän oma kehu haista ;) tainnut naiset sanoa tuota sinun mieliksi :)
Tommi67
Noviisi

ViestiKirjoittaja Tommi67 » 06 Maalis 2018, 20:20

mies1987 kirjoitti:Nyt taitaa vähän oma kehu haista ;) tainnut naiset sanoa tuota sinun mieliksi :)

Jaa Cervezalla omakehu??? Ei kai nyt sentään... :D :D :D
cerveza
Kisälli

ViestiKirjoittaja cerveza » 06 Maalis 2018, 23:35

Tiedän että ei ole kovin tavallista kertoa omia hyviä puoliaan. :D Täällä silti me kaikki kerromme itsestämme sellaisia puolia joita ei viitsi muualla avata. Koskaan ei voi olla varma omasta hyvyydestään ja voin kertoa suoraan että on ollut muutama joiden kanssa olen kokenut että heiltä jäi jotain puuttumaan. Mutta olen aika hyvä löytämään yhteisen sävelen sillä tapaa että asiat sanotaan rehellisesti ja minulla on tässä mielessä syytä uskoa kehuja. Ja jos jotkut ovat parempia, niin miksi ihmeessä se en voisi yhtä hyvin olla minä, joka jaksan panna pitkään, jolla on iso hyvin seisova mulkku ja joka osaa kohdata naiset?

Tämä ei varsinkaan ole keneltäkään pois. Toivottavasti se ei myöskään ärsytä ketään, sillä se ei ole tarkoitukseni. Voin kertoa suoraan myös että juuri tällaiset asiat ovat iso osa omaa seksuaalisuuttani, joten toivon että saan jatkaa tätä ilman että kukaan paheksuu. Minua voi lähestyä asiasta myös yksityisesti enkä oikeastaan haluaisikaan tukkia keskusteluja tällä.

Palaa sivulle “Fetissit”