Mulkkujen kokoero

Keskustelua erilaisista fetisseistä.
jonestre
Noviisi

Re: Mulkkujen kokoero

ViestiKirjoittaja jonestre » 26 Maalis 2018, 19:11

Kiitoksia paljon cervezalle kun laittoi tuon testin tulokset tuohon kun itsellä ei atk taidot riittänyt :) No onhan noissa aika kokoerot kun tuota visuaalisiota katsoo eli ihan kiva tuo testi jos haluaa vertailla omaa kokoa muihin :D Itsellä kyllä hiukan yllätyin että oli oma koko noinkin alakanttiin muihin nähden ;)
cerveza
Seksipeto

ViestiKirjoittaja cerveza » 26 Maalis 2018, 22:28

Oli kyllä itsellenikin tuo viimeinen kuva melkoinen yllätys. :lol:
Mutta jokseenkin uskottava siinä mielessä, että tämän aiheen ensimmäisellä sivulla oleva kuva minusta ja keskimääräisestä levossa vastaa kuvaa yleisistä saunoista ja vastaavista. Ehkäpä siis myös kovina...
Ja jos jonestren silmissä löysä keskimääräinen tuntuu vastaavassa suhteessa isolta tässä kuin livenä, niin ehkäpä se ero sitten on noin dramaattinen. :)

Minulla oli aikoinaan täällä seuranhaku heterojen väliseen kokovertailuun. Sain kaksi tällaista aikaiseksi yhden miehen kanssa. Mutta enemmän oli haussa tuonkaltainen kokoero. Kun muutenkin viime aikoina useampi pienikokoinen kirjoittanut tänne ja yksityisesti, harmi että en juuri nyt saisi aikaiseksi vertailuja kenenkään kanssa, kun on parisuhde kaiken kivan tiellä. :D

Noin muuten juttelen kyllä mielelläni asiasta yksäreilläkin, mikäli jollakulla polttelee sellaisella tavalla ettei oikein tiedä mitä ajattelisi ja kokee sen helpommaksi kuin kirjoittaa julkisesti. Tällainen epävarmuus on tässä aihepiirissä yleistä. Minulle jo vähän helpompaa, kun olen pyöritellyt ajatusta puolet elämästäni ja tentannut melkein kaikki minulle koskaan läheisemmät naiset läpi. Siihen herääminen että saan kiksejä kokoerojen olemassaolosta oli kyllä itsellenikin melko pitkä prosessi, kun kyseessä on todella paljon miehiin liittyvä asia ja en ole edes bi.
jonestre
Noviisi

ViestiKirjoittaja jonestre » 27 Maalis 2018, 14:24

No joo tosiaan noissa kuvissa näkee selkeämmin tuon että on eroa aika reilusti kuin pelkillä senteillä vertailemalla... :D Toki onhan nuo meidän koot aika ääripäitä ;)
jallu
Noviisi

ViestiKirjoittaja jallu » 27 Maalis 2018, 21:14

kyllä se on aina kiihottanut, kun isompi kalu on mennyt vaimoni pimppiin, tosin ei niitä ole ollut montaa, siis isompia
Antonio
Noviisi

ViestiKirjoittaja Antonio » 09 Touko 2018, 22:24

Aikaisemmissa viesteissä käsiteltiin mm. sitä, kuinka joku voi kokea ongelmaksi sen, että penis on lepotilassa kiusallisen pieni, vaikka onkin erektiossa jopa yli keskimittainen. Kuten tiedetään, lepotila ja erektio eivät ole ON/OFF -juttu, vaan välitiloja on lukemattomia. Sen lisäksi asteikon alapäässä on vielä "miinusmittoja" eli keskimääräistä lepotilaa pienempiä kokoja, joita voi katsella esimerkiksi jääkylmästä vedestä noustessaan. Asteikon yläpäässä ei taida olla plusmittoja, koska erektio ei ole erityisen lämpötilariippuvainen. Jopa kylmässä vedessä ollessaan voi saada hyvän erektion. Ehkä kylmyys vähän vaikuttaa, mutta ei paljon.

Edellä esittämästäni tuli mieleen, voisiko hyvin pienen lepotilamitan ongelmaa hetkellisesti helpottaa aiheuttamalla aavistuksen verran erektiota, jolloin koko vähän kasvaisi. Tässä on tosin se ongelma, että keinotekoisesti aiheutettu tila ei säily kauan. Ja kun leikkiin ryhtyy, homma voi karata käsistä. Riskipuuhaa siis. Itse asiassa joskus hieman urheilen tällä asialla, mutta hyvin varovasti. Jossakin uimahallin vaatelokeron edessä ennen suihkuun kävelemistä saatan vetää kädellä puristaen pari kertaa kalua pidemmäksi kenenkään näkemättä. Ei siitä nyt mitään varsinaista erektiota tule eikä ole tarkoituskaan. Sehän olisi kauhean noloakin. Muutama prosentti lisää mittaa ei vielä haittaa.

Olen huomannut, että lepotilassa oleva penikseni ulottuu suurin piirtein etusormeni kärkeen, kun painan peukalon tyven peniksen juureen ja ojennan sormeni. Tämä on kätevä mitta, jolla voi testata pituutta. Sentin verran yli etusormen mitan menee vielä hyvin julkisissa tiloissa, mutta siitä eteenpäin on oltava tarkkana ja mahdollisesti vähän aikaa odotettava ennen kuin antautuu kenenkään nähtäväksi. Paksuuden lisääntyminen on turvallisempaa, mutta kuitenkin yhtä näyttävää.

No, pitihän edellä esiteltyä visualisointia kokeilla. Ihmettelen hieman kyselyjen tuloksena esitettävää keskimittaa, koska muistelen lukeneeni, että keskipituudet olisivat suuremmat. No, tulokset olivatkin Britanniasta.

visualB.jpg
visualB.jpg (14.44 KiB) Katsottu 1410 kertaa

Kuva, jossa minä olen siis se isompikaluinen, on siinä mielessä puutteellinen, että henkilöiden muut mitat ovat samat. Niinpä tietyn kokoinen penis voi näyttää lyhyellä ihmisellä kohtuuttoman pitkältä, vaikka se todellisuudessa ei siltä näyttäisi, mikäli ihminen olisi itsekin pitkä.

Aikoinaan netistä löytyi "kaikkien aikojen penis-survey" tai jokin tämän tyyppinen, mihin oli kerätty mittoja ja tietoja ympäri maailmaa ja tehty tilastoja. Sivulta ilmeni - mikäli tietoihin oli luottamista - että henkilön pituus korreloi jossakin määrin peniksen pituuden kanssa. Eli pitkillä ihmisillä oli keskimäärin pidempi. Itse olen aika pitkä, joten penikseni on yleiseen pituuteeni nähden sen pituinen, kun sen kuulukin olla.

Seuraavassa on pari muokattua kuvaa, joissa muokkausta on tehty vain kasvojen ja taustan osalta. Vähän olen tainnut myös karvoituksen väriä "photoshopata", mutta mitään muuta ei ole muutettu. Otin kuvat kahden megapikselin digikameralla kesäkuun alussa 14 vuotta sitten. Oli aamu, ja huomasin sängystä noustessani, että nyt ovat paikat sen verran pinkeinä, että voisin ikuistaa ne valokuvaan. Panin kameran pöydän laidalle ja nappailin. Istumakuva on eri tilanteesta mutta samoilta ajoilta. En tiedä, miten nuo kuvat näkyvät, kun ne on blogista poimittu.

https://1.bp.blogspot.com/-xxi-IVkJVE0/ ... arisss.jpg
https://3.bp.blogspot.com/-MZK-znZLnQM/ ... tcabin.jpg

Täytyy myöntää, että neljätoista vuotta stressiä ja kovaa elämää on vaikuttanut siten, että en saisi enää otettua aivan samanlaista kuvaa kuin tuo ensimmäinen, joka oli tuohonkin aikaan jo osittain hyvää sattumaa eli otollinen aamutilanne pitkän yöunen jälkeen. Nyt taitaisi jäädä jo vähän alemmaksi. Istumakuva tuollaisenaan olisi vielä mahdollinen. Ai niin, ei aivan tuollaisenaan, koska kuluneina vuosina olen käynyt teettämässä pienen toimenpiteen. Esinahka sai lähteä tarpeettomana. Enkä ole kaivannut. Nyt nuo vanhat kuvat näyttävät suorastaan vähän oudoilta.
Innokas
Kisälli

ViestiKirjoittaja Innokas » 23 Touko 2018, 10:31

Luulis potuttavan.
Liitteet
BritishMILFGoesWild-Bukkake-192.jpg
BritishMILFGoesWild-Bukkake-192.jpg (107.81 KiB) Katsottu 1023 kertaa
BritishMILFGoesWild-Bukkake-191.jpg
BritishMILFGoesWild-Bukkake-191.jpg (136.15 KiB) Katsottu 1023 kertaa
peku
Seksipeto

ViestiKirjoittaja peku » 24 Touko 2018, 02:22

jallu kirjoitti:kyllä se on aina kiihottanut, kun isompi kalu on mennyt vaimoni pimppiin, tosin ei niitä ole ollut montaa, siis isompia

Millaisia mulkkuja olet vaimosi pimperoon päästänyt?
Kiinnostaa kovasti ja ilmoittaudun mielelläni seuraavaksi kullinheiluttajasi vaimollesi.
jiijii
Noviisi

ViestiKirjoittaja jiijii » 31 Touko 2018, 19:54

Oman kyrvän visualisaatio verrattuna brittitutkimuksen keskivertoon. Isompi siis minun. Pituus ja paksuus menee itsellä suunnilleen kohdilleen, vaikka ei ehkä ihan millimetrin tarkkuudella, mutta kyrvän muodossa on poikkeamaa oikeaan verrattuna. Muotoa ei pysty säätää kuin terskan osalta ja siinäkään ei aivan tarkkaan onnistu. Kyrpäni on hieman käyrä vasemmalle, ja seisoo aavistuksen vasempaan. Ylöspäin se ei ole käyrä, kuten keskimmäisessä visualisaatiokuvassa, vaan aika lailla suora siinä suunnassa. Hauska työkalu joka tapauksessa ja kohtuullisen kivan lopputuloksen sillä saa aikaan :D Mitat on pituus 190 mm (bone pressed) ja ympärysmitta 155. Terskaa suurensin 105% ja 106%.

p1.jpg
p1.jpg (72.85 KiB) Katsottu 452 kertaa
p2.jpg
p2.jpg (40.45 KiB) Katsottu 452 kertaa
p3.jpg
p3.jpg (32.73 KiB) Katsottu 452 kertaa
cerveza
Seksipeto

ViestiKirjoittaja cerveza » 31 Touko 2018, 21:02

jiijiillä melko samanlainen kuin itselläni noin kuvauksen puolesta. Minkälaista palautetta tullut naisväeltä? Omassa tapauksessani lähinnä paksuus mainittu, kuten olen tainnut kertoa täällä. Pituusennätys on ollut yli 20,5 cm ja yleensä on siinä ja siinä että tuleeko 20 cm täyteen. Paksuutta sen verran että ympärys 16 cm.

Onko tuossa Innokkaan laittamassa kuvassa oleva pieni mulkku vai normaalikokoinen? Olisiko jollakulla naisella kommenttia?

Varsinainen kokoeroaihe tuntuu olevan vähän arka, kun parhaat keskustelut käyn kahdenkeskeisissä viestien vaihdoissa. Mutta saanut kyllä hyviä keskusteluja selvästi erittäin fiksujen kanssa, mikä ilahduttaa siinä mielessä että ei tarvitse pitää fetissiä niin outona. :)

Toivottavasti keskustelut jatkuvat tässä ja yksityisesti!
jiijii
Noviisi

ViestiKirjoittaja jiijii » 31 Touko 2018, 23:20

cerveza kirjoitti:jiijiillä melko samanlainen kuin itselläni noin kuvauksen puolesta. Minkälaista palautetta tullut naisväeltä? Omassa tapauksessani lähinnä paksuus mainittu, kuten olen tainnut kertoa täällä. Pituusennätys on ollut yli 20,5 cm ja yleensä on siinä ja siinä että tuleeko 20 cm täyteen. Paksuutta sen verran että ympärys 16 cm.

Useimmat tai ainakin suurin osa naisista on kommentoinut kokoa. Yleisesti ottaen kokoa eli kaiketi vähän molempia eli pituutta ja paksuutta. Molempia kun on kohtuullisesti. En nyt äkkiseltään muista, että olisi kukaan eritellyt pituutta ja paksuutta enkä ole sitä itsekään muistaakseni kysynyt. En varmaksi kaikkea muista, mutta naisista joiden kanssa olen ollut useammin kuin kertaluontoisesti, on tainneet kaikki kommentoida kokoa jossain kohti, yleensä muutaman kerran jälkeen. Näitä naisia on noin kymmenkunta. Kertaluontoisista on osa maininnut ja osa ei. Ammattilaisista eli strippareista ja maksullisista naisista on ehkä suurin osa sanonut kyrpäni olevan iso. Toki he, tai kuka tahansa, voi sanoa jotain vain miellyttääkseen, mutta en tiedä sanovatko mikäli ei oikeasti ole ainakin vähän iso. Joku yksittäinen voi tietty sanoa mitä tahansa, mutta ehkä ei kaikki ole kokoa mainitsemassa jos siinä ei ole mainittavaa. Olen myös puuhaillut miesten kanssa ja useimmat on kommentoineet kokoa.

Kaikista naisista en tiedä minkä kokoista kyrpää on pimpsavaossa aiemmin käynyt. Kertaluontoisilta en ole kysynyt enkä myöskään ammattilaisilta. Jälkimmäisistä voi varmasti olettaa, että isompaa varmasti tulee ajoittain vastaan. Vähän pidempään jatkuneissa suhteissa olen kysellyt. Kukaan ei ole sanonut saaneensa isompaa tai ihan samaa kokoa. Useimpiin menisin luottamaan, koska olen myös tehnyt selväksi, että ei todellakaan haittaisi kuulla totuutta. Heidän aiempien seksikumppanien määränsä on vaihdellut yhdestä noin kahteenkymmeneen eli osa on kohdannut vähemmän ja osa enemmän kyrpiä. Itse olen koskenut yhtä itseäni isompaa kyrpää. Olen vuosien varrella nähnyt varmaan vaikka noin sadan miehen kovan kyrvän (ei käsitystä tarkasta määrästä, mutta suuruusluokka tuo). Nimenomaan nähnyt, en koskenut tai muuta niin montaa. Näkemistäni vähintään muutama on ollut selkeästi isompi, mutta alle kymmenen. Kaikkia en ole tosin nähnyt kokonaan tai muuten kovin hyvin. Mutta selkeästi isommat on pistänyt aina silmään.

On se iso kyrpä sekä naisia että miehiä miellyttänyt. En ole sellaiseen naiseen törmännyt, että koko olisi ollut erityisesti tärkeä asia, mutta tuntuu se heitä miellyttäneen. Hankaluutta on yhden kanssa nussimisessa ollut, kertaluontoinen juttu, kun teki pimpsassa vähän ahdasta ja oli todella lyhyt pimpsa. Mutta sekin sujui, mutta tosi varovasti ja ei ollut ehkä kaikkein kivointa lopulta :D Lisäksi yksi maksullinen thainainen valitti, että on liian iso. Ekan sanomisen jälkene yritin nussia hyvin varovasti, eikä hän mikään erityisen tiukkapimpsainen minusta ollut, mut toistuvasti hoki että "you are too big, you are too big" - vaikka antoikin nussia loppuun. Nämä kuitenkin poikkeuksia eikä minulla nyt mikään jättikokoinen ole eli hyvin se normaaliin ja tiukkaankin pimpsaan mahtuu ja tykätty siitä pimpsareiässä on :D Pituus on myös ainakin parin kolmen osalla helpottanut orgasmin saamista yhdynnässä tai tehnyt sen mahdolliseksi jos eivät aiemmin olleet edes koskaan saaneet. Uskoakseni koska on klitorista vasten saanut paremmin osumaan. Ehkä tämä on vähän itsekehua, mutta sellaisia vaikutelmia on syntynyt ja aivan varmasti on toki niin, että kyrvän koko ei ole laisinkaan ainoa tärkeä asia saati tärkein asia ollut kenellekään kehen olen törmännyt. Itse kuitenkin pidän kyrvästäni todella paljon. Nautin itse sen katsomisesta ja koskemisesta sekä sen näyttämisestä ja kommenttien kuulemisesta.

Palaa sivulle “Fetissit”